DumpStats voor haatmeneerbeer

68 +2362 -2294

Kudos

#85470 (Top 31.7917%)

Kudos/dag 0.01
Kudos/reaguursel 0.45
Meeste kudos op 1 reaguursel 356
Minste kudos op 1 reaguursel -884

150

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.03
Topreaguursels 1
Woorden per reaguursel 28.2
Reacties per reaguursel 0.53
Meeste reaguursels op 1 dag 9
Aantal x weggejorist 4
Gestart op 25-11-2011

Kudoverloop over tijd

4 kudos 2021-07-07 12:16:19 door nlnoob op Caroline van der Plas over boeren
Het is inderdaad niet netjes dat ze over de snelweg zijn gaan rijden. Er is wel geteld twee KM file door onstaan. Sorry voor die halve seconde vertraging, die tijd had jij anders gehad om je domme bericht te overdenken.

-4 kudos 2021-07-07 11:12:19 door kstrike6 op Boerenprotest op het Malieveld
@berebuik.. Ons voer komt uit het buitenland, dat weten wij, dat weten die jullie. Maar doe maar minnen met je boerenvriendjes, de sympathie is toch al een tijd geleden kapotgemaakt.

-9 kudos 2021-07-07 10:34:36 door haatmeneerbeer op Caroline van der Plas over boeren
@doejeomaindrstoma | 07-07-2021 | 12:27:
Als we geen enkele boer meer hadden in Nederland lag er nog steeds eten op mijn bord, we doen ook aan importeren.

2 kudos 2021-04-12 13:59:19 door PimsVoortuin op Aziaten demonstreren tegen racisme
Als Limburger zijnde ben ik ook vaak zat belachelijk gemaakt. En mijn Belgische vriendin wordt ook regelmatig nagedaan als we in Nederland zijn. Dit hoort nu eenmaal bij het leven en hoe de mensen in elkaar zitten. Bij al die protesten doen de mensen alsof ze zelf heilig zijn en alleen de blanke racist kan zijn. Accepteer het gewoon en probeer er bij jezelf op te letten. Dan zul je zien dat ook jij bij de meeste mensen je vooroordeel al klaar hebt zitten in je hoofd.

0 kudos 2021-04-12 12:50:21 door Jacco84 op Aziaten demonstreren tegen racisme
Jongens ik ga hier helemaal stuk op. Waarom zoveel haat?.... zegt : HAATmeneerbeer hahahaha flauwe grapjes maken over een ander is niet oke... zegt: mijnmoederiseenrat OMG ik ga stuk

2 kudos 2021-04-12 12:26:15 door Tinusinho030 op Aziaten demonstreren tegen racisme
@haatmeneerbeer het probleem is i.m.o. dat demo's als deze op papier en in de kern uitstekend zijn, maar in de praktijk geregeld resulteren in racistische/discriminerende uitspraken richting witte mensen. Natuurlijk is iedereen hier - mag ik hopen - het ermee eens dat iedereen gelijke rechten verdient en dat Aziaten niet gediscrimineerd moeten worden. Alleen je ziet vrij vaak dat degenen die op de voorste rij staan bij dergelijke demo's - dat leek me hier overigens best mee te vallen, daar niet van - is dat ze in hun gedachtegang juist anti-wit zijn en alle witte mensen over een kam scheren. Zelfde met iemand als Sylvana Simons: wil gelijkheid voor iedereen, maar sommige mensen verdienen net iets meer gelijkheid. Samenvattend: white supremecy eindigen is top, maar dat moet gebeuren door anderen dezelfde kansen te geven, niet door de witte gemeenschap omlaag te trekken 'om op de blaren te zitten', bij wijze van. Maar dat laatste zie je steeds vaker gebeuren, waardoor mensen juist uit elkaar geduwd worden. Voor de demonstranten is dat weer extra bewijs dat de wereld zo racistisch als de pest is, terwijl ze het zelf in de hand werken en mensen die het geen reet kon schelen of iemand geel, paars of zwart is, over de zeik krijgen. Het is goed dat er meer en meer aandacht voor is, maar de manier waarop is geregeld heel gevaarlijk, vaak gevoed door niet zo heel slimme mensen in de VS.

-3 kudos 2021-04-12 11:45:36 door haatmeneerbeer op Aziaten demonstreren tegen racisme
@Vegan | 12-04-2021 | 13:38:
Zeg je nou oprecht dat leuzen als 'end white supremacy' raar zijn? Dat laat weer wel even je niveau zien.
White supremacy houdt in dat blanken zich boven andere rassen voelen. Lijkt me een prima ding om te stoppen toch? Of heb jij zo'n KKK muts in de hoek van je kamer liggen?

1 kudos 2021-04-12 11:43:53 door Vegan op Aziaten demonstreren tegen racisme
@haatmeneerbeer | 12-04-2021 | 12:17: Ben ik het mee eens maar daar verandert deze demonstratie niks aan. Overigens heb ik niks tegen het idee van demonstreren in algemene zin, maar de types die uit dit filmpje naar voren komen (selectief gekozen waarschijnlijk, maar toch) wekken behoorlijk de indruk dat ze meedoen om het meedoen en om met leuzen te strooien die ze 'van horen zeggen' hebben. 'White Supremacy', volgens mij weet de helft niet eens wat dat betekent, maar het bekt zo lekker.

2 kudos 2021-04-12 11:38:43 door Vegan op Aziaten demonstreren tegen racisme
@Mijnmoederiseenrat | 12-04-2021 | 13:17: Ik weet niet hoor, maar als jij als blanke je steun wilt betuigen aan een groep die problemen ervaart, en je komt met leuzen als 'end white supremacy', dan vraag je erom belachelijk gemaakt te maken. Precies datgene dat ze zeggen te bestrijden - racisme - ventileren ze hier zonder dat ze het zelf door (lijken te) hebben. En ik vind dat dat 'lullig Youtube-kanaaltje' het nog netjes houdt en de correcte vragen stelt. Overstijgt w.m.b. het niveau van Powned.

-2 kudos 2021-04-12 11:17:32 door Mijnmoederiseenrat op Aziaten demonstreren tegen racisme
@Vegan | 12-04-2021 | 12:03: Die "blanke huilstruiken" komen daar gewoon hun steun betuigen. Ze komen daar helemaal niet om iets te vertellen, maar ze geven antwoord als er een vraag wordt gesteld door een verslaggever van één of ander sensatiebelust onzin youtube kanaaltje. Het lullige is nog wel dat er helemaal geen rare dingen worden gezegd, maar deze verslaggever probeert alleen maar te vissen naar domme antwoorden. Toch valt iedereen, inclusief jij, over deze mensen.

1 kudos 2021-04-12 11:05:01 door Mijnmoederiseenrat op Aziaten demonstreren tegen racisme
@Vegan | 12-04-2021 | 11:36: Bizar hoe je dit probleem zo erg probeert te bagatelliseren. Dit is geen achterlijk overwaaisel uit Amerika. Mensen met een Aziatische achtergrond worden vaak genoeg gediscrimineerd, zeker ook in Nederland. Dat maar weinig mensen hier een probleem van maakten wil niet zeggen dat ze dit oké vinden.

Ook fijn om te weten dat reaguurders het minste last hebben van mensen met een Aziatische achtergrond, die kunnen ze in hun zak steken als ze het topreaguursel lezen onder dit filmpje. "We maken jullie belachelijk, maar waarderen het dat we geen last van jullie hebben wanneer wij dit doen".

Kap gewoon met je zwakke excuusjes en probeer jezelf eens in een ander te verplaatsen. Het maakt je eigen wereld en die van de rest een stuk leuker.

5 kudos 2021-04-12 10:49:44 door trottle op Aziaten demonstreren tegen racisme
@haatmeneerbeer | 12-04-2021 | 11:48: Op dumpert staan onder iedere video de zelfde stereotype grappen.....wielrenners, gabbers, insta dames, aandachts mevrouwen, tokkies, verkeersongelukken, reaguurders op zolder, Russen, Duitsers, Rood haar, kaalkoppies, viruswappies, Groningers, Boeren met Biet'n.....en ja dus ook Chinezen, Japanners, Surinamers, SJW's, Huilstruiken, Turken, Mocro's, Kaaskoppen. Is het leuk...soms wel, soms niet, gaat het te ver....soms wel , soms niet. Is het racisme? Ik denk vooral als je zelf wilt dat het racisme is.

0 kudos 2021-04-12 10:17:13 door haatmeneerbeer op Aziaten demonstreren tegen racisme
@Vegan | 12-04-2021 | 12:03:
Een stereotype is niet per se gemeen bedoeld nee. Nogmaals, tuurlijk mag je lachen, maar je moet er wel beiden om kunnen lachen.

Ik snap ook niet helemaal hoe jullie überhaupt tegen een demo als deze kunnen zijn. Ben je het er dan niet mee eens dat iedereen gelijk behandeld moet worden?

-3 kudos 2021-04-12 10:10:19 door Archangel07 op Aziaten demonstreren tegen racisme
Ik denk dat mensen van kleur en Aziaten vele malen beter hier hebben dan hun oorspronkelijke moederland en dat is juist positief maar om hier te zeuren over witte supermacht is een beetje te veel . Wat is er zo erg aan dat L & R ? Zelfs Aziaten vinden dat grappig maar een handjevol vindt dat discriminatie en als je dat doet ben je een slecht mens . Ik zal je beetje uit je dromen helpen mijn jongen . In de landen waar gekleurde mensen de meerderheid zijn is de criminaliteit het hoogst en in Azië ik weet niet of je onder een steen leeft maar daar werkt de regering heel anders, jouw leven stelt weinig voor in Azië . De mens moet altijd iets vinden om te zeuren, dit is niet goed dat is niet goed sinterklaas dit L/R maar ondertussen rijden ze gewoon auto's , koelkast is vol , werk genoeg ALS JE WILT WERKEN. Je kan het niet beter hebben dan hier en STOP met zeuren over onbelangrijke dingen . Ik heb geen Aziaat gezien die zelfmoord heeft gepleegd omdat die de R niet kan uitspreken

3 kudos 2021-04-12 10:06:10 door flask op Aziaten demonstreren tegen racisme
Nee volgens mij zijn we in Nederland zat dat overal over gehuild moet worden.

Tuurlijk bestaat er grappen over Aziaten, maar dat geld ook voor belgen en duitsers, als we een groot gat op het strand zien, dan zeg je tegen de kiddo's, kijk hier is een Duitser bezig geweest!

18 kudos 2021-04-12 10:03:22 door Vegan op Aziaten demonstreren tegen racisme
@haatmeneerbeer | 12-04-2021 | 11:48: Maar je kunt niet ontkennen dat het ook een modeverschijnsel is. Dat is duidelijk te zien aan alle blanke huilstruiken die hier op af komen, die je komen vertellen dat gekleurde mensen allemaal zielig zijn (dat dat niet zo is bewijzen die gasten van UP!).
Trouwens, een stereotyp is niet per definitie gemeen bedoeld he? Het is humor om te lachen. O 1:54 zegt die mevrouw letterlijk 'cultule'. Ik moet daar om gniffelen en daar is niks mis mee. Ik lach net zo hard om Hollanders met een steenkolenaccent.

-3 kudos 2021-04-12 09:48:28 door haatmeneerbeer op Aziaten demonstreren tegen racisme
@Vegan | 12-04-2021 | 11:36:
Een stereotyperend grapje op z'n plaats kan ook zeker, dat ontken ik helemaal niet.
Echter als je onder een video die tegen racisme is het gespreksonderwerp gaat verkleinen door maar terug te vallen op je 'oh zo originele' grapjes dan ben je gewoon fout bezig. Als je dat niet in kan zien weet ik het ook niet meer.

51 kudos 2021-04-12 09:36:55 door Vegan op Aziaten demonstreren tegen racisme
Wat een onzin. Er bestaat een verschil tussen stereotypische grapjes maken (wat ELKE bevolkingsgroep OOIT doet over andere bevolkingsgroepen) en het daadwerkelijk anders behandelen van mensen van een andere etnische achtergrond. Volgens mij is de concensus op Dumpert dat Aziaten van de 'allochtone' groep het best zijn geïntergreerd en heeft niemand er last van. Zal ik ook maar gaan demonstreren als er weer wordt gemekkerd over 'wit privilege', 'white fragility' en racisme-hier-en-daar?
Ja, racisme bestaat. Maar het is overduidelijk dat deze demonstratie een achterlijk overwaaisel uit Murica is, waar het anti-Aziatengeweld nota bene voornamelijk uit de zwarte gemeenschap komt.

-1 kudos 2021-04-12 09:32:00 door haatmeneerbeer op Aziaten demonstreren tegen racisme
@Blotus | 12-04-2021 | 11:28:
Ik begrijp het niet? Geef eens wat duiding dan, wat begrijp ik niet? Wat is dat nou weer voor inhoudsloze opmerking? Wat probeer je daar mee te bereiken? Heb ik je op je teentjes getrapt omdat je geconfronteerd wordt met het feit dat je je misschien toch als een zak stront gedraagt?

14 kudos 2020-12-10 16:06:27 door Marko_ op Beatboxert met ingebouwde autotune
Maar hij claimt dat zelf dus niet ten onrechte. Autotune kan verschrikkelijk zijn, maar goed gebruikt is het ook gewoon een instrument. Ik vind dit wel creatief en lekker klinken..

0 kudos 2020-12-02 22:10:31 door haatmeneerbeer op Winkeldieven met knap acteerwerk
@MrDikneus | 02-12-2020 | 18:52:

wat loop je nou dom te lullen gast, je geeft helemaal geen antwoord op mijn punt: als je random iemand aanhoudt twee straten verderop dan voorkom je deze winkeldiefstal niet.

3 kudos 2020-12-02 21:37:14 door Diogu4 op Winkeldieven met knap acteerwerk
@Chomsky_Noam | 02-12-2020 | 20:17: Maar is er geen correlatie tussen armoede en afkomst? Etnisch profileren betekent niet dat je denkt dat iemands afkomst de oorzaak is van crimineel gedrag, alleen dat het een variabele is om gedrag te voorspellen. (Correlatie is niet causatie).

-2 kudos 2020-12-02 19:17:22 door Chomsky_Noam op Winkeldieven met knap acteerwerk
@MrDikneus | 02-12-2020 | 18:52: Zeker als je deze statistieken niet correct weergeeft. https://www.cbs.nl/nl-nl/achte... Daarnaast hebben armoede en andere demografische redenen ook niets met criminaliteit te maken.
Mijn god, dumpert blijft ook een racistisch bolwerk... en maar voortdurend die shit goedpraten. Laat maar komen die minnetjes! Love it!

21 kudos 2020-12-02 17:52:36 door MrDikneus op Winkeldieven met knap acteerwerk
Het topreaguursel slaat juist de spijker op de kop. De politie zoekt naar criminelen die passen binnen de omschrijving, toch? De politie zal mensen moeten die aan de beschrijving voldoen moeten controleren, toch?
Inderdaad, het antwoord op beide vragen is ja. Als nu eens dik 70% van alle criminele activiteiten gepleegd worden door mensen met lichtgetint uiterlijk, dan zullen dus ook 70% van de aanhoudingen/controles gepleegd worden op dezelfde groep. Dat deze groep dan slechts 30% van de maatschappij is en zij daarom disproportioneel worden aangehouden is dan jammer, maar zeker geen racisme. Statistieken zijn soms zo mooi.

-27 kudos 2020-12-02 15:27:48 door Chomsky_Noam op Winkeldieven met knap acteerwerk
Hear hear, het aantal plusjes geeft ook maar weer aan hoeveel mensen simplistisch denken en niet inzien wat het probleem is van etnisch profileren.
Zoek op "stop and frisk" en zie wat dit soort ideëen in de praktijk betekenen.

17 kudos 2020-07-11 20:11:09 door StraalGezeik op Jou ken ik maat
Ik vermoed eentje die heeft zitten rellen, en daarna snel is gevlucht naar een terrasje om sneaky in te blenden. Maar guess what: dat werkt niet zo goed als je dezelfde kleding aan hebt.