DumpStats voor Kornflake

36,572 +37730 -1158

Kudos

#1671 (Top 0.5229%)

Kudos/dag 5.91
Kudos/reaguursel 19.77
Meeste kudos op 1 reaguursel 2470
Minste kudos op 1 reaguursel -153

1,850

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.3
Topreaguursels 3
Woorden per reaguursel 19.3
Reacties per reaguursel 0.31
Meeste reaguursels op 1 dag 10
Aantal x weggejorist 18
Geregistreerd op 20-07-2009
Eerste reactie op 20-07-2009

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

0 kudos 2026-06-22 14:16:12 door sheepstrike op Noren nemen Times Square over
@Wateenaccountnaamzeg | 22-06-26 | 11:56: Gek hè. Zou het er wat mee te maken hebben dat het één zo'n 800 jaar recenter is of lijkt je van niet? Vreemd dat we de slag bij Arnhem nog herdenken terwijl niemand zich meer de Utrechtse Successieoorlogen uit 1159 voor de geest kan halen1!1!

-2 kudos 2026-06-22 09:56:48 door Wateenaccountnaamzeg op Noren nemen Times Square over
Dus je vergelijkt hier de tijd van speren met een steen met de tijd van buskruit en wereldreizen? Volgens mij word in Noorwegen door niemand geklaagd over het ophemelen van de Vikingen, dit in tegenstelling tot onze VOC bijvoorbeeld.

-31 kudos 2026-06-19 21:26:58 door TanteTinus op Nieuwe beelden uit Moskou
Wat een lulpraat zeg. Er zijn er tig te noemen die er helemaal geen moeite mee hebben. Noem zo n beetje alle Brics landen. En wat zegt het precies dat zelfs alle Asmogendheden van 80 jaar terug Oekraïne steunen dan?


-3 kudos 2026-06-18 13:20:15 door Schuurm op Re: Oekraïne slaat weer toe
Is dit (allemaal) Moskou?
Google geeft de dichts bijzijnde raffinaderij op ongeveer 200km van Moskou.
Zo'n grote olie of gas opslagtank is ook makkelijk te zien op maps.

2 kudos 2026-06-18 08:00:56 door owikzegmaarwat op Moeder natuur gaf een showtje
Het had ook wel geholpen als meneer horizontaal had gefilmd, maar de mens zal het nooit leren.
Ze zouden de camera in de telefoon moeten kantelen, of de software instellen dat ie horizontaal filmt als ie rechtop wordt gehouden, probleem opgelost.

10 kudos 2026-06-17 15:31:03 door ViesVuilVarken op Kosso niet goed begrijpen
Alsof het om die ongelooflijke druif gaat die die video maakt. Het gaat om die goedgelovige zieltjes die zijn meuk zien en vervolgens denken "oh hij heeft een punt". En al bereikt het maar 5 mensen, dan heb je toch weer 5 mensen die iets minder debiel zijn.

-6 kudos 2026-06-10 22:48:23 door mmaster2 op Ff een klein zetje
Ja hoor

*slow clap

Daar hebben we 'em.. de aanrijding! Orgineel!

1 kudos 2026-06-04 19:57:58 door der Schmutz op Mexicaanse journalist filmt eigen kidnapping
Hoewel tenenkrommend taalgebruik, in dit geval gaat de inhoud boven de vorm.
El Salvador is een onderbelicht voorbeeld van hoe je dit soort terreur aanpakt. De kwaden mogen best onder de goeden lijden.

8 kudos 2026-06-04 19:57:34 door Naregeit op Mexicaanse journalist filmt eigen kidnapping
Dat hebben ze in 2006 al geprobeerd en heeft mede geleid tot de opkomst van Los Zetas en CJNG toen de gevestigde orde werd gearresteerd of gedood. Het geweld is geëxplodeerd en het aantal jaarlijkse doden door kartelgeweld sindsdien meer dan vertienvoudigd. Heb je wellicht nog andere ideeën? Oh en mocht je er in geïnteresseerd zijn, borderlandbeat.com is een Engelstalige site die al sinds vele jaren verslag doet daarvan.

8 kudos 2026-05-27 18:42:48 door billybob34563211 op Ruud Gullit bij Pauw & de Wit
Inderdaad, zolang je je gewoon gedraagt als Nederlander ben je wat mij betreft gewoon Nederlander. Daarmee bedoel ik: Je Nederlander voelen, een bijdrage leveren aan de Nederlandse samenleving, de Nederlandse taal spreken. Als je dat doet dan interesseert het mij verder echt geen biet of je nou zwart, wit, rood, of blauw bent of waar je dan ook vandaan komt.
Er zijn immigranten die zich berfect geintegreerd hebben, en er zijn 3e generatie autochtonen die nog steeds elke dag met een andere vlag over straat gaan en een andere taal spreken zodra het kan.

5 kudos 2026-05-10 18:09:12 door comentator op Onkruid in de tuin
Als hij alleen het pad had gedaan, had ik het mooier gevonden. Bijna zonde.

48 kudos 2026-05-10 07:58:45 door be-neb op Onkruid in de tuin
Het verhaal dat een tegeltuin onderhouds vrij is kan dus ook de prullenbak in.

0 kudos 2026-05-02 08:15:32 door F CL op Drone training met GTA V
@clitlikker | 01-05-26 | 15:44:
uitputting? Ze zijn zelf begonnen en worden zelf uitgeput en vernederd.

3 kudos 2026-05-01 20:10:49 door Kornflake op Drone training met GTA V
@clitlikker, Oekraine vecht al grotendeels met drones. Had laatst de wereldwijde primeur door posities in te nemen + krijgsgevangenen te nemen met alleen drones. Ook zijn alle raffinaderijen binnen 2500km (zo'n 80% van het totaal) al meerdere keren door Oekraine geraakt. Oekraine heeft eigen luchtverdediging ontwikkeld waar nu ook het Midden Oosten gebruik van maakt en zelfs de VS erg in geïnteresseerd is. Het is juist Oekraine, ooit de 'hersenen van de USSR genoemd, die deze oorlog gaan winnen. Mand.

-1 kudos 2026-05-01 13:44:37 door clitlikker op Drone training met GTA V
Kan best zijn Rusland is heer en meester in uitputtingstacktieken. Voorlopig houden ze het al 4 jaar vol.

6 kudos 2026-04-30 20:05:25 door Derper1988 op Iemand iets kwijt op de A12 richting Utrecht?
Dat is de regel die de weginspecteurs hanteren, om zo nog meer ongelukken te voorkomen. Maarja jij loopt daar toevallig naar rechts… ga je ervoor zorgen dat jou voertuig jezelf aanrijd? Kijk het zal gek gaan met een vrachtwagen maar goed niet iedereen die hier leest rijd in een vrachtauto ;)

0 kudos 2026-04-22 23:15:58 door BusterZZZ op Van metro naar het politiebusje
@konijn55 | 22-04-26 | 22:48: Welnee.

De PVV moest het opnemen tegen een compleet machtsapparaat van linkse ambtenaren, belangenorganisaties en adviesraden.

Als de democratie in Nederland had gewerkt zaten we niet in deze drek.

4 kudos 2026-04-20 19:11:06 door billybob34563211 op De vetste beelden ooit met een telefoon genomen
@The_Noudster | 20-04-26 | 18:47: Gelukkig heb jij nog nooit van relativiteit gehoord.
Maar om het over je sceptische blik op de snelheden te hebben, jij gelooft ook vast niet in auto's, want het kan nooit dat je dan 100km per uur gaat terwijl een mens zo snel niet kan lopen...

-8 kudos 2026-04-20 16:47:26 door The_Noudster op De vetste beelden ooit met een telefoon genomen
Nou ja, zweven. De aarde beweegt zich met een duizelingwekkende snelheid van bijna 110 duizend kilometer per uur. Probeer daar maar weer terug te keren met een raket die maximaal een derde daarvan kan. Bijna niet voor te stellen inderdaad