568 +941 -373
Kudos
#45664 (Top 14.2887%)
| Kudos/dag | 0.21 |
| Kudos/reaguursel | 10.14 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 357 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -85 |
568 +941 -373
Kudos
#45664 (Top 14.2887%)
| Kudos/dag | 0.21 |
| Kudos/reaguursel | 10.14 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 357 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -85 |
56
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.02 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 8.4 |
| Reacties per reaguursel | 0.63 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 3 |
| Aantal x weggejorist | 3 |
| Geregistreerd op | 14-01-2019 |
| Eerste reactie op | 01-02-2019 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
2 kudos 2026-06-14 08:46:21 door Bertie Wooster op Nog geen outfit voor vanavond
Lekker frisse lucht is veel beter dan altijd maar binnen zitten.
3 kudos 2026-06-13 00:02:14 door Routine op Moeder Maarten van Rossem bracht Hitlergroet
@powerpoes | 13-06-26 | 00:00: Je weet dat zij zichzelf die naam gegeven hebben om linkse arbeiders te strikken om op hun te stemmen toch?
-2 kudos 2026-06-12 22:00:29 door powerpoes op Moeder Maarten van Rossem bracht Hitlergroet
@Plankveurdekop | 12-06-26 | 22:14: eenmaal heeft hier gewoon een punt. Beide kampen in het extreme [daarom heet het ook zo] zijn niet voor rede vatbaar en doen dingen die normale mensen niet zouden doen. We nemen de nazi's nu extreemrechts, maar het waren nationaal-SOCIALISTEN. Daar zit que oorsprong en opvatting niet zo heel veel verschil tussen hoor
2 kudos 2026-06-12 20:14:29 door Plankveurdekop op Moeder Maarten van Rossem bracht Hitlergroet
@SuqMadiq | 12-06-26 | 21:14: Ik denk dat Eenopa zich tot 1945 vergist had....
7 kudos 2026-06-12 19:14:32 door SuqMadiq op Moeder Maarten van Rossem bracht Hitlergroet
@Eenopa | 12-06-26 | 20:57: Jij had je in 1938 ook wel een keer vergist denk ik, misschien wel vaker.
-14 kudos 2026-06-12 18:57:56 door Eenopa op Moeder Maarten van Rossem bracht Hitlergroet
Nee, dat heet goedpraten van een broeder van het linkse kamp. Eigenlijk passen juist fascisten en extreem links gewoon heel goed bij elkaar. Een pot nat.
2 kudos 2026-06-11 16:33:22 door Loosecanon op Balansman op de tafel
Is dat eigenlijk één woord?
11 kudos 2026-06-07 08:23:30 door Lekkerweertje op Instructies geven aan trambestuurder
Wat is er leuk aan om een beroepschauffeur te storen in zijn werkzaamheden?
2 kudos 2026-06-05 22:59:08 door blackphilip op Bochtje pakken
@VetPotje | 05-06-26 | 22:55: binnen in een auto
-2 kudos 2026-06-05 21:01:22 door Ilovefatchicks op Bochtje pakken
@VetPotje | 05-06-26 | 22:55: Ja
4 kudos 2026-06-05 20:55:50 door VetPotje op Bochtje pakken
Als je in een auto zit, ben je dan binnen of buiten?
0 kudos 2026-06-03 15:00:05 door OhWow op Bodycam beelden neergestoken Britse student
@Wakemeister | 03-06-26 | 10:18: laten vallen? Ze hebben met hem gebasket
-1 kudos 2026-06-03 09:01:30 door very-ferry op RIP het Westen
Wat is er feitelijk onjuist aan zijn verhaal?
-4 kudos 2026-06-03 09:01:11 door morsen op Bodycam beelden neergestoken Britse student
@Youtoo2 | 03-06-26 | 10:18:
Vanuit de politie gezien kan ik delen nog wel begrijpen hoor. Ze zijn daar op afgegaan na een valse melding van de broer van de dader, waardoor ze dus met een verkeerde kijk op de situatie aankwamen. Je kunt van een neutrale politieagent niet verwachten dat ie meteen ziet dat de melding een complete leugen is en dat de schuld juist aan de andere kant ligt. Als ze met die overweging op iedere melding af moeten krijg je volgens mij hele rare situaties.
Wat ze wel compleet fout doen is Henry, die duidelijk niet helemaal lekker gaat en geen gevaar meer vormt, niet goed onderzoeken en meteen in de boeien slaan. Waarschijnlijk was dat op instructie van de moordenaar(s), die hem ook als agressief hadden afgeschilderd. Dat was te goedgelovig en een domme inschattingsfout, maar ik vraag me af of het een verschil had gemaakt voor Henry's overlevingskansen. En ook; dat zijn split-second beslissingen waar menig mens wel eens de fout in gaat.
Om de hele politiemacht en het rechtssysteem nu meteen als links en woke af te schilderen slaat zo nergens op. Die Digwa is namelijk wel gewoon binnen een half jaar voor levenslang veroordeeld.
2 kudos 2026-06-03 08:35:50 door mez-g op RIP het Westen
jij ook
13 kudos 2026-06-03 08:29:56 door mtar op RIP het Westen
Vertel! Wat is er echt gebeurd iz Henry volgens jou?
15 kudos 2026-06-03 08:29:46 door mr.Cam op RIP het Westen
Jij lijkt me hier de grootste onrustsstoker met je ragebait commentaar.
49 kudos 2026-06-03 08:20:26 door Pikkebaas op RIP het Westen
De onrust om deze zaak kan niet groot genoeg zijn.
11 kudos 2026-06-03 08:18:43 door Wakemeister op Bodycam beelden neergestoken Britse student
Ze hebben jou laten vallen vroeger hè, net een paar keer te vaak.
24 kudos 2026-06-03 08:18:39 door Youtoo2 op Bodycam beelden neergestoken Britse student
Blijkbaar heb jij het nieuwsbericht niet gelezen. De politie ging er maar vanuit dat hij dader was omdat de echte dader loog en deze jongen beschuldigde.
Het is erg dat in Engeland de politie direct de minderheid-bevolking voortrekt omdat de politie anders bang is voor beschuldiging van racisme.
34 kudos 2026-06-03 08:16:44 door Anusyoghurt op Bodycam beelden neergestoken Britse student
Wat een totaal mislukte kleurplaat ben je als je denkt dat hier goed gehandeld is.
18 kudos 2026-05-27 20:35:28 door Uhoortnogvanons op Motorwappie heeft haast
Helemaal mee is.
1 kudos 2026-05-27 20:25:09 door 09001313 op Zweefvliegmanmeneer met skills
Neehoor, dit is simpele natuurkunde, aerodynamica & levensenergie.
-1 kudos 2020-10-05 21:04:55 door weetreet op Precies in de de basket!
Stakker.
4 kudos 2020-10-05 20:01:03 door BlinkyBill op Precies in de de basket!
Hekkiejijdoetnietmeermee
0 kudos 2020-10-05 19:50:19 door XTENDER op Precies in de de basket!
-weggejorist-
0 kudos 2020-10-05 19:45:46 door Space_kees op Precies in de de basket!
ben het wel met je eens
-1 kudos 2020-10-05 19:42:17 door Sammy! op Precies in de de basket!
Doei
17 kudos 2020-10-05 19:26:42 door Lutzert op Precies in de de basket!
Nergens voor nodig dit.
1 kudos 2020-09-20 09:18:18 door Bartsjie op Verkeerspolitie had een spannende middag
Schitterend onderbouwd. Ik kan niet anders dan het hier volledig mee eens zijn.
5 kudos 2020-07-05 08:42:57 door Scorpje op Beeld Columbus omver getrokken
Nu wordt Amerika opnieuw ontdekt?
6 kudos 2020-07-05 08:37:19 door Ambtelijk_efficient op Beeld Columbus omver getrokken
Eens, ook dat is een fout die zich blijft herhalen.
3 kudos 2020-07-05 08:36:45 door dumperitus op Beeld Columbus omver getrokken
*eens
1 kudos 2019-12-30 11:42:25 door voetbalveldjes op Laat kerstdiner voor de schoonfamilie
Wat? Nee man. Die maakt echt niet deze bagger
12 kudos 2019-08-08 20:58:55 door BilblaarPrikker op Tarantino VS feminist
De hypothese dat Tarantino een sexist is, en dat mevrouw de slachtoffer kan spelen.