DumpStats voor Maxmelon

1,378 +1440 -62

Kudos

#30507 (Top 11.0737%)

Kudos/dag 0.5
Kudos/reaguursel 30.62
Meeste kudos op 1 reaguursel 503
Minste kudos op 1 reaguursel -22

45

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.02
Topreaguursels 1
Woorden per reaguursel 17
Reacties per reaguursel 0.51
Meeste reaguursels op 1 dag 5
Aantal x weggejorist 0
Gestart op 08-06-2017

Kudoverloop over tijd

-22 kudos 2017-12-06 10:28:28 op Steile heuvel in parcours
Echte Nederlanders rijden hier zo naar boven, bellend en al uiteraard.

-22 kudos 2017-12-27 18:15:11 op HEY!
Schrokhrood

-3 kudos 2018-02-02 16:16:32 op Reaguurders worden uitgelaten
Is dit een nieuwe videofuck intro? "That's gotta be the weirdest shit I've ever seen!"

0 kudos 2022-02-03 15:33:46 op Nieuwe stukadoor gevonden
@dizsaidup, nee hoor! Ik bedoel stuc in zn broek. Ken je klassiekers...

3 kudos 2022-04-09 13:34:21 op Stuntpiloot vs G-krachten
Geloof het of niet maar ik heb wel eens met deze stuntpiloot gevlogen. Hij was part-time als piloot bij onze maatschappij werkzaam. Uiteraard zonder de stuntmanoeuvres welteverstaan!

5 kudos 2022-02-04 18:51:43 op Journalist tegen persvoorlichter
@hetkloptniet, dit geloof je zelf toch niet? Je beseft dat het meerendeel van de "problemen" die je nu noemt waarvan Amerika ons zogenaamd "gered" heeft, ook zelf veroorzaakt heeft? Denken dat Amerika ook maar iets doet " voor ons" wat niet in hun eigen voordeel is, is heel naïef. Maar aan reacties zoals de jouwe kun je zien dat hun propaganda goed gewerkt heeft. Ze zijn geen haar beter dan de zogenaamde "vijanden" van het westen.

6 kudos 2017-12-27 18:15:36 op HEY!
Schrokbrood*

7 kudos 2021-06-05 09:25:02 op Postbezorger met hart voor de zaak
Ja! Al mijn favorieten zijn ook weg! Zelfs als ik nieuwe toevoeg worden ze niet opgeslagen. Mijn levenswerk....

10 kudos 2022-02-24 20:33:59 op Oekraïne onder vuur?
Ik ken dit filmpje ergens van. Is volgens mij niet van vandaag. Alhoewel het net zo goed wel had kunnen zijn...

13 kudos 2020-01-13 09:30:16 op Diorama
Mooi!

13 kudos 2021-09-14 15:44:52 op TeamVluchtstrook Compilatie
Waar is Patrick van de verkeerspolitie als je hem nodig hebt? Die zou er wel raad me weten!

26 kudos 2017-12-27 18:10:34 op Ik ben fucking snel
Netjes links inhalen en niet onnodig links plakken +1

26 kudos 2022-02-21 10:47:06 op Eunice op Schiphol!
De autopilot staat volledig uit onder dit soort omstandigheden. Sterker nog, de autopilot landt ( binnen onze procedures ) maar een heel klein percentage van de landingen. Alleen als het zicht dermate slecht is dat een automatische landing vereist is, maakt de autopilot de landing. Dit vereist echter hoge nauwkeurigheid van zowel de instrumenten aan boord als ook de instrumenten opcde de grond. De localizer (horizontale guidance) en glideslope (vertikale guidance) moeten dan heel accuraat signaal geven aan het toestel. Dit wordt gegarandeerd door de afstand tussen toestellen op de grond en op de approach groter te maken. Dit is minder efficiënt en daardoor wordt dit zo veel mogelijk voorkomen behalve als het weer het vereist. Dit heeft tot gevolg dat 95% van de landingen gewoon met de hand gevlogen worden. HAND!

51 kudos 2022-03-01 11:24:00 op Elon houdt woord
Zou graag berichten zien dat alle beloofde militaire goederen ook aangekomen zijn ondertussen...

59 kudos 2020-12-19 19:14:40 op Stukje vliegen in dichte mist
Als het een radiohoogtemeter geweest was zou dat kunnen. Die meet de hoogte boven het terrein door middel van radiogolven. Een gewone hoogtemeter (op luchtdruk)zoals in dit toestel, meet de hoogte vanaf een vooraf ingesteld referentie niveau. Meestal de luchtdruk op zeeniveau. De hoogtemeter geeft dus de hoogte boven zeeniveau aan. Je moet dus op je kaart kijken hoe hoog het lokale terrein boven zeeniveau ligt om te weten hoe hoog je boven de bergtop vliegt. Mand

503 kudos 2022-01-20 22:58:00 op Approaching runway
Vliegtuig is een Boeing 737NG. Dit is een practice-autoland. Ook wel een CAT 2 of CAT 3 landing. Gezien het punt waarop de baan in zicht is (al vrij vroeg), zou een autoland in dit geval niet nodig zijn. Vandaar een practice-autoland. Normaal zou een CAT 1 approach (in het geval van een ILS approach) hier volstaan. Een CAT 1 approach wordt altijd met de hand geland. Op een bepaald punt in de video zegt de pilot flying namelijk "second autopilot". De tweede autopilot wordt namelijk alleen samen met de eerste aangezet in het geval van een autoland. Daarnaast roept de pilot monitoring op een gegeven moment "flare". Dit wordt door de pilot flying bevestigd. Flare is een indicatie op het instrumentenpaneel dat aangeeft dat de automatische piloot de "flare" Modus als het ware klaar heeft staan. De flare Modus is het laatste deel van de landing waar het vliegtuig de neus iets optrekt om met minimale verticale snelheid de baan te raken. Al met al een heel standaard procedure die normaal alleen gebruikt wordt in slecht zicht. Er gebeurt verder niks speciaals in deze video. MAND!