608 +621 -13
Kudos
#45876 (Top 14.3550%)
| Kudos/dag | 1.33 |
| Kudos/reaguursel | 21.71 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 120 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -11 |
608 +621 -13
Kudos
#45876 (Top 14.3550%)
| Kudos/dag | 1.33 |
| Kudos/reaguursel | 21.71 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 120 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -11 |
28
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.06 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 16.6 |
| Reacties per reaguursel | 0.46 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 5 |
| Aantal x weggejorist | 0 |
| Geregistreerd op | 18-07-2023 |
| Eerste reactie op | 26-03-2025 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
-1 kudos 2026-06-25 16:31:04 door Edsel12345 op Even keren op de oprit N50
@1023MB | 25-06-26 | 12:58: Dat maakt het niet minder kut, dus wat is je punt?
-1 kudos 2026-06-25 11:31:06 door LaidBack op Zelfs de treinen beginnen te zweten vandaag
Ze doen er wel langer over.
4 kudos 2026-06-25 10:58:25 door 1023MB op Even keren op de oprit N50
The Black Keys - Fever Tree
5 kudos 2026-06-25 10:42:02 door Aaaapie op Hee zie ik daar Ronaldo?
uit ervaring kan ik je vertellen dat ook kutvoetballers dikzakken worden
25 kudos 2026-06-25 09:56:08 door bob de boarder op Hee zie ik daar Ronaldo?
Nou, laat het even weten als je topvoetballer geworden bent.
16 kudos 2026-06-25 09:39:54 door PeterPandemie op Even keren op de oprit N50
Ik hoor geen autotune, ooraids. of smartlap, dus vind ik het wel meevallen.
4 kudos 2026-01-02 23:10:55 door Driverofthedqy op 116 carbid knallers op je wagen
@billybob34563211 | 02-01-26 | 21:43: Om de boze geesten weg te jagen
-15 kudos 2026-01-02 20:43:46 door billybob34563211 op 116 carbid knallers op je wagen
want geluidsoverlast is geen overlast? Ik snap nooit waarom je harde knallen moet en dan wel gehoorbescherming draagt. doe het dan gewoon wat zachter.
-1 kudos 2025-12-05 21:57:20 door Kneiterlinks op Ed kan met pensioen
Als je meer dan 500.000 dollar per jaar wil verdienen (meerdere huizen, auto's, 1x per jaar met privéjet op vakantie, voor je 55e stoppen met werken en kinderen naar goede scholen sturen), dan moet je niet in Nederland blijven. Rijkste 1% hier verdient rond de 130-150k per jaar. In de VS zit je boven het miljoen.
-2 kudos 2025-12-05 08:39:23 door Celsius63 op Ed kan met pensioen
Op YT is een interessant kanaal van een Amerikaans stel dat de kleine plaatsen in de VS bezoekt. Zelf beschreef hij dat eens als het bezoek aan de opnamelocaties voor 'The Walking Dead'. Dieptriest wat in sommige plaatsen gebeurt. https://www.youtube.com/@Joean...
3 kudos 2025-10-24 19:22:31 door Gregovic op Wij willen friet met mayonaise
Frietje stoofvlees is echt fantastisch. Maar dan wel de echte ouderwetse, zelf klaargemaakte stoofvlees die 3 dagen heeft staan pruttelen. Heerlijk.
7 kudos 2025-10-24 17:40:42 door owikzegmaarwat op Wij willen friet met mayonaise
Bij de supermarkt kan je meestal zo'n blik stoofvlees van kopen voor over de friet https://coertjens.be/nl/produc...
4 kudos 2025-04-02 14:53:29 door Uhoortnogvanons op Reistijd wordt soms langer
Tractor. Nergens in de wereld heet zo'n ding een trekker. Nergens.