4,879 +5694 -815
Kudos
#13872 (Top 5.0354%)
Kudos/dag | 1.69 |
Kudos/reaguursel | 27.88 |
Meeste kudos op 1 reaguursel | 1232 |
Minste kudos op 1 reaguursel | -83 |
4,879 +5694 -815
Kudos
#13872 (Top 5.0354%)
Kudos/dag | 1.69 |
Kudos/reaguursel | 27.88 |
Meeste kudos op 1 reaguursel | 1232 |
Minste kudos op 1 reaguursel | -83 |
175
Reaguursels
Reaguursels/dag | 0.06 |
Topreaguursels | 4 |
Woorden per reaguursel | 12.4 |
Reacties per reaguursel | 0.49 |
Meeste reaguursels op 1 dag | 9 |
Aantal x weggejorist | 3 |
Gestart op | 20-01-2017 |
Kudoverloop over tijd
-2 kudos 2017-04-13 10:53:27 door Het Vragevuur op Automatisering op zijn best
Ja, mooi toch?
6 kudos 2017-04-12 12:17:32 door New op Niet te hard he
h e t
14 kudos 2017-04-12 11:44:00 door JoopDeSchaapHeffer op Niet te hard he
Maar in een boek leer je ook hoe je het spelt...
2 kudos 2017-04-12 11:38:33 door DirtyTrucker op Ey, ik kom eraan
gehaktstaaf bedoel je
2 kudos 2017-04-11 19:17:53 door lamatje123 op Totaalidioot op de A10 heeft haast
Jaloers?
7 kudos 2017-04-11 12:38:34 door --Cash-- op Op-je-bek-flip 2.0
Dit is niet vanuit een andere hoek haha
1 kudos 2017-04-10 08:58:48 door Stokkie01 op De Kwis over homogeweld door bontkraagjes
StuimigWeertje1 | 09-04-17 | 00:55 | + 53 -\r
Helaas kijken allochtone jongeren geen NPO, maar alleen Turkse/ Marokkaanse televisie...
0 kudos 2017-04-09 19:07:39 door hurrurrur op Chineesekutpranks
Ik moet zeggen hun rijst is gewoon beter! Sorry!
0 kudos 2017-04-09 13:16:21 door juuwie op Chineesekutpranks
Je bent zelf beroerd
-1 kudos 2017-04-09 10:25:04 door Gebruikersnaam2 op Chineesekutpranks
Mijn spellingcontrol vind Engels niet zo leuk..\r
Toch knap dat je de spelfout hebt ontdekt, aan je Engels te zien..
-1 kudos 2017-04-09 10:24:46 door Pietje.Oorsmeer op Chineesekutpranks
Chinees eten is best lekker op zn tijd
-2 kudos 2017-04-09 09:14:18 door Sanderiño op Chineesekutpranks
Voor de autisten: "Designed by Apple in California Assembled in China".
-3 kudos 2017-04-09 08:13:36 door thesweed op Chineesekutpranks
Gebruikersnaam2 wanneer zelfs overtypen zonder fouten te moeilijk is... Overigens moet er eigenlijk staan "Designed in California by a Chinese Assembled in China by a Kid"
0 kudos 2017-04-09 07:59:02 door Dubieuze Dubbie op Chineesekutpranks
Ik ben anders best tevreden van mijn OnePlus. Maar dat is dan denk ik ook gelijk het enige Chinese product.
-6 kudos 2017-04-09 07:46:46 door Gebruikersnaam2 op Chineesekutpranks
Nope.. "Desigend in Calafornia Assembled in china" beetje kistje op pallet idee.
18 kudos 2017-04-09 07:01:18 door hfakker op Chineesekutpranks
Kijk eens aan de onderkant van het apparaat waarmee je dot juweel van een reaguursel hebt vervaardigd?
Daar staat niet 'gemaakt in Hengelo' of wel?
95 kudos 2017-04-09 06:42:26 door Shampoooo op Chineesekutpranks
ik vind hun eten altijd wel aardig
118 kudos 2017-04-09 05:00:07 door Gebruikersnaam2 op Chineesekutpranks
Die zijn daar enkel geassembleerd, hun eigen ontwikkelde producten zijn vaak gewoon kut.
267 kudos 2017-04-09 04:40:33 door probeersol op Chineesekutpranks
Rot op man, kijk eens op al jouw producten in huis, 99% is made in china..
57 kudos 2017-04-08 22:55:14 door StuimigWeertje1 op De Kwis over homogeweld door bontkraagjes
Dit is zeiken in optima forma. Dat ze bontkraagjes dragen en samen op een scooter zitten zijn toch al redelijk wat verwijzingen, waar die allochtone jongeren zichzelf wel in zullen herkennen.
81 kudos 2017-04-08 22:54:33 door motorgek op De Kwis over homogeweld door bontkraagjes
Gast ga je er nu een probleem van maken als er accentloos wordt gezongen? Wat triest..
3 kudos 2017-04-08 17:37:12 door dz5b604 op Waar is die tiefusbal?
Dat heb ik met ijshockey (ook al is dat geen bal maar een puck), ben altijd op zoek naar de puck.
0 kudos 2017-04-07 15:42:17 door DasReaguursel op Temptation Island met commentaar
https://youtu.be/_lgbRYT0Ldg?t... \r
ALLEMAAL!!
-1 kudos 2017-04-07 11:07:26 door SuperluminalParticle op Aanhouding met getrokken wapens
Achterstand in mentale ontwikkeling.
8 kudos 2017-04-07 10:01:10 door b-ry op Aanhouding met getrokken wapens
Wanneer dit soort mensen zich in het nauw gedreven voelen beperkt het vocabulaire zich tot slechts enkele woorden of hooguit drie zinnen. Onderzoekers zijn er nog niet in geslaagd te ontdekken hoe dat komt, maar men vermoedt dat het te maken heeft met een algehele achterstand in ontwikkeling ten aanzien van hun leefomgeving. De oorzaak van die achterstand is niet altijd te wijten een beperking van het brein, maar vaak is het simpelweg de onwil om zich aan te passen aan hun onnatuurlijke habitat.\r
*Reclametune start in*
6 kudos 2017-04-07 09:42:01 door simon49 op Aanhouding met getrokken wapens
Hij is natuurlijk blij dat hij het enigszins foutloos kan uitspreken en dat wil hij steeds maar weer horen, hij is trots op zichzelf.........
11 kudos 2017-04-07 09:39:42 door Saekerhett op Aanhouding met getrokken wapens
Meer zit er niet in hun woordenschat.
0 kudos 2017-04-06 20:32:29 door Stijlloze Gast op Man snapt er niks van..
@EltonSjon: Een paar dagen de reaguursels lezen op dumpert is ook genoeg!!!
0 kudos 2017-04-06 20:14:05 door Mister Sandman op Man snapt er niks van..
EltonSjon Heb jij serieus media nodig om een idee te krijgen hoe onnozel mensen zijn? Kom eens vaker buiten.
12 kudos 2017-04-06 19:09:42 door EltonSjon op Man snapt er niks van..
Hoe erg ik het met je eens ben, toch is het wat waard om deze groep mensen te laten zien in de media. Aan de ene kant is het aapjes kijken, aan de andere kant word ik geconfronteerd met de eindeloze onnozelheid van sommige mensen. Pas ik ook weer mijn kijk op de wereld op aan.
16 kudos 2017-04-06 09:13:47 door putdeksels op Streaker op het veld
Doe dat beest een plezier en laat hem ff lekker over het veld rennen en spreek de eigenaar vervolgens aan op het feit dat hij zijn hond aan de lijn moet houden. Hond blij, spelers kunnen ff lachen, publiek ook en de eigenaar heeft zijn lesje geleerd....Niks aan de hand
29 kudos 2017-04-06 09:09:30 door _VluggeJapie op Streaker op het veld
Kan aan mij liggen, maar zo te zien heeft het beestje de tijd van zijn leven
0 kudos 2017-04-05 14:28:15 door NederlanderInDE op Live wat reggea muziek maken
@FitzChevalric Ik lees elke avond, afhankelijk van welke taal ik wil, "The quick brown fox jumps over the lazy dog", of "pa's wijze lynx bezag vroom het fikse aquaduct". Meer letters heb ik niet nodig.
27 kudos 2017-04-05 14:19:03 door FitzChevalric op Live wat reggea muziek maken
Niet als je het gewoon kan verstaan, dan is het een heel verhaal. Of heb je hetzelfde met boeken....na 1 bladzijde stoppen omdat de rest toch vol staat met dezelfde letters?
2 kudos 2017-04-03 14:22:37 door Oberon14 op Lubach over het klimaat
Hou op hiermee! Die hele discussie wat de invloed van de mens nu precies is, verlammen ALLE maatregelen die constructief kunnen werken. Al dat gelul steeds, tijd voor actie goddamnit. \r
\r
Want al hebben alle koolcentrales nul effect op de opwarming van de aarde, je zorgt met een bewuster energiebeleid voor veel meer positieve effecten: minder fijnstof (aantoonbaar bij iedere verbranding). Minder afhankelijk van geopolitiek. WTF is er mis met zelfvoorzienend zijn. \r
En wat is er toch mis met vol inzetten op verdere innovatie van duurzame energie? Alleen de fossiele concurrenten vinden dit kut en zelfs zij beginnen anders te denken. Dus windenergie is nog niet rendabel? Nou dan ligt daar een ingenieursuitdaging, het is geen reden om te stoppen. \r
\r
Als je dit allemaal links vindt, prima. Frame het maar hoe je wilt. Want afwachten is gewoon dom, er moet strategisch worden gedacht over dit onderwerp ipv ideologische debatten houden.
2 kudos 2017-04-03 12:31:41 door volkoren op Lubach over het klimaat
@JaquesDeMolay Ik heb inderdaad ook wel eens gelezen dat die statistiek niet per se klopt, hoe het zit weet ik ook niet. Maar de wetenschap van nu kan je niet vergelijken met de tijd van Galilei. Al was het alleen maar vanwege de mindere invloed van geloof.\r
Verder is de grootste groep wetenschappers wel aan de zijde van klimaatprobleem erkenners. (lees: elsevier.nl/kennis/article/2015/12/klimaatverandering-zin-en-onzin-over-het-broeikaseffect-2727594W/)\r
Daarnaast kan je het ook zo zien: Als we iets tegen het broeikaseffect doen, wat uiteindelijk niet nodig bleek, dan hebben we ten onrechte veel geld geïnvesteerd. Gelukkig zijn er wel wat positieve bijeffecten, een paar voorbeelden:\r
Mindere afhankelijkheid van fossiele brandstoffen, en daarmee mindere afhankelijkheid van het Midden-Oosten. \r
De hoeveelheid aan beschikbare fossiele brandstoffen neemt snel af, en we moeten hoe dan ook gaan nadenken over alternatieven. Dit is nu alvast gedaan, en niet pas als ze op zijn en het wellicht veel economische schade aanricht. \r
De verbetering van luchtkwaliteit. Er wordt geschat dat er miljoenen mensen jaarlijks doodgaan aan de gevolgen van luchtvervuiling (type maar in op google). Deze komen veelvuldig vrij bij de verbranding van bijvoorbeeld fossiele brandstoffen.\r
\r
Maar als we niets tegen het broeikaseffect doen, en het blijkt uiteindelijk wel beïnvloedbaar door menselijk handelen. Dan zullen ten onrechte enorme natuurrampen volgen met als gevolg: \r
Ontzettend veel doden, grote volksverhuizingen, veel economische schade (alleen al om onze duinen en deltawerken aan te passen). Vast nog veel meer, maar dit stuk is al te lang geworden.\r
4 kudos 2017-04-03 12:08:23 door zusterliefde op Drummen op beeld
-weggejorist-
0 kudos 2017-04-03 11:01:41 door faceinthecrowd op Lubach over het klimaat
De mens is mede schuldig idd, maar er zijn ook zeker andere oorzaken. Het punt is dat die andere oorzaken nooit in de media behandeld worden. Laat de mens zich schuldig voelen en melk ze financieel uit door milieuheffingen, verwijderingsbijdragen en meer van dat. De onderzoeken zijn nodig om dit te bewerkstelligen en daarom heb ik mijn twijfels over sommige uitkomsten.\r
2 kudos 2017-04-03 10:13:36 door JaquesDeMolay op Lubach over het klimaat
Ook zo'n gelul: 97% van de (door de IPCC gesponsorde) wetenschappers zijn het met het IPCC eens...\r
\r
Sinds wanneer is wetenschap iets wat met meerderheid van stemmen wordt aangenomen? 99,999% van de wetenschappers had consensus dat de aarde centraal stond in het zonnestelsel. Alleen Galilei was het oneens.. Gelukkig hadden we destijds nog geen SJW mongolen
0 kudos 2017-04-03 10:06:44 door volkoren op Lubach over het klimaat
Nu ben ik niet helemaal eerlijk, want in mijn laatste twee bronnen wordt niet doorverwezen naar de oorspronkelijke bronnen. Maar één komt van princeton, een van de betere universiteiten ter wereld, dus die mag je daarop best vertrouwen. De andere had ik misschien beter niet kunnen toevoegen, al geven ze wel aan in de "what we do" pagina; "We report the scientific facts of climate change however they fall".
1 kudos 2017-04-03 09:54:28 door volkoren op Lubach over het klimaat
@DvB89 In je link worden uit een minimale hoeveelheid data enorme conclusies getrokken. Tevens is het gedaan door één persoon, niet gepubliceerd en is er daarmee ook geen peerreview over. Oftewel het kan net zo goed onzin zijn. Hier een aantal bronnen die het tegendeel bewijzen, en gebaseerd zijn op gepubliceerd onderzoek uitgevoerd door een team van wetenschappers: nasa.gov/topics/earth/features/co2-temperature.html, climatecentral.org/gallery/graphics/co2-and-rising-global-temperatures, princeton.edu/geosciences/people/bender/CO2Sampling/climate.xml
5 kudos 2017-04-03 09:00:02 door volkoren op Lubach over het klimaat
Milieulobby? en wat dacht je van al die bedrijven die lobbyen dan, zoals shell? Die hebben, zeker in Amerika, een stuk meer te besteden. Het is dan ook niet heel toevallig dat van alle westerse landen vooral daar een klimaatscepsis heerst.\r
Misschien is het slim om met zoiets ingewikkelds als het klimaat te luisteren naar de wetenschap. Mensen die jaren aan hetzelfde onderwerp besteden, en waarvan een meerderheid de menselijke invloed onderkent.\r
Ze weten het weliswaar niet zeker, omdat het klimaat zo ingewikkeld is. Maar als wetenschappers, die hier veel meer verstand van hebben dan jij en ik, zeggen dat er een goede kans bestaat dat ons handelen voor problemen gaat zorgen, misschien is het dan wel slim ons handelen enigzins aan te passen. Al is het maar een goede eerste stap, want zelfs daar slagen we tot heden nauwelijks in.
-1 kudos 2017-04-03 08:59:36 door Capt. Iglo op Lubach over het klimaat
@ Helder Groentje | 03-04-17 | 10:47 \r
\r
Gelukkig geef je er zelf al blijk van en hoef ik me dus niet schuldig te voelen want:\r
\r
"Heerlijk om kort en lekker anderen als dom te kunnen wegzetten omdat het je ontbreekt aan interesse of goede argumenten."\r
\r
\r
Waar baseer je dit op? Heb je ze aan mij gevraagd? Best dom dus...
1 kudos 2017-04-03 08:47:27 door Helder Groentje op Lubach over het klimaat
@Capt. Iglo\r
Heerlijk, die omkering van de redenatie. Mensen die 'opwarming ontkennen' zijn nu ineens dom. \r
Misschien zien ze wel de opwarming, maar zijn ze het oneens over de oorzaken ervan? Of ontkennen ze de menselijke component ervan (dus dat mensen geen doorslaggevende invloed hebben noch er echt een verandering in kunnen aanbrengen).\r
Heerlijk om kort en lekker anderen als dom te kunnen wegzetten omdat het je ontbreekt aan interesse of goede argumenten.
7 kudos 2017-04-03 08:38:39 door Capt. Iglo op Lubach over het klimaat
@ DvB89 | 03-04-17 | 10:32 Mensen die blind in iets geloven zonder eigen "onderzoek" zijn per definitie niet bijster intelligent, wat is je punt? En dat er mensen met verkeerde motieven geld verdienen aan de (mogelijke) rampspoed van andere is ook een feit en walgelijk (gebeurt overigens aan de lopende band en niet alleen met betrekking tot milieu), het maakt opwarming van de aarde door menselijk handelen niet minder waar
-8 kudos 2017-04-03 08:32:51 door DvB89 op Lubach over het klimaat
Capt. Iglo - Mensen die blind geloven in alles wat er gezegd wordt, zonder zich er zelf maar een beetje in te verdiepen, vind ik zelf best dom. En het hele feit dat er bakken met geld verdiend wordt aan allerlei milieuprojecten (van belastinggeld!) is reden genoeg om sceptisch te zijn. https://wattsupwiththat.com/20...
37 kudos 2017-04-03 08:29:06 door Dirkjan1988 op Lubach over het klimaat
Je bent toch ook gewoon dom als je feiten ontkent? Of je doet het expres met een ander motief, maar recht lullen wat krom is, is gewoon dom in mijn boekje.
48 kudos 2017-04-03 08:26:58 door Capt. Iglo op Lubach over het klimaat
Mensen die opwarming ontkennen (neem aan dat is wat je bedoeld met anders over denken) zijn ook best dom.... Zijn net religieuzen zonder enig argument vol blijven houden dat ze het bij het juiste eind hebben terwijl de bewijzen voor het tegendeel overweldigend zijn en nog steeds toenemen.
0 kudos 2017-03-30 10:40:46 door Ienni op Gangsterrapperts in Groningen
Waarschijnlijk dat hij bijna aangereden was door een taxi omdat hij de taxi niet door zijn zonnebril zag.\r
En natuurlijk tata bestuurder.
0 kudos 2017-03-17 05:46:21 door vonNimwegen op Mans schreeuwventje in de bus
-weggejorist-