1,378 +1440 -62
Kudos
#30507 (Top 11.0737%)
Kudos/dag | 0.5 |
Kudos/reaguursel | 30.62 |
Meeste kudos op 1 reaguursel | 503 |
Minste kudos op 1 reaguursel | -22 |
1,378 +1440 -62
Kudos
#30507 (Top 11.0737%)
Kudos/dag | 0.5 |
Kudos/reaguursel | 30.62 |
Meeste kudos op 1 reaguursel | 503 |
Minste kudos op 1 reaguursel | -22 |
45
Reaguursels
Reaguursels/dag | 0.02 |
Topreaguursels | 1 |
Woorden per reaguursel | 17 |
Reacties per reaguursel | 0.51 |
Meeste reaguursels op 1 dag | 5 |
Aantal x weggejorist | 0 |
Gestart op | 08-06-2017 |
Kudoverloop over tijd
15 kudos 2023-05-11 01:16:17 op Meisje met ijzeren longen
Thalassophobia, niet Googlen!
4 kudos 2023-01-11 13:56:05 op Nog nooit waren er zoveel tanks in Nederland
Maar dan x 3
-13 kudos 2022-04-21 14:07:58 op Megaexplosie Bilthoven gefilmd
"De gas die"
3 kudos 2022-04-09 13:34:21 op Stuntpiloot vs G-krachten
Geloof het of niet maar ik heb wel eens met deze stuntpiloot gevlogen. Hij was part-time als piloot bij onze maatschappij werkzaam. Uiteraard zonder de stuntmanoeuvres welteverstaan!
51 kudos 2022-03-01 11:24:00 op Elon houdt woord
Zou graag berichten zien dat alle beloofde militaire goederen ook aangekomen zijn ondertussen...
24 kudos 2022-02-25 22:55:34 op Zelensky zegt dikke pik
Deze man is al onsterfelijk, wat er ook moge komen!
10 kudos 2022-02-24 20:33:59 op Oekraïne onder vuur?
Ik ken dit filmpje ergens van. Is volgens mij niet van vandaag. Alhoewel het net zo goed wel had kunnen zijn...
26 kudos 2022-02-21 10:47:06 op Eunice op Schiphol!
De autopilot staat volledig uit onder dit soort omstandigheden. Sterker nog, de autopilot landt ( binnen onze procedures ) maar een heel klein percentage van de landingen. Alleen als het zicht dermate slecht is dat een automatische landing vereist is, maakt de autopilot de landing. Dit vereist echter hoge nauwkeurigheid van zowel de instrumenten aan boord als ook de instrumenten opcde de grond. De localizer (horizontale guidance) en glideslope (vertikale guidance) moeten dan heel accuraat signaal geven aan het toestel. Dit wordt gegarandeerd door de afstand tussen toestellen op de grond en op de approach groter te maken. Dit is minder efficiënt en daardoor wordt dit zo veel mogelijk voorkomen behalve als het weer het vereist. Dit heeft tot gevolg dat 95% van de landingen gewoon met de hand gevlogen worden. HAND!
5 kudos 2022-02-04 18:51:43 op Journalist tegen persvoorlichter
@hetkloptniet, dit geloof je zelf toch niet? Je beseft dat het meerendeel van de "problemen" die je nu noemt waarvan Amerika ons zogenaamd "gered" heeft, ook zelf veroorzaakt heeft? Denken dat Amerika ook maar iets doet " voor ons" wat niet in hun eigen voordeel is, is heel naïef. Maar aan reacties zoals de jouwe kun je zien dat hun propaganda goed gewerkt heeft. Ze zijn geen haar beter dan de zogenaamde "vijanden" van het westen.
0 kudos 2022-02-03 15:33:46 op Nieuwe stukadoor gevonden
@dizsaidup, nee hoor! Ik bedoel stuc in zn broek. Ken je klassiekers...
2 kudos 2022-02-03 11:08:46 op Nieuwe stukadoor gevonden
Volgens mij heeft ie een behoorlijk stuc in zn broek.
Topcomment 503 kudos 2022-01-20 22:58:00 op Approaching runway
Vliegtuig is een Boeing 737NG. Dit is een practice-autoland. Ook wel een CAT 2 of CAT 3 landing. Gezien het punt waarop de baan in zicht is (al vrij vroeg), zou een autoland in dit geval niet nodig zijn. Vandaar een practice-autoland. Normaal zou een CAT 1 approach (in het geval van een ILS approach) hier volstaan. Een CAT 1 approach wordt altijd met de hand geland. Op een bepaald punt in de video zegt de pilot flying namelijk "second autopilot". De tweede autopilot wordt namelijk alleen samen met de eerste aangezet in het geval van een autoland. Daarnaast roept de pilot monitoring op een gegeven moment "flare". Dit wordt door de pilot flying bevestigd. Flare is een indicatie op het instrumentenpaneel dat aangeeft dat de automatische piloot de "flare" Modus als het ware klaar heeft staan. De flare Modus is het laatste deel van de landing waar het vliegtuig de neus iets optrekt om met minimale verticale snelheid de baan te raken. Al met al een heel standaard procedure die normaal alleen gebruikt wordt in slecht zicht. Er gebeurt verder niks speciaals in deze video. MAND!
16 kudos 2021-12-02 11:08:56 op Wappies rijden 60 op de snelweg bij Amersfoort
Typisch, zo'n dodge ram. Vooroordeel bevestigd... Tokkiewagen!
34 kudos 2021-11-24 08:42:56 op Raad de stad
Almere
13 kudos 2021-09-14 15:44:52 op TeamVluchtstrook Compilatie
Waar is Patrick van de verkeerspolitie als je hem nodig hebt? Die zou er wel raad me weten!
36 kudos 2021-08-25 15:46:06 op Werkt goed z'n IRobot
Welles!
19 kudos 2021-07-05 11:04:57 op Inbreker is op roverspad
Wat de hek?!
7 kudos 2021-06-05 09:25:02 op Postbezorger met hart voor de zaak
Ja! Al mijn favorieten zijn ook weg! Zelfs als ik nieuwe toevoeg worden ze niet opgeslagen. Mijn levenswerk....
46 kudos 2021-05-26 19:36:03 op FunX klaar met vrouwenmepper Lul' Kleine
Mooi
11 kudos 2021-04-23 17:07:35 op IJs wil deze kant op
Ijzinghekkend
71 kudos 2021-04-11 18:13:26 op Hou m'n rumcola ff vast
Ik las Rucola
6 kudos 2021-04-11 17:50:29 op Wappiemars door Amstelveen
Inderdaad, die mensen zijn niet goed snickers
15 kudos 2021-02-26 11:00:32 op Fuck deze banden bro
Band!
49 kudos 2021-01-27 19:59:40 op Karma is een bitch!
Mooi!
59 kudos 2020-12-19 19:14:40 op Stukje vliegen in dichte mist
Als het een radiohoogtemeter geweest was zou dat kunnen. Die meet de hoogte boven het terrein door middel van radiogolven. Een gewone hoogtemeter (op luchtdruk)zoals in dit toestel, meet de hoogte vanaf een vooraf ingesteld referentie niveau. Meestal de luchtdruk op zeeniveau. De hoogtemeter geeft dus de hoogte boven zeeniveau aan. Je moet dus op je kaart kijken hoe hoog het lokale terrein boven zeeniveau ligt om te weten hoe hoog je boven de bergtop vliegt. Mand
10 kudos 2020-12-14 19:03:22 op LIVE: Persco des doods!
Wat is die herrie op de achtergrond?
11 kudos 2020-06-19 18:04:19 op Zwaar ongeluk vrachtwagen A50
Domme ramptoerist.
13 kudos 2020-01-13 09:30:16 op Diorama
Mooi!
32 kudos 2020-01-13 09:26:52 op Vieze vrachtwagen #2
Mooi!
-1 kudos 2019-06-24 10:35:54 op Dit is een Duitse herder
Blaffen-SS
96 kudos 2019-05-06 09:13:28 op Carjackers falen door terugvechtman
It's a manual!
1 kudos 2018-03-06 14:00:39 op Stroomdraadje versus boom
Amperenboom?
13 kudos 2018-03-06 13:56:27 op Stroomdraadje versus boom
The prodigy - invaders must die
-3 kudos 2018-02-02 16:16:32 op Reaguurders worden uitgelaten
Is dit een nieuwe videofuck intro? "That's gotta be the weirdest shit I've ever seen!"
26 kudos 2018-01-02 11:24:20 op Nieuwjaar in Rusland
Rusbrand
6 kudos 2017-12-28 09:40:18 op BMW rijdster doet uit de hoogte
Zo ververs ik ook m'n motorolie, snap de consternatie niet
24 kudos 2017-12-27 18:46:10 op Ik heb toch niks verkeerd gedaan?
Achterbaks
6 kudos 2017-12-27 18:15:36 op HEY!
Schrokbrood*
-22 kudos 2017-12-27 18:15:11 op HEY!
Schrokhrood
26 kudos 2017-12-27 18:10:34 op Ik ben fucking snel
Netjes links inhalen en niet onnodig links plakken +1
28 kudos 2017-12-27 12:48:16 op Indiërs doen road rage
Mag deze in de bloody soundboard?
116 kudos 2017-12-26 10:11:13 op Indiërs doen road rage
Why you fuck me?! I fuck you bloody!
-1 kudos 2017-12-24 12:05:34 op Goeiemorgen
https://www.instagram.com/aman...
-22 kudos 2017-12-06 10:28:28 op Steile heuvel in parcours
Echte Nederlanders rijden hier zo naar boven, bellend en al uiteraard.
7 kudos 2017-06-08 11:38:05 op Classic: Supercell boven Venlo
Deze in de soundboard graag!