2,977 +3224 -247
Kudos
#19673 (Top 7.1417%)
Kudos/dag | 1.23 |
Kudos/reaguursel | 23.63 |
Meeste kudos op 1 reaguursel | 935 |
Minste kudos op 1 reaguursel | -64 |
2,977 +3224 -247
Kudos
#19673 (Top 7.1417%)
Kudos/dag | 1.23 |
Kudos/reaguursel | 23.63 |
Meeste kudos op 1 reaguursel | 935 |
Minste kudos op 1 reaguursel | -64 |
126
Reaguursels
Reaguursels/dag | 0.05 |
Topreaguursels | 2 |
Woorden per reaguursel | 66.9 |
Reacties per reaguursel | 0.58 |
Meeste reaguursels op 1 dag | 4 |
Aantal x weggejorist | 0 |
Gestart op | 11-05-2018 |
Kudoverloop over tijd
-64 kudos 2018-07-21 18:28:02 op Hockey is niet voor mietjes
Uitlopen is absoluut niet gevaarlijker. Hoe dichter je bij de bal bent, hoe kleiner de kans dat je echt vervelend wordt geraakt, o.a. vanwege de relatief lage snelheid die de bal dan nog heeft. Alleen het suicide uitlopen (recht in de baan van het schot), kan vrij gevaarlijk zijn. Maar eigenlijk zeggen tophockeyers zelfs daarover dat alleen wanneer je de bal met je hoofd probeert te vangen het onverantwoord wordt.
-46 kudos 2020-03-22 12:47:58 op Potje 30 Seconds, koning?
Vind het vooral frappant dat een filmpje over nazicommentatoren de min in wordt gedrukt, en zo'n aandachtsgeile kutvlogger de plus in schiet.
-22 kudos 2018-07-11 10:08:51 op 100 Miljoen Miljard
'... altijd +1'-comments vind ik een beetje onorigineel, en ik voel me hier dan ook een beetje ongemakkelijk bij, maar kabouter Wesley is voor mij toch eigenlijk wel altijd +1
-20 kudos 2020-01-14 19:31:42 op Parfum = hel
Hee maar het Christendom is ook heel extreem hoor!
-18 kudos 2019-11-30 20:37:02 op Populairste TV series 1986 - 2019
Dat The Big Bang Theory zo lang zo hoog stond maakt me toch best wel een beetje pessimistisch over het lot van de mensheid.
-15 kudos 2021-11-14 12:58:13 op Jack over het overheidsbeleid
Wordt er een item van SBS6 geüpload, stroomt opeens heel Dumpert vol met wappies en tokkies. Bedankt uploadert.
Grootste probleem onder de 'zelf-nadenkende-reaguurderskudde' die ik hier zie: "ik weet het beter en het is allemaal de schuld van de overheid". Overal om ons heen kleuren de landen donkerrood, maar mensen blijven lekker stug volharden dat om een of andere magische reden de almachtige overheid de oorzaak van al het slechts is, en alles had kunnen voorkomen. Een korte blik in de spiegel zou jullie moeten leren dat de echte oorzaak o zo eenvoudig is: als het goed is herken je die ietwat versufte simpele blik wel. Ja heel goed, je bent het zelf!
Om het even zo makkelijk mogelijk te houden. Landen die het goed doen: mensen houden zich aan de regels. Ze dragen een mondkapje wanneer de overheid dat voorschrijft, ze laten zich prikken, ze houden afstand.
Landen die het slecht doen: totale ongehoorzaamheid. Neusje lekker over de mondkap, 0 afstand in winkels, zo veel mogelijk de kroeg in vóór de start van maatregelen, daarna illegale feestjes.
-9 kudos 2020-01-22 12:20:15 op Flauw videofuckje du jour
Toch maar even weer snel staar wars gekeken om de vieze smaak van deze matige videofuck weg te spoelen.
-9 kudos 2018-07-04 12:48:05 op Geyle dansvid maken
Te Boté - Casper, Nio García, Darell, Nicky Jam, Bad Bunny, Ozuna
-9 kudos 2020-01-07 19:59:36 op Martien Mashup
Zal wel aan mij liggen dan, maar die hordes mensen die vinden dat een fles wijn per dag hartstikke normaal is: ik zie ze niet.\r
Daarnaast, ja een pilletje is kut, want je financiert er een vrij grimmige industrie mee.
-8 kudos 2020-02-05 21:16:05 op Blijf met je poten van mijn cultuur
@MakeDumpertMooiAgain Zo jij gooit even lekker veel op de hoop van de complottheorie. Behoorlijk lachwekkend dat je cultuurmarxisme en omvolking in een adem noemt. Het eerste is namelijk iets dat open gebeurt, en rijkelijk wordt toegegeven. Dat wil zeggen, de culturele marxisten zijn zij, die de wereld zien als een machtsstrijd tussen groepen bestaande uit sociaaleconomische, culturele, ... identiteiten (geslacht, ras, seksualiteit, etc.). Er zijn in de academia legio van disciplines die zich specifiek bezighouden met het doen van onderzoek, door precies deze lens te gebruiken (bijv. gender studies). Daar marxisme de wereld ziet als een klassenstrijd tussen kapitaal en arbeid, is de term cultuurmarxisme zeer toepasselijk. De term zou op zichzelf dan ook helemaal geen belediging of complot moeten zijn voor hen die dit wereldbeeld aanhangen, net zoals een marxist die term niet beledigend vindt.\r
En ja, ik weet zeker dat praten met gewone mensen zal helpen om het niet te zien, de gemiddelde persoon geeft daar namelijk geen fuck om. Wil niet zeggen dat het niet gebeurt.
-6 kudos 2019-04-07 20:22:23 op Lol op de rodeohaai
Maar beter dan walvissen en beren.
-5 kudos 2019-05-22 09:54:59 op Thierry Baudet legt het uit
@kapiteingeeloog | 22-05-19 | 09:51: *iemand die vindt, excuus
-4 kudos 2018-06-07 19:25:20 op Waarom crash je zo vaak Max?
Zo'n rare vraag is dit toch niet? Hij crasht dit jaar (volgens mij) vaker dan normaal, dan lijkt het mij logisch dat dit een eventueel interessante oorzaak zou kunnen hebben. Nou ben ik geen F1-expert zoals de rest van Nederland, maar volgens mij valt dit niet binnen de categorie opportunistisch gezever 'vorig jaar was hij een held, maar nu kan hij er niks van'. En daarom is dit ook een nogal onnodige, en sneue reactie van Verstappen.
-2 kudos 2020-01-28 12:51:46 op Lekker ontspannen bij de kapper
Oh en trouwens ook een fijne dag gewenst.
-2 kudos 2019-03-13 12:16:56 op WTF-kunst van de dag
Inderdaad, wat hebben we het hier toch slecht.
-2 kudos 2019-02-14 11:38:46 op Sneijder over Sylvana Simons
Dit klinkt altijd heel lekker wanneer je 10 bier in je mik hebt liggen, totdat je jezelf de volgende dag terughoort
-2 kudos 2020-01-28 12:51:04 op Lekker ontspannen bij de kapper
TantalusZwelling zegt het al perfect, maar ook ik moet mijn frustratie even kwijt. Want tering zeg, wat is dit vaak terugkomende argument, toch oh zo gruwelijk naar. Je snapt toch zelf ook wel dat of iets grappig is of niet, compleet afhangt van de context? Bij een cabaretier maakt het niet uit of het een echt verhaal is, het gaat immers om het verhaal en hoe hij het vertelt. Monty Python-achtige humor, maakt de wereld bewust absurd en surrealistisch. Bij dit soort zelfmoordstimulerend materiaal, is letterlijk de enige reden dat het leuk zou moeten zijn, dat het een zodanig gekke/bizarre situatie is dat je het eigenlijk niet in het echt verwacht, maar dat het tóch in het echt gebeurd is. En daarom blijft men dus fake roepen.
-2 kudos 2021-11-14 13:56:55 op Jack over het overheidsbeleid
@RozePollepel Nergens geef ik mijn mening over het handelen van de overheid. Dat is namelijk volstrekt irrelevant hier. Het punt dat ik maak, is dat we de rol van de overheid groter maken dan die is, en volledig aan onze eigen verantwoordelijkheid voorbijgaan.
Interessant dat jij het verhaaltje hierboven aangrijpt om wat te toeteren: "12 jaar ellende". Prima pik!
-1 kudos 2019-02-07 15:31:14 op Zuid-Afrikaanse lerares is er klaar mee
@FuckingAwesome | 07-02-19 | 14:51: \r
Het was juist een poging om dat intersectionele denken in 'onderdrukking obv ras en geslacht' belachelijk te maken. \r
Het spijt me dat dit niet zo'n geslaagde poging was.
-1 kudos 2020-02-05 21:41:05 op Blijf met je poten van mijn cultuur
*verwart, geen idee waarom die abominatie hierboven uit mijn vingers is gekomen.
0 kudos 2020-03-18 15:01:10 op Haha. Matthijs moet terug!
Voor een ieder die ten tijde van deze lamlendige dagen geïnteresseerd is in scherpe en uitgebreide analyses over hoe naar en pretentieus DWDD kan zijn, zoek op youtube even op De Snijtafel. Zijn drie afleveringen over DWDD, vooral de eerste (#12) vond ik heel erg sterk. In de tweede (#17) zagen ze het optreden van Halina en Carice bij DWDD door.
0 kudos 2019-04-19 00:46:52 op Nachtkanonnen #63
Maluma - Felices los 4
0 kudos 2019-12-01 17:09:11 op Populairste TV series 1986 - 2019
@Veetreter ik heb je weggejoriste comment niet gezien, maar daar heb je natuurlijk groot gelijk in
0 kudos 2019-11-11 13:55:56 op Aanvoerder Frankfurt kegelt coach omver
Als een wisselspeler rood krijgt, moet er dan ook een veldspeler het veld verlaten? Is in sommige sporten het geval, maar nooit geweten of dat in voetbal ook zo werkt.
0 kudos 2019-02-09 13:49:40 op Johan over volksmennertjes Klaver en Jetten
@Verkneukelaar | 09-02-19 | 11:03: \r
Huh, heb me nooit beseft hoe makkelijk politiek eigenlijk is!\r
Persoonlijk was ik altijd blij dat FvD er is, een redelijk inhoudelijk geluid op rechts (in tegenstelling tot onderbuik Geert), maar met behoorlijk wat punten was ik het niet eens, en ook zeker niet met de stijl van Baudet. Zo ongeveer zag ik de VVD ook, inhoudelijk over veel zaken eens, maar niet altijd. \r
Gelukkig zijn er nog reaguurders die mij laten inzien dat nuance nergens voor nodig is, want VVD = stom, liegbeesten, huichelachtig. Dank voor dat inzicht!
1 kudos 2019-03-21 10:24:10 op VVD ziet uitslag FvD
@niquedegraaff dat is natuurlijk wel makkelijk, om landelijke politiek op een 'op hoop van zege' mentaliteit aan te laten komen. Het is aan een partij om vooraf aannemelijk te maken dat ze capabel genoeg zijn om te regeren. Wat dat betreft vraag ik me af in hoeverre FvD daarvoor geschikt is. Bijvoorbeeld roepen dat o.a. 3 ministers ontslagen moeten worden voordat jij wil samenwerken, dat doet nou niet echt als een volwassen partij aan.
1 kudos 2019-02-21 21:21:37 op Fox-presentator gaat los op Rutger Bregman
Ik zeg ook niet dat ik tegen belastingverhoging ben, of tegen het aanpakken van ontwijking. Vind het gewoon veelzeggend voor zijn manier van 'discussiëren' dat hij die 70-90% als argument gebruikt.\r
Ook die beschuldigingen van corruptie, met het ontvangen van 'dirty money', terwijl iedere grote presentator in het Westen miljoenen verdient, en dan ook nog op zo'n arrogante wijze. Carlson reageert waardeloos, maar kan zijn reactie volkomen begrijpen. \r
En dan de inhoud. Persoonlijk vind ik het argument 'taxes, taxes, taxes', nogal een armoedig argument. Want met extra geld zijn onze innovatieve overheden plots wél in staat grote structurele problemen aan te pakken? Pas wanneer er goede ideeën zijn over wat er met dat geld gedaan moet worden vind ik het interessant worden. En juist dat, slimme oplossingen voor complexe problemen, is nooit de kracht van overheden geweest, en dat zal het ook niet snel worden. \r
Misschien heeft hij er een intelligente gedachtengang bij, maar op dit moment heeft Rutger mij er alleen van overtuigd dat hij een betweterige lul is.
1 kudos 2020-06-17 14:10:51 op Franse school heeft nieuwe maatregelen
Wanneer ik mijn handhoogte leuk vind?
1 kudos 2019-02-06 19:11:39 op DUMPERTREETEN (164)
De schattingen over het aantal doden onder Stalin, laat staan waar hij verantwoordelijk voor was, variëren nogal, bijv.:\r
https://en.wikipedia.org/wiki/... https://en.wikipedia.org/wiki/... \r
Overigens vind ik het altijd zeer verbazingwekkend hoe wij hier in het Westen altijd zo makkelijk vergeten hoe moordlustig die communistische regimes waren.
1 kudos 2021-08-04 13:19:13 op Ff de keeper inschieten
@Zelf-spot onder Caldas speelden de oranjevrouwen af en toe oefenpotjes tegen Overgangsklasse mannenteams. Dat waren gewoon gelijkwaardige wedstrijden: ik lees bijv. over een 2-2 tegen Hudito, een 5-2 verlies tegen Cartouche. Mannenteams, op het een na hoogste niveau van een van de beste hockeylanden ter wereld. Ik verwacht dus ook dat ze gelijkwaardig zijn aan A1 teams van de beste clubs van NL.
Het lijkt mij daarmee trouwens ook dat in het hockey het verschil tussen mannen en vrouwen alleen door het fysieke aspect komt, waar in het voetbal de vrouwen ook technisch lichtjaren achterlopen. Vind het daarom ook vrij cru dat in NL iedereen nu vrouwenvoetbal 'leuk moet vinden', terwijl we met bijv. de hockeydames echte topatleten hebben.
1 kudos 2019-08-19 11:39:39 op Antifa fittie
@TantalusZwelling | 19-08-19 | 10:05: Haha tja, kan daar niets anders op zeggen dan dat ik van dit soort gesprekken wel enthousiast word. Dus ja, ik ben er nog.
1 kudos 2020-05-29 15:01:14 op Kiekjes in Minneapolis
@Potverjandorie op zich is daar redelijk wat bewijs voor. Een van onze belangrijkste evolutionaire ontwikkelingen lijkt het vermogen tot samenwerken te zijn. Samenlevingen gebaseerd op grootschalige samenwerking hebben het beter gedaan dan samenlevingen die voornamelijk op plunderen gebaseerd zijn. Beetje grove scheiding, want samenwerken-plunderen kun je een ook op een continuum plaatsen (Romeinen of koloniale samenlevingen hebben ook geplunderd), maar desondanks lijkt me dat er toch wel wat bewijs is. Dat wil zeggen, bewijs dat samenwerken onder mensen een betere fit met de omgeving geeft dan plunderen.
1 kudos 2020-05-20 16:31:13 op Fox News vs Trump | The Daily Show
@LaurensPP dwz dat persoonlijk ik zijn stijl van debatteren enorm kinderachtig vind, maar dat hij met die stijl toch vaak zijn debatten 'wint'
1 kudos 2020-05-20 15:31:33 op Fox News vs Trump | The Daily Show
The Daily Show, zo'n droevig programma geworden. Personen als Trump zijn personen waar ik eigenlijk van walg, dus zo iemand verdedig ik absoluut niet graag, maar kom op zeg, veruit de meeste kritiek van Fox op Biden is terecht. Natuurlijk is Trump een retard, verspreekt hij zich vaak en roept hij bizarre dingen, maar in debatten is hij scherp en ijzersterk (in zijn eigen infantiele stijl dan). Biden daarentegen, is daarin gewoon een regelrecht drama.
Van Trump weten we inmiddels ook wel dat hij een enorme smeerpijp is, maar vooralsnog lijkt het erop dat het voornamelijk smerige 'locker room talk' is. Biden dan, als je daar de beelden van online bekijkt, dat is gewoon écht smerig.
Wat mij betreft is de VS weer compleet fucked dat ze tussen deze twee moeten kiezen. Bizar als je je bedenkt dat de paar respectabele kandidaten van de democraten (bijv. Yang of Gabbard) nauwelijks aandacht kregen.
Terug naar het punt, Daily Show, -1.
1 kudos 2019-02-09 19:58:23 op Johan over volksmennertjes Klaver en Jetten
Het staat je vrij om deze mannen af te schrijven vanwege hun leeftijd. Persoonlijk vind ik dat nogal een armoedig argument, zeker als je je beseft dat dit grootheden binnen een van de meest gerespecteerde wetenschappelijke velden zijn, en daarnaast dat wetenschappers van deze orde niet zomaar zulke sterke uitspraken doen. \r
Dit alles neemt echter niet weg dat ik persoonlijk zeer groot voorstander ben van 'schoner'. Ten eerste omdat, zoals ik eerder aangaf, we wel degelijk complete ecosystemen vernietigen, en zo bijv. een natuur creëren die niet weerbaar is tegen natuurrampen. Ten tweede, omdat je beter onnodige actie kunt ondernemen dan te late actie. Maar wat dat voor mij wel betekent is dat je vol zou moeten inzetten op technologie, in plaats van complexe taxatie/boetesystemen. Want waar betere technologieën die ecosystemen zouden kunnen herstellen, doen die boetesystemen niets anders dan de CO2 uitstoot naar beneden halen.\r
Het punt dat ik voornamelijk probeer te maken is dat de huidige discussie zo ongezond is. Mensen roepen vooral zonder wetenschappelijke kennis te hebben, met het risico dat er allerlei dure maatregelen worden genomen voor de bühne zonder echt effect, waar juist goede maatregelen zo nodig zijn.
1 kudos 2019-11-21 15:00:53 op Zoek dekking!!
I used to be an adventurer like you, then I took an ash cloud to the face
1 kudos 2020-03-24 18:56:58 op Jim Jefferies over de samenleving
@paarsislelijk Dat is wel een goede. Beetje hypocriet wellicht van mij, omdat ik normaal gesproken vind dat het werk van een artiest niet 'gecanceld' zou moeten worden.
Misschien omdat zijn shows en zijn persoonlijke meningen niet los van elkaar staan? Terwijl bij bijv. een acteur zaken juist wel volledig los van elkaar staan.
1 kudos 2019-02-09 20:24:44 op Johan over volksmennertjes Klaver en Jetten
@LuimigBeertje1 | 09-02-19 | 19:09: Dit is wel een sterk artikel ja, en ik heb het ook nooit onlogisch gevonden om aan te nemen dat de mens een bepalende factor in het klimaat is. \r
Echter, er wordt in dat artikel bijv gesproken over die r van 0,94. Die is inderdaad extreem hoog, maar ik ben dan bijvoorbeeld benieuwd naar of factoren zoals ontbossing, stijging in populatie, etc., dezelfde variantie zouden kunnen verklaren en dus eenzelfde r zouden halen. Het artikel stelt dat er geen aanwijzing is voor een verborgen x-factor, maar dat onderzoek waaraan het refereert heeft alleen gekeken naar andere globale gassen, of naar stijging van zeetemperaturen. Ik weet overigens niet in hoeverre die andere gassen worden verklaard door de fenomenen die ik net noemde. \r
Nogmaals, ik vind het verhaal 'mens verantwoordelijk voor klimaatproblemen' een logische, maar dan blijft de vraag wat de échte oorzaken zijn, om met goede oplossingen te kunnen komen. \r
Ikzelf vond dit geraaskal van Giaever erg sterk, hij noemt wat valkuilen die gewoon heel vaak worden gemaakt in statistische onderzoeken (dit durf ik wel met zekerheid te zeggen), en waarvan hij dus vindt dat die ook in de klimaatwetenschappen worden gemaakt:\r
https://www.youtube.com/watch?...
1 kudos 2020-01-15 01:13:21 op Parfum = hel
@M.D.House Dank voor je reactie maar je hoeft voor mij niet te bewijzen dat er zeer extreme passages staan in de bijbel, dat lijkt me nogal duidelijk ja. Dat is het punt natuurlijk ook helemaal niet. Waar het om gaat is hoe een geloof beleden wordt. Natuurlijk zijn er nog steeds, ook in Europa, gemeenschappen waarin christenen hun geloof vrij letterlijk belijden, maar over het algemeen heeft de christelijke gemeenschap in de westerse samenleving, de westerse waarden tot zich genomen. Voor een grote groep moslims in de westerse samenleving valt dat helaas nog niet te zeggen.\r
Ik heb zelf überhaupt niks met religie, maar er zijn wel degelijk verschillen in hoe de verschillende religies beleden worden. En in mijn ogen maakt juist dat het zo belachelijk wanneer mensen met de letterlijke teksten aankomen om aan te tonen dat andere geloven ook hun zwarte kantjes hebben.
1 kudos 2020-05-30 19:51:33 op Johan Derksen heeft mening over Amerika
@grotjongeman daar kunnen veel verschillende oorzaken voor zijn. Ik kan me bijvoorbeeld voorstellen dat arme zwarte Amerikanen veel meer in ghetto's rondom de steden wonen, waar arme blanke Amerikanen misschien meer in achtergestelde gebieden midden in het land wonen. En wellicht heeft die factor ook een grote invloed op gewelddadige delicten.
Waar je ook naar moet kijken is de Gini-coëfficiënt, die de relatieve armoede meet. Die is namelijk veel bepalender dan armoede op zichzelf. Dus in een stad met veel ongelijkheid kun je meer misdaad verwachten dan in een regio waar iedereen arm is.
Geen idee hoe de precieze cijfers zijn, maar aan dit soort factoren kun je dus ook denken.
2 kudos 2019-02-07 21:55:47 op Klimaatdemonstratie in Den Haag
@hapslikweg21 | 07-02-19 | 20:38: \r
Ja dat is allemaal leuk en aardig, maar wat ik zie is een beweging zonder enig idee waar ze het over heeft. De letterlijke eisen zijn dat er meer gedaan moet worden, en dat het klimaatakkoord beter moet. Als er dan naar inhoud wordt gevraagd, is het antwoord 'ja de vervuiler moet betalen!' (de oneliners van de messias Jesse zijn in ieder geval blijven hangen...). \r
Waar we juist behoefte hebben aan een inhoudelijke discussie, bijv. 'nadruk op investeringen in bepaalde technologieën of boetesystemen?', wordt de discussie nu gekaapt door klimaatreligieuzen, die 'meer en beter' willen, wat dat dan ook moge betekenen.
2 kudos 2019-09-13 10:34:49 op Katten in de Matrix
Chinese rijsttafel!
2 kudos 2018-12-23 09:17:51 op Gamen in 2018
Dieptepunt was FO76. E3 voorspelde al weinig goeds, en de ergst mogelijke versie is helaas waarheid geworden. Kingdom come was voor mij het absolute hoogtepunt, wat een pracht game! Je voelt gewoon hoeveel liefde er in dat spel zit. En dan mag ik RDR2 gelukkig nog gaan spelen
2 kudos 2019-03-31 20:30:12 op Mazraoui doet een Müllertje
Oneens. Ajax laat bij soms inderdaad geweldig voetbal zien wat mooier is dan dat van PSV, maar ook PSV heeft heel wat wedstrijden een hoog niveau gehaald, zeker voor de winterstop. Vorige ronde tegen VVV was het dan weer niet om aan te gluren, maar zo heb je er altijd wel een paar in het seizoen.
2 kudos 2019-03-29 16:35:58 op Zeg Douwe
Correctie, weet niet waarom ik die reactie niet kon zien, maar dit is dus niet waar.
2 kudos 2020-01-29 11:10:47 op Meisje kan trucje
@TantalusZwelling, Poging tot nuance of tot het tonen van uw bijzonderheid door het behoren tot een nóg specifiekere groep?\r
Daarnaast mag ik hopen dat de meesten die van QOTSA houden, daar geen Ronnie of Sjors voor nodig hebben.
2 kudos 2020-04-14 14:39:03 op Homoschelder bij de politie
@Slappezwans Je hebt volkomen gelijk. Onder dit soort wetgeving kunnen we hetzelfde soort taferelen krijgen als in landen zoals bijv. het VK, waar zelfs mensen die een grap maken veroordeeld worden voor beledigen, of 'hate speech'.
Mensen doen maar al te graag alsof dit een non-discussie is, alsof het heel makkelijk is om onderscheid te maken tussen meningsuiting en discrimatie. Dat terwijl heel dumpert schande zou spreken wanneer nazigrappen of kritiek op ideologieën, vervolgd zouden worden. Dus wie bepaalt überhaupt wat beledigend is, en welke beledigingen dan wél acceptabel zijn en welke niet? Is gewoon een hellend vlak, en beledigen an sich zou nooit strafbaar mogen zijn.
2 kudos 2020-05-30 13:20:16 op Johan Derksen heeft mening over Amerika
@Jeanneman dus alle per capita cijfers kunnen we maar net zo goed meteen overboord gooien?
2 kudos 2019-11-13 17:08:16 op Dit is je oplichter...
Op joetoep is nu een uitzending aan de gang
3 kudos 2019-08-02 12:27:10 op Ik heb een nieuwe Pokemon
Babou?!