3,404 +3613 -209
Kudos
#18033 (Top 6.5454%)
Kudos/dag | 0.59 |
Kudos/reaguursel | 35.09 |
Meeste kudos op 1 reaguursel | 2480 |
Minste kudos op 1 reaguursel | -47 |
3,404 +3613 -209
Kudos
#18033 (Top 6.5454%)
Kudos/dag | 0.59 |
Kudos/reaguursel | 35.09 |
Meeste kudos op 1 reaguursel | 2480 |
Minste kudos op 1 reaguursel | -47 |
97
Reaguursels
Reaguursels/dag | 0.02 |
Topreaguursels | 1 |
Woorden per reaguursel | 62.2 |
Reacties per reaguursel | 0.91 |
Meeste reaguursels op 1 dag | 17 |
Aantal x weggejorist | 0 |
Gestart op | 22-01-2009 |
Kudoverloop over tijd
-47 kudos 2021-04-19 11:53:29 op K3 doet disstrack over versoepelingen
Waarom halen we die vrouwen uit Belgie om hier een of ander karig liedje te zingen, kon toch ook in Belgie in een studio? Voor zover ik weet is reizen nog steeds verboden/afgeraden, tenzij noodzakelijk. Dat is hier dus sowieso geen sprake van. Misschien maar eens een petitie beginnen.
-45 kudos 2021-02-14 22:01:27 op Duiker maakt wak
@JuanDeTuinman | 14-02-2021 | 21:59:
Fles kan hij waarschijnlijk wel afschrijven nu er water in gaat lopen en hij gaat roesten.
-40 kudos 2021-02-02 09:31:49 op Arme Ayoub
Wel bijzonder dat iedereen in Nederland, links en rechts ineens het PVV standpunt aanhangt qua straffen.
Maar on topic: Dit is natuurlijk buiten proporties en kan je ook nooit vergelijken met de andere straffen die we normaliter in Nederland opleggen. Zijn leven is weg, dat betekent dat je weer een sociaal medewerker nodig hebt om hem te begeleiden voor de rest van zijn leven. Uitkering, kinderopvang als hij kinderen maakt en bijles als hij kinderen krijgt. Al met al kansloos.
Ik zag laatst een stukje op rechtspraak, man had vrouwen bedreigt in een fast food keten. Droeg een taser, beet een agent, zei: "ik ga even zitten en dan kom ik je halen".
Kreeg 300 euro boete (agent eiste 900 euro schade voor de beet), en 2 weken gevangennisstraf, die later in ging.
Nu kunnen we veel zeggen maar dit staat toch niet in verhouding, dit heeft niks met rationaliteit te maken. Pure paniekvoetbal. Hij moet zwaar gestraft worden, eens maar niet zo zwaar en die andere idioten ook.
-24 kudos 2020-10-17 11:06:11 op Gekkie wordt op zijn plek gezet
@o0Doc0o | 17-10-2020 | 10:58:
Gewoon lekker fijn met de grote groep meelopen, niet nadenken en gewoon de grote groep volgen. Lekker makkelijk man. Ik zou niet naast jou willen wonen in de oorlog. Voor je het weet doe je mee met de bezetters. Dom schaap.
-11 kudos 2020-08-06 10:34:35 op Groenewegen-manoeuvre in 2016
Ja, want mensen kunnen niet zelf nadenken? Risico van het vak. Gaat het goed, win je. Zoals hier. Gaat het mis, heb je iemand zwaar mishandeld.
Blijkbaar was dat het risico voor Groenewegen wel waard.
-10 kudos 2020-12-03 18:50:54 op Studente niet blij met uitgelekte partybus footage
Vindicat heeft relatief gezien de meeste HBO'ers van alle Groninger Studenten verenigingen. Zo academisch hoeft het dus niet te zijn.
-8 kudos 2021-01-15 13:42:53 op BREEK: Rutte lll gevallen
Dat is democratie. Het volk is het niet eens met het aftreden, dan wel het rekenschap.
-5 kudos 2021-01-25 13:23:39 op Schwalbe!
@pidduh | 25-01-2021 | 13:21: Disclaimer: Ik veroordeel deze rellen zeker. Maar doen alsof dit heel absurd is slaat nergens op. Veel mensen zijn tegen deze maatregelen en zullen zich naarmate het langer gaat duren en of zwaarder gaat worden harder verzetten. Dat is iets wat je moet meenemen in het beleid. Door de avondklok in te stellen kon je ervan uitgaan dat dit ging gebeuren.
-4 kudos 2021-12-20 09:54:04 op Max Verstappen The Force Awakens
Tuurlijk wel. Voordat Max 13 is zit er al meer dan 1 mio in zijn racecarriere. Denk maar niet dat arme mensen dit ook kunnen bereiken.
-4 kudos 2021-04-07 13:27:19 op Buurman neemt het wel heel nauw met de regels
Sinds wanneer zijn de mensen bij dumpert tegen het naming & shaming van overtreders? Alsof die gast wist wat er speelde.
-3 kudos 2021-01-25 13:21:35 op Schwalbe!
Tsjah, ik kan moeilijk geloven dat jij gematigd bent.
Bij de eerste demonstratie wat uit de hand loopt roep jij al op tot moord. Rebellie tegen deze maatregelen is ongeacht of je voor of tegen bent een heel logisch verschijnsel en iets wat onvermijdelijk is. Ik bedoel in 1980 hadden we krakersrellen, dat ging om een veel minder belangrijke discussie dan nu. Het zou mij verbazen als dit niet de ergste rellen na WW2 zouden veroorzaken. Het is per slot van rekening ook het ergste wat er is gebeurd na WW2.
-2 kudos 2022-01-19 23:08:11 op Nieuw concept: Yoga lessen
@Poepiescheet69 | 19-01-2022 | 22:56:
Uitkering aanvragen in een ander land?
-1 kudos 2011-04-16 11:02:15 op Hallo, met Bram. Mag ik Bertus even?
Als er iemand gepowned is dan is het Bram Moszkowicz...
Toen Hendriks begon over het feit dat zijn aanteiging van meineed een zelfde vorm van meineed is als dat bij de heer Jansen.
Toen Hendriks dit had gezegd begon die laffe Moszkowicz over de politieke voorkeur van Hendriks. Beetje jammer dat Moszkowicz niet met argumenten zijn gelijk kon halen...
-1 kudos 2021-04-10 20:05:48 op Beursmeneer is klaar met crypto
Nee het lijkt een beetje op hoe Archegos capital investeerde. Rijke/grote bitcoin houders, blijven doorkopen als de prijs stijgt en gebruiken daar leningen voor. Dat gaat goed totdat het 1 maal goed daalt. Zie bijv Maart 2020 bij crypto's. Archegos had geinvesteerd in Baidu, dit jaar is het mega gestegen, maar enige wat ze deden was bijkopen en meer lenen. Het is alsof je russisch roulette speelt. Je moet niet te vaak achter elkaar gaan, uiteindelijk verlies je.
-1 kudos 2011-04-16 11:08:09 op Hallo, met Bram. Mag ik Bertus even?
@Beau ter Ham 16-04-11 @ 11:04
Waarom zei Moszkowicz dit niet dan? Nu komt hij over als een inadequate advocaat, die bij het minst of geringste andere zaken erbij haalt die er niet bij horen...
-1 kudos 2020-10-23 11:46:27 op Hoe de handel werkt?
Zolang je iets generieks verkoopt als media abo's dan kan het goed zijn dat je met 2 partijen voldoende concurrentie hebt. Terwijl, heb je iets complex met veel variabele factoren, dan kan het goed zijn dat je met 10 partijen geen goede concurrentie hebt.
-1 kudos 2020-11-11 11:14:23 op Mogen scholen homoseksuele leerlingen weigeren?
Tsjah beetje vermaak op zijn tijd. Religie is een beetje hetzelfde als die 5g wappies.
-1 kudos 2021-03-31 11:19:43 op Ondertussen bij RTLZ
Gisteren was bij nieuws uur een viroloog die de AstraZeneca kwestie politiek ging duiden. Als we iedereen strikt houden aan zijn of haar specialisatie komen we nooit verder.
0 kudos 2021-01-23 21:57:05 op Hoe een verkeerslicht werkt
@altijd-guus | 23-01-2021 | 20:55:
Ik denk vooral dat het lastig is dat in veel gevallen wetenschap geen exacte wetenschap is als het op de werkelijkheid aankomt. Werken mondkapjes wel of niet. Wie is dan een expert? Een viruloog of juist een gedragswetenschapper? Of bijvoorbeeld data analyse, wie is er een expert in data? Ik zou zeggen modeleurs van het RIVM niet. Ik zou kijken naar ASML, ASMI, Optiver, ofwel technische en financiele bedrijven die veelal met grote datasets en onbekenden omgaan.
Maar ik zie ook dat er in de wetenschap toch echt teveel met een kokervisie kijkt. Theoretisch onderzoek en beleid is toch anders dan werkelijkheid. Het feit dat wij geen massatesten doen terwijl uit onderzoek blijkt dat het R met 0.5 ofzo naar beneden haalt, komt puur en alleen door het organisatorische onvermogen van de de publieke sector. We proberen het niet eens terwijl Oostenrijk en Slowakije dit met succes deden.
0 kudos 2010-09-08 16:55:25 op Wat een onzinbrief
http://www.rijnlandmodel.nl/fr...
Mevrouw denkt dat alleen moslim's aanslagen plegen maar vergeet dat sommige pro life mensen ook aanslagen plegen.
Zucht hopelijk kan deze mevrouw zich niet voortplanten, zou de hele theorie van darwin onderuit halen.
0 kudos 2021-01-23 21:58:16 op Hoe een verkeerslicht werkt
@Sonja27 | 23-01-2021 | 20:03:
Iemand die een vraag stelt kan hooguit onwetend zijn maar nooit een wappie. Men zou blij moeten zijn dat je vraagt ipv dat je aanneemt.
0 kudos 2021-01-23 14:08:24 op Hoe een verkeerslicht werkt
@gepolijste_banaan | 23-01-2021 | 14:07: thanks
0 kudos 2009-01-23 01:01:06 op Alle ballen verzamelen...
skier die oefent, australisch nationaal team.
is trouwens al 2 jaar oud filmpje, zijn veel toffe filmpjes met die balance ballen
0 kudos 2009-01-23 00:58:54 op Crash Daniel Albrecht
pfffff dit is al de 2de keer in kitzbuhl!
vorig jaar was het scott mccartney die met 140kmh op diezelfde sprong viel en daarbij zijn helm brak, gelukkig was hij na 2 dagen uit coma!
0 kudos 2009-10-19 14:10:04 op Vertrouw de DSB maar!
Haha het mooiste is nog dat de meeste mensen die een rekening hebben bij de DSB PVV'er zijn. sneutjes.
0 kudos 2009-10-22 00:25:10 op Geert Wilders Dutch lawmaker
wel jammer dat dit stukje niet laat zien dat wilders naar buiten is geescorteerd door de politie. Ik begin die amerikanen steeds meer te waarderen!
0 kudos 2009-10-26 23:38:00 op Wedden met staatssecretaris Frans Timmermans (pvda)
http://www.nu.nl/wetenschap/21...
Volgens mij zijn er gewoon wat mensen die het leuk vinden om tegendraads te zijn. Verder heb ik het onderzoek niet gedaan, dus heb ik er geen mening over maar alles wijst er wel op dat de aarde opwarmt.
0 kudos 2009-11-27 16:12:55 op Chinese Google vs. Normale Google
pfff als je op google china zoekt op protest tiananmen square krijg je zelfde uitkomst.
Is alleen dat google de eerste woorden hogere relevantie geeft. Toevallig zijn er in chinese webpages veel meer positieve verwijzingen naar tiananmen square dan in amerika. Heel gek!
-10 voor domme hypecreeerende poster.
0 kudos 2009-11-27 16:14:20 op Chinese Google vs. Normale Google
http://images.google.cn/images...
huh hoezo censuur?
0 kudos 2010-06-08 15:32:24 op Cohen vs Wilders
Wel jammer dat Geert Wilders niet reageert op Job Cohen. Job Cohen maakt duidelijk onderscheidt tussen radicalen en normale moslim's. Volgens Geert Wilders zijn ze allemaal radicalen, op de een of andere manier denk ik niet dat dat waar is.
Sowieso vind ik dat Wilders dit debat inhoudelijk heeft verloren, alleen maar zelfde riedeltje, moslims zijn kut bla bla. Niet ingaan op tegenstander, blugh.
0 kudos 2010-06-08 15:35:47 op Hero Brinkman vergeet mic
Haha pvv ook met zn Dion Graus, Hero Brinkman, Martin Bosma en Richard de Mos, samen het IQ van een pinda en een strafblad van 1 km. Toppartij! Laten we ze allemaal Nederland uitzetten aangezien ze toch niks bijdragen aan de samenleving.
0 kudos 2011-02-02 12:05:57 op Opgepast: Limburgse gekkies
Hahaha PVV geldverslinders!
Limburg domme provincie, zal nog zien dat deze domme mongool ook in de staten komt en dan dubbel kan cashen(1miljoen van de eu en nog paar ton van Limburg amai!)
0 kudos 2011-04-16 11:27:04 op Hallo, met Bram. Mag ik Bertus even?
@joachim020 16-04-11 @ 11:21
Ja dat weet ik wel maar dat had Moszkowicz in de discussie moeten zeggen dat daardoor de zaak van Bertus anders is. In plaats daarvan begint Moszkowicz over Hamas... Niet echt een manier om te debatteren/discussieren.
0 kudos 2011-05-20 13:25:08 op Blok (VVD) vs Wilders (PVV)
Wordt Wilders hier nu keihard gepowned?
Wilders vergeet gewoon dat de feiten zijn dat Nederland nu 4 miljard heeft uitstaan maar dat de gevolgen van herstructureren op 35 miljard is geschat.
Jammer dat Wilders hier niet op terug komt.
0 kudos 2011-05-23 17:53:01 op Wat als iedereen voetballer was?
Als iedereen voetballer zijn zijn er ook geen scheidsrechters...
0 kudos 2011-06-17 17:20:17 op Boot doet wheelie
Tsja compensatie gedrag?
0 kudos 2022-03-18 09:50:03 op It's the economy stupid!
@pidduh | 18-03-2022 | 09:43:
Nog meer duiding, QE begon september 2014, dat betekent ongeveer dat het effect in 2016 pas rustig begint. Maar en hier gaat het lastig worden, QE zorgt er ook voor dat Italie nu indirect door NL gefinancierd is (~40% vd schuld). Ofwel, Italie betaalt nu veels te weinig risico opslag. Met als gevolg, Italie leent veel meer. Met als gevolg 150% debt to GDP. Met als gevolg dat de ECB de rente niet fors kan verhogen, anders italie failliet. Met als gevolg dat de ECB meer Italiaans schuld zal gaan opkopen. Ofwel een grote clusterfuck.
Een ieder die beweerd dat dit goed te onderzoeken was/is praat poep. Komt trouwens bij dat inflatie extreem veel factoren achterwege laat die wel heel cruciaal zijn:
Huizen prijzen
zorgkosten
pensioenverzekering
Neem je alleen al huizenprijzen mee, zoals de ECB nu doet, dan was inflatie de afgelopen jaren niet eens zo heel laag en was QE misschien haast niet nodig geweest. Inflatie in zorg ~(20% uitgaven) was 5% per jaar. Evenzo Pensioen verzekering stijgt 5% per jaar. Ofwel er zijn heel veel facetten die men buiten de inflatie houdt. Met alle nodige complicaties van dien.
0 kudos 2020-10-28 13:00:41 op Ondertussen in Ischgl
@Ledtherebelight | 27-10-2020 | 16:05:
Wat stel jij voor? 6 maand volledige lockdown?
0 kudos 2020-10-28 13:03:53 op Ondertussen in Ischgl
@Ledtherebelight | 27-10-2020 | 16:05:
6 maand volledige lockdown, want als je weer open gaat komt het virus net zo snel terug. Dan zomertje pakken, bijkomen en dan weer 6 maand lockdown want voordat het vaccin wijd verspreid is zijn we 1.5 jaar verder.
Goed idee.
Knuppel.
0 kudos 2021-02-08 12:50:37 op Slechte week voor tuig
@Beunh4as | 08-02-2021 | 11:57:
Klopt, het zal ongetwijfeld helpen. Maar de keerzijde is het vertrouwen in de samenleving. Taakstraffen of lichte straffen ondermijnen het vertrouwen in de samenleving en zal er voor zorgen dat er meer mensen het recht in eigen hand nemen.
Zie bijvoorbeeld de pedofielen jagers.
0 kudos 2021-01-25 13:40:21 op Rutte reageert op relranddebielen
De gedachte dat het leed langer duurt als je je aan de maatregelen houd is waarschijnlijk niet juist. Gommers voorspelt al dat we tot de zomer in de lockdown gaan zitten. Gezien het virus verloop in Ierland en de UK kunnen we gewoon niet meer open. Binnen 1 maand zit je weer op 15k besmettingen per dag. Dus dat is uitgesloten.
Het virus staat niet boven het recht om te demonstreren. Zo gevaarlijk is het virus niet. Als het virus echt gevaarlijk was zouden we als eerste de jeugd vaccineren, zodat de toekomst van onze samenleving veilig gesteld is. Dat doen we niet, dus we kunnen nu lastig zeggen dat het virus zo extreem gevaarlijk is dat we onze hele rechtsstaat moeten opgeven.
0 kudos 2021-01-23 17:09:36 op Hoe een verkeerslicht werkt
@Paling&Co | 23-01-2021 | 15:22:
1) De vraag is of we dat kunnen uitgeven. Kunnen de rijken meer missen, ik vraag het mij af. Volgens onderzoek van CPB is een hogere belasting op inkomen negatief voor de belastinginkomsten (lees: mensen gaan ontwijken, minder werken, emigreren). Vermogensrendementsheffing is al behoorlijk dubieus omdat het zo hoog is dat je bijna kan stellen dat het onteigening is en dus verboden aldus de rechten van de mens. Zie sommige uitspraken. Dan de vennootsschapsbelasting, ik vraag me af of die omhoog kan aangezien andere landen dit een stuk lager hebben. Dus enige wat je kan verhogen is de BTW, wat iedereen raakt.
2) Je stelt dat ik vind dat ouderen niks waard zijn, dat stel ik expliciet niet. Alleen 1 persoon ga ik geen 1 miljard voor betalen (voorbeeld). Waarde van een persoon hangt af van toekomstige goede levensjaren. Dat betekent inderdaad dat medicijnen voor ouderen minder geld krijgen om in te investeren. Maar dat vind ik niet alleen. Dat vind de Nederlandse samenleving en eigenlijk elke welvarende samenleving. Lees maar eens in: QALY (quality adjusted life) cost. Deze staat grofweg op maximaal 35k eur per jaar. Ofwel we mogen maximaal 350k investeren om 10 levensjaren te redden.
3) In het geval dat kinderen nu verwend zijn, dan zijn kinderen per definitie verwend. Elke generatie begint met een enorme stap in technologische ontwikkelingen. Als dat betekent dat wij verwend zijn. Dan zij dat zo, maar minder dan andere generaties.
0 kudos 2021-01-23 21:50:05 op Hoe een verkeerslicht werkt
@altijd-guus | 23-01-2021 | 20:36:
Veel zuid europese landen zullen hetzelfde zeggen over bezuinigingen en hervormingen. Het gezegde wie betaald, die bepaald gaat niet op, anders hadden rijke mensen wel meer stemrecht gehad. Voor veel italianen zal het de vraag zijn of ze de hervormingen willen accepteren of gewoon aansturen op een afschrijving, dat laatste is steeds interessanter als de staatsschuld hoog is en voornamelijk bij de Italiaanse Nationale bank ligt. Laat dat nu net eens het geval zijn...
Pensioenfondsen moeten inderdaad staatsschuld opkopen. Wat alleen gek is, is dat de ECB/NCB's 40% van alle staatsschuld opkopen (ook die 750 miljard). Hierdoor blijft de rente onterecht laag, waardoor je rendement verliest in je pensioenfonds, wat overheden weer verdienen door lagere rente lasten. Waardoor je dus effectief ook geen fatsoenlijk pensioen op kan bouwen, want elke euro die je inlegd rendeerd negatief terwijl het voorheen positief rendeerd.
Je kan zeggen dat we boven onze stand hebben geleefd. Maar wees dan eerlijk tegen de bevolking en stuur daar op aan. Ik gok niet dat de bevolking dat wil. Ik denk ook dat als wij een stap achteruitdoen, een aantal andere landen graag die ruimte overnemen. Het is gewoon concurrentie en survival of the fittest. Btw boven stand betekent voornamelijk dat wij oa betere zorg, sociaal vangnet en andere dingen kunnen regelen. Gross van overheidsgeld gaat daaraan op, dus betekent voornamelijk slechtere levensstandaard.
0 kudos 2020-10-15 10:52:28 op Oproep tot massal niet luisteren
Jij bent net zo'n gek als meneer de filmert. Corona is niet erg dodelijk. Meer kans om vroegtijdig dood te gaan aan de vervuilde lucht in Nederland dan aan corona. Hele tijd zo overdrijven dat iedereen doodgaat aan Corona komt me ook een beetje de keel uit. Het is niet zo dat mensen beter luisteren als je van dit soort onzin uitkraamt.
0 kudos 2021-02-24 09:30:43 op Schwalbekoning everooit
Die man doet niet meer mee. Beveiligingsmongool bij een festival spuugt je dan in je bek.
https://www.youtube.com/watch?...
0 kudos 2021-04-10 20:02:29 op Beursmeneer is klaar met crypto
Shell boort naar olie omdat jou pappie en mammie met je naar Turkije kunnen, zodat je daar lekker met je handdoekje bedjes kan claimen. Als jij stopt met energie te gebruiken, stopt shell gelijk met al die boringen. Heel simpel.
1 kudos 2021-01-23 21:43:19 op Hoe een verkeerslicht werkt
@altijd-guus | 23-01-2021 | 21:32:
Gewoon kappen met alle uitzonderingen, ongelijkheid behandel je via of inkomen of box3 of vennootschapsbelasting/div belasting. Rest zoveel mogelijk kappen met uitzonderingen, 1 btw tarief, geen toeslagen (misschien muv kindertoeslag maar dan iedereen die toeslag geven ongeacht inkomen). Lekker makkelijk geen gezeik. Maar wat je ook gaat doen. Rijke mensen gaan niet meer hoeven te betalen. Nederland zit redelijk aan zijn max qua belasting heffen. Ze kunnen de belastingen wel verhogen, maar ik gok dan dat rijke mensen met gemak emigreren. Iemand met 10 mio kan 100k netto per jaar besparen minimaal door zich te vestigen in spanje, portugal of eigenlijk elk ander land in europa. Dat terwijl je op je spaarrekening geld moet betalen als je 10 mio hebt (wat dus eigenlijk al een belastingheffing is).
1 kudos 2021-04-10 20:00:25 op Beursmeneer is klaar met crypto
@The_iron_boar | 10-04-2021 | 12:20: zowel, bankrekening, dmv banken die het lenen aan bedrijven, als bij beleggingsproducten, dmv het investeren in bedrijven, is er spraken van een nuttige actie. Crypto daarentegen zorgt voor 1 ding en 1 ding alleen. Dat een lading chinese miners geld verdienen en energie verspillen/verbruiken om een zeer inefficient transactieplatform in stand te houden.
1 kudos 2021-01-23 20:13:58 op Hoe een verkeerslicht werkt
@pidduh | 23-01-2021 | 20:09:
Toevoegend, voor de mensen die zeggen dat inflatie toch laag is wil ik toch even wijzen op het feit dat huizenprijzen, pensioenen niet worden meegenomen in het inflatie cijfer en laten die nu net enorm hard stijgen. Het huizenprobleem is puur een resultaat van het ECB beleid.
Laatste toevoeging, ik hoop dat Europa zijn huishoudboekje in orde gaat brengen en het niet door gaat schuiven. Ik ben wel benieuwd hoeveel mensen dan nog blij zijn met het coronabeleid. Je ziet in Amerika al redelijk rap dat mensen zich tegen het beleid keren als ze de rekening zien. Ik ben erg benieuwd hoe dat hier zal zijn als elke Nederlander even 10k EUR netto mag aftikken, als het niet meer is.
1 kudos 2020-11-17 09:36:43 op Boeren komen Den Haag weer overvallen
@Roellie | 17-11-2020 | 09:21:
We hebben nog niet eens veel geld uitgegeven aan klimaat "hysterie". Die kosten moeten nog komen om onze dijken te versterken ~20 miljard alleen al, zorgen dat we droogtes kunnen vermijden en om te zorgen dat er niet teveel beesten uitsterven zodat we nog voedsel hebben.
Ter vergelijking, zorg is 4 jaar 20 miljard per jaar duurder geworden. Dat gaat waarschijnlijk nog eens 40 miljard meer worden door ons ouder wordende bevolking. Komt bij, dat wij een van de duurste zorgstelsels ter wereld hebben, verpleegkundigen behoren in de top 3 van europa qua inkomen.
Dan de parasiterende gelukszoekers, doordat wij in Nederland in 2050 zo'n 5 mio gepensioneerden hebben en 35% daarvan is 80+ (cbs), dan hebben we te weinig werkenden om het land draaiende te houden. Er zijn dus weer arbeiders nodig.
Dus ja we moeten gewoon meer werken als Nederlanders willen we onze welvaart houden.