DumpStats voor Mindfulnesz

2,814 +5646 -2832

Kudos

#20344 (Top 7.4153%)

Kudos/dag 0.58
Kudos/reaguursel 12.73
Meeste kudos op 1 reaguursel 3186
Minste kudos op 1 reaguursel -214

221

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.05
Topreaguursels 2
Woorden per reaguursel 75.9
Reacties per reaguursel 0.12
Meeste reaguursels op 1 dag 23
Aantal x weggejorist 3
Gestart op 04-09-2011

Kudoverloop over tijd

-214 kudos 2013-10-20 10:24:11 op Papa heeft schreeuwkind
Geweldig, goed bezig papa, het totaal negeren van je kind zijn of haar verdriet,
en als schepje er boven op, ook nog eens je kind in een al zo kwetsbare staat
na doen, belachelijk maken, en met de hele familie uitlachen en dat nog filmen ook!!
Lekkere traumatische ervaringen aanbrengen bij je kind, voor een betere wereld!

Dit is echt een typisch voorbeeld van "Waar is het toch allemaal mis gegaan" generatie.

-146 kudos 2013-10-20 10:34:08 op Papa heeft schreeuwkind
Mindfulnesz | 20-10-13 @ 10:24 |
MIETJE!!!
Kroepoeksclan | 20-10-13 @ 10:26 | + 0 -

Ok, verklaar je zelf nader, waarom is psychologisch inzicht/kennis een vorm van
"mietje" zijn? Ik vind het juist triest als je totaal geen inzicht hebt.. Die inzichten
beginnen vaak door naar je zelf te kijken, en je persoonlijk te ontwikkelen..
Iets wat jij schijnbaar nog nooit gedaan hebt.. kansloze reactie werkelijk waar..

@Mindfulnesz: er zijn ook kinderen die zo doen omdat ze niet voor de tweede keer in 2 minuten een ... (vul maar in) mogen. Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat dit uitermate effectief is, omdat 'het kind' dan inziet hoe vetdbl hij/zij doet en het gedrag aanpast.
Tomatendoos | 20-10-13 @ 10:28 | + 0 -

Ok, daar kan ik inkomen, maar dan ben ik nog steeds van mening dat dit niet de juiste manier is..

-132 kudos 2013-10-20 10:38:21 op Papa heeft schreeuwkind
Maar blijf maar komen met die minnetjes, een mooie graad meter om te kijken
wat het gemiddelde bewustzijn hier is onder de reaguurders, not looking good :)

-131 kudos 2013-10-20 11:01:10 op Papa heeft schreeuwkind
Mindfulnesz | 20-10-13 @ 10:38 | + -5 -
Ik zou graag eerst even willen horen wat jou zo'n expert maakt op het gebied van opvoeding. Tot je me ook maar enige reden geeft om te vermoeden dat je weet waar je het over hebt ga ik er vanuit dat je maar wat uit je nek staat te lullen en je eigen mening staat te verkopen alsof het een feit is.
pizzadoos | 20-10-13 @ 10:52 | + 0 -

Go look it up: How to talk to your kids

http://www.askdrsears.com/topi...
http://www.askdrsears.com/topi...
Dit boek heb ik gelezen:
http://www.askdrsears.com/topi...
Kom op zeg mensen.. We leven in een digitaal tijdperk met oneindige informatie,
waar is jullie creativiteit gebleven? Kennis = macht mensen! Doe er wat mee!

En nou niet zeggen: ja iedereen kan het van internet plukken, dat is ook wel zo
maar ik ben al een dikke 10 jaar geinteresseerd in lichaamstaal/psychologie/spiritualiteit en doe daar dan ook al meer dan 10 jaar onderzoek (voor mij zelf) naar..

Wees een beetje creatief mensen of pak eens een boek: Dat is hoe de mens nieuwe Software installeerd op zijn/haar hard drive.

-128 kudos 2013-10-20 10:37:10 op Papa heeft schreeuwkind
@Mindfulnesz | 20-10-13 @ 10:24 | + -6 -
Bij krokodillentranen is dit een heel gepaste reactie.

Nee hoor, je bent het alleen maar aan het opstoken die woede/frustratie..
Je moet een kind aanspreken als of hij volwassen is, dat klinkt misschien raar
maar kinderen zijn een stuk wijzer dan wij denken, ik zelf denk dat we als
volwassenen, nog veel van kinderen kunnen leren. Je moet een kind niet uit lachen
of zeggen dat "het allemaal wel mee valt, en ze zich niet zo moet aanstellen", je moet
een kind niet negeren, je moet de emotie erkennen, zonder oordeel. Want verdriet
en frustratie mag er zijn, het zijn emoties die ieder mens draagt, de reden waarom
de maatschappij zo verknipt is, en dat er mensen af en toe uit de pan schieten en
een half winkelcentrum afknallen is een gevolg van trauma's en het niet kunnen omgaan met emoties, omdat het ons nooit geleerd is.

-107 kudos 2016-12-01 12:52:28 op Laatste Whatsappje
Ja, ik vond dit vroeger ook smakeloos toen ik alleen nog maar het verhaal van de "victors" gehoord had. Ben toen maar eens een documentaire gaan kijken van de verliezers en het verhaal dat zij te delen hebben. Maakt dit soort geintjes een stuk milder. Als je interesse hebt:\r
\r
https://youtu.be/FUt-yxJODxI...

-97 kudos 2015-05-05 17:48:34 op Oh. Danny heeft toch geen spijt
Donder eens even heel snel op en ga met je respectloze hasses maar lekker op die sites van je over aluhoedjes praten
Arrows | 05-05-15 @ 17:40 | + 3 -

Tsjonge jonge zeg, wat een oordelen allemaal.. Word het niet eens tijd dat jullie over je zelf gaan oordelen ipv altijd te schreeuwen of te wijzen naar andere mensen? Je reageert zo snel dat je geen eens tijd gehad hebt om naar die sites te kijken. De reden dat mensen zich persoonlijk aangesproken voelen is omdat het de waarheid is, en die ervaren de meeste mensen als nog al hard. Als je je bewust zou doen wat voor schade een 'wettige naam' wel niet aanricht dan snap je gelijk dat je in de spiegel zit te schreeuwen en jij eigenlijk diegene bent die een "respectloze harsers" heeft. Ik post dit niet om te provoceren maar juist omdat ik zoveel van één ieder houd en mijn mede mens liever bevrijd zie van de programmering dan een slaaf aan het programma. The choice is yours, always was, and always will be :)

-96 kudos 2015-05-05 17:42:13 op Oh. Danny heeft toch geen spijt
Hahaha oh oh oh allemaal zo emotioneel betrokken, als of het jullie persoonlijk is overkomen schieten gelijk in de verdediging.. haha ego gedrag! :)

-90 kudos 2013-10-20 11:07:18 op Papa heeft schreeuwkind
@ Mindfulnesz | 20-10-13 @ 10:38 | + -5 -
Jij woont op IJburg en hebt een bakfiets. Daarbij ben je een van die ouders die z'n kind de hele Appie bij elkaar laat schreeuwen. Ja he

@Mindfulnesz
Hoe oud zijn jouw kinderen eigenlijk?
ambertje | 20-10-13 @ 11:02 | + 0 -

Ik zelf heb geen kinderen, maar mijn zus woont hier door omstandigheden al 5 jaar
bij in, en die heeft wel een kleine, dus ik heb er elke dag mee te maken, ondanks dat
het niet mijn eigen kind is. Mijn zus is ook in dezelfde dingen als mij geinteresseerd
en via haar ben ik bij die informatie terecht gekomen. Ik geef eerlijk toe, als die kleine
er niet was had ik dat nooit uit mij zelf gedaan omdat ik er niet mee geconfronteerd word.

-80 kudos 2013-10-20 11:14:31 op Papa heeft schreeuwkind
@Mindfulnesz Jij bent een typisch voorbeeld van 'Waar is het toch allemaal mis gegaan' generatie. Man man man man man man man

Ok, je hebt recht op die mening, maar kan je dat ook onderbouwen waarom je dat vind?
Wat is er mis mee om na te denken over het leven i.p.v op de automatische piloot
door het leven te gaan en de dingen maar zo doen omdat je ouders dat ook zo
gedaan hebben? Waarom denk je dat er nooit veranderingen plaats vinden in de
maatschappij? Omdat we continu hetzelfde opnieuw doen, wat onze ouders "fout"
doen (dan wel uit onwetendheid) geven ze door aan de kinderen, als je niet de ballen
hebt om naar jezelf te kijken ben je gedoemd om dezelfde fouten te maken en die
ook door te geven aan je kinderen. Hier een leuke quote:

\u0093There are only patterns, patterns on top of patterns, patterns that affect other patterns. Patterns hidden by patterns. Patterns within patterns.
If you watch close, history does nothing but repeat itself.
What we call chaos is just patterns we haven't recognized. What we call random is just patterns we can't decipher. what we can't understand we call nonsense. What we can't read we call gibberish.
There is no free will.
There are no variables.\u0094
― Chuck Palahniuk, Survivor

-69 kudos 2015-10-14 11:20:13 op Kiesraad maakt GeenPeil-referendum officieel
Wisten jullie wel dat Nederland eigenlijk helemaal geen land is maar een corporatie?

Wisten jullie dat alle overheids instanties zoals politie, belasting enz. ook allemaal corporaties zijn die ingeschreven staan bij Kv? Waar we allemaal weten dat alleen WINST gevende bedrijven zich hoeven in te schrijven

Wisten jullie dat alle landen eigenlijk een corporatie zijn, en dat die corporaties allemaal vallen onder de Crown Corporation in London wat er op neer komt dat "the British Empire" praktisch de gehele wereld bezit?

Wisten jullie dat "democratie" daar door eigenlijk helemaal niet bestaat en dat de linker en de rechter vleugel tot dezelfde vogel behoren?

Wisten jullie dat jullie naam bij geboorte door jullie ouders uit vrije wil is weg gegeven aan de Crown Corporation in London dmv registratie (geboorte certificaat) waar door jou naam in een titel/corporatie is verandert en dat ze daar een copyright op hebben waar door elk gebruik van een wettelijke naam fraude is en jou een crimineel per definitie maakt? Hier door MAG je niet eens stemmen, en doe je dat wel... tsja wie een Meester kiest, moet wel slaaf zijn toch? ;)

Wisten jullie dat daarom praktisch nooit rechtzaken worden gewonnen door de "gewone" jongen (op een enkele na om de schijn op te houden), en dat alle advocaten een eed hebben afgelegd aan de BAR society van London dat ze ten ALLE tijden de Crown Corporation beschermen en er voor te zorgen dat de beste deals in voordeel van de Crown Corporation gemaakt word?

www.verliesdenaam.wordpress.com

http://humansarefree.com/2014/...

-68 kudos 2015-08-04 09:18:59 op Allemaal voor Griekenland
Waarom zou "Griekenland" dit moeten betalen? Aangezien ALLE wettelijke namen ter wereld intellectueel copyright eigendom zijn van de Kroon Corporatie in London? Stuur dus ALLES met je wettelijke naam (je naam gegeven bij de geboorte) op naar de Kroon Corporatie waar zij er mee mogen dealen.

http://verliesdenaam.wordpress...
www.losethename.com

www.kateofgaia.wordpress.com

www.legalnamefraud.com

-62 kudos 2017-02-28 21:39:24 op Waarom vliegtuigen niet sneller vliegen
Maar hoe kan het dan dat de heen en terug reis ongeveer even lang duurt, ondanks dat de Aarde draait met gemiddeld 1000mph en een vliegtuig gemiddeld 550mph/600mph gaat. Zou dit niet betekenen dat wanneer een vliegtuig met de rotatie van de Aarde mee vliegt, het vliegtuig eigenlijk achteruit vliegt aangezien de Aarde sneller draait dan het vliegtuig kan vliegen?

-59 kudos 2013-10-20 11:21:13 op Papa heeft schreeuwkind
@ Mindfulnesz
Dit boek heb ik gelezen:
www.bol.com...

Een kind met een toeter voor z'n bakkes, alleen de kaft van het boek geeft al weer/insinueert dat het vanuit het perspectief van het kind geschreven moet zijn en dat de ouder/verzorgende zich hier maar op moet aanpassen... Geloof dat het toch echt andersom hoort, ook al heb ik zelf (nog) niet van die rerende koters.

Don't judge a book by it's cover, it can contain beautiful wisdom.

-59 kudos 2016-05-30 12:40:55 op Aluhoedje debunkt SpaceX leugen!
De beste man heeft nog nooit van een gyroscoop gehoord.
Reebensteeltje | 30-05-16 @ 10:44 | + 59 -

En jij hebt schijnbaar geen idee hoe een gyroscope werkt.
.
https://www.youtube.com/watch?... .
Vinden jullie het niet vreemd dat (bijna) iedereen 100% zeker weten dat we op een ronde planeet leven terwijl niemand het met zijn/haar eigen ogen gezien heeft. De enige reden waarom wij geloven dat we op een ronde planeet leven is het feit dat ze ons dat op jonge leeftijd hebben wijs gemaakt, en dat is dan ook de enige reden waarom de meesten niet zien dat NASA volledig fake is en gebruik maakt van CGI. En dan hebben we hollywood nog die ons 10talle jaren lang met entertainment heeft wijs gemaakt dat we op een ronde aarde leven. Films van Walt Disney uit de jaren '40 (of nog eerder) laten een Globe Earth zien in de intro... Waarom? Om de mensen voor te bereiden op de al lang geplande fake moon landing zodat mensen niet zouden twijfelen aan het foto/video materiaal en zo het concept van de Globe Earth als zoete koek geslikt werd.
.
Maar vraag jezelf af... Met al de technologie tegenwoordig, en al die zogenaamde satelieten in de ruimte... waarom hebben we dan nog geen channel met 24/7 live beeld materiaal van een roterende aarde? Waarom hebben we überhaupt nog geen enkel video materiaal van een roterende aarde? Waarom zo weinig foto's? Waarom zijn de foto's zo verschillend door de jaren heen... land massa's die kleiner en groter zijn geworden? Iedereen die één hersencel of meer heeft kan onderzoek doen hier naar, zo zijn er honderden video's op youtube... En nee, niet alles wat op Youtube staat is waar, maar er zijn genoeg mensen die grondig onderzoek gedaan hebben. De sleutel ligt hem in het gebruik maken van je eigen gezonde verstand en even alles te vergeten wat jou geleerd is door de jaren heen, zodat je er met een open mind naar kan kijken.

-56 kudos 2015-05-05 17:39:10 op Oh. Danny heeft toch geen spijt
Wees blij dat we de keuze hebben 2 minuten stil te zijn en niet gedwongen worden stil te zijn
mohaibayo | 05-05-15 @ 17:28 | + 24 -

Haha wat een slaven mentaliteit heb jij zeg. Blij zijn dat de keuze hebben... hahah

-54 kudos 2017-01-17 20:47:47 op RE: naam bij beroep
@J.Dahmer:\r
\r
Daar ken een leukere versie van; Hoe noem je een homofiele kok die met pensioen gaat? Een uitgekookte flikker.\r
.\r
En als we dan toch bezig zijn; Hoe noem je een homofiele indiaan? Een in-die-anus.

-52 kudos 2013-10-20 11:23:49 op Papa heeft schreeuwkind
Dat is dus ook een probleem van de maatschappij, het oordelen over het uiterlijk
terwijl het innerlijk is wat telt. Mensen die fysiek niet aan de maatstaven van de
maatschappij voldoen, lees: het verknipte beeld dat hollywood en shit ons geeft worden
afgestoten, veroordeeld terwijl er juist in die mensen een prachtige ziel zit waar je
makkelijk bij kan omdat hun Ego niet zo in de weg loopt zoals bij de meeste sletjes
en macho's. Wen maar vast een mensen zoals ik, er zijn er nog veel meer van mij
en er komen dagelijks steeds meer bij!

-52 kudos 2016-12-01 13:06:29 op Laatste Whatsappje
dz5b604 | 01-12-16 | 13:01 | + 1 -\r
\r
Och weer zo iemand vol met vooroordelen, die schijnbaar niet objectief naar bewijs materiaal kan kijken wat niet eens met "aluhoedjes" te maken heeft aangezien dit gewoon verhalen van overlevenden zijn inclusief beeld materiaal. Bewijst maar weer dat je eerst schreeuwt voordat je nadenkt. En neen, ik ga zeker niet opflikkeren.. Zolang er nog van dat onozele volk als jou rond loopt zijn de "aluhoedjes" zoals jij ze noemt schijnbaar nodig.\r

-43 kudos 2013-10-20 11:31:23 op Papa heeft schreeuwkind
Dankjewel, eindelijk iemand die gewoon na denkt en er serieus op in gaat.
Ik snap wat je bedoelt, en als je dat doet ben je sowieso al een stuk verder
dan de gemiddelde ouder, maar een kind leeft niet in het verleden of de toekomst
zoals wij mensen met onze (ego) gedachten. Het ego begint bij een kind pas rond 7/8 jaar te vormen. Een kind leeft altijd in het NU, en eigenlijk bestaat toekomst en verleden ook niet omdat alles NU gebeurd, en het verleden een gevolg is van het NU en het NU de oorzaak is van de toekomst. Een hond leeft idem in het NU,
daarom moet je een hond ook altijd op het moment dat hij iets fout doet afstraffen,
of als hij iets goed doet gelijk belonen. Nou is er net een onderzoek gedaan naar Honden en hun bewustzijn, door middel van een MRI scan blijken zij, net als mensen emoties te hebben, de Doctor die dit onderzoek gedaan heeft heeft vastgesteld dat het bewustzijn van een hond gelijk is aan dat van een kind.. Wij hebben honden, en echt precies dezelfde streken als kinderen, ook grenzen verleggen.. Dus dan kan ik met een gerust hart er van uit gaan dat de beste manier van handellen in het NU is, en niet je eigen machteloosheid afreageren door
het kind belachelijk te maken en uit te lachen en er later op terug te komen. Het
kind reageert niet zo als hij de juiste opvoeding krijgt en hij/zij juist benadert word.
Die kleine van mn zus had dat ook, nu praktisch NOOIT meer.. dus ik ben er getuige
van geweest dat het werkt.

-42 kudos 2013-10-22 11:49:20 op Vrouw valt in slaap tijdens Obamacare speech
@Arikanari

True that.. Maar goed, Obama is ook maar een puppet en heeft ook niks te vertellen,
hij voert het wel uit, en dat is misselijkmakend, maar als hij het niet doet vinden ze
wel een andere gek die zijn plaats invult. Ik zit meer aan Global Elitist te denken waar
we maar eens verhaal moeten gaan halen. En dan wel bij deze 13 families:

The Astor Bloodline:
The original founder of the Astor fortune was John Jacob Astor (1763-1884). John Jacob Astor was born in Walldorf, Duchy of Baden (Germany) from a Jewish bloodline. Within 2-3 years had become the Master of the Holland Lodge No. 8 in N.Y. City.
(This Lodge includes many members with connections to the Illuminati)

The Bundy Bloodline:
Two Bundy brothers held the key positions that controlled most of the information that was fed to U.S. Presidents during the Kennedy and Johnson administrations. When Johnson took over after J.F. Kennedy was assassinated McGeorge Bundy was in the key position as Nat. Sec. Advisor to determine what the President did and didn\u0092t hear. His brother was in a key State Dept. position. Both Bundy brothers were also fraternal brothers of the Illuminati Order of the Skull and Bones.

- Serial Killer Ted Bundy
- Eric Bundy- Placed in charge of the prisoner Howard Hughes by the llluminati family of Onassis
- Harry W. Bundy\u0096Mason, Satanist, and Chief Adept (9°) of SRICF
- McGeorge Bundy (1919- )\u0096MJ-12, Skull & Bones

The Collins Bloodline
The DuPont Bloodline
The Freeman Bloodline
The Kennedy Bloodline:
The Kennedy family abounds with marriages to names such as Anketells, Baileys, Booths, Buckleys, Collins, Hatfields, Humphreys, Freemans, James, Phelps, Reagans, Russells, and Smiths.3 The Kennedys that we will look closest at are related to the Fitzpatricks, a powerful Irish family whose coat of arms has 3 fleur-de-lis with a dragon and a lion.

The Li Bloodline
The Onassis Bloodline
The Reynolds Bloodline

The Rockefeller Bloodline:
The major Satanic bloodline that rules the world is the Rockefeller bloodline. Today, there are around 190 members of this family with the Rockefeller name. This family controls every aspect of the world.
Rockefeller Estimated Family Net Worth: $11,000,000,000,000
(11 TRILLION DOLLARS)

The Rothschild Bloodline:
There are now only 5 nations on the world left without a Rothschild controlled central bank: Iran; North Korea; Sudan; Cuba; and Libya.

Rothschild Estimated Family Net Worth: $400,000,000,000

The Russell Bloodline
The Van Duyn Bloodline

Om zo maar ff een paar voorbeelden te noemen :)

-38 kudos 2017-07-28 17:19:04 op Varkenshouder met stijl
Ok ik ben het grotendeels met je eens, maar zou simpel fatsoen je dan ook niet zover kunnen brengen om "Nee" te zeggen tegen het eten van vlees? Want wat er in de vlees industrie gebeurt om jou te voorzien van een stukje vlees is dan toch ook verschrikkelijk naar en zou nooit meer moeten gebeuren, net zoals deze brand niet had mogen gebeuren, en nooit meer zou moeten gebeuren!\r
\r
Ik eet zelf al 3,5 geen vlees meer, met name om niet meer bij te dragen aan de gruwelijke praktijken van de vleesch industrie en natuurlijk ook omdat wij als mens eigenlijk helemaal geen vlees eters zijn. \r
\r
Mensen zouden zich zelf eens af moeten vragen wanneer ze zich zelf een "dieren vriend" noemen, of ze dat ook wel daadwerkelijk zijn.. 98% van de dieren vrienden, zijn alleen maar dieren vrienden wanneer het hen uit komt, en dan vaak ook alleen maar bij huisdieren, want "vee" word bij voorbaat al gezien als product wat natuurlijk al een vorm van psychopathie is.

-36 kudos 2016-08-20 10:16:14 op Karton stampen bij Appie
Weet je zeker dat je niet voor de gek gehouden bent toen ze jou leerden hoe je moest opdrukken??

-32 kudos 2016-07-03 11:29:50 op Hey KUDTouders!
Er is niemand die ik ken die zich veiliger voelt met politie, er zijn ook maar zelden mensen die daadwerkelijk de hulp krijgen waar de politie officieel voor bedoelt is.

Leg mij maar eens uit waarom ALLE politie bureau's ingeschreven staan op KvK als winstgevend BEDRIJF/CORPORATIE.. Alle "landen" wereldwijd zijn corporaties zo ook "THE STATE OF THE NETHERLANDS" en al die corporaties zijn dochter bedrijven van The Triple Crown corporation, Crown Corp. London (Financial structure) Vatican (Religious structure) en Washington D.C (Military structure). Vaticaan, London en Washington D.C (District of COLUMBIA) zijn alle 3 een land binnen een land... een soevereine staat met eigen wetten, politie macht, brandweer etc. Voor een uitgebreide uitleg gebasseerd op feiten en dus GEEN theorieën:

http://humansarefree.com/2014/...
Politie is niet dat wat ze ons hebben doen geloven.

-30 kudos 2016-05-30 12:55:04 op Aluhoedje debunkt SpaceX leugen!
Aluhoedje gespot
Erwt&Bernie | 30-05-16 @ 12:51 | + 0 -
.
Ja ja.. Dat is ook het enige wat jullie geleerd hebben om te roepen
.
(NaturalNews) If you're a conspiracy theorist, then you're crazy, right? That's been the common belief for years, but recent studies prove that just the opposite is true.
.
Researchers -- psychologists and social scientists, mostly -- in the U.S. and United Kingdom say data indicate that, contrary to those mainstream media stereotypes, "conspiracy theorists" appear to be more sane than people who accept official versions of controversial and contested events.
.
http://www.naturalnews.com/047...
Now, don't you look stupid :)

-30 kudos 2013-10-22 11:56:45 op Vrouw valt in slaap tijdens Obamacare speech
Oja... Nog een leuke, ooit afgevraagd waarom in de 2de wereld oorlog de Duitsers
NAZI's werden genoemd? Grappig,.. het schijnt dat de 2de wereld oorlog gefinancieerd
is door de Rothschild Family, als je dan ook naar Wikipedia gaat en Rothschild opzoekt
krijg je dit te zien:

Ethnicity \tAshkenazi Jewish
Current region \tMonaco, Luxembourg, France, Austria, Switzerland, Liechtenstein, Spain, United Kingdom, United States, Cayman Islands
Place of origin \tFree City of Frankfurt,
Holy Roman Empire

AshkeNAZI Jewish... funny how that works out :)

-29 kudos 2013-10-20 11:34:51 op Papa heeft schreeuwkind
TwoFiveMikeMike | 20-10-13 @ 11:24 | + 2 -

Ha, ok, ja als je het op die manier bekijkt, als je een kind wil opvoeden gebasseerd
op deze maatschappij moet je inderdaad vooral zo lekker door gaan. Dat is nou juist
mijn hele punt, het is tijd voor verandering. Dit systeem werkt niet, en heeft nog nooit
gewerkt, het is corrupt van hier tot en met, nou is mijn punt dat er geen verandering
zal komen als men zijn/haar kinderen opvoed tot mogelijke psychopaten die daarna
een pak aantrekken en ons land staan te besturen, en het alles behalve beter maken.

-29 kudos 2016-11-04 16:47:12 op Criminelen bedankt!
@Stoli:\r
\r
Are YOU a 'grammar Nazi'? You're probably a jerk: Language pedants are more likely to be introverted and disagreeable\r
\r
Researchers assessed the personality traits of people irked by email errors\r
Introverts were more likely to be riled by grammatical errors and typos\r
Those who hate grammatical mistakes also tend to be disagreeable \r
Typos tended to bother those who were less open and more conscientious \r
\r
\r
Read more: http://www.dailymail.co.uk/sci... \r

-27 kudos 2013-10-20 12:22:06 op Papa heeft schreeuwkind
@mindfulnesz
Pfff.... gast. Ik ben al moe van het scollen door al deze bullshit. Laat staan dat ik het moet lezen. Over bewust wording gesproken; let it be. Je ziet precies 47 seconden uit het leven van een ander gezin. Ik zou geen conclusies trekken, je kent ze niet.
PureYak | 20-10-13 @ 12:20 | + 0 -

Wees me dankbaar, wijsvinger training, gratish en voor nietsh.
Ik heb het ook niet over de algemen opvoeding van het gezin of wel?
Ik heb het puur over de aanpak van het verdriet/boosheid van dat kind op dat moment.

-26 kudos 2013-10-20 12:05:04 op Papa heeft schreeuwkind
iNederlander | 20-10-13 @ 11:53 | + 0 -

Wederom weer fout, ik heb een opvoeding gehad waar van alles aan mankeerde,
daar heb ik in mijn leven ook problemen aan onder vonden, die heb ik erkent en
door zelf ontwikkeling/zelf kennis opgelost en geen last meer van HE UNITED FUCKING BROCOLI met je vooroordelen, dat ik naar mij zelf moet kijken, heb ik allang gedaan
poppie (K) kusje en doe ik nog steeds, elke dag. Bewustzijns ontwikkeling is voor mij
prioriteit in mijn leven, al 10 jaar lang, jullie hebben er geen idee van hoe breed mijn kennis is.. en dit is geen arrogantie, dit is iets wat ik met zekerheid kan zeggen.
De reden hier voor is dat ik heel erg open minded ben, en dus bij informatie kan komen
waar de meesten van jullie niet eens bij kunnen omdat de meesten hier de kaft zoveel veroordelen/beoordelen what ever..

-26 kudos 2012-02-13 22:10:40 op Grapje van Johnny Knoxville's vader
Snotkind:

Nee, hij deed het met een snel opgewarmde hotdog (10 sec.) uit de magnetron
en haalde hem vervolgens langs zijn lip en deed net of hij zijn gulp dicht deed.
Hier door werd bij Johnny Knoxville de illusie gewekt dat het de leuter van zijn vader was wat hij zo warm, glad en licht vochtig over zijn lippen voelde strijken.

-24 kudos 2013-10-20 12:19:27 op Papa heeft schreeuwkind
Bassie:
Maar ik heb nooit gezegd dat ik het eens ben met ouders die alles geven aan de kinderen wat ze maar willen, juist het tegen over gesteld! Ik ben het in dat opzicht
volledig met je eens dat we daarom een generatie verwende nesten hebben.
Maar waar ik het de hele tijd over heb, is de communicatie tussen ouder en kind.
En ik begrijp ook wel dat kinderen op deze manier voor de "echte wereld" worden
klaar gestoomd, en dat is nou ook precies mijn punt. De maatschappij zorgt er voor
dat wij kinderen moeten opvoeden naar de maatstaven van de maatschappij right?
Maar als zo'n maatschappij nou uit balans is, verknipt, so to speak, is het dan
niet verstanding om dat kind in balans op te laten groeien i.p.v in onbalans
omdat de maatschappij anders "te hard" is voor ze. De maatschappij ZIJN WIJ!
Dus als wij veranderen, verandert de maatschappij. En waar beter te beginnen
dan bij de kinderen? De maatschappij word alleen maar verknipter, maar was in de jaren 80 ook al goed verknipt.. Dus hoe je het ook went of keert, het probleem ligt dus IN de maatschappij, ofterwijl: Bij ons! Als de opvoeding praktisch onveranderlijk
is gebleven, en de maatschappij alleen maar verknipter word.. Word het dan niet
eens tijd dat we het probleem eens bij de wortel gaan aanpakken? Wij zelf dus,
en in onze opvoeding, omdat de kinderen de maatschappij van de "toekomst" worden.

-24 kudos 2013-10-20 11:58:59 op Papa heeft schreeuwkind
United-broccoli | 20-10-13 @ 11:51 | + 0 -

Och godsie toch, geef ik 1 voorbeeld en ga je gelijk denken dat dit mijn enige
onderzoek is in die 10 jaar. Alweer iemand die een boek om zijn kaft beoordeeld.
Het maakt toch niet uit, zolang iets werkt is het klaar toch? Ik ben zelf getuige
geweest van een complete verandering in relatie van kind/moeder en in een zeer
positieve zin. Dus je praat echt poep kerel.

En spelling? Wat interesseert mij die spelling nou,
je begrijpt toch wat ik bedoel of niet? Ouwe miereneuker dat je dr bent haha.

-23 kudos 2013-10-20 11:53:04 op Papa heeft schreeuwkind
Bassie:

Ik snap wel hoe anderen denken, dat is toch mijn hele punt de hele tijd... Daar moet
toch verandering in komen zeg ik de hele tijd.. Dat is wat de maatschappij maakt
tot wat hij nu is.. Of bedoel je nu te zeggen dat ik dan ook maar met de kudde mee
moet lopen en mijn denkwijze hier over ook bij stellen net zoals de rest van de "Sheeple" behhh

-23 kudos 2013-10-20 11:39:11 op Papa heeft schreeuwkind
bassie01 | 20-10-13 @ 11:27 | + 0 -

Ben ik het helemaal mee eens, ik heb ook nooit gezegd dat je kinderen volwassen
moet "maken" maar daarom kan je er wel op een normale "volwassen" manier mee
praten, kinderen begrijpen een stuk meer dan wij denken hoor.

En je moet een kind ook niet zijn of haar zin geven, daar gaat dat boek ook niet over
het boek gaat erover hoe je op een juiste manier "Nee" kan zeggen tegen je kind
en als dat kind dan in tranen/histerie uitbarst hoe je daar dan het beste mee om kan
gaan zonder dat je over het kind oordeelt. Dus als een kind pijn heeft bijvoorbeeld zeggen wij snel: Ach stel je niet zo aan, het valt wel mee.. Totale ontkenning van het kind is dat. Zo zou je dus beter kunnen zeggen: He, ja dat is vervelend he
zo oordeel je niet, maar je erkent het kind wel in zijn/haar emotie

-22 kudos 2016-02-12 12:38:58 op Vader gooit megabal
Voor de mensen die SPELLINGS gebonden zijn:

When a black magician SUMMONS a Demon he will put the Demon under his SPELL so he can make the Demon do everything he want's. Black magicians wear black robes.
.
When you have to go to court you are being SUMMONED to court by SPELLing (grammar spelling), when you go to court there's a judge in a BLACK ROBE who put you under his spell, now he/she can make you do anything he want, go to jail, pay a fine, do community service etc.
.
Only Demons are spell bound :)

www.losethename.com

-22 kudos 2017-09-14 15:41:19 op iPhone X kopen in Europa?
iPhone X = PhoeniX\r
Funny how they 'unveil' all things that create the veil....\r
X marks the spot. It's the satanic seal of Saturn. \r
The phone will cost $999 which is 666.\r
It's being shipped on the 3rd Nov to be released the 4th Nov, which is the day of the Dead. Christmas is Saturnalia which occurred near the Winter Solstice when the sun enters Capricorn, which is the astrological house of Saturn. Wonder how many people will receive the iPhone X this Xmas.\r
.\r
Apple... The forbidden fruit.

-21 kudos 2013-10-20 11:47:31 op Papa heeft schreeuwkind
@Mindfulnesz
oke, conclusie. Je snapt niet hoe de maatschappij werkt, hebt geen kaas gegeten van opvoeden en geen kennis van ziekte beelden. En een klein beetje een zelfingenomen mannetje die het allemaal denkt te weten, dat is meer mijn mening.. Ik vind je daarbij ook nog eng, heel erg zwart wit en beperkt.
vrijestijl | 20-10-13 @ 11:41 | + 0 -
Goeie genade zeg wat een kut discussie, @mindfulnesz volgens mij kun je nu wel een keer ophouden, dat zie je toch zelf ook wel in.
joop345 | 20-10-13 @ 11:42 | + 0 -

Neen, dat is een foute conclusie: Ik weet JUIST heel goed hoe de maatschappij
in elkaar steekt, daarom weet ik ook precies wat er mis mee is. En geen kaas gegeten van opvoeding? en geen kennis van ziekte beelden? En jij kan dat allemaal uitmaken uit een paar reacties dat ik zo in elkaar steek? En dan noem jij mij zwart/wit en beperkt?

Dat jij het een kut discussie vind, is jou mening, dat betekend nog niet dat het waarheid is. En waarom moet ik ophouden? Omdat het merendeel het met elkaar eens is, en met mij oneens betekend dat automatisch dat ik ongelijk heb?

Hahaha en dan word ik hier kortzichtig genoemd of beperkt zwart/wit what ever...

-21 kudos 2013-10-20 12:27:42 op Papa heeft schreeuwkind
MightyBul | 20-10-13 @ 11:32 | + -1 -
Mindfulnesz zal dan vast ook wel zo'n hork van een vent zijn dat hij dit wel goedkeurt. www.youtube.com...

Nee hoor, hoe kom je daar bij? Dat overmatig zuivel en vlees niet goed voor je is
ben ik het wel met je eens, maar om er nou zo ver in door te slaan.. Neen.
Daarbij vind ik wel dat het ieder zijn/haar eigen keuze is.. Als die jongen
er ZELF voor kiest, vind ik dat geen probleem, is dit onder volledige invloed
van de moeder, en hij niet de vrije keuze gegeven word vind ik dat wel een probleem.

-20 kudos 2015-04-23 15:02:31 op Hond achterlaten in de camper
Givati | 23-04-15 @ 09:26 | + 0 -
Ik ook! maar je schrijft het met een K hoor.

Hoezo? Als je 'camper' uitspreekt hoor ik toch echt een "K" geluid ook al staat er een "C". De "A" verandert in dit geval in een "E" geluid: 'kemper' dus je zou eigenlijk moeten zeggen: "Dat schrijf je met een "A" hoor."

Heerlijk om te zien hoe mensen SPELLings gebonden zijn door brainwash instuten genaamd 'scholen'. Yeah just like 'magic spells' they tell you right in your face :). Je ogen zijn het makkelijkst te misleiden en is een zintuig waar iedereen het meeste vertrouwen in legt.. Jezus zei niet voor niks "Mensen zijn ziende blind en horende doof"

Bij wie deze post door dringt en niet bang is om buiten zn comfort zone te denken, please lees verder op:

https://kateofgaia.wordpress.c...
Voor alle andere luie donders, jaja jullie weten wel wie jullie zijn ;) Kom maar op met die minnetjes!!! :D

-19 kudos 2013-10-20 11:42:56 op Papa heeft schreeuwkind
ambertje | 20-10-13 @ 11:30 | + 0 -

Ik zeg niet dat dit meisje een moordenaar word, ik zeg alleen dat door de manier van
opvoeding (zoals in dit filmpje word weer gegeven) mogelijke psychopaten, of zwaar
beschadigde emotionele kinderen uit voort kunnen komen.
En mijn zus is alleen komen te staan omdat haar vriend zichzelf van het leven beroofd
heeft, weet je waarom? Omdat hij door zijn ouders naar 2 mannelijke oppassen gebracht
is die pedo bleken te zijn en jaren misbruikt zijn.. Zijn moeder heeft nooit naar hem
geluisterd, zoals ik dus al aan gaf, bijna geen enkele ouder doet. Daar na is hij
totaal genegeerd in zijn pijn, naar het GGZ toegegooit, zwaar onder de medicatie
terecht gekomen en zichzelf uit eindelijk van het leven beroofd.. F.y.i: Mijn zus wist dit natuurlijk van te voren niet, dit kwam pas halverwege de relatie opborrelen, en ging pas echt mis nadat ze het kind gekregen hadden.

-19 kudos 2013-10-20 12:28:30 op Papa heeft schreeuwkind
Hey mindfulnesz ga is bier halen... kut!!!!!
Why_so_serious28 | 20-10-13 @ 12:23 | + 0 -

Haha voor jou een lauw biertje ouwe

-18 kudos 2013-10-22 12:02:26 op Vrouw valt in slaap tijdens Obamacare speech
Reez: het feit dat jij mij een alu hoedje noemt geeft mij aan dat ik met jou geen
poging hoef te doen om te communiceren over deze informatie, die opmerking vat
jou bewustzijn in 1 klap samen.

"People tend to mock the things they do not understand"

In jou geval vat je dat dus samen als Aluhoedje en doe je het af als onzin :)

-18 kudos 2014-12-29 14:41:19 op NL in de sneeuw
Wat ziet die foto er verschrikkelijk nep uit zeg, dit is een real life foto of?? Lijtk wel een schilderij man.

Let even niet op de titel van het filmpje, het gaat om de standup show van Matt Boylan, erg leuk en confronterend om te zien.

How easily the eye/mind is deceived:

https://www.youtube.com/watch?...

-16 kudos 2014-04-03 14:10:27 op Mama moet niezen
Windstoot van zo'n 80 km/h.
beterkomjeniet | 03-04-14 @ 08:59 | + 115 -

Al vind ik 80 kmp/u al aardig snel, maar verdubbel dat nog maar een keer:

Een nies heeft een snelheid van meer dan 150 kilometer per uur! Daarvoor wordt eerst grote druk opgebouwd, die zelfs gevaarlijk kan zijn. Iedereen knijpt zijn ogen dicht tijdens het niezen, doordat de zenuwen van de ogen dicht bij de zenuwen van de neus zitten. Mocht het iemand lukken om de ogen open te houden tijdens het niezen, dan hoeft die persoon niet bang te zijn dat de ogen eruit zouden komen door de grote druk: dat is een broodje-aap-verhaal.

http://mens-en-gezondheid.info...

-13 kudos 2015-10-25 10:24:22 op WINTERTIJD IS COMING
Arizona heeft geen zomertijd en de rest van de VS wel?
koeberg | 25-10-15 @ 00:08 | + 5 -
In Hawaii ook niet. In Arizona is het 's zomers zo heet dat verlenging van de dag te veel stroom (airco) kost (bron: AD)
The Pro | 25-10-15 @ 09:28 | + 0 -

Verlenging van de dag? De dag verandert NIET!!! Als Arizona normaal gesproken 9 uren Airco gebruikt, omdat de Zon 9 uren actief is, dan kan jij de klok verzetten wat je wil, maar die 9 uren Zon die mensen normaal gesproken in Arizona hebben, BLIJFT ook 9 uren, dus ook de Airco blijven ze 9 uren nodig hebben... Het enige wat verandert als je de klok verzet is jou perceptie VAN de tijd, maar tijd opzich zelf is een constructie bedacht door de mens, fictief dus...