268 +494 -226
Kudos
#59808 (Top 18.7144%)
| Kudos/dag | 2.27 |
| Kudos/reaguursel | 4.79 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 84 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -104 |
268 +494 -226
Kudos
#59808 (Top 18.7144%)
| Kudos/dag | 2.27 |
| Kudos/reaguursel | 4.79 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 84 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -104 |
56
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.47 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 8.9 |
| Reacties per reaguursel | 0.48 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 5 |
| Aantal x weggejorist | 2 |
| Geregistreerd op | 27-02-2026 |
| Eerste reactie op | 27-02-2026 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
0 kudos 2026-06-10 13:19:21 door SpaceVogel op Hulp voor Tim in Oekraïne
@kalebuurvrouw | 10-06-26 | 11:29: Ik hoop dat ze geluk zoeken en vinden. Anderen blijven zeuren.
8 kudos 2026-06-10 11:07:16 door Forza_Ruud_Krol op Hulp voor Tim in Oekraïne
Je zou ook even een video kunnen maken van dat Tesla- en Bentleypark, want ik geloof er geen hol van, roeptoeter.
8 kudos 2026-06-10 11:03:45 door Forza_Ruud_Krol op Hulp voor Tim in Oekraïne
@1d100t | 10-06-26 | 11:51:
Jij bent niet in je eerste aanname gestikt. Zoals de kale buurvrouw al aangeeft, kun je je eigen of andermans aannames heel eenvoudig verifiëren door een praatje aan te knopen. Moet je wel een ietsiepietsie openstaan voor een ander. En van je zolderkamer komen natuurlijk.
-11 kudos 2026-06-10 09:51:26 door 1d100t op Hulp voor Tim in Oekraïne
@kalebuurvrouw | 10-06-26 | 11:29:
Misschien geen gelukszoekers, wel deserteurs want meestal zitten er mannen achter het stuur die in ieder geval qua leeftijd niet ongeschikt zijn voor het leger.
En als ze écht zo zielig waren, hadden ze die dure auto's allang verkocht, eventueel in onderdelen.
19 kudos 2026-06-10 09:29:53 door kalebuurvrouw op Hulp voor Tim in Oekraïne
Ga eens met ze in gesprek. Sommigen zijn hun business en hun huis kwijt. Hun familie achtergelaten omdat oma en opa niet wilden vluchten. Waarom denk je dat iemand met een Bentley in een bungalow of vervallen bejaardenhuis in Nederland gaat wonen op een plek waar ze niemand kennen? Denk je echt dat dit gelukszoekers zijn?
3 kudos 2026-06-03 17:19:09 door Kattekop op Opsporing verzocht: Koningsdag Spuistraat Amsterdam
Goed samen gevat!
2 kudos 2026-05-30 09:35:12 door Jonathan0s op Vluchteling demonstreert mee
Hij komt even de eerdere interviews bevestigen zo te zien
6 kudos 2026-05-18 21:23:17 door Ledtherebelight op Kleine W voor depridennis
Nee, je mag niet liegen
0 kudos 2026-05-13 20:15:51 door pietpvv op Telefoon op de fiets
Denk t wel hoor.
0 kudos 2026-05-13 18:54:38 door Joveschild op Oeps foutje bedankt!
@ikdenkwat | 13-05-26 | 11:18: Normaal ben ik altijd iemand die de politie verdedigt. Dit valt gewoon simpelweg niet te verdedigen.
-5 kudos 2026-05-13 11:47:24 door Wateenaccountnaamzeg op Oeps foutje bedankt!
@ikken11 | 13-05-26 | 11:24: Geen idee. dat is een beetje het punt met gebrek aan context. Echt de simpelheid in de reacties kan je vandaag gewoon ruiken. Verder is iedereen die ervoor zorgt dat de politie zo moet komen opdraven een veel groter probleem voor ons land dan asielzoekers ooit zullen vormen.
16 kudos 2026-05-13 09:24:44 door ikken11 op Oeps foutje bedankt!
@ikdenkwat | 13-05-26 | 11:18: Wat heeft deze chauffeur dan niet "normaal" gedaan, opper Flappie...
-18 kudos 2026-05-13 09:18:26 door ikdenkwat op Oeps foutje bedankt!
Als iedereen nou een beetje normaal doet hoeft de politie helemaal niet te komen dus wie zijn nou de klootzakken. Flappie.
0 kudos 2026-05-05 15:05:41 door Britt_Dekkers_Zadel op Bezorger is 2 mins stil
Rot op naar Palestina
5 kudos 2026-05-05 08:41:15 door Routine op Bezorger is 2 mins stil
Tja, het heet dan ook de "Nationale Dodenherdenking".
-5 kudos 2026-05-05 06:29:16 door PiratenSmurf op Bezorger is 2 mins stil
In Oekraine hebben ze met enige regelmaat dodenherdenkingen in deze tijd. Maar het siert je wel als je uit solidariteit geen Bevrijdingsdag wil vieren. Hoewel ik denk dat we er ook stil bij mogen staan, dat we dankbaar mogen zijn dat we er hier relatief weinig last van hebben.
27 kudos 2026-05-04 20:40:23 door DeSerafijn op Bezorger is 2 mins stil
Dat is toch juist reden om er mee door te gaan…?
22 kudos 2026-05-04 20:38:21 door Strontscheppert op Bezorger is 2 mins stil
Hond
-1 kudos 2026-04-16 11:25:00 door Stopuit op Hendjes in de lucht
@Geheelnaarwaarheid | 16-04-26 | 11:05:
Je hebt het tegen een veteraan, maar dat ter zijde.
Je zou je eens in het fenomeen 'Melkertbaan' op Wikipedia kunnen verdiepen.
Omdat stadswachten hun jobtitle niet prettig vonden klinken, is die veranderd BOA/Handhaving. Dat er tot drie keer toe een andere naam wordt bedacht voor een baan/functie zegt genoeg.
-1 kudos 2026-04-16 09:05:54 door Geheelnaarwaarheid op Hendjes in de lucht
@Stopuit | 15-04-26 | 23:34: Nou ga jij maar eens opzoeken wat BOA betekent en inhoud(t) dat zijn dus ook al die beroepen wat jij appels met peren vergelijken vindt.
-5 kudos 2026-04-15 21:34:45 door Stopuit op Hendjes in de lucht
@Lekker Bezig | 15-04-26 | 23:01:
Je vergelijkt nou appels met peren.
In de regel zijn BOA's idd kut!
Niets meer dan beschamende collectanten van de overheid.
De meest respectloze baan in Nederland!
Maar als ze nou 'ns de hele dag zouden collecteren bij doktoren en engineers, dan hebben ze direct één van de meest respectvolle banen van Nederland.
-2 kudos 2026-04-15 21:01:25 door Lekker Bezig op Hendjes in de lucht
Dus de politie is ook kut? Boswachters? Douane? KMar?
20 kudos 2026-04-15 20:27:05 door Kreezielepiet op Hendjes in de lucht
Jij bent duidelijk zo'n typische kut fatbiker.
1 kudos 2026-03-31 11:07:45 door Jandoedel67 op Ohno! Snapking hard gecrasht
@Omnium3 | 31-03-26 | 12:54: Sujet, mooi woord. Hoor je niet vaak meer. Rapalje is er ook zo één.
6 kudos 2026-03-31 10:54:18 door Omnium3 op Ohno! Snapking hard gecrasht
Dat lijkt me een heel gepaste woonplaats voor dit sujet.
9 kudos 2026-03-30 17:46:43 door Alm8ige op Dat ene flesje balsamico azijn
Jou opgeilen.
4 kudos 2026-03-15 09:32:23 door GaiusMuciusScaevola op Dikke capibara aaien, vijf reeten
Die capibara ziet jou misschien ook niet zo zitten hoor