2,729 +3393 -664
Kudos
#20799 (Top 7.5680%)
Kudos/dag | 0.95 |
Kudos/reaguursel | 15.96 |
Meeste kudos op 1 reaguursel | 699 |
Minste kudos op 1 reaguursel | -115 |
2,729 +3393 -664
Kudos
#20799 (Top 7.5680%)
Kudos/dag | 0.95 |
Kudos/reaguursel | 15.96 |
Meeste kudos op 1 reaguursel | 699 |
Minste kudos op 1 reaguursel | -115 |
171
Reaguursels
Reaguursels/dag | 0.06 |
Topreaguursels | 0 |
Woorden per reaguursel | 20.2 |
Reacties per reaguursel | 0.47 |
Meeste reaguursels op 1 dag | 8 |
Aantal x weggejorist | 0 |
Gestart op | 20-01-2017 |
Kudoverloop over tijd
0 kudos 2018-02-28 18:36:19 door geniet&drinkmetmaten op Diploma's zijn nutteloos
Deels mee eens. Ik werk zelf al jaren in de bouw. We zitten met een gigantische voorraad aan bestaande bouw die zich niet lenen voor robots. Maar er komt daardoor wel een tijd dat nieuwbouw (met robots) goedkoper is dan het bestaande gebouw opknappen. Echter dan is je CO2 footprint wel gigantisch en dus vanuit overheid wellicht extra belasting. Dus tja het is lastig voorspellen
0 kudos 2018-02-28 14:20:05 door Black Noise op Diploma's zijn nutteloos
Klopt. Prefab elementen en onderdelen steeds meer door robots uitgevoerd. Daar moet het ook naar toe. In ieder geval een goed reageersel voor mensen die niet in deze vooruitgang geloven of bang zijn zich te vervelen.\r
\r
Restauratie (vaak overbodig) kan een stuk beter als er niet zoveel wordt gelapt en materie in/aan elkaar om langer mee te gaan. Leidinggevenden kunnen nooit altijd ter plekke wezen. Het veel ontbreekt velen aan verantwoordelijkheid. "het is maar voor een ander" of "hebben we later ook nog werk"
1 kudos 2018-02-28 10:05:01 door ventilatiesysteem op Diploma's zijn nutteloos
Eenvoudige handelingen mischien wel, zoals kassabediendes etc. Maar voor de rest zal juist veel denkwerk verdwijnen en vervangen worden door computers die beter kunnen rekenen en via algoritmes conclusies kunnen trekken. Een huis verbouwen zal de komende 50 jaar nog zeker een mensentaak zijn.
2 kudos 2018-02-28 08:43:18 door sfljaeklala op Diploma's zijn nutteloos
Veel succes met een robot die zonnepanelen aanlegt op je dak. Tenzij je echt krankzinnig grote daken hebt betwijfel ik ten hoogste dat het rendabel wordt om daar een robot voor te maken.
0 kudos 2018-02-28 08:33:13 door Sjpiebak op Diploma's zijn nutteloos
Een robot legt geen stopcontact voor je aan in de wc omdat jij overal Dumpert wil kijken. En zal ook niet de kruipruimte in gaan omdat ergens het riool stinkt. Sommige dingen blijven bestaan en ik zal mijn zoons een advies meegeven om de bouw in te gaan. Wat ze er vervolgens mee doen is aan hun.
7 kudos 2018-02-28 08:21:02 door jeroen417 op Diploma's zijn nutteloos
Ik weet niet in wat voor fantasie wereld jij leeft maar op een bouw heb je altijd een leiding gevende nodig. oftewel een uitvoerder en ik zie over 10 jaar geen robot een kozijn schuren en schilderen. of een robot een spijker in een hoog plafond schieten. en een trap beklimmen en een steiger opbouwen.
0 kudos 2018-02-22 00:02:52 door Orator op Baudet over afschaffen Referendum
Omdat er veel te doen is om Baudet de laatste tijd.
-8 kudos 2018-02-21 06:44:01 door Dwingend_Gordijn op Baudet over afschaffen Referendum
Politici die saai praten komen niet op dumpert, al hebben ze veel meer invloed dan deze dwaas. Je moet dingen zeggen als sluipmoordenaar en cartel en allerlei andere beledigingen, dan kom je op dumpert.
-6 kudos 2018-02-20 22:56:48 door SGP-ert op Baudet over afschaffen Referendum
FVD is ook een zittende partij
-5 kudos 2018-02-20 22:43:10 door Tobberd op Baudet over afschaffen Referendum
Goed punt! Men zal waarschijnlijk zeggen dat een groot deel van de bezoekers van deze websites FvD-supporters zijn, waardoor er vooral FvD-content gepost wordt. Maar dit heeft dan weer een zelfversterkend effect, dus dat er meer bezoekers in die FvD-stroom terechtkomen doordat ze alleen filmpjes van die partij zien, en dat ze dan weer Thierry speeches gaan uploaden etc etc
2 kudos 2018-02-20 22:40:29 door Lets,get,some,Weed. op Baudet over afschaffen Referendum
Helaas heeft Dumpert een hele duidelijke politieke voorkeur die reaguurders vervolgens blindelings volgen. Ontwikkel jezelf mensen, doe onderzoek naar alles!
34 kudos 2018-02-20 22:18:58 door maSs op Baudet over afschaffen Referendum
U kunt het zelf oplossen door te dumpen. Verder staat er vaak ook wel een Wildersrede of andere stukjes op Dumpert die een reaguurder de moeite waard vindt. Blijkbaar vinden de "fans" van de zittende partijen de inbreng van hun Kamerleden niet interessant genoeg.
129 kudos 2018-02-20 22:10:39 door hahaok75703535 op Baudet over afschaffen Referendum
Post iets zou ik zeggen
38 kudos 2018-02-02 23:13:35 door reservejostie op Danny over discriminatie
ze nemen alles over. behalve de r
0 kudos 2018-01-08 13:36:47 door st_j0ris op H&M gebruikt donker jochie als model
Ja, of juist wel. Dit is gewoon gratis reclame voor HM. De groep anti-racisten die hierdoor niet bij HM gaat kopen is toch verwaarloosbaar klein terwijl de rest, waaronder wij, dit ook te zien krijgt.
0 kudos 2017-11-21 15:05:52 door Maurice63 op Derksen over Zwarte Piet
Precies, als je iemand elke keer maar tegen zijn schenen schopt krijg je op een gegeven moment een vuist in je smoel. En dat is wat nu aan het gebeuren is.
-3 kudos 2017-11-21 08:55:41 door Sinaasappelschilsap op Derksen over Zwarte Piet
Hotspot10. Anders reageer je even op de inhoud. Ik zeg alleen dat die discussie mij geen flikker boeit en de kinderen ook niet, maar dankzij mensen zoals Sylvana, maar ook zoals jij, hebben we elk jaar die discussie. Dat irriteert mij en waarschijnlijk veel meer mensen.
-2 kudos 2017-11-20 23:03:37 door as-if op Derksen over Zwarte Piet
#metoo
91 kudos 2017-11-20 22:59:49 door Hotspot10 op Derksen over Zwarte Piet
ga toch weg man. weet je hoe ze in Canada handelen? daar mag je tekenen om in dat land te wonen als je hun gebruiken accepteert. Wil je dat niet dan is dat niet jouw land en ga je maar ergens anders wonen.
1 kudos 2017-11-03 00:55:09 door Kapitein_Uitkering op Baantjes in de zorg
@ilovevolkskrant \r
ZGT heeft gewacht op Kamp omdat hij een topbestuurder is met superveel ervaring. Dat is precies waar Dijkhoff het over heeft. Baudet wil hetzelfde nonsens-onderscheid tussen volk en elite uitdragen als Wilders en ziet kartelvorming in elke schaduw. Je merkt gewoon dat hij enkele voorbeelden noemt van ex-VVD-bestuurders in de zorg om te scoren en verder weinig heeft. Als je zo'n serieuze beschuldiging doet, mag je wel ff met wat meer komen.
5 kudos 2017-11-02 12:45:02 door reddeloos verloren op Baantjes in de zorg
Dijkhof vindt het geen kartel en daarom bestaat het ook niet voor hem. Dat wil niet zeggen dat er baantjesmachine bestaat en dat we dit niet zouden moeten willen. Hij doet alsof die mensen op die positie komen omdat ze zo goed zijn. Hij noemt het zelfs topbestuurders. Aantoonbare klinkklare onzin. Kortom hij heeft geen gelijk. Hij erkent het partijkartel niet en vindt het normaal dat 2e kamerleden van het partijkartel (immers anderen overkomt het niet) duurbetaalde banen krijgen toegeschoven. Dat is het ontkennen van een niet bestaande situatie. Daarmee heeft hij geen gelijk. Dijkhof zijn manier van discussie voeren is verder stuitend. Hij geeft nergens antwoord op en ontkent van alles wat er wel is, maar omdat hij humor gebruikt komt hij hier voorlopig mee weg.
-3 kudos 2017-11-02 08:57:43 door Bulykin op Baantjes in de zorg
Volgens mij stelt iedereen hier Dijkhof in het gelijk..
-1 kudos 2017-11-01 21:31:39 door Sinaasappelschilsap op Baantjes in de zorg
Haha, ik verdiep me wel in de materie, maar volgens mij is het ook gewoon heel logisch als je minister op je cv hebt staan dat veel deuren voor je open gaan, omdat je behoorlijk veel ervaring daarmee opdoet. Daar kun je wel een hele complot achterzoeken, maar het is echt niet moeilijker dan dat hoor. Voor de rest zal ik je aanraden om inhoudelijk te reageren op mijn reaguursel in plaats van allemaal irrelevante dingen roepen.
1 kudos 2017-11-01 19:20:46 door altijd-guus op Baantjes in de zorg
allemaal prima, maar zou Kamp geschikt zijn als bestuurder? dat is toch de belangrijkste vraag? \r
Daarbij, Kamp heeft gewoon netjes zijn functie afgemaakt voordat ie naar een andere functie overstapt.\r
Hij had ook eerder kunnen opstappen...
24 kudos 2017-11-01 19:02:11 door ilovevolkskrant op Baantjes in de zorg
Typisch dat het ZGT de directeursfunctie voor maanden open heeft laten staan, omdat de kabinetsonderhandelingen zo lang duurde, waardoor Kamp wat langer moest blijven zitten. Wil je het nog overduidelijker hebben?
0 kudos 2017-11-01 18:51:51 door altijd-guus op Baantjes in de zorg
boetes zijn verkapte belasting? Als je de overtreding niet begaat, dan krijg je geen boete!
34 kudos 2017-11-01 18:43:17 door Thegreatunknown op Baantjes in de zorg
Kun jij het gelijk van dijkhof bewijzen? Dijkhof zegt zelfs in zijn reactie dat het misschien wel zo lijkt, maar dat het nou eenmaal logisch is dat "goede bestuurders" nou eenmaal op die posities terecht komen. Die hele tweede kamer is een farce, het verplichte eigen risico wordt bevroren maar de premie stijgt explosief, het referenties over de sleep wet word lachend weggewuifd, de boetes (verkapte belastingen) stijgen enorm, het lage btw tarief gaat omhoog. Daarnaast kun gaan er miljarden euro's naar Brussel en stijgt onze koopkracht nauwelijks. Ik heb geen idee waar je op gestemd hebt, maar als je je eens verdiept in de materie zou je niet zo'n onzin uitkramen
33 kudos 2017-10-12 14:45:39 door Lampenist op Wilders dist Rutte
Arib die haar bek vol heeft van respect, normen en waarden en de toon van het debat, beledigt Minpres hier gewoon keihard door hem voor het hele land voor homo uit te schelden
-1 kudos 2017-07-10 22:29:25 door handenaf op Volvo zet asociale fietser op z'n plek
Udo: ze mogen daar niet op deze manier fietsen. Je mag met z'n 2en naast elkaar zolang je de overige weggebruikers niet tot last bent. Anders achter elkaar.
11 kudos 2017-07-10 21:41:14 door Udo Hess op Volvo zet asociale fietser op z'n plek
@weggequid, het is een fietspad waar ook auto's toegelaten zijn. Ze mogen daar gewoon op die manier fietsen.
8 kudos 2017-07-10 21:37:35 door Lyin Ted op Volvo zet asociale fietser op z'n plek
Omdat het goed afgelopen is en omdat het de internet is.
-7 kudos 2017-07-10 21:37:24 door -weggequid- op Volvo zet asociale fietser op z'n plek
Ben het helemaal met je eens over het aanrijden, toch twijfel ik of dit niet te ver gaat. Er is geen fietspad aanwezig en zij bezetten de hele weg helft. De eerste bestuurder toetert en zij trekken zich hier niks van aan. Daarnaast is dit een situatie met een bocht, mocht er een tegenligger aankomen wanneer de Volvo inhaalt dan zijn er minimaal 2 bestuurders gewond en grote kans dat de wielrenners ook geschept worden waardoor je 4 slachtoffers hebt.\r
\r
Keur ik het gedrag goed? Nee absoluut niet.\r
Zijn er wielrenners die dit gedrag stimuleren? Ik ben van mening van wel.
0 kudos 2017-07-01 10:58:15 door volkoren op Schilder is er klaar mee
Ik snap dat je er een racistische ondertoon in kunt zien, maar op die manier is vrijwel alles racistisch te interpreteren. Realiseer je dat dit gewoon een grapje was, en de kinderen duidelijk plezier hadden. Als je niet wil dat racisme zoiets wordt als feminisme (een grap volgens de meesten), houdt het dan bij de dingen die er echt toe doen.
-1 kudos 2017-07-01 08:47:49 door Marco007_NL op Schilder is er klaar mee
Aanvullen van mijzelf, Ik bedoel natuurlijk dat dit niet racistisch kan zijn, omdat als hij ze echt wit zou verven, ze dan nog niet op het "blanke ras" zouden lijken, en andere kleuren zoals rood, paars en groen ook beter dan zwart moeten zijn.
0 kudos 2017-07-01 08:40:01 door Dolfje-nazi_wolfje op Schilder is er klaar mee
Is albino ook en ras dan?
25 kudos 2017-07-01 08:39:16 door Minderfinnen00 op Schilder is er klaar mee
Ga maar even uithuilen bij Sylvana.
10 kudos 2017-07-01 08:37:57 door Marco007_NL op Schilder is er klaar mee
Zelden witte mensen gezien, zelfs de "witte" mensen zijn verre van wit.
64 kudos 2017-07-01 08:37:15 door Mr.Mustachos op Schilder is er klaar mee
Jij maakt het racistisch.
-1 kudos 2017-07-01 08:34:09 door richardsp1 op Schilder is er klaar mee
ik vind het hoe dan ook briljant hahahahahaha
34 kudos 2017-06-16 16:27:51 door Mystery92 op Wakker worden na keta
"..in een roes"* dat is wat 'ie zegt.
1 kudos 2017-06-04 18:51:10 door zinnigheid op Rock am ring organisator is er klaar mee
Die cijfers liggen veel hoger. In SA is het nota bene verboden om atheist te zijn. En google eens naar "Cijfers! Hoe zeldzaam is moslimfundamentalisme?".
17 kudos 2017-06-04 15:34:26 door sloppydisk op Rock am ring organisator is er klaar mee
Klopt, maar hij heeft nog steeds wel een punt. Het kan zijn dat hij deze demonstraties gemist heeft, maar je kunt ze niet echt massaal noemen. \r
\r
Daarnaast is het te makkelijk om de moslimsgemeenschap als 1% extremisten en 99% lievelingen te zien, daar zit nog wel een grijs gebied van zo'n 10-20% omheen die niet per se afstand doet van extremisme. Waarschijnlijk is het hier dichter bij 5-10% en in Saudi-Arabië dichter bij 20%.
50 kudos 2017-05-25 01:05:26 door mind_your_steps op Sjakie is not Amused
wanneer Ajax wordt uitgeschakeld voor de nationale beker, is de reactie meestal \r
"we hebben de beker al zo vaak gewonnen of we vinden de landstitel belangrijker".\r
Loopt Ajax de landstitel mis krijg je de reactie \r
"we hebben al zo vaak gewonnen of Europees voetbal is eigenlijk belangrijker".\r
Nu verliest Ajax de finale en is het ineens \r
"wij zijn trots want Ajax stond ten minste in de finale of Ajax probeerde ten minste mooi op de aanval te spelen".\r
En jij vraagt je serieus af waarom de rest van Nederland lacht om Ajax?
1 kudos 2017-04-19 22:44:46 door De Nare Varaan op Thierry Baudet heeft een uitgesproken mening over vrouwen
Tussen een vrouw minder ambiteus noemen of haar in elkaar rossen omdat ze niet luistert zit nogal een heel verschil.
8 kudos 2017-04-19 18:14:43 door wazakzegguh op Thierry Baudet heeft een uitgesproken mening over vrouwen
Er is een verschil tussen vrouwen als minderwaardig beschouwen en vrouwen als minder ambitieus beschouwen. Het eerste is onwaar, het tweede een bewezen feit.
-21 kudos 2017-04-19 16:40:05 door MrGarak op Thierry Baudet heeft een uitgesproken mening over vrouwen
Mijn gedachten ook, Thierry heeft dezelfde ideeën over vrouwen als bijvoorbeeld Erdogan.
36 kudos 2017-04-19 16:25:05 door The_Noudster op Thierry Baudet heeft een uitgesproken mening over vrouwen
je bent inderdaad in de war, het waardeoordeel dat vrouwen minderwaardig zouden zijn omdat hun ambities op andere vlakken liggen geef je zelf...
0 kudos 2017-04-08 03:18:59 door Liroy op Complete maidenspeech Theo Hiddema Tweede Kamer
Profileren is geen discriminatie, maar op feiten gebaseerde statistieken inzetten om criminelen sneller op te sporen. Daar veeg je de straatjes mee schoon, en daar help je de goeden onder bevolkingsgroepen met een slechte naam juist mee! Maar nee... Janken dat je t zo slecht hebt en zogenaamd gediscrimineerd wordt. Rot toch op.
3 kudos 2017-04-07 07:48:09 door Skysjees op Complete maidenspeech Theo Hiddema Tweede Kamer
Degenen die het hardst roeptoeteren dat ze gediscrimineerd worden vanwege etniciteit of geloof zouden de hand in eigen boezem moeten steken en de statistieken eens door moeten nemen. Trek dan zelf je conclusies.
22 kudos 2017-04-06 21:36:37 door Salt&Vinegar op Complete maidenspeech Theo Hiddema Tweede Kamer
Als jij met een petje op in een golfje rijdt kun je er ook vanuit gaan dat je vaker aangehouden wordt voor controle dan als je in een multia rijdt. Iedereen, ook blanken, hebben te maken met dit soort vormen van discriminatie. En vaak zijn degene die het hardste roepen dat ze gediscrimineerd worden zijn degene die zich niet kunnen gedragen en daardoor anders naar gekeken wordt.