DumpStats voor JWWillemsen

522 +559 -37

Kudos

#47090 (Top 14.7349%)

Kudos/dag 0.82
Kudos/reaguursel 14.5
Meeste kudos op 1 reaguursel 90
Minste kudos op 1 reaguursel -12

36

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.06
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 18.3
Reacties per reaguursel 0.61
Meeste reaguursels op 1 dag 7
Aantal x weggejorist 0
Geregistreerd op 04-03-2022
Eerste reactie op 29-09-2024

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

9 kudos 2026-06-21 17:50:55 door Nocommentry op Agent doet beenveeg
Deden ze maar een inburgeringscursus.. Die hoeven asielzoekers niet te doen helaas..

0 kudos 2026-06-13 20:15:47 door Espesbes op Domme vrouw
@Skunk57 net zo rijdt dan dat, toch? En groter als.

-4 kudos 2026-06-12 19:58:15 door dWork op Jaloerse vriend?
@simvastatien | 12-06-26 | 20:04: Daarom filmt ze zich haarzelf,.. alles is fake!

-3 kudos 2025-10-07 19:09:59 door JWWillemsen op Gooi maar in z'n achteruit Helmut!
@LonelyWanker | 07-10-2025 | 19:49:
Ik ga ervan uit dat het schip dan ook dichterbij kan komen, of denk je dat ze die helling voor de lol zo hoog gemaakt hebben?
Hoger water, dichter bij de kade. Ga eens bij een veerboot kijken ofzo.

-2 kudos 2025-03-23 14:39:29 door JWWillemsen op Jej de pakketbezorger is er eindelijk!
@ApoIIyon | 23-03-2025 | 15:01:
Nee gelukkig niet. Ik had in de krant gelezen dat PostNL graag de wet wil overtreden door o.a. op de stoep te mogen parkeren.
Hier zie je de reden waarom, hun chauffeurs kunnen niet rijden.
Maar blijkbaar had jij mijn reactie anders opgevat :-)

6 kudos 2025-03-23 14:32:26 door cftbl01 op Jej de pakketbezorger is er eindelijk!
@Bitterkoning777 | 23-03-25 | 15:24: Achteruit rijden is een speciale verrichting. Je bent het hoe dan ook schuld. Bestelbus had kunnen besluiten om vooruit te rijden en een blokje om te gaan.

7 kudos 2025-03-23 14:01:48 door ApoIIyon op Jej de pakketbezorger is er eindelijk!
U werkt bij PostNL? Misschien gewoon de spiegels correct gebruiken, gebeurt dit ook niet, en als u niet zeker bent, stapt u even uit om te kijken...