273 +334 -61
Kudos
#59453 (Top 18.6034%)
| Kudos/dag | 0.34 |
| Kudos/reaguursel | 30.33 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 197 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -60 |
273 +334 -61
Kudos
#59453 (Top 18.6034%)
| Kudos/dag | 0.34 |
| Kudos/reaguursel | 30.33 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 197 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -60 |
9
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.01 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 12.9 |
| Reacties per reaguursel | 1 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 1 |
| Aantal x weggejorist | 2 |
| Geregistreerd op | 27-12-2023 |
| Eerste reactie op | 05-04-2024 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
2 kudos 2026-06-16 08:46:42 door DAFLUP op De hockeytrainer is geslaagd voor z'n examens
@Erikje Ik ben zelf jeugdtrainer bij een hockeyclub en in mijn team is bijna de helft van Turkse komaf. Het is de sport zélf die minder tokkies aantrekt. Zoals jij .
-2 kudos 2026-06-16 07:40:13 door markstar1963 op De hockeytrainer is geslaagd voor z'n examens
@vriesvak | 16-06-26 | 01:46: Geen obsessie, het valt gewoon op als je er een keer geen ziet.
6 kudos 2026-06-15 23:46:12 door vriesvak op De hockeytrainer is geslaagd voor z'n examens
Jezus man, wat verdrietig voor je dat je zo geobsedeerd bent met buitenlanders, dat dat het eerste is waar je aan denkt bij het zien van dit filmpje.
23 kudos 2026-06-15 20:20:56 door Sandertje98 op De hockeytrainer is geslaagd voor z'n examens
Ze zijn ook zo beschaafd, ik vraag mij af door welk verschil in opvoeding.. hmmm...
21 kudos 2026-06-09 08:28:28 door Corsair-Gamer op Jij gaat de bus uit
@Valreep | 09-06-26 | 09:53: Nee, krokettenbos, is wat ruwer.
-67 kudos 2026-06-09 07:53:46 door Valreep op Jij gaat de bus uit
U komt vaak in het frikandellenbos?
4 kudos 2024-06-03 17:18:11 door kapodtmakert op Verhuftering van de maatschappij samengevat in 43 seconden
Jij bent dus een onderdeel van het probleem. Asociale bloedzuiger. Hou je gewoon aan de snelheid, is beter voor je bloeddruk.
5 kudos 2024-06-03 16:37:01 door Desc op Verhuftering van de maatschappij samengevat in 43 seconden
post je dit nu puur om aandacht te krijgen of ben je echt zo dom dat je dit echt vindt?
7 kudos 2024-06-03 13:00:55 door itsameee op Verhuftering van de maatschappij samengevat in 43 seconden
Oh ja, dat iemand niet te hard kan rijden is de schuld van degene die zich aan de regels houdt.. Laat me raden, jij rijdt een VW Golf?