4,572 +4827 -255
Kudos
#14568 (Top 5.3017%)
Kudos/dag | 1.64 |
Kudos/reaguursel | 33.13 |
Meeste kudos op 1 reaguursel | 2799 |
Minste kudos op 1 reaguursel | -98 |
4,572 +4827 -255
Kudos
#14568 (Top 5.3017%)
Kudos/dag | 1.64 |
Kudos/reaguursel | 33.13 |
Meeste kudos op 1 reaguursel | 2799 |
Minste kudos op 1 reaguursel | -98 |
138
Reaguursels
Reaguursels/dag | 0.05 |
Topreaguursels | 2 |
Woorden per reaguursel | 13.1 |
Reacties per reaguursel | 0.71 |
Meeste reaguursels op 1 dag | 9 |
Aantal x weggejorist | 1 |
Gestart op | 10-04-2017 |
Kudoverloop over tijd
5 kudos 2018-01-04 12:49:36 door Dee Miller op Klimmeisjes delen een staaf
Ik denk per drie.
0 kudos 2017-12-29 14:46:57 door Wedstrijdkrokodil op Daar komt de bevoorrading!
De gezagvoerder moet altijd een A-inspectie (laten) uitvoeren voordat ze gaan vliegen, of tenminste voor de eerste vlucht van de dag en als een vliegtuig een poosje onbeheerd is gebleven of wanneer er sprake is geweest van abnormaal gebruik. Een A-inspectie is in feite de minst uitgebreide check. Dan worden alleen de meest basale zaken gecontroleerd die met het oog op te merken zijn. En deze kist zal niet door die inspectie komen. Een bevoegd technicus zal deze kist weer luchtwaardig moeten verklaren.
4 kudos 2017-12-28 09:17:43 door kwartjevanCock op Daar komt de bevoorrading!
Die chauffeur gaat wél vliegen. De deur uit.
3 kudos 2017-12-28 08:34:19 door Turboflaptechneut op Daar komt de bevoorrading!
Aluminium romp vs vrachtwagen is altijd schade, die vliegt voorlopig niet.
-2 kudos 2017-12-28 08:29:38 door Lt-Kol Kilgore op Daar komt de bevoorrading!
Die gaat even of zelf nooit meer vliegen.
-15 kudos 2017-12-28 08:14:18 door Flipus op Daar komt de bevoorrading!
Barteljaap_Balneger | 28-12-17 | 09:11 \r
Leugenaar, reaguurders werken niet!
40 kudos 2017-12-28 08:11:01 door Barteljaap_Balneger op Daar komt de bevoorrading!
Ja, zelfs bij een klein tikje wordt een vliegtuig al uit de roulatie gehaald voor controle, laat staan bij zo'n klap als dit. De dikte van de romp varieert per vliegtuigtype, maar je hebt het altijd over een paar millimeter (bij de Boeing 737 als ik me niet vergis 3 mm). Je begrijpt dus dat het belangrijk is dat ieder deukje wordt geïnspecteerd om vast te stellen of de structurele integriteit van de romp aangetast is. Bron: ik werk op Schiphol
16 kudos 2017-12-28 08:05:32 door BiSnacksueel op Daar komt de bevoorrading!
Dat vliegtuig vliegt even niet meer. Ik heb nog trauma’s van de 12 uur vertraging omdat een pannenkoek hetzelfde trucje uithaalde op luchthaven Duisburg, daar is ‘s nachts geen bal te doen of te krijgen.
123 kudos 2017-12-28 07:58:31 door Dikke Fappert op Daar komt de bevoorrading!
Nee, ze laten hem gewoon wegvliegen, mocht er iets stuk zijn dan merken ze dat vanzelf.
-2 kudos 2017-09-11 11:16:48 door pieterbas99 op Positiviteitskalender vandaag.
Vandaar: Kies maar.
-13 kudos 2017-07-28 12:39:00 door die_ene_gebruiker op Bijna weekend
Komma's: vergeten.
-5 kudos 2017-07-28 08:25:59 door dimmi op Vliegtuig doet extreem opstijgen
Dan mag jij raden wat de oorzaak was van de crash van de B-52 op Fairchild AFB.
1 kudos 2017-07-28 08:21:06 door MrDing op Vliegtuig doet extreem opstijgen
Waarom zou de brandweer het risico nemen om een brandend gebouw in te gaan? Slaat nergens op wat je nu zegt. Iedereen vindt dit toch prachtig om te zien?
8 kudos 2017-07-28 08:14:50 door Schampingnon op Vliegtuig doet extreem opstijgen
Om te verkopen...
3 kudos 2017-07-06 06:56:34 door perenboompje op Lekker gewerkt pik!
-weggejorist-
-3 kudos 2017-07-06 06:54:24 door snoepeman op Lekker gewerkt pik!
-weggejorist-
0 kudos 2017-07-03 10:48:10 door Hanshaasjes op Awesome cruiseschip dat er niet kwam
Helaas betekent het niet dat als de Euro weer gelijk zou zijn met de Dollar dat we dan in een keer weer rijke mensen die alles te spenderen hebben zijn. De economie op één factor beoordelen is hetzelfde als de maatschappij op één factor beoordelen, dat is onmogelijk
30 kudos 2017-06-28 11:37:23 door DutchEscalade op Gekkie koopt gebruikte parachute van internet
Zijn vrouw huilt omdat ie open ging..... Nu zit ze nog met die lul opgescheept....
-1 kudos 2017-06-22 14:53:44 door HA, BIER!1! op Berg stort in
ja, want het heeft de laatste tijd nogal hard gesneeuwd.
-1 kudos 2017-06-22 10:33:37 door DutchDonut op Dit is een overval!
@perenboompje\r
Ehm ja, daarom proberen ze ook iemand te overvallen
27 kudos 2017-06-22 07:52:23 door Overdose op Ontbijt voor one night stand
jij snapt het
3 kudos 2017-06-22 07:37:07 door Tuinschep op Dit is een overval!
@lets go: jij kijkt teveel films naar ik aanneem?
-3 kudos 2017-06-22 07:26:53 door lets go op Dit is een overval!
ze hadden idd ook kunnen proberen het glas te breken of het slot te forceren...
17 kudos 2017-06-22 07:08:31 door Wiet kopen? op Berg stort in
Ik denk dat de mensen die toeteren graag weg willen rijden, maar dat ze geblokkeerd worden door de autos van de ramptoeristen.
9 kudos 2017-06-19 11:48:09 door LekkeOlie op Kat Foetsie
Prima dat je dit op dumpert zet, maar lap de rest van de gilde er niet bij.
-5 kudos 2017-06-19 10:23:46 door Actiehenk op Kat Foetsie
AIVD kom er maar in!
-7 kudos 2017-06-01 09:13:01 door ZemmelZemmel op Olifant deelt uit
Mijn schoonvader maakt altijd de grap van de te lange ketting. Van z'n vrouw. In de keuken. Hilarisch!
3 kudos 2017-05-31 09:20:29 door timkuikzuigtbal op Hond met een boodschap
golden retriever heeft geen fuck me bordje hangen, en als je het al letterlijk neemt dan wilt de retriever jou doen.
0 kudos 2017-05-27 01:01:16 door Apocalyps Nu op Franse president dist Trump
DerUnterMensch | 26-05-17 | 23:00 | + 0 -\r
Zwitserland functioneert niet omdat de mensen het allemaal zo goed weten, maar juist omdat de mensen zich bezighouden met onbelangrijke kleine referenda als de vormgeving van een fontein op een dorpsplein. Je hebt weinig besturing van bovenaf nodig om een land stabiel te houden, het enige dat nodig is is een gebrek aan verlichte geesten die ideologische plannen opleggen met de intentie de wereld eens lekker te verbeteren. Zwitserland doet het juist goed door het wegblijven van dit soort figuren. Er zijn geen politici die 'uit hoge nood' maatregelen nemen als het nationaliseren van banken omdat ze hun hoofd niet meer boven water kunnen houden. Tijdens de crisis in 2008 werd Zwitserland alleen lichtelijk getroffen op handel en met name export. Iedereen met geld en verstand verplaatste zijn geld naar Zwitserland. Ze waren de eerste en de sterkste om weer uit de crisis te klimmen, een waar robuust land. Wat mij betreft mogen we hier een voorbeeld aan nemen en kunnen de politieke discussies weer terug naar kleinere varianten van het Haagse cultuurpaleis.
0 kudos 2017-05-26 22:05:59 door Silence4all op Franse president dist Trump
@OpperBallenbijter Merkel heeft geen pussy ... daar zit iets wat niemand ooit WIL weten ...
0 kudos 2017-05-26 21:00:50 door DerUnterMensch op Franse president dist Trump
@DaarZitWelWatInJa | 26-05-17 | 13:59\r
“Democratie verkiest de snoepverkoper boven de heelmeester.” Volgens mij is het vooral links die met snoep zit te strooien, toch stemmen heel wat mensen rechts en op partijen die willen bezuinigen. In Zwitserland (directe democratie) stemde men in 2016 het basisinkomen af, om nog eens een mooi voorbeeld te geven. Wat jij hier doet is nog zo’n gevaarlijk dingetje wat je bij de gevestigde politiek ziet. Geen vertrouwen hebben in de kiezers (democratie) en vooral denken dat ze het zelf wel beter weten. Nou, dat is pas gevaarlijk.\r
\r
-\r
\r
“Trump, Le Pen en Wilders zijn de snoepverkopers die mooie verhalen beloven die niet waar gemaakt kunnen worden.” En hier praat je gewoon na wat de media en de gevestigde politiek je verteld. Dat wat ze voorstellen tegen verdragen in gaat (verdragen die overigens voor de gevestigde politiek nooit een obstakel vormen!), of totaal ingaan tegen alles wat de gevestigde politiek zegt, maakt het nog niet feitelijk onmogelijk. Ik zeg niet dat er niets tussen zit dat niet mogelijk is. Maar ook hier weer is dat net zo goed het geval voor de gevestigde politiek.
-1 kudos 2017-05-26 21:00:21 door DerUnterMensch op Franse president dist Trump
@DaarZitWelWatInJa | 26-05-17 | 13:59\r
CDA is centrum. VVD wordt momenteel eigenlijk niet meer zo heel hard aangepakt. Dat hebben ze te danken aan het feit dat alle aandacht naar de PVV gaat.\r
-\r
“Dus dat het gezeur over linkse media niet helemaal uit de lucht gegrepen is.” Dus kruipen ze niet in een slachtofferrol maar doen ze een constatering. Nu zijn we weer terug bij het begin.\r
-\r
“hierdoor net doen of alle kritiek ongefundeerd is en dat dit een heksenjacht is.” Die heksenjacht lijkt me een feit, dat daarnaast sommige kritiek inderdaad ook terecht is hoor mij niet ontkennen. Dat politieke partijen negatieve kritiek proberen weg te praten is ook iets van alle partijen, niet alleen van ‘de populisten’.\r
-\r
“Dit is alleen niet waar, want elk mens dat een beetje een analytisch vermogen heeft door dat dit gevaarlijke mensen zijn.” Mijn analytisch vermogen is hoog en ik zie juist in een gevaar in die gevestigde politiek (de niet ‘populisten’). Ze pakken problemen niet aan, ze zijn aan een stuk door bezig om vrijheden meer en meer in te perken, ze moeten leugens gebruiken om hun verhalen kloppend te krijgen, ze moeten angst zaaien om mensen bij anders denkende weg te halen enz. Die angst is dus precies waarom jij een gevaar in die populisten ziet. Veelal onterechte angst.
-1 kudos 2017-05-26 15:28:46 door Bananenschuimpjes op Franse president dist Trump
Nee. Beide geslachten zijn gelijk.
2 kudos 2017-05-26 15:19:16 door Apocalyps Nu op Franse president dist Trump
DaarZitWelWatInJa | 26-05-17 | 14:01 | + 3 -\r
Interessant punt over de snoepverkopers, maar het is gelukkig ook dezelfde democratie die deze snoepverkopers in bedwang houdt. De geschiedenis leert ons dat het beleid dat door leiders gevoerd wordt vaak in positieve zin niet heel veel uitmaakt. Een leider zorgt voor stabiliteit, grijpt in wanneer dingen uit de hand lopen, maar de grote economische groei en welvaart komt niet door de politiek, maar door een klein groepje getalenteerde en gepassioneerde individuen uit de samenleving (gepaard met een beetje geluk). Leiders kunnen met slecht beleid echter wel alles verwoesten. Voorbeelden hiervan zijn in overvloed in de 20e eeuw aanwezig, met name Nazi Duitsland of welk communistisch regime dan ook. Mensen zijn bang voor slechte politieke keuzes en dat is ook meer dan terecht.\r
Hoe de democratie dit oplost is door regelmatig van leider te wisselen en dat vervroegd te doen in geval van wangedrag. Dit heeft zich door de eeuwen heen al bewezen als zijnde een stabiliserende werking. Een goed voorbeeld hiervan is het Romeinse rijk, dat eeuwen heeft kunnen bestaan door frequente wisseling van keizer. Keizers werden niet weggestemd door het volk, maar in de meeste gevallen vermoord, echter blijft het principe hetzelfde. Regelmatig van regering veranderen is dus onze beschaafde manier om af te rekenen met de gevestigde orde. Het is één van de grote voordelen van de democratie en bespaart ons een hoop bloederige nieuwsitems.
-3 kudos 2017-05-26 14:15:53 door Natsoccje1488 op Franse president dist Trump
-weggejorist-
9 kudos 2017-05-26 12:59:14 door Kamerplantje op LeBron James passeert Michael Jordan
En Parkers dagen zijn ook geteld
5 kudos 2017-05-26 12:01:28 door DaarZitWelWatInJa op Franse president dist Trump
Voor diegene die het interesseert. In dit filmpje wordt het standpunt van Socrates kort uitgelegd op minuut 2.51: https://www.youtube.com/watch?...
13 kudos 2017-05-26 11:59:22 door DaarZitWelWatInJa op Franse president dist Trump
@DerUnterMensch Ik dacht al dat deze reactie zou komne, maar om te voorkomen dat mijn verhaal een hele pagina in beslag zou nemen, heb ik mijn vorige post wat ingekort.\r
\r
Maar ik bedoelde dat de "normale" rechtse politici (VVD en CDA) harder worden aangepakt door de media. Dus dat het gezeur over linkse media niet helemaal uit de lucht gegrepen is. Echter wordt dit feit misbruikt door de rechts populisten, die hierdoor net doen of alle kritiek ongefundeerd is en dat dit een heksenjacht is. Dit is alleen niet waar, want elk mens dat een beetje een analytisch vermogen heeft door dat dit gevaarlijke mensen zijn, die zo min mogelijk macht horen te krijgen, ongeacht links of rechts.\r
\r
Zoals Socrates zei: "Democratie verkiest de snoepverkoper boven de heelmeester." en Trump, Le Pen en Wilders zijn de snoepverkopers die mooie verhalen beloven die niet waar gemaakt kunnen worden.
-8 kudos 2017-05-26 11:47:13 door suqmadic op Franse president dist Trump
DaarZitWelWatInJa | 26-05-17 | 12:03 | + 15 -\r
Zo is het maar net, mooie reactie. Het valt mij ook op dat hele volksstammen rechtse kiezers constant maar in een slachtofferrol kruipen. Dat gezeur over DWDD en Pauw spant dan de kroon, je hoeft er niet naar te kijken. Net zoals het minder populaire Powned en WNL geen verplichte kost is.
0 kudos 2017-05-26 10:39:38 door DerUnterMensch op Franse president dist Trump
@ DaarZitWelWatInJa | 26-05-17 | 12:03 |\r
Wat een mooie reactie:\r
Eerst zeg je dit “Wat is dat tegenwoordig toch dat iedereen maar in de slachtofferrol kruipt.” ~ “die beweren dat iedereen tegen hen is en dat ze geen eerlijke kans krijgen van de media. Huilie huilie, wat zijn jullie toch zielig.”. Om als eerstvolgende zin dit te zeggen “De enige reden waarom ze geen eerlijke kans krijgen, is omdat hun beleid één grote ramp zou worden als zij de volledige macht zouden krijgen.” En later nog eens “zorgt ervoor dat rechste politieke leiders harder worden aangepakt dan linkse, wat ik overigens ook ergerlijk vind.”\r
\r
-\r
\r
Dus eerst doe je alsof ze onterecht in een slachtofferrol kruipen, om vervolgens te bevestigen dat het inderdaad waar is wat ze zeggen. Ze kruipen dus niet in een slachtofferrol maar doen een feitelijke constatering.\r
\r
-\r
\r
Vervolgens sluit je met “Dus kap a.u.b. met zeiken”. Maar het is dus terecht zeiken.\r
\r
-\r
\r
En wat betreft het idee dat de ideeën van deze mensen zo slecht zijn en iedereen die zich erin verdiept dat weet. Het blijft toekomst kijken. Wat we echter met zekerheid weten is dat veel van de dingen die de gevestigde politiek wilde slecht hebben uitgepakt. Ook zien we dat veel van de negatieve voorspellingen (bangmakerij) over beleid van deze ‘populisten’ tot op heden zijn uitgebleven. Dus als je je er echt in verdiept zou je zo maar eens andere conclusies kunnen trekken.
4 kudos 2017-05-26 10:08:19 door KeesBest op Franse president dist Trump
Is dat niet wat ouderwets in een wereld waar man en vrouw gelijk zijn ?
102 kudos 2017-05-26 10:03:29 door DaarZitWelWatInJa op Franse president dist Trump
@KirkLazarus en @ZuugnTisGenProatpoal, Wat is dat tegenwoordig toch dat iedereen maar in de slachtofferrol kruipt. Mensen met een andere etniciteit die gediscrimineerd worden op de arbeidsmarkt, donkere mensen die herinnert worden aan de slavernij door middel van Sinterklaas, feministen die beweren dat dumpert seksistisch is. Maar er is nu een nieuwe groep slachtoffers ontstaan, namelijk de blanke rechts populisten onder leiding van de "Rechtse blondines" (Trump, Le Pen en Wilders) die beweren dat iedereen tegen hen is en dat ze geen eerlijke kans krijgen van de media. Huilie huilie, wat zijn jullie toch zielig.\r
\r
De enige reden waarom ze geen eerlijke kans krijgen, is omdat hun beleid één grote ramp zou worden als zij de volledige macht zouden krijgen. De media in Nederland heeft de rol om de politici te bekritiseren en kijken wat de mogelijke gevolgen van hun ideeën zouden zijn. Vandaar dat iedereen die zich verdiept heeft in de ideeën van deze populisten, zich hier tegen verweert. \r
\r
Dat de populaire talkshows vooral links zijn (Pauw en DWDD) zorgt ervoor dat rechste politieke leiders harder worden aangepakt dan linkse, wat ik overigens ook ergerlijk vind. Maar links Nederland kijkt schijnbaar meer naar dit soort programma's anders was er ook wel een rechtse late night talkshow geweest. Dus kap a.u.b. met zeiken en prettige dag verder.
-32 kudos 2017-05-26 08:49:08 door KirkLazarus op Franse president dist Trump
Ja het is wel duidelijk aan welke kant de media staan. Niet alleen met Trump, maar alles dat rechts is wordt belachelijk gemaakt en op trieste manier onschadelijk gemaakt, Baudet, Wilders, Le Pen moeten er allemaal aan geloven. Zo veel mensen gaan er in mee zonder zelf na te denken, zelfs mijn eigen ouders doen er aan mee, pijnlijk. Mede daardoor zitten we nu weer (bijna) 4 jaar met een kabinet dat voor niemand goed zal zijn.
-52 kudos 2017-05-26 08:40:56 door ZuugnTisGenProatpoal op Franse president dist Trump
Absoluut, dat is fatsoen. Als de media nu eens het fatsoen had om Trump een eerlijke kans te geven, gaat geen dag voorbij of er is wel iets te zeuren over Trump, die linksche gutmenschen hadden zo druk moeten zijn toen ze aan de macht waren.
31 kudos 2017-05-26 08:18:04 door OpperBallenbijter op Franse president dist Trump
@Darkbutcher - discussie is ok. Je hoeft niet gelijk te roasten. Als je lekkere wijven wilt zien moet je maar naar insta gaan. Iets meer respect wel op zn plaats.
122 kudos 2017-05-26 08:14:32 door OpperBallenbijter op Franse president dist Trump
Om daarachter te komen heeft Trump een goed plan bedacht ..."Grab her by the pussy"
604 kudos 2017-05-26 08:13:51 door Juuls op Franse president dist Trump
Je hebt gelijk. Ik dacht eerst dat er een hevig gebruinde blondine bij liep, bleek Trump te zijn...
-515 kudos 2017-05-26 08:13:21 door Darkbutcher op Franse president dist Trump
welke vrouw? ik zie geen vrouw. wel een gedrocht.
0 kudos 2017-05-23 18:43:55 door flibberflabber op Fietsenpikkedief faalt
Als het een uurtje duurt 20 euro.
0 kudos 2017-05-23 17:00:59 door Mr-Heineken op Fietsenpikkedief faalt
Dit soort heren zijn gewoon de hele dag aan het cruisen om veel fietsen te stelen op verschillende locaties. En best logisch, 1 op de uitkijk.