DumpStats voor mmaster2 👶

10,312 +11954 -1642

Kudos

#7222 (Top 2.2598%)

Kudos/dag 8.81
Kudos/reaguursel 22.56
Meeste kudos op 1 reaguursel 2050
Minste kudos op 1 reaguursel -141

457

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.39
Topreaguursels 4
Woorden per reaguursel 16.9
Reacties per reaguursel 0.45
Meeste reaguursels op 1 dag 5
Aantal x weggejorist 7
Geregistreerd op 11-04-2023
Eerste reactie op 11-04-2023

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

1 kudos 2026-06-24 23:26:28 op Code Zwart door extreme hitte
En de aarde nog iets warmer gemaakt door deze AI troep te generen.. flikker toch op met je teringzooi.

0 kudos 2026-06-21 15:07:15 op Onkruid vergaat niet!
@Internetriddert | 21-06-26 | 14:23: Nee James Boar

114 kudos 2026-06-15 14:23:08 op Ha, betrapt!
Ach, de schoonvader heeft ook al jaren soms wat problemen met zijn computer.. Ik ruim dan gewoon netjes alle troep op, verwijder alle porn restjes en stel niet teveel vragen... Komt alleen maar gezeik van en laat ze lekker. Wel even handjes wassen na computer fixen.

21 kudos 2026-06-15 14:19:34 op Frikandel graveren? Kan gewoon
Naast een lasersnijder staan, met de kap open en zonder juiste-golflengte-bril op... wat een hoop gefaal op een rij. Waarom werkt die snijder uberhaupt met de kap open? Zeker mee zitten hannessen.

-6 kudos 2026-06-11 00:48:23 op Ff een klein zetje
Ja hoor

*slow clap

Daar hebben we 'em.. de aanrijding! Orgineel!

2 kudos 2026-06-07 00:34:02 op Orgel Joke met de absolute WK banger van dit jaar!
Tering, waarom moeten ze altijd van die domme oorlogstermen gebruiken als het om een fucking sport gaat? Vechten voor iedere meter? Flikker op man, ga lekker in Oekraine je domme teksten blaten. Daar zijn pas helden.

Discount Jared Harris

3 kudos 2026-06-03 22:20:24 op Woordgrap van de dag
Nou heel leuk, geef nu maar snel de telefoon weer terug aan de begeleiding.

-7 kudos 2026-06-02 21:55:05 op Oude vent let niet op motorrijders
Dus droog je tranen ook al heb je veel verdriet.
Je kan treuren net als ik maar 't helpt ons niet.
Droog je tranen ook al heb je veel verdriet.
Het leven gaat door.

(en als je dit herkent, niet je vitamine en pijnstillers vergeten he)

28 kudos 2026-06-02 15:44:04 op Is dit de beste intro van een WK-game everooit?
Oeh en je WIndows 98 computer kon het allemaal maar net trekken, je wist precies op welke plekken het introtje skipte omdat je CD gaar was haha. Wat een pracht van een game.

7 kudos 2026-05-15 21:53:22 op Kramp in je kuit
@WhySoSeriousss | 15-05-26 | 20:12: Ik heb nog wel wat over:

mmmaaagggnnneeesssiiiuuummm

-9 kudos 2026-05-04 12:04:55 op Fiets gewoon even op een N-weg
Typisch onboard camera van een Tesla, poepkwaliteit eerste klasse. En daar gaan ze dan autonoom mee rijden..

4 kudos 2026-03-17 21:10:40 op Okay dit is typisch mij
Praat alsof hij een Bentley in een sloot heeft gereden toen hij bezopen van een VVD borrel afkwam met een bitterbal vast in zijn strot, maar gaat met een aftrapfiets naar het station. Flikker toch op man.

5 kudos 2026-03-10 16:40:50 op POEPEN
Het is wat, bij de Gristenunie

12 kudos 2026-02-26 00:04:28 op Piek negentiger-jaren-gevoel
Twee desktops? En Windows XP in de jaren 90? En zo'n gigantische TV op je eigen kamer?

Fuck off met je AI zooi

Topcomment 1913 kudos 2026-02-22 16:49:31 op Alweer die fiets gestolen
Een fatbike met een kinderzitje.. tering, wat triest.

15 kudos 2026-02-14 00:46:37 op De carnavalsprijzen 2026
Eerst is het patat en daarna is het weer friet? Probeer je heel Nederland tegelijkertijd boos te maken?

5 kudos 2026-01-28 01:16:09 op Wat ben je aan het doen?
Vloeibaar want vrijwel iedere machine heeft tegenwoordig wel auto-dose, toch? Super makkelijk.. je pleurt er eens in de zoveel tijd een fles in, hij weegt je was en doet de rest. Lekker man.

11 kudos 2026-01-16 15:27:39 op Bijna weekend!
Zijn vorige baan als verkeersbegeleider was minder succesvol.

1 kudos 2025-12-18 10:26:46 op He zijn je ouders thuis toevallig?
Brrr, moet je voorstellen dat ex-supermarkt-manager-"koop dan" en verkoop-pauper-"wil je overstappen broer" samen op je stoep staan..

4 kudos 2025-11-27 14:22:44 op Wat is echt?
Oooeehh lekker Hans Zimmer op de achtergrond.

7 kudos 2025-11-18 12:29:06 op Even opstarten hoor
Slimpie.. je had dus een 8mhz CPU en met de turbo knop kon je de snelheid limiteren.. vooral voor oudere applicaties en games die niet goed omgingen met de extra snelheid.

De naam turbo is ongelukkig gekozen.. maar het was dus nooit een booster, meer een limiter.

2 kudos 2025-11-01 17:27:24 op Goede oude tijd
Ah, tijd voor potje Donkey Kong Country