DumpStats voor ArcRaider 👶

268 +494 -226

Kudos

#59808 (Top 18.7144%)

Kudos/dag 2.27
Kudos/reaguursel 4.79
Meeste kudos op 1 reaguursel 84
Minste kudos op 1 reaguursel -104

56

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.47
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 8.9
Reacties per reaguursel 0.48
Meeste reaguursels op 1 dag 5
Aantal x weggejorist 2
Geregistreerd op 27-02-2026
Eerste reactie op 27-02-2026

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

8 kudos 2026-06-10 11:03:45 door Forza_Ruud_Krol op Hulp voor Tim in Oekraïne
@1d100t | 10-06-26 | 11:51:
Jij bent niet in je eerste aanname gestikt. Zoals de kale buurvrouw al aangeeft, kun je je eigen of andermans aannames heel eenvoudig verifiëren door een praatje aan te knopen. Moet je wel een ietsiepietsie openstaan voor een ander. En van je zolderkamer komen natuurlijk.

-11 kudos 2026-06-10 09:51:26 door 1d100t op Hulp voor Tim in Oekraïne
@kalebuurvrouw | 10-06-26 | 11:29:
Misschien geen gelukszoekers, wel deserteurs want meestal zitten er mannen achter het stuur die in ieder geval qua leeftijd niet ongeschikt zijn voor het leger.
En als ze écht zo zielig waren, hadden ze die dure auto's allang verkocht, eventueel in onderdelen.

19 kudos 2026-06-10 09:29:53 door kalebuurvrouw op Hulp voor Tim in Oekraïne
Ga eens met ze in gesprek. Sommigen zijn hun business en hun huis kwijt. Hun familie achtergelaten omdat oma en opa niet wilden vluchten. Waarom denk je dat iemand met een Bentley in een bungalow of vervallen bejaardenhuis in Nederland gaat wonen op een plek waar ze niemand kennen? Denk je echt dat dit gelukszoekers zijn?

0 kudos 2026-05-13 18:54:38 door Joveschild op Oeps foutje bedankt!
@ikdenkwat | 13-05-26 | 11:18: Normaal ben ik altijd iemand die de politie verdedigt. Dit valt gewoon simpelweg niet te verdedigen.

-5 kudos 2026-05-13 11:47:24 door Wateenaccountnaamzeg op Oeps foutje bedankt!
@ikken11 | 13-05-26 | 11:24: Geen idee. dat is een beetje het punt met gebrek aan context. Echt de simpelheid in de reacties kan je vandaag gewoon ruiken. Verder is iedereen die ervoor zorgt dat de politie zo moet komen opdraven een veel groter probleem voor ons land dan asielzoekers ooit zullen vormen.

16 kudos 2026-05-13 09:24:44 door ikken11 op Oeps foutje bedankt!
@ikdenkwat | 13-05-26 | 11:18: Wat heeft deze chauffeur dan niet "normaal" gedaan, opper Flappie...

-18 kudos 2026-05-13 09:18:26 door ikdenkwat op Oeps foutje bedankt!
Als iedereen nou een beetje normaal doet hoeft de politie helemaal niet te komen dus wie zijn nou de klootzakken. Flappie.

-5 kudos 2026-05-05 06:29:16 door PiratenSmurf op Bezorger is 2 mins stil
In Oekraine hebben ze met enige regelmaat dodenherdenkingen in deze tijd. Maar het siert je wel als je uit solidariteit geen Bevrijdingsdag wil vieren. Hoewel ik denk dat we er ook stil bij mogen staan, dat we dankbaar mogen zijn dat we er hier relatief weinig last van hebben.

-1 kudos 2026-04-16 11:25:00 door Stopuit op Hendjes in de lucht
@Geheelnaarwaarheid | 16-04-26 | 11:05:
Je hebt het tegen een veteraan, maar dat ter zijde.
Je zou je eens in het fenomeen 'Melkertbaan' op Wikipedia kunnen verdiepen.
Omdat stadswachten hun jobtitle niet prettig vonden klinken, is die veranderd BOA/Handhaving. Dat er tot drie keer toe een andere naam wordt bedacht voor een baan/functie zegt genoeg.

-1 kudos 2026-04-16 09:05:54 door Geheelnaarwaarheid op Hendjes in de lucht
@Stopuit | 15-04-26 | 23:34: Nou ga jij maar eens opzoeken wat BOA betekent en inhoud(t) dat zijn dus ook al die beroepen wat jij appels met peren vergelijken vindt.

-5 kudos 2026-04-15 21:34:45 door Stopuit op Hendjes in de lucht
@Lekker Bezig | 15-04-26 | 23:01:
Je vergelijkt nou appels met peren.
In de regel zijn BOA's idd kut!
Niets meer dan beschamende collectanten van de overheid.
De meest respectloze baan in Nederland!
Maar als ze nou 'ns de hele dag zouden collecteren bij doktoren en engineers, dan hebben ze direct één van de meest respectvolle banen van Nederland.