2,191 +4839 -2648
Kudos
#24227 (Top 7.5808%)
| Kudos/dag | 0.85 |
| Kudos/reaguursel | 3.53 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 134 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -302 |
2,191 +4839 -2648
Kudos
#24227 (Top 7.5808%)
| Kudos/dag | 0.85 |
| Kudos/reaguursel | 3.53 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 134 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -302 |
620
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.24 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 6.4 |
| Reacties per reaguursel | 0.29 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 11 |
| Aantal x weggejorist | 21 |
| Geregistreerd op | 25-05-2019 |
| Eerste reactie op | 26-05-2019 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
4 kudos 2026-06-19 12:07:47 door Wateenaccountnaamzeg op Kampen hij komt eraan!!
10.000 aangiften van vorig jaar is niks mee gedaan, dan zijn dit soort acties makkelijker te duiden.
8 kudos 2026-06-19 11:40:26 door very-ferry op Kampen hij komt eraan!!
Ohja, want dat is wel duidelijk geworden de afgelopen 100+ nieuwsberichten over kindermisbruik en de daarbij opgelegde straffen. Of toch niet....
0 kudos 2026-06-13 20:13:01 door Vage_eddie op Indian Simulator
@jemeentut | 13-06-26 | 10:05:
Nee, racisme is een vastgelegd concept:
"Het maken van onderscheid op basis van ras, op gronden die er niet toe doen".
Daarbij mag genoteerd worden dat:
-Het hier niet gaat om "gronden die er niet toe doen": Er wordt immers een in dat land niet zeldzame vorm van hygiëne -of het gebrek daaraan- aan de kaak gesteld.
-Indiër geen ras is.
-Het niet gaat om het belachelijk maken van Indiërs omdát het Indiërs zijn, maar van de hygiënische standaard in de grote steden daar, die het daadwerkelijke onderwerp van spot is.
Indien u het objectief oneens met me bent, nodig ik u uit om streetfood te eten in Bombay, en daarna een ontspannend stukje in de Ganges te zwemmen.
Verder lijkt het me een goed idee dat u niet naar feestjes gaat, en lijkt de inschatting van uw omgeving me daarin leidend.
-2 kudos 2026-06-13 08:05:08 door jemeentut op Indian Simulator
Het zal aan de interpretatie van de intentie liggen. Humor, of een karikatuur, is stereotyperend. Een overdrijving om een etniciteit als minderwaardig, onbeschaafd of onhygiënisch neer te zetten, kan dehumanisering zijn. En dus racistisch of xenofobisch.
Ik kom niet eens meer op feestjes.
3 kudos 2026-06-13 07:44:45 door daniyel008 op Indian Simulator
Dus als we in Nederland mensen laten zien die op klompen lopen is dat ook racistisch? man man man
1 kudos 2026-06-13 05:26:31 door John McClane op Indian Simulator
Geen enkel ras is hier beledigd, dus nee.
9 kudos 2026-06-12 21:44:08 door Agent 421 op Indian Simulator
U spelt realistisch verkeerd.
3 kudos 2026-06-12 21:39:55 door KikoMontana op Indian Simulator
waarom?
9 kudos 2026-06-12 21:28:35 door zakdrin op Indian Simulator
*realistisch
38 kudos 2026-06-12 21:08:44 door Vage_eddie op Indian Simulator
Meh.
Het is wellicht stereotyperend of generaliserend. Maar racistisch? Nope.
1 kudos 2026-06-01 20:40:05 door NatteKiwi op Meer uitzwaaitraining
Eet Liga's dan.
0 kudos 2026-06-01 18:46:53 door Forza_Ruud_Krol op Uitzwaaitraining Oranje
Ik ook! Naar Korsou! Adelante Korsou! Ariba!
2 kudos 2026-05-24 14:08:38 door Borlaaz op Flotilla gekkies aanpakken
Dat moet je niet ol Dumpert zeggen want dat bestaat voor 90 procent uit PVV en FvD achterban dan weet je dat je gemind wordt
-2 kudos 2026-05-24 09:34:47 door HansWorst1222 op Flotilla gekkies aanpakken
Dit is gewoon oke. Je lan ook meewerken en sat is dit niet nodig. Meneer hangt aan de deurpost en werkt dus niet mee. Knuppelen is dan oke!
-1 kudos 2026-05-24 08:35:40 door Wateenaccountnaamzeg op Flotilla gekkies aanpakken
Kom eens wat vaker van de zolder joh. Buiten is dit gewoon keihard nodig.
35 kudos 2026-05-24 08:23:11 door ZeesterP op Flotilla gekkies aanpakken
Dit is prima.
1 kudos 2026-05-12 18:26:28 door Spetterendebijbal op Jij mij nat maken
Lijkt mijn vriendin wel net voor de sex...
7 kudos 2026-05-12 17:12:05 door DeRodeRidder op Jij mij nat maken
No shit Sherlock
4 kudos 2026-04-10 07:41:32 door Dee Miller op Ze verbaast zich
*wicht
0 kudos 2020-09-07 20:45:12 door rampertje op Rondjes.. Ik vlieg alleen maar rondjes..
Werd ook niets anders van je verwacht
0 kudos 2020-09-07 13:31:37 door Nathalya op Had ie het maar eerder geweten
*Bots op *t oog
18 kudos 2020-09-06 20:45:48 door Vogelnest op Dieren doen weer een cover!
De kanaaleigenaar heeft 501.000 subscribers. Die verdient mogelijk een leuke zakcentje door "geen leven" te hebben met dit soort filmpjes.
16 kudos 2020-09-06 20:25:29 door Ijzervlechter op Dieren doen weer een cover!
Iemand moet het doen
1 kudos 2020-08-30 18:25:31 door Haagseman op Heftige crash gespot
Omdat dumpert dit plaatst.
-9 kudos 2020-08-28 18:53:15 door Joepgelul op Weet je wie ik ben?
Stoer hoor, toetsenbord held. Mensen die dat zeggen rennen als eerste weg.
3 kudos 2020-08-27 07:32:32 door Slimpie1954 op Gewoon ff compleet je normale hond uitlaten
Klopt, een zware overstrekking van de heupgewrichten met alle ellende later voor de hond. Niet grappig dus!
-4 kudos 2020-08-27 07:18:47 door zoutzuurkanon op Gewoon ff compleet je normale hond uitlaten
@mr.kevino | 27-08-2020 | 09:14: dat kan, maar dan zou de hond dit alsnog niet doen. Voor een hond betekent een verlamming aan de voorpoten simpelweg einde leven tenzij een mens ingrijpt.
-1 kudos 2020-08-27 07:14:14 door mr.kevino op Gewoon ff compleet je normale hond uitlaten
Of hij heeft een verlamming of andere aandoening aan zijn voorpootjes.
0 kudos 2020-05-04 19:05:17 door Krokettenbakkert op Wat moet je nou?
Op natgeo heb ik vandaag bijna de volledige operatie veritable gezien. Dus er is genoeg te zien.
0 kudos 2020-04-30 07:33:00 door Waldkorn op Heftig natuurgevecht
Broodje met... beleg
6 kudos 2020-04-10 17:05:27 door Meloenhoofd op Paard HAAT bontkraagjes
Zij?
2 kudos 2020-04-08 17:57:39 door Dee Miller op Indiase agent pakt vekeerde
Ik zie die dingetje.
23 kudos 2020-04-06 19:50:53 door Sanderiño op Slimme coronamaatregelen #1
Oh, dus door jou zijn ze nog niet failliet...
-3 kudos 2020-03-19 13:12:28 door frustie2 op Dumpert longwatch: schilderij restaureren
Ja, duurt wel érg lang hè? Wist die restaurateur niet dat blokkwasten bij de Gamma tegenwoordig niet zo duur meer zijn? of een hogedrukreiniger..
-29 kudos 2020-02-25 21:12:48 door Alarm op Positieve mensen
Had jij jouw commentaar maar voor je gehouden..
2 kudos 2020-02-22 01:56:11 door JesseKLavertbeftaars op Je eerste miljoen uitgeven
Jaa heel mooi gesproken als jij me nu even een paar miljoen geeft ga ik leven op een eiland. En mag jij mooi herinneringen maken met m'n familie enzo.
27 kudos 2020-02-22 01:21:52 door MikeMe op Kalf loopt te klooien
Onzin, koe loopt gewoon eigenwijs te zijn en kind laat zien wie de baas is.
-1 kudos 2020-02-21 23:16:24 door Isaacs op Je eerste miljoen uitgeven
Uit eten kost geld. Gezin onderhouden kost geld. Reizen kost geld. Iets vermakelijks doen met vrienden kost geld. Eten kost geld. Auto kost geld. Verzekering kost geld.
5 kudos 2020-02-21 19:06:26 door Tommyknockers op Je eerste miljoen uitgeven
Uit eten met je herinneringen. Mooi man
-1 kudos 2020-02-21 19:02:45 door Tetten_FTW op Je eerste miljoen uitgeven
Regelmatig neuken komt ook al aardig in de buurt van rijkdom hoor...
-2 kudos 2020-02-21 18:52:18 door Slappelach op Je eerste miljoen uitgeven
Succew daarmee als je geen geld hebt.
-1 kudos 2020-02-21 18:48:11 door Piet_Lut020 op Je eerste miljoen uitgeven
Als je miljonair bent kan je anders best vaak en goed uit eten en op reis.
18 kudos 2020-02-21 18:47:50 door Zolderkamervragen op Je eerste miljoen uitgeven
En gezondheid dan? Ook al heb je alles, als je ongeneeslijk ziek bent kan niets van wat je opnoemt je helpen... Daarom vind ik gezondheid het meeste waard, daarmee kun je namelijk al dat andere verdienen. Goed weekend.
42 kudos 2020-02-21 18:35:30 door Rm1989 op Je eerste miljoen uitgeven
Geef mij maar een miljoen..
-12 kudos 2020-02-08 08:14:22 door Devlugge op Aussiemeid heeft slang op schouder
Zo 'n kop heb ik ook ..maar ik zeik eruit!
7 kudos 2020-02-02 18:26:39 door K00S_Spee op Ventje (14) loopt met kapmes over straat
Ja, een zakmes van 4cm dat aan beide kanten even scherp (bot) was waarmee je een puntje aan een tak sneed. Geen machette van de lengte van je bovenbeen om een Algarijntje van 11 van 2 straten verder mee zn hoofd af te slaan.
-1 kudos 2020-02-02 11:19:00 door Nathalya op F35 Lightning
*moet
10 kudos 2020-02-02 09:29:13 door Uhoortnogvanons op F35 Lightning
En vet!
37 kudos 2020-02-02 08:35:03 door Diekedyon op F35 Lightning
Je bent zelf een miet!
-3 kudos 2020-02-01 21:31:32 door bulletje1960 op Rolls Royce met V12 loopt soepel
n+d