442 +525 -83
Kudos
#49243 (Top 17.8761%)
Kudos/dag | 0.16 |
Kudos/reaguursel | 18.42 |
Meeste kudos op 1 reaguursel | 129 |
Minste kudos op 1 reaguursel | -37 |
442 +525 -83
Kudos
#49243 (Top 17.8761%)
Kudos/dag | 0.16 |
Kudos/reaguursel | 18.42 |
Meeste kudos op 1 reaguursel | 129 |
Minste kudos op 1 reaguursel | -37 |
24
Reaguursels
Reaguursels/dag | 0.01 |
Topreaguursels | 0 |
Woorden per reaguursel | 48.1 |
Reacties per reaguursel | 0.46 |
Meeste reaguursels op 1 dag | 2 |
Aantal x weggejorist | 0 |
Gestart op | 09-04-2017 |
Kudoverloop over tijd
4 kudos 2018-12-07 11:49:02 door LuimigBeertje1 op Werk nou meeheee
Ik upload soms fragmenten van Dit Was Het Nieuws. Vaak worden ze gewoon geplaatst, hoef ik niks voor te betalen. Zolang de fragmenten leuk zijn is er niks aan de hand.
-11 kudos 2018-12-07 10:07:01 door TedKravitz op Werk nou meeheee
op dumpert
-3 kudos 2018-11-20 12:27:26 door TimHartman op G-krachten vergelijk
het zit hem meer denk ik in versnelling naar de G-krachten.\r
bv, vanaf 0 naar 9 G in 1 minuut of 1 seconde. in de laatste zit meer geweld in.
1 kudos 2018-11-20 12:18:12 door meesbeest op G-krachten vergelijk
Goh. Je kan de stick ook naar beneden drukken, of rollen, of de rudder gebruiken, of een combinatie van elk van deze bewegingen. Conclusie, in een vliegtuig kan men veel meer verschillende krachten uitoefenen dan in een auto.
8 kudos 2018-11-20 10:54:48 door satoer op G-krachten vergelijk
Meesbeest: Ook in scherpe bochten zijn de G krachten naar beneden. Je kantelt het vliegtuig en vliegt zijwaarts "omhoog".
0 kudos 2018-11-20 09:49:37 door meesbeest op G-krachten vergelijk
Hoezo is het bij vliegtuigen bijna alleen maar g-krachten "naar beneden"? Even voor de duidelijkheid, een vliegtuig kan bewegingen maken die je in een auto alleen kan maken als je crasht en over de kop vliegt.
5 kudos 2017-10-23 15:24:19 door Everyday normal guy op Max is boos
Wat een gelul. Als je elke ronde met vier banden een bocht afsnijdt en daardoor een halve seconde rondetijd afsnoept dan haal je er ook voordeel uit. Hamilton's hot lap waarmee die pole haalde was nota benen met 4 banden over de witte lijn. Dan moet je consequent zijn en ook dat afstraffen. Maar dat durven ze niet bij de FIA.
4 kudos 2017-10-23 13:37:52 door TedKravitz op Max is boos
Buitenkant wijd gaan mag je volgens mij altijd doen. Als de FIA denkt dat daar een snellere lijn is leggen ze van die dikke gele curbs waar je niet zonder schade overheen kan. Daarnaast werd Sainz dus van de baan gedrukt, en er wordt in de eerste lap altijd al meer toegestaan omdat het dan 'erbij hoort'. Daarom mocht Hamilton vorig jaar Mexico bij de start ook afsnijden, en Max op het laatst tegen Vettel niet. Ik vraag me af of het eerlijk is, maar consistent is het denk ik wel.
19 kudos 2017-10-23 10:57:40 door Totalpryce op Max is boos
naar mijn mening gaat t meer om de inconsistensie van de beslissing. Bij de qualifying gaat iedereen in bocht 18 ( volgens mij) wijd, dit levert hun het voordeel op om volgas te gaan en wordt niet gestraft. Bij de eerste bocht bij de start gaat sainz wijd en haalt er daardoor 1 in, hier wordt ook niks over gezegd. als ze max straffen omdat hij buiten de baan gaat moeten ze dat bij iedereen doen.
-33 kudos 2017-05-27 22:52:00 door TheCone op Verstappen en Ricciardo over Monaco 2016
Degenen die Ted Kravitz niet kennen minnen me maar lekker. Ik ben al blij dat mijn upload op nr. 1 is gekomen...
-30 kudos 2017-05-27 22:10:58 door TheCone op Verstappen en Ricciardo over Monaco 2016
@TedKravitz Dat heb je zeker ergens in een notebook staan.