25 +87 -62
Kudos
#112054 (Top 40.7798%)
Kudos/dag | 0.01 |
Kudos/reaguursel | 1.92 |
Meeste kudos op 1 reaguursel | 64 |
Minste kudos op 1 reaguursel | -55 |
25 +87 -62
Kudos
#112054 (Top 40.7798%)
Kudos/dag | 0.01 |
Kudos/reaguursel | 1.92 |
Meeste kudos op 1 reaguursel | 64 |
Minste kudos op 1 reaguursel | -55 |
13
Reaguursels
Reaguursels/dag | 0 |
Topreaguursels | 0 |
Woorden per reaguursel | 16 |
Reacties per reaguursel | 0.38 |
Meeste reaguursels op 1 dag | 2 |
Aantal x weggejorist | 0 |
Gestart op | 14-04-2017 |
Kudoverloop over tijd
2 kudos 2018-07-16 13:20:21 door ZwitsalWannebe op Vriendon, het is maandag
Prachtnummer. Die moet altijd zo hard mogelijk.
1 kudos 2018-07-16 13:14:41 door Kleffe_Visstick op Vriendon, het is maandag
Ik zou zeggen, doe het en upload het!
0 kudos 2018-03-07 22:20:38 door Rikcey op Check m'n wheelie!
Je voelt je voorvork uitveren, je voelt je voorwiel licht worden, je voelt dat hij in de ketting klimt. Dan draai je het gas dicht en geef je een tik op de achterrem en neem je je verlies. Maar die gasten zijn zo gewend geraakt gewoon lukraak het gas open te trekken dat er geen reflexen meer zijn voor als de elektronica uitvalt.
6 kudos 2018-03-07 12:23:21 door Groene Horzel op Check m'n wheelie!
@Hasj_en_Wietje | 07-03-18 | 13:14\r
Eh nope, de huidige MotoGP en SBK motoren hebben allemaal traction control die gewoon de hele race gebruikt worden. Inclusief een marge voor slidecontrol.
-5 kudos 2018-03-07 12:14:43 door Hasj_en_Wietje op Check m'n wheelie!
Onzin. Enkel voor de start zijn ze sterk afhankelijk van wat elektronica omdat die krengen zo’n enorm vermogen hebben (voor een relatief klein apparaat).