DumpStats voor TheCone

489,444 +497318 -7874

Kudos

#39 (Top 0.0122%)

Kudos/dag 89.89
Kudos/reaguursel 85.34
Meeste kudos op 1 reaguursel 6204
Minste kudos op 1 reaguursel -483

5,735

Reaguursels

Reaguursels/dag 1.05
Topreaguursels 211
Woorden per reaguursel 25.1
Reacties per reaguursel 0.77
Meeste reaguursels op 1 dag 19
Aantal x weggejorist 79
Geregistreerd op 28-07-2011
Eerste reactie op 28-07-2011

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

4 kudos 2026-06-23 12:46:59 op Testje voor de autisten
Voelt een beetje als een hydration break. Deel twee komt zeker pas na de reclame of zo.

29 kudos 2026-06-21 13:54:15 op Als je de klok ff een half jaar terug draait, Brian..
Hoe zet je een journalist voor schut? Dat kan natuurlijk met een lang, goede onderbouwde analyse, waarin je ingaat op een specifieke situatie aangaande de kritische vraagstelling waarbij zelfreflectie niet een onbelangrijke rol speelt. Feitelijk spiegel je jezelf om concreet een oordeel te geven over de door jou geleverde prestatie waarbij zelfkritisch zijn een essentiële rol speelt in het verbaal formuleren van jouw antwoord.....OF.....Ja.....

243 kudos 2026-06-20 11:15:09 op Primeur op WK
Turkije had ook een primeur: Het is het eerste land dat officieel is uitgeschakeld... Tüdelökü!

19 kudos 2026-06-17 16:32:56 op Refcam van kooltje Messi tegen Algerije
Wereldkampioen worden zou fantastisch zijn, maar als Nederland de mogelijkheid krijgt om Messi naar huis te sturen en dat met beide handen aangrijpt. Spreek ik al van een succesvol toernooi.

31 kudos 2026-06-17 10:50:51 op Net een vliegtuig
Tip: Geluid uit. Pro tip: Beeldschem ook!

4 kudos 2026-06-16 13:44:41 op Kies de nieuwe badmode
En wat denk je met de overige 58 minuten en 30 seconden te gaan doen?

8 kudos 2026-06-14 18:39:36 op Van links naar rechts in Dallas!
Er is werkelijk waar niemand die daar tussen 'moet' staan. Wat is het toch vervelend als andere mensen plezier hebben he?

43 kudos 2026-05-29 22:49:48 op Humor van vroeger
Gelukkig vinden ze beelden van de Holocaust niet 'mogelijk kwetsend' anders zouden we dat materiaal ook kwijt zijn.

9 kudos 2026-05-29 22:21:04 op Fatbiker heeft het gas erop
Haha, die gast linksonder kan het ook wel waarderen. Dat zag je aan de Pavlovreactie.

105 kudos 2026-05-29 22:13:31 op Humor van vroeger
Als 'mogelijk kwetsend' een goede reden is om beeldmateriaal uit het archief te verwijderen, dan kun je dat Nederlands Instituut voor Beeld en Geluid ook wel gewoon opdoeken. Er is namelijk tegenwoordig altijd wel iemand die zich beledigd voelt over welk onderwerp dan ook.

141 kudos 2026-05-21 22:24:22 op Vistuig!
Dit is een standaardvisser.

4 kudos 2026-05-18 21:50:47 op Homo pest homo's
@Aarshaarknabbelaar | 18-05-26 | 21:47: Ik ga geen grappen uitleggen dus kijk hem nog een keer zou ik zeggen.

15 kudos 2026-05-18 21:25:57 op Homo pest homo's
If you can't beat them, join them.

5 kudos 2026-05-18 21:21:55 op Homo pest homo's
Wanneer je van te voren vergeet te zeggen: "No homo."

-65 kudos 2026-05-18 21:14:49 op Ik ben een verkeersregelaar joh idioot!
Ik denk dat die gast oprecht dacht dat die verkeersregelaar een wegblokkeerder was (feitelijk is hij dat ook ja). Die XR-paupers die op de snelweg zitten hebben namelijk ook dat soort felgekleurde hesjes aan. Die verkeersregelaar schreeuwt ook niet voor niets: "Ik ben een verkeersregelaar joh idioot!"

12 kudos 2026-05-18 20:00:28 op Stuur hulp!
Ze zegt dus eerst: "ik had premium-economy tickets geboekt en later zegt ze ik kan echt niet economy vliegen! Huh? Ik koop toch ook geen condooms?

1 kudos 2026-05-06 15:14:24 op Nieuw controlesysteem onderweg?
Nu ik het nog een keer kijk, valt het nog meer op. Kijk haar blik als ze het woord uitspreekt. Wat een intelligentie straalt er vanaf......

15 kudos 2026-05-06 15:07:38 op Nieuw controlesysteem onderweg?
'Narratief' is echt zo'n typisch wappiewoord geworden: men gebruikt dit omdat ze zelf waarschijnlijk denken dat ze slim overkomen of zo.

27 kudos 2026-05-05 18:19:13 op Dikke schreeuwert tijdens dodenherdenking op de Dam
Hamas is inderdaad een verzetsgroep; het verzet zich o.a. tegen democratie, realiteitszin, andersdenkenden, logisch redeneren, vrijheid, leefbaarheid en nog wel een paar andere dingen. Je kunt dus stellen dat dit exteem trieste, kansloze figuur gelijk heeft maar niet de wijsheid in pacht heeft om te begrijpen waarom.

41 kudos 2026-04-27 20:39:37 op Ruzie bij de talkshow van Gertje
Ik ben er altijd vrij makkelijk in: als je het kan waarderen en kunt incasseren dat er grapjes over JOU gemaakt kunnen maken, mag je je mening geven. Kun je er niet tegen? De wereld is te groot voor jou en dan heb je al helemaal niets op TV te zoeken.

14 kudos 2026-04-16 21:16:40 op Boze Mo bedreigt mensen die kritiek hebben
"Denk jij dat wat jullie zeggen mij iets boeit? Boeit mij geen ene reet." Vervolgens wel een 'waarschuwing' geven. Hahaha Mootje Inconsistentje is niet sterk in zijn beargumentatie. Hoe dan ook, als je even het comment van nassischijf leest. Dat klopt wel, Mootje lust hem wel, persoonlijk ben ik een nemer en zijn kleine Marokaanse pikje deed niet veel voor mij.

29 kudos 2026-04-07 17:36:53 op Traditie in Engeland
Je beledigd voelen is een keuze. Vaak door gebrek aan inlevingsvermogen en te aandachtstekort. Je beledigd voelen voor een ander (die daar ook nog eens niet op zit te wachten) is de puurste vorm van egocentrisme.

11 kudos 2026-03-23 20:44:47 op Sta je dan...
Die gast staat inderdaad met twee handen in de lucht. De grooste sneuneus is dus degene die anderhalve meter links van de deur staat. Sta je dan als 'volwassen' kerel je middelvinger naar een bus te wijzen. Haha, hoe zielig.

19 kudos 2026-03-21 01:20:33 op Chuck en de tijger
Jezus liep over water, Chuck heeft al rennend de top van de Niagara Falls bereikt.

8 kudos 2026-03-16 19:32:06 op Dure advertentiefoto laten maken
Waarom ze 'Geplaatst om' nog steeds niet hebben gewijzigd in 'Geplaatst:' is me nog altijd een raadsel.

9 kudos 2026-03-13 21:15:07 op Even geen tijd voor aangiftes
Als er zoveel mensen bij de politie zitten die hier blijkbaar tijd voor hebben, kan er wel een bezuinigingsrondje komen. Hier hoeft ons belastinggeld volgens mij niet naartoe.

-3 kudos 2026-03-13 20:27:01 op Geschiedenisles met Fara Bellinga
Feitelijk is het dat ook. Pure kinderarbeid natuurlijk. Het probleem zijn niet de regels, het probleem is de handhaving erop.

2 kudos 2026-03-10 22:19:22 op Boete gekregen :(
Haal dat woord 'geweest' maar gewoon weg uit de ondertitel. Sterker nog: zet maar gewoon een punt achter het derde woord en laat de rest gewoon achterwege.

26 kudos 2026-03-09 21:23:11 op Gezellig dagje strand in Dubai
Die vloggers blijven gelukkig daar want volgens chatGPT is de oorlog nog niet begonnen.

55 kudos 2026-03-09 20:06:53 op Akkefietje op Marktplaats!
Geen idee waar dit over gaat maar ik ben niet nieuwsgierig genoeg om Adblock hiervoor uit te zetten.