4,526 +7876 -3350
Kudos
#14917 (Top 4.6677%)
| Kudos/dag | 1.78 |
| Kudos/reaguursel | 6.95 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 682 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -1470 |
4,526 +7876 -3350
Kudos
#14917 (Top 4.6677%)
| Kudos/dag | 1.78 |
| Kudos/reaguursel | 6.95 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 682 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -1470 |
651
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.26 |
| Topreaguursels | 2 |
| Woorden per reaguursel | 16.2 |
| Reacties per reaguursel | 0.31 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 11 |
| Aantal x weggejorist | 23 |
| Geregistreerd op | 25-05-2019 |
| Eerste reactie op | 16-07-2019 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
3 kudos 2026-06-22 07:05:26 door Kwaaie tor op Consumentenprogramma Kassa stopt
Ah, ik snapte de titel+bijschrift al niet. Dank.
0 kudos 2026-06-17 16:26:14 door Dizsaidup op Mongool negeert brandweerman en blokkeert een ambulance die met spoed weg wil rijden
@nieuwsgierige pelg | 17-06-26 | 16:04: Toen ik in dienst zat bestonden er nauwelijks pics.
0 kudos 2026-06-17 14:04:17 door nieuwsgierige pelg op Mongool negeert brandweerman en blokkeert een ambulance die met spoed weg wil rijden
@Dizsaidup | 17-06-26 | 12:42: Pics or it didn't happen.
0 kudos 2026-06-17 11:33:49 door ikdenkwat op RIP Wim T. Schippers
@Creatieloos | 17-06-26 | 11:32:
Zoals dit: https://nl.wikipedia.org/wiki/...
2 kudos 2026-06-17 10:42:22 door Dizsaidup op Mongool negeert brandweerman en blokkeert een ambulance die met spoed weg wil rijden
@nieuwsgierige pelg | 17-06-26 | 11:20: Ik heb zelf in dienst gezeten en dit soort dingen deden wij nooit.
2 kudos 2026-06-17 09:32:48 door Creatieloos op RIP Wim T. Schippers
En ook nog heel wat andere activiteiten.
2 kudos 2026-06-17 09:20:10 door nieuwsgierige pelg op Mongool negeert brandweerman en blokkeert een ambulance die met spoed weg wil rijden
Beter kunnen, is zelf dienst nemen.
2 kudos 2026-06-11 07:33:35 door Jiggle_Physics op Lekker nummertje chef
Nee. Er zijn goede tests geweest om de reactie van dieren op muziek in kaart te brengen, en de enige die er wat aan vinden zijn vogels.
5 kudos 2026-06-10 21:06:33 door Creatieloos op Lekker nummertje chef
Jazeker, fijne muziek voor het eten, ontspant je, zodat je meer eetlust krijgt.
0 kudos 2026-06-10 11:02:42 door owikzegmaarwat op Voetbal Cup
@Celsius63 | 10-06-26 | 12:01: sorry ik drukte met m'n spastische vinger op het uitroeptekentje maar als de redactie dit ziet er is dus niks aan de hand
-1 kudos 2026-06-10 10:40:14 door Ultrafox op Voetbal Cup
Geen AI slop maar ouderwetse Photoshop.
3 kudos 2026-06-10 10:01:41 door Celsius63 op Voetbal Cup
@redthehaghue | 10-06-26 | 11:16: Een kinderhand is snel gevuld.
-2 kudos 2026-06-10 09:16:23 door redthehaghue op Voetbal Cup
Is een shirt met een foto, maar reaguurdertjes zitten al met de broek op de knieën.
-1 kudos 2025-10-17 15:18:17 door DeNeuze op Als de Russen komen
De braderie in Warschau liep toch net even anders in 1939.
6 kudos 2025-10-17 13:38:20 door Prutsahr op Als de Russen komen
Precies, dus toen gingen ze lekker naar de braderie en toen waren ze in 1940 te laat om nog iets voor te bereiden.
-16 kudos 2025-09-27 13:44:04 door Vanderlinde op Jon Bon Jovi op je bruiloft als gast
Nee jij hier reageren en zitten zeiken erom. Ga toch eens naar buiten zeurpiet.
1 kudos 2025-08-18 09:39:48 door klapmegool op Roblox klaagt jongen aan die pedo's aanpakt op hun platform
@gungustav | 18-08-25 | 06:34: Blockland, dat was een mooie game
7 kudos 2025-08-18 04:34:11 door gungustav op Roblox klaagt jongen aan die pedo's aanpakt op hun platform
Roblox is bijna even oud als runescape. "Vroeger was alles beter"-praatje gaat niet op dit keer. Het is gewoon een kutspel dat roblox
4 kudos 2025-07-30 18:52:32 door Deuger op Woningen voor jongeren bijbouwen? Fuck nee!
das geen boomer, das een 23 jarige fitness influencer. Dat krijg je ervan.
3 kudos 2025-07-30 16:50:32 door De Houtzagerij op Woningen voor jongeren bijbouwen? Fuck nee!
Wat maakt hij zich druk, hij heeft vast zijn eigen parkeerplek.
3 kudos 2025-07-30 13:03:15 door Naregeit op Woningen voor jongeren bijbouwen? Fuck nee!
Ach, ze gaan vanzelf dood en dan komen er weer wat woningen vrij.
7 kudos 2025-07-30 13:02:44 door mmaster2 op Woningen voor jongeren bijbouwen? Fuck nee!
@janalleman | 30-07-25 | 14:58: Haha, OK hij zit te zaniken.
17 kudos 2025-07-30 12:58:41 door dik6Pad op Woningen voor jongeren bijbouwen? Fuck nee!
@poita deze kut boomer loopt niet meer hoor
12 kudos 2025-07-30 12:58:18 door janalleman op Woningen voor jongeren bijbouwen? Fuck nee!
@poita. Deze loopt niet te zaniken.
83 kudos 2025-07-30 12:52:30 door Poita op Woningen voor jongeren bijbouwen? Fuck nee!
Zelfde kut boomer die straks loopt te zaniken dat er geen zorg tehuis beschikbaar is als hij opgebaard moet worden met zn ouwe lijk.
0 kudos 2025-07-15 14:35:26 door Abdell op Elmo was een beetje stout vandaag
@ikken11 | 15-07-25 | 09:58: Dan zijn eerst de Christenen aan de beurt hahaha.
-5 kudos 2025-07-15 07:58:00 door ikken11 op Elmo was een beetje stout vandaag
Denk jij. Wat zal er gebeuren als Israël verdwijnt zoals jij hoopt. VREDE?
-4 kudos 2024-12-29 16:35:23 door Dumbert78 op U hoeft geen antwoord te geven
Had gedacht dat verdiend met een d op het eind was. Zal wel iets met scholing zijn dan.
0 kudos 2024-12-19 20:52:02 door Ergodan op Altijd fijn zo'n Rube Goldbergmasjien
Is dat niet van TikTak van vroeger?
2 kudos 2024-09-26 18:49:35 door Janusz_Korwin_Mikke op Gevoelig liedje over god
@robo71 | 26-09-24 | 09:43: Want het zijn vaak vooral Joden die het Christelijke geloof in de zeik nemen en belachelijk maken. Dat doen ze niet over hun eigen god.
0 kudos 2024-09-26 17:23:20 door Hornoks op Gevoelig liedje over god
Hoezo? Zij geloofden al veel langer in de god waar christenen en moslims in geloven.
En ja, ook die god is op zijn beurt weer gebaseerd op en geïnspireerd door nog oudere religies als het zoroastrisme en diverse polytheïstische geloven.
1 kudos 2024-09-26 07:43:38 door robo71 op Gevoelig liedje over god
want? Die mogen geen grappen maken over het geloof?
5 kudos 2023-09-21 17:12:09 door koeberg op Caroline wil alles voor nop
Dus hebben die partijen aangegeven hoe hun plannen betaalt moeten worden. Zodat de kiezer kan besluiten: dat wil ik of dat wil ik niet. En Paternotte vraagt de BBB hetzelfde te doen voor hun plannen.
14 kudos 2023-09-21 17:06:47 door bas-j op Caroline wil alles voor nop
Die zijn daar dan tenminste eerlijk over, waarna jij kunt bepalen of je daar wel of (blijkbaar) niet op wil stemmen.
-1 kudos 2023-09-01 07:17:45 door Janusz_Korwin_Mikke op Geen idee wie ze zijn
@MadSeason | 31-08-2023 | 21:08: Gezien het over smaak gaat, is het overduidelijk dat het hier een mening betreft.
2 kudos 2023-09-01 05:41:46 door redthehaghue op Straatartiest heeft verrassing
@dikkejenkie | 31-08-2023 | 21:57:
Dan zou hij wel albino zeggen..
8 kudos 2023-08-31 20:01:29 door Dizsaidup op Drugs verstoppen in het bos
Op pad? Dan ga je toch van 't padje?
2 kudos 2023-08-31 19:57:22 door dikkejenkie op Straatartiest heeft verrassing
Je bedoeld persoon met pigment ontbrekende huid.
7 kudos 2023-08-31 19:45:16 door frummel op Straatartiest heeft verrassing
@dumpertlurker Hoe had jij meneer omschreven dan? Huidskleur is nou eenmaal een lichaamskenmerk.
-5 kudos 2023-08-31 19:29:43 door A-l-i-c-e op Straatartiest heeft verrassing
Waarom die nadruk op de huidskleur? Het gaat er om dat er iemand 'slachtoffer' wordt van de straatartiest. Of dat nu een blank, paars of donkerbruin iemand is - toevallig deze keer een donkerbruin iemand. Lekker belangrijk.
21 kudos 2023-08-31 19:08:53 door Hornoks op Geen idee wie ze zijn
Jij bent niet lekker.
27 kudos 2023-08-31 19:08:03 door Mithrandir op Geen idee wie ze zijn
Beter kunnen is uploaden. Verder is een mening subjectief, dus je zou beter kunnen zeggen: "Ik vind ze niet lekker en ik vind het ook niet echt bijzonder klinken." als dat je mening is.
-5 kudos 2023-08-31 18:57:24 door Janusz_Korwin_Mikke op Straatartiest heeft verrassing
@keesclosed | 31-08-2023 | 20:54: Ja gaat verder wel goed, maar vond het nogal afleiden.
20 kudos 2023-08-31 18:54:34 door keesclosed op Straatartiest heeft verrassing
Gaat het?
80 kudos 2023-08-29 12:48:57 door Troelvink op Vrouw maakt ongeluk en rijd daarna weg
@Leon Tosti | 29-08-2023 | 14:34: en haar remlichten schijnen niet, 1 + 2 = 3
-57 kudos 2023-08-29 12:35:56 door Vanzelfsprekend op Vrouw maakt ongeluk en rijd daarna weg
Thierry, ben jij het?
106 kudos 2023-08-29 12:34:03 door van_Sukkelenburg op Vrouw maakt ongeluk en rijd daarna weg
Inderdaad, je hoort de motor ook flink toeren maken op het moment dat ze koppeling én gaspedaal tegelijk intrapt.
1 kudos 2023-08-29 12:22:58 door utrechterrrr op Die bass moet je voelen
Lekker met je ogen in je scherm!
-61 kudos 2023-08-29 12:19:51 door bandenplakker op Vrouw maakt ongeluk en rijd daarna weg
Ze vliegt gewoon de hoek om en schrikt dan van het tegemoetkomende busje. Er is te weinig ruimte tussen het busje en de geparkeerde auto, waardoor ze die ramt. Domme muts, maar had even goed kunnen gebeuren door zo'n pakjesbezorger.
25 kudos 2023-08-29 08:32:14 door WeinigOrigineel op Blokkade bij tata steel
Dat gaat inderdaad gebeuren. Het is afwachten tot iemand dit gaat doen. Als de nood maar hoog genoeg is.