2,977 +3224 -247
Kudos
#19626 (Top 7.1431%)
Kudos/dag | 1.25 |
Kudos/reaguursel | 23.63 |
Meeste kudos op 1 reaguursel | 935 |
Minste kudos op 1 reaguursel | -64 |
2,977 +3224 -247
Kudos
#19626 (Top 7.1431%)
Kudos/dag | 1.25 |
Kudos/reaguursel | 23.63 |
Meeste kudos op 1 reaguursel | 935 |
Minste kudos op 1 reaguursel | -64 |
126
Reaguursels
Reaguursels/dag | 0.05 |
Topreaguursels | 2 |
Woorden per reaguursel | 66.9 |
Reacties per reaguursel | 0.58 |
Meeste reaguursels op 1 dag | 4 |
Aantal x weggejorist | 0 |
Gestart op | 11-05-2018 |
Kudoverloop over tijd
-2 kudos 2021-11-14 13:56:55 op Jack over het overheidsbeleid
@RozePollepel Nergens geef ik mijn mening over het handelen van de overheid. Dat is namelijk volstrekt irrelevant hier. Het punt dat ik maak, is dat we de rol van de overheid groter maken dan die is, en volledig aan onze eigen verantwoordelijkheid voorbijgaan.
Interessant dat jij het verhaaltje hierboven aangrijpt om wat te toeteren: "12 jaar ellende". Prima pik!
-15 kudos 2021-11-14 12:58:13 op Jack over het overheidsbeleid
Wordt er een item van SBS6 geüpload, stroomt opeens heel Dumpert vol met wappies en tokkies. Bedankt uploadert.
Grootste probleem onder de 'zelf-nadenkende-reaguurderskudde' die ik hier zie: "ik weet het beter en het is allemaal de schuld van de overheid". Overal om ons heen kleuren de landen donkerrood, maar mensen blijven lekker stug volharden dat om een of andere magische reden de almachtige overheid de oorzaak van al het slechts is, en alles had kunnen voorkomen. Een korte blik in de spiegel zou jullie moeten leren dat de echte oorzaak o zo eenvoudig is: als het goed is herken je die ietwat versufte simpele blik wel. Ja heel goed, je bent het zelf!
Om het even zo makkelijk mogelijk te houden. Landen die het goed doen: mensen houden zich aan de regels. Ze dragen een mondkapje wanneer de overheid dat voorschrijft, ze laten zich prikken, ze houden afstand.
Landen die het slecht doen: totale ongehoorzaamheid. Neusje lekker over de mondkap, 0 afstand in winkels, zo veel mogelijk de kroeg in vóór de start van maatregelen, daarna illegale feestjes.
1 kudos 2021-08-04 13:19:13 op Ff de keeper inschieten
@Zelf-spot onder Caldas speelden de oranjevrouwen af en toe oefenpotjes tegen Overgangsklasse mannenteams. Dat waren gewoon gelijkwaardige wedstrijden: ik lees bijv. over een 2-2 tegen Hudito, een 5-2 verlies tegen Cartouche. Mannenteams, op het een na hoogste niveau van een van de beste hockeylanden ter wereld. Ik verwacht dus ook dat ze gelijkwaardig zijn aan A1 teams van de beste clubs van NL.
Het lijkt mij daarmee trouwens ook dat in het hockey het verschil tussen mannen en vrouwen alleen door het fysieke aspect komt, waar in het voetbal de vrouwen ook technisch lichtjaren achterlopen. Vind het daarom ook vrij cru dat in NL iedereen nu vrouwenvoetbal 'leuk moet vinden', terwijl we met bijv. de hockeydames echte topatleten hebben.
33 kudos 2020-07-14 12:25:03 op Maatje meer op het podium
En zo kreeg Amy Schumer haar Netflix special
22 kudos 2020-07-13 14:57:03 op Mark Rutte op de grapstoel
@Krentenpap, wat lul jij nou? Dat is toch totaal geen verongelijkte reactie richting Rutte? Ze trekt juist de cultuur van het massaal beledigd zijn in het absurde.
Daarnaast, ze doet iets wat jou niet bevalt en dan is ze opeens een Turks presentatortje, die zeker door de lange arm van Erdogan bestuurd wordt?
7 kudos 2020-07-01 15:23:48 op De appgroep van Adela
@Random reaguurder ben ik met je eens, zijn (ogenschijnlijk) geen grappen, en dus mag je dit toch best wel schalen onder racisme/discriminatie. Tegelijkertijd word ook ik er cynisch van, want het lijkt allemaal wel erg voor de bühne wat er nu gebeurt in dit soort organisaties.
1 kudos 2020-06-17 14:10:51 op Franse school heeft nieuwe maatregelen
Wanneer ik mijn handhoogte leuk vind?
15 kudos 2020-06-09 12:39:29 op VI over schreeuwlelijkerds op de Dam
Berichtgeving van onze media is inderdaad volledig eenzijdig. Vooral vaak herhalen hoe vredig de demonstraties verlopen. Ondertussen hebben alleen de Telegraaf, het AD en Geenstijl bericht over David Dorn, de 77-jarige met pensioen zijnde (zwarte) oud-politiechef , die is vermoord toen hij de winkel van een vriend aan het beschermen was.
Wat me daarnaast het meest stoort, is hoe media alle onderzoeken naar data, en het veel genuanceerdere beeld dat daaruit voortkomt, gewoon links laten liggen. Het moeten vooral sensationele anekdotes zijn. Lijkt mij dat dat nogal contrasteert met het journalistieke ideaal wat heet objectieve waarheidsvinding.
En als je je bedenkt dat een niet-objectieve media een zeer negatieve bijdrage levert aan spanningen in een land, zoals de zwarte politieagent hier gisteren op Dumpert betoogde, dan lijkt het me inderdaad zeer goed om onze media eens flink onder de loep te nemen. Uiteraard op een objectieve manier.
12 kudos 2020-05-31 13:22:43 op Ondernemer in USA is er kapot van
Aangezien sommigen het vervelend vinden dat dit een ouder filmpje is, hier een voorbeeld van een ondernemer die het slachtoffer is van de huidige rellen:
https://twitter.com/MrAndyNgo/...
1 kudos 2020-05-30 19:51:33 op Johan Derksen heeft mening over Amerika
@grotjongeman daar kunnen veel verschillende oorzaken voor zijn. Ik kan me bijvoorbeeld voorstellen dat arme zwarte Amerikanen veel meer in ghetto's rondom de steden wonen, waar arme blanke Amerikanen misschien meer in achtergestelde gebieden midden in het land wonen. En wellicht heeft die factor ook een grote invloed op gewelddadige delicten.
Waar je ook naar moet kijken is de Gini-coëfficiënt, die de relatieve armoede meet. Die is namelijk veel bepalender dan armoede op zichzelf. Dus in een stad met veel ongelijkheid kun je meer misdaad verwachten dan in een regio waar iedereen arm is.
Geen idee hoe de precieze cijfers zijn, maar aan dit soort factoren kun je dus ook denken.
2 kudos 2020-05-30 13:20:16 op Johan Derksen heeft mening over Amerika
@Jeanneman dus alle per capita cijfers kunnen we maar net zo goed meteen overboord gooien?
6 kudos 2020-05-30 13:16:36 op Johan Derksen heeft mening over Amerika
@Het Vragevuur Ja, relatieve armoede leidt tot criminaliteit. Maar is dat ook maar ergens relevant voor het statement van grotjongeman? Hij zegt enkel, zonder verder waardeoordeel, dat het logisch is dat zwarte Amerikanen vaker in aanraking komen met de politie.
1 kudos 2020-05-29 15:01:14 op Kiekjes in Minneapolis
@Potverjandorie op zich is daar redelijk wat bewijs voor. Een van onze belangrijkste evolutionaire ontwikkelingen lijkt het vermogen tot samenwerken te zijn. Samenlevingen gebaseerd op grootschalige samenwerking hebben het beter gedaan dan samenlevingen die voornamelijk op plunderen gebaseerd zijn. Beetje grove scheiding, want samenwerken-plunderen kun je een ook op een continuum plaatsen (Romeinen of koloniale samenlevingen hebben ook geplunderd), maar desondanks lijkt me dat er toch wel wat bewijs is. Dat wil zeggen, bewijs dat samenwerken onder mensen een betere fit met de omgeving geeft dan plunderen.
1 kudos 2020-05-20 16:31:13 op Fox News vs Trump | The Daily Show
@LaurensPP dwz dat persoonlijk ik zijn stijl van debatteren enorm kinderachtig vind, maar dat hij met die stijl toch vaak zijn debatten 'wint'
1 kudos 2020-05-20 15:31:33 op Fox News vs Trump | The Daily Show
The Daily Show, zo'n droevig programma geworden. Personen als Trump zijn personen waar ik eigenlijk van walg, dus zo iemand verdedig ik absoluut niet graag, maar kom op zeg, veruit de meeste kritiek van Fox op Biden is terecht. Natuurlijk is Trump een retard, verspreekt hij zich vaak en roept hij bizarre dingen, maar in debatten is hij scherp en ijzersterk (in zijn eigen infantiele stijl dan). Biden daarentegen, is daarin gewoon een regelrecht drama.
Van Trump weten we inmiddels ook wel dat hij een enorme smeerpijp is, maar vooralsnog lijkt het erop dat het voornamelijk smerige 'locker room talk' is. Biden dan, als je daar de beelden van online bekijkt, dat is gewoon écht smerig.
Wat mij betreft is de VS weer compleet fucked dat ze tussen deze twee moeten kiezen. Bizar als je je bedenkt dat de paar respectabele kandidaten van de democraten (bijv. Yang of Gabbard) nauwelijks aandacht kregen.
Terug naar het punt, Daily Show, -1.
10 kudos 2020-05-07 16:37:30 op Koekje van eigen deeg
@WeetIkDat gezegd gezegd gezegd gezegd gezegd gezegd
26 kudos 2020-04-24 18:45:28 op Geen degraderen of promoveren
Sowieso al waanzin dat je het hiervoor tot een stemming laat komen. Clubs tonen nonstop aan, in alle discussies (kunstgras, competitieopzet, etc.), dat ze enkel vanuit hun eigen korte termijn belang nadenken. Prima, is ook heel logisch. Maar laat clubs die nu op een veilige plek staan dan niet stemmen over het lot van andere clubs. Hoogstens vragen om meningen, maar bepaal het vervolgens lekker zelf.
2 kudos 2020-04-14 14:39:03 op Homoschelder bij de politie
@Slappezwans Je hebt volkomen gelijk. Onder dit soort wetgeving kunnen we hetzelfde soort taferelen krijgen als in landen zoals bijv. het VK, waar zelfs mensen die een grap maken veroordeeld worden voor beledigen, of 'hate speech'.
Mensen doen maar al te graag alsof dit een non-discussie is, alsof het heel makkelijk is om onderscheid te maken tussen meningsuiting en discrimatie. Dat terwijl heel dumpert schande zou spreken wanneer nazigrappen of kritiek op ideologieën, vervolgd zouden worden. Dus wie bepaalt überhaupt wat beledigend is, en welke beledigingen dan wél acceptabel zijn en welke niet? Is gewoon een hellend vlak, en beledigen an sich zou nooit strafbaar mogen zijn.
4 kudos 2020-04-02 13:42:57 op Meisje wil niet meewerken met politie
Ze stond er niet alleen in, ze stond er midden in.
3 kudos 2020-03-29 22:23:33 op WHO?
@Papitulo overigens lees ik net dat Taiwan helemaal niet door westerse landen erkend wordt, die hebben nl enkel onofficiële relaties met Taiwan. Überhaupt zijn er slechts 15 landen die Taiwan erkennen.
@De Veerboot, ja daar zit wat in, zeker aangezien er blijkbaar zo weinig regeringen zijn die het land erkennen. Tegelijkertijd is het eigenlijk bizar dat het een geopolitiek punt is. Dat komt lijkt mij alleen doordat China banden verbreekt met eenieder die Taiwan erkent, of zit daar meer achter? Het land is immers al sinds 1945 in handen van de Republiek China, en in de revolutie dus nooit veroverd door de communistische partij.
14 kudos 2020-03-29 21:27:36 op WHO?
@Papitulo Ja daar was ik me van bewust. Toch vind ik het bizar dat een organisatie als het WHO Taiwan niet erkent.
68 kudos 2020-03-29 21:20:36 op WHO?
Is dit een grap/videofuck?
1 kudos 2020-03-24 18:56:58 op Jim Jefferies over de samenleving
@paarsislelijk Dat is wel een goede. Beetje hypocriet wellicht van mij, omdat ik normaal gesproken vind dat het werk van een artiest niet 'gecanceld' zou moeten worden.
Misschien omdat zijn shows en zijn persoonlijke meningen niet los van elkaar staan? Terwijl bij bijv. een acteur zaken juist wel volledig los van elkaar staan.
52 kudos 2020-03-24 16:55:24 op Jim Jefferies over de samenleving
Dit is de man die vorig jaar een interview zo heeft geëdit, dat het leek alsof de geïnterviewde extreem racistisch was.
https://www.reddit.com/r/Jorda... Ik ken die hele geïnterviewde verder niet, maar als je zoiets laags flikt doe je wat mij betreft niet meer mee, al ben je nog zo grappig.
-46 kudos 2020-03-22 12:47:58 op Potje 30 Seconds, koning?
Vind het vooral frappant dat een filmpje over nazicommentatoren de min in wordt gedrukt, en zo'n aandachtsgeile kutvlogger de plus in schiet.
70 kudos 2020-03-21 15:36:30 op Scrubs acteurs zien elkaar
Paar weken geleden toevallig Scrubs opnieuw gaan kijken. J.D. heeft stiekem toch heel wat mooie vrouwen versierd +1
0 kudos 2020-03-18 15:01:10 op Haha. Matthijs moet terug!
Voor een ieder die ten tijde van deze lamlendige dagen geïnteresseerd is in scherpe en uitgebreide analyses over hoe naar en pretentieus DWDD kan zijn, zoek op youtube even op De Snijtafel. Zijn drie afleveringen over DWDD, vooral de eerste (#12) vond ik heel erg sterk. In de tweede (#17) zagen ze het optreden van Halina en Carice bij DWDD door.
9 kudos 2020-02-29 23:20:46 op Gamephysics IRL #2
Leuk, maar die van de LaFave bros van Oblivion zijn beter.
4 kudos 2020-02-23 23:05:42 op Gooi even een biertje!
Grappig dit. Op dumpert verwachten we van bepaalde groeperingen dat ze zich aanpassen aan onze Nederlandse waarden en normen. Wanneer we dit dan met carnaval in Oeteldonk verwachten is de wereld hier blijkbaar te klein. En laten we even duidelijk zijn, zo strict liggen die normen nou ook weer niet, want draag je hier een rood-wit-gele das, dan is dat in bijna alle kroegen al genoeg.
Daarnaast is er nog een andere zeer komische overeenkomst die deze hypocrisie aantoont, want het zogeheten importvolk (datgene wat van boven de rivieren komt), zorgt voor meer rotzooi, en wordt vaker opgepakt dan de 'autochtone' oeteldonker.
Ga je lekker verkleden in Eindhoven man, als je geen zin hebt in tradities. Prima als jullie dat zelfingenomen vinden, maar de ervaring leert dat wij hier een toptijd hebben met eenieder die zich een beetje aanpast aan de gebruiken hier. En die mensen zijn dan ook van harte welkom!
44 kudos 2020-02-09 14:40:09 op Ik ben Spartacus!
Ik vind hem wel leuk
-1 kudos 2020-02-05 21:41:05 op Blijf met je poten van mijn cultuur
*verwart, geen idee waarom die abominatie hierboven uit mijn vingers is gekomen.
3 kudos 2020-02-05 21:39:27 op Blijf met je poten van mijn cultuur
@MakeDumpertMooiAgain Je verwardt dingen. De 'snowflake' is gekwetst, omdat die persoon iets aanstootgevend of beledigend vindt. Vervolgens wordt datgene op de stapel van racisme, seksisme, transfobie, etc. etc. gegooid. Dat an sich is prima, mag iedereen vinden, maar dat maakt het al wel een beetje lastig, want niemand durft zich daar natuurlijk aan te branden. Ga er ook maar eens aanstaan, als blank persoon vertellen dat iets, niet racistisch is.\r
De vervolgstap is echter, dat er een hard spel gespeeld wordt om zaken te veranderen of te cancellen. De persoon, of het ding, wordt geboycot, adverteerders opgeroepen weg te rennen, en men poogt anderen het spreken onmogelijk te maken. Jij vindt Zwarte Piet normaal? Dan neem jij dus de kant van de racisten! Of nee, jij bent een racist!\r
Juist dat maakt mensen boos. Niet zozeer dat iemand iets vindt, maar dat men andersdenkenden het denken onmogelijk probeert te maken.
-8 kudos 2020-02-05 21:16:05 op Blijf met je poten van mijn cultuur
@MakeDumpertMooiAgain Zo jij gooit even lekker veel op de hoop van de complottheorie. Behoorlijk lachwekkend dat je cultuurmarxisme en omvolking in een adem noemt. Het eerste is namelijk iets dat open gebeurt, en rijkelijk wordt toegegeven. Dat wil zeggen, de culturele marxisten zijn zij, die de wereld zien als een machtsstrijd tussen groepen bestaande uit sociaaleconomische, culturele, ... identiteiten (geslacht, ras, seksualiteit, etc.). Er zijn in de academia legio van disciplines die zich specifiek bezighouden met het doen van onderzoek, door precies deze lens te gebruiken (bijv. gender studies). Daar marxisme de wereld ziet als een klassenstrijd tussen kapitaal en arbeid, is de term cultuurmarxisme zeer toepasselijk. De term zou op zichzelf dan ook helemaal geen belediging of complot moeten zijn voor hen die dit wereldbeeld aanhangen, net zoals een marxist die term niet beledigend vindt.\r
En ja, ik weet zeker dat praten met gewone mensen zal helpen om het niet te zien, de gemiddelde persoon geeft daar namelijk geen fuck om. Wil niet zeggen dat het niet gebeurt.
8 kudos 2020-01-29 13:29:01 op Meisje kan trucje
@TantalusZwelling Ah heel fijn, want ik zie dit inderdaad als het stereotype van de 'verheven expert'. Wat maakt jou de autoriteit om iets tot commerciële zooi te benoemen? En wat maakt jou de autoriteit om mensen die van Qotsa genieten, te reduceren tot simpele zielen die het enkel fantastisch vinden vanwege andere 'bagger'? Het is grappig dat je mij beticht van simpele beredeneringen, want ik probeer enkel het simplisme van jouw redenatie aan te tonen.\r
Maar wellicht heb je gelijk, en zijn mijn redeneringen inderdaad oppervlakkig. Dat wil zeggen, wanneer mensen het nodig vinden om af te geven op muziek, gecombineerd met het benoemen van wat écht gave bands, dan denk ik inderdaad dat daar niets anders achter schuilt, dan een bewust of onbewust gevoel van verhevenheid.
2 kudos 2020-01-29 11:10:47 op Meisje kan trucje
@TantalusZwelling, Poging tot nuance of tot het tonen van uw bijzonderheid door het behoren tot een nóg specifiekere groep?\r
Daarnaast mag ik hopen dat de meesten die van QOTSA houden, daar geen Ronnie of Sjors voor nodig hebben.
-2 kudos 2020-01-28 12:51:46 op Lekker ontspannen bij de kapper
Oh en trouwens ook een fijne dag gewenst.
-2 kudos 2020-01-28 12:51:04 op Lekker ontspannen bij de kapper
TantalusZwelling zegt het al perfect, maar ook ik moet mijn frustratie even kwijt. Want tering zeg, wat is dit vaak terugkomende argument, toch oh zo gruwelijk naar. Je snapt toch zelf ook wel dat of iets grappig is of niet, compleet afhangt van de context? Bij een cabaretier maakt het niet uit of het een echt verhaal is, het gaat immers om het verhaal en hoe hij het vertelt. Monty Python-achtige humor, maakt de wereld bewust absurd en surrealistisch. Bij dit soort zelfmoordstimulerend materiaal, is letterlijk de enige reden dat het leuk zou moeten zijn, dat het een zodanig gekke/bizarre situatie is dat je het eigenlijk niet in het echt verwacht, maar dat het tóch in het echt gebeurd is. En daarom blijft men dus fake roepen.
-9 kudos 2020-01-22 12:20:15 op Flauw videofuckje du jour
Toch maar even weer snel staar wars gekeken om de vieze smaak van deze matige videofuck weg te spoelen.
1 kudos 2020-01-15 01:13:21 op Parfum = hel
@M.D.House Dank voor je reactie maar je hoeft voor mij niet te bewijzen dat er zeer extreme passages staan in de bijbel, dat lijkt me nogal duidelijk ja. Dat is het punt natuurlijk ook helemaal niet. Waar het om gaat is hoe een geloof beleden wordt. Natuurlijk zijn er nog steeds, ook in Europa, gemeenschappen waarin christenen hun geloof vrij letterlijk belijden, maar over het algemeen heeft de christelijke gemeenschap in de westerse samenleving, de westerse waarden tot zich genomen. Voor een grote groep moslims in de westerse samenleving valt dat helaas nog niet te zeggen.\r
Ik heb zelf überhaupt niks met religie, maar er zijn wel degelijk verschillen in hoe de verschillende religies beleden worden. En in mijn ogen maakt juist dat het zo belachelijk wanneer mensen met de letterlijke teksten aankomen om aan te tonen dat andere geloven ook hun zwarte kantjes hebben.
5 kudos 2020-01-14 20:23:02 op Parfum = hel
@Schnitzelfrikandel Nou, dat is de reflex die in mijn mening vaak te zien is bij progressievelingen. Zodra er iets negatiefs over het islamitisch gedachtengoed boven water komt, hoor je in discussies vaak als weerwoord dat het ofwel maar een klein groepje is, of dat westerse cultuur ook heel veel zwarte bladzijdes heeft, of dat het Christendom ook aan onderdrukking doet/deed en extreme opvattingen heeft/had. In mijn ogen is dat nou juist een belachelijke reactie die het praten over problemen door culturele verschillen onmogelijk maakt. Dit was dan ook een cynisch reaguursel, en ik hoop dat deze uitleg het wat duidelijker maakt.
-20 kudos 2020-01-14 19:31:42 op Parfum = hel
Hee maar het Christendom is ook heel extreem hoor!
3 kudos 2020-01-13 14:57:51 op Uit de oude doos: Justin is Koeman-fan
Maar wat heeft de Guardia Seville in Barcelona te zoeken?
-9 kudos 2020-01-07 19:59:36 op Martien Mashup
Zal wel aan mij liggen dan, maar die hordes mensen die vinden dat een fles wijn per dag hartstikke normaal is: ik zie ze niet.\r
Daarnaast, ja een pilletje is kut, want je financiert er een vrij grimmige industrie mee.
33 kudos 2019-12-16 12:06:19 op Geschiedenisles met Lubach
@SilverSpoonCoonH0, Zwarte Piet heeft meerdere oorsprong verhalen, waarvan ik er met 2 bekend ben die iets met slavernij te maken hebben. Daarnaast vertellen die twee versies een anti-racisme verhaal. Een versie vertelt een verhaal over hoe de Sint zwarte slaven vrijkocht, die vervolgens vrijwillig besloten de Sint te helpen met zijn goede werk. In de andere versie besloot de Sint om een zwarte man, die gepest werd vanwege zijn huidskleur, te helpen om vervolgens als voorbeeld te gebruiken dat iemands huidskleur er niet toe doet. Hij gaf deze man kleren die op dat moment in de mode waren onder de rijken, liet hem paardrijden, etc.\r
Dus, als je het überhaupt al wil gooien op de slavernij oorsprong van Zwarte Piet, dan zou Sinterklaas eigenlijk een viering moeten zijn van anti-racisme. \r
Als mensen alsnog willen dat dingen veranderen, prima, maar gooi het alsjeblieft niet op racisme, daardoor verliest die term alleen maar aan kracht. Verder, is het echt een ding dat zwarte slaven gouden oorbellen droegen? Ik heb het nu al een aantal keer opgezocht, en kan enkel wat wazige sites vinden die het daarover hebben. De meeste geschiedenisarchieven berichten over zeelui die dat droegen om een eventuele begrafenis te kunnen betalen, maar over slaven lees ik maar weinig.
23 kudos 2019-12-14 20:04:43 op Ho, hier gaat iets mis
Kijken zonder geluid
27 kudos 2019-12-11 16:53:29 op Greta persoon van het jaar
Die reacties ook: je mag niet op een kind haten, en haat komt alleen maar van 'klimaatontkenners' (sowieso een vreemde term). Persoonlijk word ik ziek van die beweging door het moreel verhevene, en het op een voetstuk plaatsen van iemand die overduidelijk geen kennis van zaken heeft. In plaats van wetenschappers die mij uitleggen wat voor technologieën we kunnen gaan gebruiken, en debatten over hoe we een samenleving moeten gaan inrichten, zie ik in de mainstream media alleen maar schreeuwende activisten. Activisten, die andersdenkenden als het kwaad neerzetten, politieke revoluties willen, maar waarvan ik geen enkele oplossing hoor. Greta is daar helaas de belichaming van. Waarschijnlijk niet haar schuld, en eerder die van haar omgeving, maar dat neemt niet weg dat je op het concept flinke kritiek mag leveren.
23 kudos 2019-12-11 16:37:29 op Zondagsrijder
@GraafSteno "getekend een bestuurder die met 5 km/u verschil inhaalt en daarmee opstoppingen creëert, want dat is lekker veilig!"
27 kudos 2019-12-11 16:24:27 op Zondagsrijder
Hoezo hebben mensen het hier überhaupt over anticiperen van de bestuurder? Op 7 seconden zit die volkswagen pas volledig op de rechterbaan, terwijl de dashcam rijder er dan al zowat naast zit. En tuurlijk, de ervaring leert dat hier in NL veel asociale klootzakken hem direct naar links knallen, maar dan nog blijft het volledig de fout van die volkswagen.
0 kudos 2019-12-01 17:09:11 op Populairste TV series 1986 - 2019
@Veetreter ik heb je weggejoriste comment niet gezien, maar daar heb je natuurlijk groot gelijk in
-18 kudos 2019-11-30 20:37:02 op Populairste TV series 1986 - 2019
Dat The Big Bang Theory zo lang zo hoog stond maakt me toch best wel een beetje pessimistisch over het lot van de mensheid.