134 +134 0
Kudos
#72539 (Top 26.4061%)
Kudos/dag | 0.2 |
Kudos/reaguursel | 22.33 |
Meeste kudos op 1 reaguursel | 99 |
Minste kudos op 1 reaguursel | 2 |
134 +134 0
Kudos
#72539 (Top 26.4061%)
Kudos/dag | 0.2 |
Kudos/reaguursel | 22.33 |
Meeste kudos op 1 reaguursel | 99 |
Minste kudos op 1 reaguursel | 2 |
6
Reaguursels
Reaguursels/dag | 0.01 |
Topreaguursels | 0 |
Woorden per reaguursel | 21.3 |
Reacties per reaguursel | 0.83 |
Meeste reaguursels op 1 dag | 1 |
Aantal x weggejorist | 0 |
Gestart op | 08-01-2023 |
Kudoverloop over tijd
2 kudos 2024-10-12 09:29:46 door b4llistic op Met de vlam in de pijp
Korte vlammen kan je creëren door brandstof in te spuiten bij de uitlaat slag. Dit zijn de knallen die je hoort. Maar die langdurige vlammen zijn in dit geval een losse brandstof injector ergens richting het einde van de uitlaat.
26 kudos 2024-10-12 09:28:29 door Jurk op Met de vlam in de pijp
Ja… de uitlaat gassen / benzine ontbrandt in de uitlaat. Bij echt snelle auto's kan dit 'spontaan' zijn als je doorschakelt… je laat gas los, komt nog een bups benzine de uitlaat in de uitlaat en ontbrandt. Maar in dit geval en bij veel anderen getjoende auto's hebben ze de mapping in de ECU zo aangepast dat dit gebeurd. Net als de 'pops en bangs'. Leuk voor een car meeting maar dient geen performance doel en is niet per se goed voor de motor.
5 kudos 2024-10-12 09:24:10 door pottedikkie op Met de vlam in de pijp
ik denk dat je hier het antwoord wel vindt https://www.tuning-gids.nl/vla...
16 kudos 2024-10-12 09:22:00 door vaat_slabbetje op Met de vlam in de pijp
waarom vragen als je het antwoord al weet?
16 kudos 2023-01-29 09:52:43 door ShakespeareanTragedy op Karmakat incoming
Nou ja. Meteen de zevende er achteraan zou veel gekker zijn natuurlijk.