162 +223 -61
Kudos
#71599 (Top 22.4040%)
| Kudos/dag | 1 |
| Kudos/reaguursel | 4.38 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 62 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -18 |
162 +223 -61
Kudos
#71599 (Top 22.4040%)
| Kudos/dag | 1 |
| Kudos/reaguursel | 4.38 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 62 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -18 |
37
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.23 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 17.7 |
| Reacties per reaguursel | 0.22 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 5 |
| Aantal x weggejorist | 1 |
| Geregistreerd op | 11-12-2022 |
| Eerste reactie op | 15-01-2026 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
12 kudos 2026-06-24 18:30:30 door Lars1463 op Hitteplan, gewoon lekker feesten.
Met 6 andere mannen zeker
26 kudos 2026-06-14 17:23:56 door xspalm op Touw vergeten bij bungeejump
Goed dat je dat even aangeeft, dat nooit had mogen gebeuren. Dan snappen de andere reaguurders dat ook.
-3 kudos 2026-06-13 14:01:19 door Uhoortnogvanons op Het is weekend!
@Geitencheese_met_nuts, praat jij in een Engelstalig land ook met wat Nederlandse woordjes tussendoor?
4 kudos 2026-06-04 06:58:57 door Pimmetjes op Die ene NSB-collega
Waarom moet jij als taxi gaan fungeren terwijl je wellicht hele andere plannen hebt die avond. Omdat anderen te skeer zijn om een taxi te betalen? Omdat anderen zich niet konden inhouden na het 2e drankje?
5 kudos 2026-06-04 06:49:10 door NatteKiwi op Die ene NSB-collega
Dronken mensen gaan zitten vervoeren is een leuke bezigheid waar je zelf ook veel aan hebt, wou je zeggen? Incapabele wezens die je auto onderkotsen en kabaal maken, rot toch op man.
6 kudos 2026-06-04 06:25:26 door freakspark op Die ene NSB-collega
Omdat je gewoon naar huis wil, ipv een half uur met die irritante blaaskaken de verkeerde kant op te rijden?
28 kudos 2026-06-04 04:32:18 door upbeat op Die ene NSB-collega
Omdat het van die "stoere" jongens zijn, met een grote bek, die zich niets laten vertellen?
Het is ook maar en gok hé. En tegelijkertijd, laat ze maar eens een consequentie voelen van die idioterie.
11 kudos 2026-04-08 16:43:29 door ReserveBoer op DUMPERTREETEN met Finn Visser en Manon!
Kun je wel masturberen met twee kapotte schouders?