31,205 +32939 -1734
Kudos
#1991 (Top 0.7228%)
Kudos/dag | 9.02 |
Kudos/reaguursel | 43.1 |
Meeste kudos op 1 reaguursel | 7138 |
Minste kudos op 1 reaguursel | -351 |
31,205 +32939 -1734
Kudos
#1991 (Top 0.7228%)
Kudos/dag | 9.02 |
Kudos/reaguursel | 43.1 |
Meeste kudos op 1 reaguursel | 7138 |
Minste kudos op 1 reaguursel | -351 |
724
Reaguursels
Reaguursels/dag | 0.21 |
Topreaguursels | 7 |
Woorden per reaguursel | 13 |
Reacties per reaguursel | 0.41 |
Meeste reaguursels op 1 dag | 6 |
Aantal x weggejorist | 13 |
Gestart op | 01-07-2015 |
Kudoverloop over tijd
3 kudos 2024-12-03 10:45:41 door Tidushi op Het leven van een treinrails is zwaar
Dit is in India, goed onderhoud is met de noorderzon vertrokken samen met de Engelsen.
0 kudos 2024-08-27 10:17:01 door Leegzwembad op Drone raakt appartementencomplex Saratov
@Zeeuw1867 | 26-08-24 | 18:02: vinden ze niet, toen de oorlog net begon was t een 50/50 nu is iedereen in Rusland voor de oorlog tegen Oekraïne en meeste willen nog dat de meest verschrikelijke dingen gebeurd met Oekraïne.
-15 kudos 2024-08-26 16:02:35 door Zeeuw1867 op Drone raakt appartementencomplex Saratov
@Dr. Klatergoud | 26-08-24 | 16:56: Flikker dan zo'n drone op Poetin zelf, dan klopt dat vergelijk. Die mensen in die flat vinden die hele actie van Poetin misschien ook wel vreselijk.
28 kudos 2024-08-26 14:56:25 door Dr. Klatergoud op Drone raakt appartementencomplex Saratov
Ik geef iemand zonder aanleiding een klap = ik ben een eikel. Geeft die gast me een klap terug dan is dat geen eikel.
51 kudos 2024-08-26 14:39:15 door Drentse Redneck op Drone raakt appartementencomplex Saratov
Zonder die dwerg vloog die drone daar sowieso niet.
3 kudos 2024-07-08 23:14:24 door owikzegmaarwat op Grote Russische raketaanval op Kyiv vanochtend
@kokkowitz | 08-07-24 | 20:51: Het is godverdomme gewoon oekraine, niet "de" oekraine. Bron: de oekraiense regering.
0 kudos 2024-07-08 19:01:37 door kokkowitz op Grote Russische raketaanval op Kyiv vanochtend
En ook wij zijn niet roomser dan de paus, maar dat mag je hier vast niet zeggen..
https://www.trouw.nl/nieuws/ne...
-10 kudos 2024-07-08 19:00:44 door Ruppert88 op Grote Russische raketaanval op Kyiv vanochtend
Inderdaad, maar als het westen of Israël ziekenhuizen bombardeert dan vinden we het ineens een stuk minder erg. Stelletje hypocrieten
-10 kudos 2024-07-08 18:52:12 door PLLX op Grote Russische raketaanval op Kyiv vanochtend
-weggejorist-
-9 kudos 2024-07-08 18:51:25 door kokkowitz op Grote Russische raketaanval op Kyiv vanochtend
Ook de oekraine gebruikt ze. https://nos.nl/artikel/2481745...
42 kudos 2024-07-08 18:47:27 door Hompiedompie op Grote Russische raketaanval op Kyiv vanochtend
Owww.. nou, in dat geval. Prima actie van Rusland dan. Lulhannes! GTL!!
0 kudos 2024-05-15 12:52:38 door CR0NO op De linkse kerk en de islam
Al die extreem gelovige zijn sowieso mafketels
1 kudos 2024-05-15 12:07:46 door FritzSnickel op De linkse kerk en de islam
Lees even het reaguursel van geckonios en kijk dan nog even een keer genuanceerd naar je reactie.
8 kudos 2024-05-15 10:47:17 door Gizzlina op De linkse kerk en de islam
Enige verschil tussen een sekte en geloof is het aantal volgers
1 kudos 2024-05-15 10:01:34 door Chouca op De linkse kerk en de islam
Elk geloof is een sekte, niet alleen de islam hoor.
41 kudos 2024-05-15 09:56:12 door Zieligventje op De linkse kerk en de islam
Elk geloof is een sekte.
3 kudos 2024-05-06 15:47:09 door Diem2222 op UvA studenten zetten kamp op
Neo marxisme. James Lindsay. Het is ons probleem, meer dan je denkt.
-26 kudos 2024-02-01 16:55:02 door ArthuurDeneer op Moe je doen dan!
Zullen we het het eens over percentages hebben anders?
14 kudos 2024-01-16 19:09:53 door ronnie1100 op Dikke file omzeilen via de pomp
Ja of, Je legt voor het tankstation eerst de afrit aan en na het tankstation de oprit.
8 kudos 2023-12-21 11:16:30 door dumpert.com op Tankstations haten deze truc
Jep, en als je de koelkast openzet heb je geen airco nodig
5 kudos 2023-12-18 22:22:26 door giggity op Trein met een view
@dikkejenkie | 18-12-23 | 22:41: En andersom al helemaal!
6 kudos 2023-12-18 21:41:51 door dikkejenkie op Trein met een view
Zo zie je maar weer, zonder Nederlanders was de wereld nergens.
4 kudos 2023-12-13 15:05:46 door droenus op Rutte zegt doei tegen democratie
Inmiddels zijn het vrijwel allemaal beleidsvertegenwoordigers, die vertegenwoordigen het beleid. Als de burger het hier niet mee eens is jammer dan of ze snappen het niet. Ondertussen vragen zij zich af waarom de kloof tussen burger en politiek steeds groter wordt...
0 kudos 2023-11-17 13:56:52 door Hg80 op Mevrouw heeft geen geld
Door het domme onderbuikgevoel wat alleen maar wordt versterkt door Wilders en zelfs Rutte en nu die opvolger. Daardoor wordt ons sociaalvangnet afgebroken. Aantal jaar in die brache gewerkt en ik kan uit ervaring zeggen, niemand zit daar voor zijn plezier. Schaamte overheerst als je in deze situatie zit. Maarja wij populisten weten het beter.
1 kudos 2023-11-17 13:52:12 door Hugedonger op Mevrouw heeft geen geld
@Hugedonger | 17-11-2023 | 14:39: Die mensen kwamen via een programma van de gemeente bij ons onder het mom van omscholing, bij onze instantie hadden we mensen die hard zochten naar passend werk en dat vaak ook vonden. Vervolgens werd de pas afgesneden door de gemeente want die moest die mensen z.s.m. van de boeken hebben dus werden ze richting een fabriek gezonden die een deel van de kosten dekte. Die fabrieken mochten ze een half jaar houden voordat ze in vaste dienst moesten voor het volle pond. Dus die mensen kwamen onherroepelijk na een half jaar weer bij ons binnendruppelen. De gemeente kon echter de begroting zo redelijk sluitend houden. Mensen kunnen zo echter nooit een carriere opbouwen, zelfs niet in het inpakwerk in een of andere fabriek. Dus mensen raken ontmoedigt. De schulden stapelen zich in een aantal gevallen weer op waardoor mensen helemaal geen uitweg meer zien en ze naar de fles, naald of een stuk touw grijpen. Werkloze mensen kunnen in veel gevallen best een bijdrage leveren maar dan moet je dingen anders in gaan vullen. Ze omscholing bieden richting een gebied waar er i.i.g. werkkansen en hopelijk carriere-kansen zijn en er niet zo fucking inhumaan mee omgaan als we in Nederland gewend zijn geraakt.
1 kudos 2023-11-17 13:46:20 door Hugedonger op Mevrouw heeft geen geld
@Hugedonger | 17-11-2023 | 14:39: Tot zover de zieken. Dan waren er ook nog een hoop mensen die om een veelvoud van redenen hun werk kwijt zijn geraakt met de crisis. Voor veel mensen prima op te vangen omdat je WW krijgt en je inderdaad op zoek kunt naar ander werk. Als je een flinke spaarpot hebt kun je je ook laten omscholen. Heb je die spaarpot niet dan is dat praktisch onmogelijk, zeker als je nog een opleiding af moet betalen maar dat even terzijde. Zo gauw jij werkloos bent en je hebt niet meteen de mogelijkheid daaruit te komen omdat je niet geschoold bent voor werk dat in trek is in jouw regio heb je een enorm probleem. De rekeningen blijven namelijk wel gewoon komen. Met een beetje pech zit je na een periode met een onoverzichtelijke drek van brieven van schuldeisers, komt er plots een extra last bij. Bijv. een dochter die een beugel moet, een koelkast die vervangen moet of wat dan ook ga je ook persoonlijk op de fles. Vervolgens kom je in de bijstand, moet je eerst je eigen vermogen opsouperen dus dat huis waar je zo hard voor werkte ben je kwijt maar ook die auto die je de mogelijkheid geeft om werk te zoeken ben je kwijt.
2 kudos 2023-11-17 13:39:41 door Hugedonger op Mevrouw heeft geen geld
Het niet kunnen beoordelen gekoppeld aan een heel stellig idee zorgt voor veel van de ellende. Ik heb zelf met mensen met allerlei beperkingen gewerkt, we kregen bovendien ook een hoop mensen uit de bijstand tegen. Op 2 personen na is de wil om te werken nooit het probleem geweest. Er is destijds geprobeerd om de mensen met een indicatie voor sociaal werk in het reguliere bedrijfsleven te plaatsen om kosten te drukken. Dat liep uit in een farce. De mensen die we uit de bijstand kregen hadden allemaal een diagnose van een dokter of internist voor een chronische of soms zelfs levensbedreigende ziekte(bijv. kanker of hartproblemen). Deze mensen zijn door de molen van het UWV gegaan om Wajong of WIA te krijgen maar er was altijd een reden om het niet te doen dus mochten wij mensen die midden in de chemo zaten opvangen en tewerkstellen.
6 kudos 2023-11-16 12:31:49 door 2160 op De heer Timmermans in Malaga
*Dinnermans
-2 kudos 2023-11-08 12:47:42 door tettecarre op Brabantse nachten zijn...
@2160 | 07-11-2023 | 22:33: Klopt inderdaad er was een test tussen 4-7 november, laat deez droeftoeters maar huilen over Thierry...
1 kudos 2023-11-08 10:50:25 door vargatron op Brabantse nachten zijn...
@2160 | 07-11-2023 | 22:33: Die heb ik al lang niet meer gehoord, heeft Thierry het weer van stal getrokken voor nog een rondje complotten?
1 kudos 2023-11-08 08:39:10 door klumpiedumpie op Pitbull valt Golden Retriever aan
ja? en dat door de BOA's laten handhaven?
28 kudos 2023-11-08 08:35:30 door DeBennieDeKok op Pitbull valt Golden Retriever aan
Waarom beginnen bij een hondenvergunning? Begin met een kindervergunning over wie zich wel en niet mag voortplanten. Scheelt over 20 jaar enorm veel tokkies.
-7 kudos 2023-11-07 21:33:16 door 2160 op Brabantse nachten zijn...
HAARP om precies te zijn
2 kudos 2023-11-04 11:39:43 door brie-de-penis op Rapper sjors en pindakaas
Na het filmpje zijn pruik wisselen, pak aan en naar Den Haag om beleid te maken als politicus
1 kudos 2023-11-04 09:32:33 door NatanNL op Rapper sjors en pindakaas
Denk het niet Job.
4 kudos 2023-11-04 09:22:09 door Stoel op Rapper sjors en pindakaas
Daar is hij ook heilig van overtuigd, niet door hebbende dat hij zelf het typetje is.
13 kudos 2023-11-04 09:21:50 door Jiggle_Physics op Rapper sjors en pindakaas
Nee, maar ik denk wel dat hij hier gebruik maakt van zijn wazige reputatie om views te scoren. Negatieve aandacht is ook aandacht, geeft de reclame niet om.
38 kudos 2023-11-04 09:20:28 door Prutser4Life op Rapper sjors en pindakaas
"You never go full retard man!"
1 kudos 2023-10-17 21:20:43 door Pollote op Brusselschutter zou overleden zijn
@2160: wie is de Islam ?
1 kudos 2023-10-17 20:51:55 door Dumpertlurker op Brusselschutter zou overleden zijn
Die tijd was decennia geleden al. We raken er niet van af en keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer zullen de haatbaarden het verpesten voor de rest van de mensheid.
7 kudos 2023-10-17 13:27:34 door Zjwikhoofd op Brusselschutter zou overleden zijn
@Skyland2295 | 17-10-2023 | 12:00: Er zijn verschillende berekeningen van het aantal oorlogen dat een religieuze oorzaak heeft. Één daarvan wordt gegeven in het boek The Encyclopedia of War. Lees ook eens dit stuk:
https://www.huffpost.com/entry... Verder is vrouwenbesnijdenis iets cultureels, niet iets religieus. Mannenbesnijdenis is in de meeste gevallen dan wel weer religieus, maar dit komt waarschijnlijk voort uit hygiënestandaarden die in religieuze gebruiken zijn opgenomen (net als bijvoorbeeld het niet eten van varkensvlees binnen het jodendom en de islam). Stellen dat misbruik van kinderen minder wordt, is ook dubieus. Misbruik komt op veel meer plekken voor dan we denken, ook in onze seculiere maatschappij. Bij de turnbond, bij the Voice, in de filmwereld, op scholen. De gemeenschappelijke deler? Een hiërarchie waarin mensen afhankelijk zijn van anderen. Zo heeft ook het kindermisbruik binnen de katholieke Kerk kunnen plaatsvinden. Niet vanwege 'religie', maar vanwege hiërarchie.
1 kudos 2023-10-17 10:06:19 door Madco2 op Brusselschutter zou overleden zijn
@Skyland2295 | 17-10-2023 | 09:59: ho ho, vergeet Facebook niet.
0 kudos 2023-10-17 10:00:23 door Skyland2295 op Brusselschutter zou overleden zijn
@Zjwikhoofd | 17-10-2023 | 11:48: kan je me de bron geven van deze data? ben er wel benieuwd naar.
verder is het niet mijn doel om alle schuld te geven aan "religie", in mijn optiek zou er gewoon een stuk minder leed zijn als "religie" niet bestond.
dan bedoel ik niet alleen oorlogen maar om maar wat te noemen het verplicht laten besnijden, het verplichten een kind te baren dat door verkrachting ontstaan is, het misbruik van kinderen.
en zouden deze dingen ineens weg zijn als "religie" niet meer bestond? nee, dat denk ik niet, maar het zal zeker minder worden.
3 kudos 2023-10-17 09:48:27 door Zjwikhoofd op Brusselschutter zou overleden zijn
@Skyland2295 | 17-10-2023 | 11:05: Iemand heeft het berekend: 6,87% van alle conflicten had een religieuze oorzaak. Van de 100 dodelijkste conflicten, hadden er 11 een religieuze oorzaak. Prima dus dat jij dat idee hebt, maar de cijfers laten duidelijk iets anders zien. En uit cijfers blijkt ook dat het wel degelijk uitmaakt in welke god jij gelooft. Driekwart van alle terreuraanslagen wordt gepleegd door islamitische terroristen. De rest veelal door (linkse) politieke extremisten of separatisten. Er zijn nauwelijks terreuraanslagen door christenen.
-6 kudos 2023-10-17 09:05:24 door Skyland2295 op Brusselschutter zou overleden zijn
@Zjwikhoofd | 17-10-2023 | 10:20: en toch heb ik het idee dat er meer mensen gestorven zijn onder het mom "religie" dan door massa moordenaars..
hoeveel oorlogen zijn er geweest omdat religie's botsten?
hoeveel mensen zijn er onrecht aan gedaan omdat ze niet in de zelfde onzin geloven als de ander?|
en als het een feit is dat de meeste terreuraanslagen uit islamisische hoek komen dan heb ik daar geen moeite mee om het te benoemen hoor...
het interesseert me ook niet of je in god 1,2 of 3 gelooft, zolang je andere mensen afkeurt omdat ze niet hetzelfde doen ben je af en mag je oprotten.
27 kudos 2023-10-17 08:49:35 door LekkendCondoom op Brusselschutter zou overleden zijn
@Zjwikhoofd | 17-10-2023 | 10:29: Je hebt gelijk, niet elke gelovige is een terrorist. maar elke terrorist is wel moslim.
51 kudos 2023-10-17 08:29:50 door Zjwikhoofd op Brusselschutter zou overleden zijn
@jan10000000 | 17-10-2023 | 10:25: Het zal me een worst wezen wat je gelooft. Het valt me op dat veel reaguurders het gewoon vertikken om te benoemen waar het misgaat: de islam. Ik zie geen katholieken zich opblazen op drukke markten. Durf je dat niet te benoemen?
3 kudos 2023-10-17 08:28:13 door 2160 op Brusselschutter zou overleden zijn
@Skyland2295 | 17-10-2023 | 09:59: ik ben niet gelovig, maar zonder de katholieke en gereformeerde kerk zou het westen nu nog in stammen leven. Ik kan je aanraden om The WEIRDest People in the World eens te lezen.
13 kudos 2023-10-17 08:25:38 door jan10000000 op Brusselschutter zou overleden zijn
@Zjwikhoofd | 17-10-2023 | 10:20: Ik geloof in de kerstman en dat is een stuk realistischer dan een man in de wolken die alles bepaald hier op aarde.
-6 kudos 2023-10-17 08:20:51 door Zjwikhoofd op Brusselschutter zou overleden zijn
@Skyland2295 | 17-10-2023 | 09:59: Lekker plusjes harken hier, maar ongemakkelijk feit: de grootste massamoordenaars uit de geschiedenis zijn toch echt atheïsten. Mensen als Stalin en Mao hadden zelfs een atheïstisch motief. Verreweg de meeste religieuze terreuraanslagen komen uit islamitische hoek. Maar dat durf je vast niet et benoemen.