2,814 +5646 -2832
Kudos
#20382 (Top 7.4176%)
Kudos/dag | 0.58 |
Kudos/reaguursel | 12.73 |
Meeste kudos op 1 reaguursel | 3186 |
Minste kudos op 1 reaguursel | -214 |
2,814 +5646 -2832
Kudos
#20382 (Top 7.4176%)
Kudos/dag | 0.58 |
Kudos/reaguursel | 12.73 |
Meeste kudos op 1 reaguursel | 3186 |
Minste kudos op 1 reaguursel | -214 |
221
Reaguursels
Reaguursels/dag | 0.05 |
Topreaguursels | 2 |
Woorden per reaguursel | 75.9 |
Reacties per reaguursel | 0.12 |
Meeste reaguursels op 1 dag | 23 |
Aantal x weggejorist | 3 |
Gestart op | 04-09-2011 |
Kudoverloop over tijd
12 kudos 2018-01-25 19:32:02 op Handjes in de lucht!!!
Je hebt gelijk. Ik typte 'DeNiro' en twijfelde, ging ff Google checken en besloot het toen alsnog fout te typen met 'De Nero'. Tijd voor weekend geloof ik.
10 kudos 2018-01-25 19:20:15 op Handjes in de lucht!!!
Robert De Nero in zijn witte zwembroek erbij zo te zien.
-11 kudos 2018-01-23 15:36:16 op Kijkje in het russische leger
https://www.youtube.com/watch?...
1 kudos 2018-01-19 14:30:05 op Beste blaaspijppiraat krijgt vliegles
Er zijn speciale sites gemaakt om naar vrouwelijk schoon te kijken, de inzendingen als hier boven eren de naam "Dumpert".
6 kudos 2018-01-18 18:53:55 op I spit on you !
Haha, spuuglelijk dit.
Topcomment 3186 kudos 2018-01-14 16:37:16 op Geachte aanbeller
Gewoon ff kloppen dus.
-6 kudos 2018-01-06 21:51:00 op Theo's eerste backflip
@Ippy | 06-01-18 | 17:00 | + 2 -: Die zwarte "steen" is een "cube" dit is de "Black Cube of Saturn/Satan". Net zoals Christmas een traditie is van Saturnalia/Saturn waar Santa Claus / Satan Clause/Claws in het centrum staat van aanbidding. Christmas staat ook wel bekend als X-Mass waar de X het Romeinse getal is voor 10, de X (XXX voor porno bijv.) is een Satanisch symbool die wij veel terug zien, zo ook de I-Phone X dit jaar voor $999 (ofterwijl, 666). De X, ofterwijl 10 connectie naar Satan zit hem in de phonics, Satan / Say-Ten / Say-X. Ik denk eerder dat jij je feiten niet op een rijtje hebt.
-10 kudos 2018-01-06 16:30:43 op Theo's eerste backflip
Grappig verhaal over die zogenaamde 72 maagden, het geloof van de Islam heeft zijn roots in de Kaballah ofterwijl de Ka'Ba Allah. Dit is een occult/satanisch geloof van duisernis, vandaar dat ze ook een Maan en ster als symbool hebben, nu begrijp je ook gelijk waarom er veel van de narigheden in de naam van God/Allah gedaan word, dit is namelijk een Satanische God. De normale volgelingen van dit geloof hebben geen idee dat dit zei een satanische god aanbidden, en geloven heilig in de 72 maagden.. Raar zullen ze opkijken wanneer deze 72 maagden eigenlijk een referentie is naar de 72 Demi-Gods, dit zijn simpel gezegd 72 demons, althans dat is wat de Gnostic teachings ons leert.
Topcomment 1110 kudos 2017-12-28 19:42:48 op Niet helpen!!!!
Ik denk dat ik mn vrouw maar ff ga helpen met de afwas.. Laters.
0 kudos 2017-12-19 16:44:37 op Kunnen jullie iemand omroepen?
Deed mij denken aan een stel kalkoenen:\r
\r
https://www.youtube.com/watch?...
-1 kudos 2017-12-10 22:38:50 op Kachel op 42 graden?
Selectieve sneeuw denk ik.
5 kudos 2017-09-30 22:36:58 op Maïshakselen gaat niet volgens de planning
@Sophist: En nu beschuldig je de boeren ook nog van stelen?
-22 kudos 2017-09-14 15:41:19 op iPhone X kopen in Europa?
iPhone X = PhoeniX\r
Funny how they 'unveil' all things that create the veil....\r
X marks the spot. It's the satanic seal of Saturn. \r
The phone will cost $999 which is 666.\r
It's being shipped on the 3rd Nov to be released the 4th Nov, which is the day of the Dead. Christmas is Saturnalia which occurred near the Winter Solstice when the sun enters Capricorn, which is the astrological house of Saturn. Wonder how many people will receive the iPhone X this Xmas.\r
.\r
Apple... The forbidden fruit.
6 kudos 2017-09-05 09:19:07 op Motorrijden is leuk
Je tarrels moeten zo nu en dan ook geföhnt worden natuurlijk.
0 kudos 2017-07-29 22:38:39 op Varkenshouder met stijl
@Mokersul:\r
Dat ons geleerd is van jongs af aan dat vlees eten normaal is, betekend niet per definitie dat wij mensen van nature vlees eters zijn. Als wij daadwerkelijk van nature vlees eters waren en zogenaamde "Jagers" dan hadden wij wel de mogelijkheid gehad om voor langere tijd veel sneller te rennen dan we nu kunnen, klauwen gehad om onze prooi mee beet te pakken, en hoektanden om onze prooi de nek slagader door te bijten. Als jij daadwerkelijk tot de groep van de carnivoren behoort, zoals je zegt, daag ik je uit om met je rennend en met je blote handen een eekhorn o.i.d te vangen, en het daarna rauw, met huid en haar op te eten inclusief botten. Laat me na de tijd maar ff weten hoe je je voelt, ik voorspel licht verstoppingen. En als je een kleine hebt, zet eens een appel en een konijn in zn ledikantje, geef me ff een seintje als hij met de appel gaat spelen en het konijn op eet.
2 kudos 2017-07-28 21:26:37 op Varkenshouder met stijl
@Shaitan666:\r
.\r
Hahah ok, dat is een leuke perceptie! En ja daar heb je gelijk in, maar als wij als mensen ons aan ons eigen dieet hadden gehouden, was het niet nodig om vegetariër te worden omdat we dat gewoon weg al van nature zijn. En wat betreft dat herbivoren zouden kiezen voor dierlijke voeding is niet juist, dieren die plantaardig voedsel consumeren en waarvan 5% van het dieet uit dierlijke voedsel bestaat word al gerekend tot de omnivoor, het dieet van een omnivoor bestaat dan ook het meeste uit plantaardig voedsel zoals blad, vrucht, wortels waarvan maar 5% bestaat uit mieren, termieten etc, dit kan je dus niet echt rekenen tot "vlees" eten in mijn ogen. Wij als mensen behoren dan ook niet tot de groepen herbivoren, omnivoren of carnivoren maar eerder tot de folivoor of frugivoor. Je kan dan ook heel duidelijk in het volgende schema zien dat wij exact het tegenovergestelde systeem hebben vergeleken met een carnivoor, ofterwijl... Vlees behoort niet tot het menselijk dieet! (kan de link niet plaatsen, als je op google zoekt naar Chart "herbivores, omnivores etc" en dan naar Google images gaat, staat daar een regenboog gekleurde kaart met informatie erbij)
3 kudos 2017-07-28 20:47:24 op Varkenshouder met stijl
@CleanUpTime: Ja daar bestaat fatsoen ook uit, maar ben ik jou vlees eet gedrag dan persoonlijk aan het aanvallen? En als simpel fatsoen betekend dat ik jou keuze als vlees eter moet respecteren en je uitlatingen over vlees eten, betekend dat dan ook niet dat je mij als niet vlees eter en uitlatingen als niet vlees eter moet respecteren dmv het fatsoen daar voor op te brengen? En als iemand die eerder mee deed aan deze discussie dan jou, hoe kan ik jou daar dan mee lastig vallen? Jij bent diegene die kiest om dit allemaal te lezen, niemand die jou daar toe dwingt. Schijnbaar voel je je erg aangetrokken door mijn berichten waarvan ik het vermoeden heb dat je onbewust wel weet dat ik gelijk heb ;) Maar goed, zoals ik al in eerdere berichten heb aangegeven, iedereen moet lekker zelf weten of hij/zij vlees eet, vind je het dan goed dat ik zelf weet wanneer ik mij daar over uitlaat of niet? Ja? Deal! ;)
3 kudos 2017-07-28 18:29:39 op Varkenshouder met stijl
@Svennos\r
Je vlees halen bij kleinschalige bedrijfjes is sowieso al stukken beter dan de vlees giganten, daar zijn de dieren alleen maar wandellende zakken met geld, waar de kleinere boeren vaak respectvol met het vee omgaan! En ik denk idd dat je gelijk gaat krijgen over 100-200 jaar, ook vele slechte gewoontes worden in de hand gespeeld dmv het goedkoop aan te bieden waarbij mensen die het wat minder hebben sneller geneigt zijn troep te kopen. Verder ben ik het volledig met je eens, sowieso een betere wereld begint altijd bij je zelf, en jij noemde al een paar mooie voorbeelden om die verbetering tot stand te brengen.\r
.\r
Ik zelf vind het al een hele vooruitgang dat we dit soort dingen op dumpert kunnen bespreken, en het daarnaast nog netjes houden ook haha. Topper kerel, dankjewel voor de uitwisseling.
-11 kudos 2017-07-28 17:51:51 op Varkenshouder met stijl
@Sfeerspons | 28-07-17 | 17:29 | + 0 -\r
"Zorg ervoor dat mensen weten hoe het zit en laat ze zelf bepalen hoe ze met die informatie omgaan."\r
.\r
Uhhm.. Dit ben ik toch aan het doen door mensen attent te maken van de hypocrisie? Ik denk niet eens dat het te maken heeft met de manier waarop ik het zeg, maar meer met het feit dat mensen deze waarheid liever niet onder ogen komen omdat ze anders misschien wel eens moeite zouden moeten doen om te veranderen, en aangezien de meeste mensen liever lui zijn dan moe kiezen ze er dan maar voor om het excuus te maken dat het aan de presentatie ligt van het eventuele bewijsmateriaal. En wat betreft de vrije keuze van mensen, natuurlijk mogen ze zelf weten dat ze vlees willen blijven eten, maar ga dan niet lopen verkondigen dat je een dieren vriend bent of dat je dit hier boven wel heel erg vind, maar na de post naar de Appie loopt om vervolgens weer deel te nemen aan de holocaust van dieren wat al decennia's lang gaande is.\r
alan moore | 28-07-17 | 17:32 | + 0 -\r
Kijk, dit is nou een perfect voorbeeld, dit is iemand die eerlijk is en objectief durft te kijken naar wat er gaande is in de vlees industrie, ook al eet hij/zij zelf nog steeds vlees, iig sluit hij/zij zich niet af voor de waarheid!
-38 kudos 2017-07-28 17:19:04 op Varkenshouder met stijl
Ok ik ben het grotendeels met je eens, maar zou simpel fatsoen je dan ook niet zover kunnen brengen om "Nee" te zeggen tegen het eten van vlees? Want wat er in de vlees industrie gebeurt om jou te voorzien van een stukje vlees is dan toch ook verschrikkelijk naar en zou nooit meer moeten gebeuren, net zoals deze brand niet had mogen gebeuren, en nooit meer zou moeten gebeuren!\r
\r
Ik eet zelf al 3,5 geen vlees meer, met name om niet meer bij te dragen aan de gruwelijke praktijken van de vleesch industrie en natuurlijk ook omdat wij als mens eigenlijk helemaal geen vlees eters zijn. \r
\r
Mensen zouden zich zelf eens af moeten vragen wanneer ze zich zelf een "dieren vriend" noemen, of ze dat ook wel daadwerkelijk zijn.. 98% van de dieren vrienden, zijn alleen maar dieren vrienden wanneer het hen uit komt, en dan vaak ook alleen maar bij huisdieren, want "vee" word bij voorbaat al gezien als product wat natuurlijk al een vorm van psychopathie is.
-62 kudos 2017-02-28 21:39:24 op Waarom vliegtuigen niet sneller vliegen
Maar hoe kan het dan dat de heen en terug reis ongeveer even lang duurt, ondanks dat de Aarde draait met gemiddeld 1000mph en een vliegtuig gemiddeld 550mph/600mph gaat. Zou dit niet betekenen dat wanneer een vliegtuig met de rotatie van de Aarde mee vliegt, het vliegtuig eigenlijk achteruit vliegt aangezien de Aarde sneller draait dan het vliegtuig kan vliegen?
-5 kudos 2017-02-16 16:29:29 op Pas op!
@amsterdamboy: Haha ja zelfs hier kunnen ze de 'curvature' niet bewijzen.
11 kudos 2017-01-31 13:14:39 op Zeg helikopter
@JivJiv21:\r
Ah ja, de helicockter.
3 kudos 2017-01-24 17:11:01 op Ik ga springen hoor!
Ja, anders is hij bang dat mensen erachter komen dat hij dik is.
-54 kudos 2017-01-17 20:47:47 op RE: naam bij beroep
@J.Dahmer:\r
\r
Daar ken een leukere versie van; Hoe noem je een homofiele kok die met pensioen gaat? Een uitgekookte flikker.\r
.\r
En als we dan toch bezig zijn; Hoe noem je een homofiele indiaan? Een in-die-anus.
-61 kudos 2017-01-13 17:48:38 op vrijdag de 13e
Helsinki
-8 kudos 2016-12-01 13:38:11 op Laatste Whatsappje
“Jij bent echt een droevig complot figuur.”\r
.\r
Neen, jij VIND mij een droevig complot figuur, big difference.\r
.\r
“Zonder enig verstand van de oorlog te hebben ga je na wat youtube filmpjes gezien te hebben denken verstand te hebben van de oorlog. “\r
.\r
Je kent mij totaal niet, dus jij weet ook niet wat voor onderzoek ik gedaan heb en dit is een aanname en is dus gebasseerd op jou opinie en heeft niks met feiten te maken.\r
.\r
“De nazi's zijn zelf begonnen met het bombarderen van steden. Nazi's hebben doelbewust de oost europese bevolking uitgemoord. Miljoenen Russen hebben ze over de kling gejaagd.”\r
Ja, ik heb ook de “officiele” verhalen gelezen, en zonder te begrijpen waar de Duitsers weg kwamen ziet het er inderdaad uit als een gruwel daad en dat ze uit waren op destructie.. Niets is verder van de waarheid.\r
.\r
“En dan ga jij filmpjes plaatsen over het vernietigen van steden door de geallieerden? Alleen voor idioten en onnozelen is die nieuws! En blijkbaar was het voor jou nieuws...”\r
.\r
Jammer genoeg laat de programering in jou niet toe om de documentaire überhaupt te bekijken, het gaat mij niet om de steden die gebombardeert zijn, want ja ook dit wist ik uit de “officiele” bronnen, waar het mij om draait is HOE het gegaan is, en waarom ze Hitler op de knieeën wouden krijgen. Dat vergt iets meer onderzoek/zoeken dan een paar boeken lezen, want ook die boeken worden eerst gechecked voordat ze worden uitgegeven, en er zijn genoeg boeken geweigerd die niet de propaganda ondersteunden. Waarheid is nooit bang om onderzocht te worden, en dan vraag je je ook af waarom zoveel onafhankelijke onderzoekers geweigerd zijn onderzoek te doen, en velen zelfs opgesloten en tot vandaag de dag zitten die nog steeds vast.\r
.\r
“De geallieerden hebben zeker zwaar foute dingen gedaan en zeker was het bombarderen van Duitse steden vaak discutabel net zoals het smijten van atoombommen kun je hier lang over discussiëren. “\r
.\r
Mee eens.\r
.\r
“Maar lui die youtube filmpjes kijken en roepen dat ze iets "onderzocht" hebben moeten lekker op hun complot blog gaan janken dat ze hun stront niet meer kwijt kunnen op nujij. “\r
.\r
Wederom is dit weer een aanname, als iemand een youtube filmpje deelt, hoeft dat niet zo te zijn dat dit het enige is wat hij/zij onderzocht heeft, toch? En ja, er is veel bagger op het internet/youtube maar dat betekend wederom niet dat ALLES bagger is, toch? En is het niet mogelijk dat iemand een youtube filmpje maakt gebasseerd op oprechte onderzoeken? Ik snap dat je niet alles moet geloven op internet, maar met het gebruik van je eigen hersens kan je dat snel van elkaar scheiden. Alles over één kam scheren als onzin is dan ook weer erg kortzichtig, vind je niet?\r
.\r
Lees anders eens een boek! Ik weet het dat duurt wat langer dan een youtube filmpje maar dan ga je misschien eens echt het volledige plaatje zien. Onder historici is gruwelijk veel discussie over dit onderwerp. Daar heb jij blijkbaar nooit iets van meegekregen. Over blind gesproken.\r
.\r
Wederom weer een aanname, maar uit de opmerking “maar dan ga je misschien eens echt het volledige plaatje zien” kan ik halen dat jij volledig overtuigd bent van jou versie van het verhaal, en dat mag. Waar ik zelf liever een neutrale stand aanhoud en beide kanten van het verhaal luister om zo objectief te kunnen zien naar bewijsmaterialen. Ik heb verder ook niet één keer geclaimed dat ik voor de Duitsers ben of voor de geallieerden, al doet jou bericht doorschijnen dat jij denkt dat ik voor het verhaal van de Duitsers kies waar ik alleen zei dat het goed is beide kanten van het verhaal te horen, want ergens in het MIDDEN van die 2 verhalen is de WAARHEID.
1 kudos 2016-12-01 13:11:18 op Laatste Whatsappje
Hahah dz5b604 how's that program working for ya? :D
-52 kudos 2016-12-01 13:06:29 op Laatste Whatsappje
dz5b604 | 01-12-16 | 13:01 | + 1 -\r
\r
Och weer zo iemand vol met vooroordelen, die schijnbaar niet objectief naar bewijs materiaal kan kijken wat niet eens met "aluhoedjes" te maken heeft aangezien dit gewoon verhalen van overlevenden zijn inclusief beeld materiaal. Bewijst maar weer dat je eerst schreeuwt voordat je nadenkt. En neen, ik ga zeker niet opflikkeren.. Zolang er nog van dat onozele volk als jou rond loopt zijn de "aluhoedjes" zoals jij ze noemt schijnbaar nodig.\r
-7 kudos 2016-12-01 13:01:01 op Laatste Whatsappje
-weggejorist-
-3 kudos 2016-12-01 13:00:49 op Laatste Whatsappje
Grappig om te zien dat niemand hier op Dumpert ook maar iets van die oorlog heeft mee gekregen (in real life) maar wel gelijk op de achterste poten staat zodra het over de 2de WO/Holocaust/Joden gaat. De decenia lange propaganda werpt zijn vruchten af, en dat heeft het altijd gedaan, zelfs tijdens de 2de wereld oorlog ;) Voor de mensen die eens het verhaal van de verliezers willen horen ipv de "victors" die uiteindelijk de geschiedenisboeken hebben geschreven... Er zitten altijd 2 kanten aan een verhaal mensen, en zolang als je beide niet onderzocht hebt ben je aan 1 oog blind en zal je nooit het volledige plaatje zien.
-10 kudos 2016-12-01 12:55:29 op Laatste Whatsappje
-weggejorist-
-8 kudos 2016-12-01 12:53:56 op Laatste Whatsappje
-weggejorist-
-107 kudos 2016-12-01 12:52:28 op Laatste Whatsappje
Ja, ik vond dit vroeger ook smakeloos toen ik alleen nog maar het verhaal van de "victors" gehoord had. Ben toen maar eens een documentaire gaan kijken van de verliezers en het verhaal dat zij te delen hebben. Maakt dit soort geintjes een stuk milder. Als je interesse hebt:\r
\r
https://youtu.be/FUt-yxJODxI...
23 kudos 2016-11-17 18:53:46 op Veel verkeeschaos..
De enige fail die ik hier zie, is van diegene die SBS kijkt.
4 kudos 2016-11-09 14:56:57 op Wat een toeval weer!
Neen, dit is een volledige episode, s11e17 “Bart to the Future” uitgezonden op 19 Maart 2000. En 15 jaar later spelen zich exact dezelfde scenario’s van de Simpsons af. \r
.\r
"Bart to the Future" is the seventeenth episode of the eleventh season of the American animated television sitcom The Simpsons. It originally aired on the Fox ...\r
Original air date: March 19, 2000\r
Episode no: 243\r
.\r
Hier word toch echt duidelijk gemaakt dat Trump mee doet aan de verkiezingen en uiteindelijk wint van Lisa (vrouwelijke kandidaat = Hillary). “We received quite a budget crunch from President Trump” word er door Lisa gezegd in deze episode, waarvan ik voorspel dat Trump de economie van Amerika gaat laten klappen (It’s their Trump card ;) )\r
.\r
https://youtu.be/lxjM1yCcqTQ?t... \r
\r
-4 kudos 2016-11-09 13:53:04 op Wat een toeval weer!
Predictive Programming noemen we dit:\r
\r
https://www.youtube.com/watch?...
-29 kudos 2016-11-04 16:47:12 op Criminelen bedankt!
@Stoli:\r
\r
Are YOU a 'grammar Nazi'? You're probably a jerk: Language pedants are more likely to be introverted and disagreeable\r
\r
Researchers assessed the personality traits of people irked by email errors\r
Introverts were more likely to be riled by grammatical errors and typos\r
Those who hate grammatical mistakes also tend to be disagreeable \r
Typos tended to bother those who were less open and more conscientious \r
\r
\r
Read more: http://www.dailymail.co.uk/sci... \r
0 kudos 2016-10-14 21:34:38 op Luc (14) hoekt horrorclown neer
Promotie stunts voor de nieuwe film IT, nothing to see here.
0 kudos 2016-08-28 15:29:25 op Remi op Safari
Door mijn beperkte motoriek heb ik per ongeluk de reactie geplaatst terwijl hij nog niet klaar was.. vervolg:\r
\r
(want zelf preservatie gaat altijd voor), het dier voor de fun neer schieten is gewoon zinloos geweld.\r
\r
En diegene die riep dat hij het eens is met Old_Spice met zn brandweer en liever je moeder dan je kat.. Dat heeft niks te maken met objectief naar een leven kijken, daar kleeft een emotie aan omdat het je moeder is... Want toch ook liever de buurman zijn hond, dan je eigen hond, toch? \r
\r
Dat is wat ze in de psychologie het ego noemen, dat is alles wat voor jou belangrijk is, maar als er 2 mensen in een gebouw zitten die in de brand staat, waarvan 1 je moeder is.. Dan nog steeds liever je moeder dan die ander ondanks dat de levens dan (vanuit jou perceptie) als mens zijnde evenveel waarde heeft.
3 kudos 2016-08-28 15:23:54 op Remi op Safari
Elk leven heeft evenveel waarde en recht om te leven, en zo moeilijk is het ook niet.. "Do NO harm" is praktisch de enige universele/goddelijke wet waar wij ons aan hoeven te houden. Mensen slaan de plank vaak mis met het verschil in bewust-zijn tussen een dier en een mens, waar een mens zich bewust KAN zijn van zijn/haar acties en een dier niet. Een dier reageert dus instinctief, wanneer het honger heeft moet het eten, waar een mens de bewuste keuze maakt om een dier te beroven van het leven zonder dat zijn/haar leven daar zelf van af hangt (want z
8 kudos 2016-08-20 10:18:04 op Karton stampen bij Appie
Behalve zo'n 2/3de van Nederland incl. je collega's en misschien zelfs je baas. :D
-36 kudos 2016-08-20 10:16:14 op Karton stampen bij Appie
Weet je zeker dat je niet voor de gek gehouden bent toen ze jou leerden hoe je moest opdrukken??
12 kudos 2016-08-18 15:06:35 op Vrachtwagenchauffeur heeft haast
Gezien de vrachtwagen er zonder problemen door heen is gekomen kunnen we vast wel concluderen dat het kan. Dat het verstandig is om te doen even terzijde.
-32 kudos 2016-07-03 11:29:50 op Hey KUDTouders!
Er is niemand die ik ken die zich veiliger voelt met politie, er zijn ook maar zelden mensen die daadwerkelijk de hulp krijgen waar de politie officieel voor bedoelt is.
Leg mij maar eens uit waarom ALLE politie bureau's ingeschreven staan op KvK als winstgevend BEDRIJF/CORPORATIE.. Alle "landen" wereldwijd zijn corporaties zo ook "THE STATE OF THE NETHERLANDS" en al die corporaties zijn dochter bedrijven van The Triple Crown corporation, Crown Corp. London (Financial structure) Vatican (Religious structure) en Washington D.C (Military structure). Vaticaan, London en Washington D.C (District of COLUMBIA) zijn alle 3 een land binnen een land... een soevereine staat met eigen wetten, politie macht, brandweer etc. Voor een uitgebreide uitleg gebasseerd op feiten en dus GEEN theorieën:
http://humansarefree.com/2014/...
Politie is niet dat wat ze ons hebben doen geloven.
-30 kudos 2016-05-30 12:55:04 op Aluhoedje debunkt SpaceX leugen!
Aluhoedje gespot
Erwt&Bernie | 30-05-16 @ 12:51 | + 0 -
.
Ja ja.. Dat is ook het enige wat jullie geleerd hebben om te roepen
.
(NaturalNews) If you're a conspiracy theorist, then you're crazy, right? That's been the common belief for years, but recent studies prove that just the opposite is true.
.
Researchers -- psychologists and social scientists, mostly -- in the U.S. and United Kingdom say data indicate that, contrary to those mainstream media stereotypes, "conspiracy theorists" appear to be more sane than people who accept official versions of controversial and contested events.
.
http://www.naturalnews.com/047...
Now, don't you look stupid :)
-59 kudos 2016-05-30 12:40:55 op Aluhoedje debunkt SpaceX leugen!
De beste man heeft nog nooit van een gyroscoop gehoord.
Reebensteeltje | 30-05-16 @ 10:44 | + 59 -
En jij hebt schijnbaar geen idee hoe een gyroscope werkt.
.
https://www.youtube.com/watch?... .
Vinden jullie het niet vreemd dat (bijna) iedereen 100% zeker weten dat we op een ronde planeet leven terwijl niemand het met zijn/haar eigen ogen gezien heeft. De enige reden waarom wij geloven dat we op een ronde planeet leven is het feit dat ze ons dat op jonge leeftijd hebben wijs gemaakt, en dat is dan ook de enige reden waarom de meesten niet zien dat NASA volledig fake is en gebruik maakt van CGI. En dan hebben we hollywood nog die ons 10talle jaren lang met entertainment heeft wijs gemaakt dat we op een ronde aarde leven. Films van Walt Disney uit de jaren '40 (of nog eerder) laten een Globe Earth zien in de intro... Waarom? Om de mensen voor te bereiden op de al lang geplande fake moon landing zodat mensen niet zouden twijfelen aan het foto/video materiaal en zo het concept van de Globe Earth als zoete koek geslikt werd.
.
Maar vraag jezelf af... Met al de technologie tegenwoordig, en al die zogenaamde satelieten in de ruimte... waarom hebben we dan nog geen channel met 24/7 live beeld materiaal van een roterende aarde? Waarom hebben we überhaupt nog geen enkel video materiaal van een roterende aarde? Waarom zo weinig foto's? Waarom zijn de foto's zo verschillend door de jaren heen... land massa's die kleiner en groter zijn geworden? Iedereen die één hersencel of meer heeft kan onderzoek doen hier naar, zo zijn er honderden video's op youtube... En nee, niet alles wat op Youtube staat is waar, maar er zijn genoeg mensen die grondig onderzoek gedaan hebben. De sleutel ligt hem in het gebruik maken van je eigen gezonde verstand en even alles te vergeten wat jou geleerd is door de jaren heen, zodat je er met een open mind naar kan kijken.
-3 kudos 2016-05-27 13:27:43 op Nederland vanuit ISS
i.imgur.com...
Kauw-Sjotel | 26-05-16 @ 21:12 | + 1 -
.
Kijk eens naar die reflectie van de zon in het water.. Hoe kan de zon zo'n hotspot geven als hij 150 miljoen km van de Aarde af staat? En dat niet alleen, alleen de helft van de zon zie je reflecteren in het water, waar het licht dan ook op het land zou moeten schijnen om een volledige cirkel te krijgen, wederom is het land weer volledig donker.
1 kudos 2016-05-26 19:01:41 op Nederland vanuit ISS
Sterren*
.
En ook geen reflectie van het zonlicht op de wolken zo te zien..
0 kudos 2016-05-26 18:58:31 op Nederland vanuit ISS
Ze zijn vergeten de afsluitdijk erin te photoshoppen... En waar zijn de sterrin in de achtergrond? Volledig zwart. En is het licht of donker? Ik zou zeggen donker aangezien het land er volledig donker uitziet... Maar waarom zien we dan geen verlichting van de lampen van steden? En wat is dat voor licht bij de waddeneilanden? De zon? Waarom is het land dan zo donker? En waarom is het zonlicht zo gecentreert? Als de zon daadwerkelijk 150 miljoen km weg is, zou dan niet alles op de foto licht moeten opvangen? Raar... Allemaal CGI dit.