3,565 +4132 -567
Kudos
#17692 (Top 5.5360%)
| Kudos/dag | 1.05 |
| Kudos/reaguursel | 13.11 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 344 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -64 |
3,565 +4132 -567
Kudos
#17692 (Top 5.5360%)
| Kudos/dag | 1.05 |
| Kudos/reaguursel | 13.11 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 344 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -64 |
272
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.08 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 13.5 |
| Reacties per reaguursel | 0.36 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 11 |
| Aantal x weggejorist | 14 |
| Geregistreerd op | 05-03-2017 |
| Eerste reactie op | 05-03-2017 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
14 kudos 2026-06-20 08:38:15 op Opeens weet je het …
Ze zijn de 'N' vergeten te bedrukken tussen de letters
-3 kudos 2026-06-20 08:36:44 op Hoe heb je geslapen?
Gemiste kans om tussen de zinnen door lucht te inhaleren. Dat doen die nieuwslezers ook altijd.
16 kudos 2026-06-20 08:33:55 op Wel lange relatie gehad
Krullen op mijn kop en ik space a niffo
48 kudos 2026-06-20 08:31:57 op Hoe is het met Krakaka meneer?
Die kerel komt vrij sympathiek over, mooie gast.
7 kudos 2026-06-20 08:27:43 op Tiek, doe eens niet
Ook nog eens een ontgrendel de OV-fiets dus die rekening kan hoog oplopen
23 kudos 2026-06-15 22:20:56 op De hockeytrainer is geslaagd voor z'n examens
Ze zijn ook zo beschaafd, ik vraag mij af door welk verschil in opvoeding.. hmmm...
2 kudos 2026-06-15 22:19:12 op Japanse voetbal fans en New York Knicks fans
Knicks in paradise
25 kudos 2026-06-15 22:13:47 op Fietsen mee naar America
Heerlijk fietsen zonder trapondersteuning. Deze jongens snappen het.
2 kudos 2026-06-11 10:49:00 op Niet stoppen he!!
Nee, zelfs geen oogschaduw
0 kudos 2026-06-10 23:20:49 op Eet smakelijk, even zitten
-weggejorist-
1 kudos 2026-05-30 23:30:09 op Warm in Belgie
In Blankenberge had hij Blankoneger geheten
0 kudos 2026-05-29 22:38:59 op Fatbikert zit op telefoon
"Placebo trappen" zul je bedoelen
-5 kudos 2026-05-29 22:36:54 op Fatbikert zit op telefoon
Die dikke kalkoen aan de overkant was er snel bij
14 kudos 2026-05-28 22:49:09 op Influencers krijgen gratis verkansietripje om reclame te maken op Mykonos
LETTERLIJK ommekot wat errug!
13 kudos 2026-05-28 22:46:54 op Huidkanker Louis Vuitton speciaal
Jammer dat zo'n knap Grietje zich zo profileert
-1 kudos 2026-05-28 22:42:39 op Heb je een bonnetje?
Is dat een Soni**a?
0 kudos 2026-05-26 22:16:37 op Bizar bloedgevecht in de trein
-weggejorist-
0 kudos 2026-05-26 22:08:45 op Bizar bloedgevecht in de trein
-weggejorist-
4 kudos 2026-05-19 21:46:00 op Ik krijg geen KKlucht
Straks gaan ze uit solidariteit in Amerika demonstreren omdat wij dat toen ook deden voor een zekere junkie
0 kudos 2026-05-18 21:51:22 op Loosdrecht.. AZC-demonstratie
-weggejorist-
8 kudos 2026-05-09 09:24:00 op Waarom je geen vrachtwagenband moet leksteken
Opeens loopt het als een bokito
41 kudos 2026-05-07 23:03:05 op Even iemand herinneren dat een zebrapad is
Hetzelfde gebeurt er geregeld op 's-Hertogenbosch centraal. Ik stopte een keer netjes voor het zebrapad terwijl er een broccolikapsel achter mij fietste met uiteraard zijn telefoon in z'n handen. Omdat hij zo hard moest afremmen, vloog zijn telefoon uit zijn handen en viel die met een klap op de grond. Gepaste karma.
23 kudos 2026-05-07 22:59:05 op Broer broer broer he....
Mochten die pinguïns nu eenmaal maar werken van hun oeroude geloof. Die theedoeken zitten heel de dag op hun luie reet en hoeven heel af en toe waggelend de deur uit met hun vette lichaam om even een paar boodschapjes te doen bij de halalslager.
0 kudos 2026-05-07 22:55:59 op Broer broer broer he....
Ik klik toevallig op het juiste tijdstip. Rond 5 minuten bespreken ze dit
16 kudos 2026-03-31 23:26:33 op Vraagje van de ambassadeur van stichting homo
Of dat ze de handjes vasthouden tijdens het fietsen omdat er een van de twee een elektrische fiets heeft, maar ondertussen is het gay wanneer er twee hand in hand op straat lopen.
0 kudos 2026-03-24 01:08:06 op Lekker wat cardio doen.
Welke 'Franse' voetballer is dit dan?
22 kudos 2026-02-23 06:35:00 op Alweer die fiets gestolen
Moet je tegenwoordig al voor zulke korte fragmenten een teaser van het hoogtepunt aan het begin plaatsen omdat mensen anders de video niet kijken?
-1 kudos 2026-02-20 06:30:44 op Vrouw toont al pillenvoorraad
In ieder geval niet van een tranny
5 kudos 2026-02-20 06:29:28 op Vrouw toont al pillenvoorraad
Tis een vent
1 kudos 2026-02-19 12:53:49 op Pakketbezorger discussieert respectvol met Politie
Voor moet weg
8 kudos 2026-02-19 12:53:36 op Pakketbezorger discussieert respectvol met Politie
Regelt een extern bureau voor die postbezorgers of zo? Je komt echt nooit aan de bak als je rechtstreeks via zo'n bedrijf solliciteert neem ik aan.
30 kudos 2026-02-14 11:29:23 op Oldskool Tetris wedstrijd
Ik zou hem niet doen
15 kudos 2026-01-26 22:21:09 op Brakechecker wil gratis publiciteit
Dat mailtje heeft hij natuurlijk helemaal zelf getikt!
24 kudos 2026-01-21 19:51:35 op Rutte just got viral!
Even off-topic, klinkt die stem ook niet als die van Ernst van Ernst en Bobbie?
1 kudos 2026-01-17 16:32:25 op Kloodtzakje wil de trein niet uit
Omdat ze weinig te verliezen hebben
6 kudos 2026-01-17 16:29:53 op Kloodtzakje wil de trein niet uit
Iedere zin ook beginnen met: "bro", "ik zeg je eerlijk", "ik ga niet voor je liegen" of "je weet toch".. vreselijk
9 kudos 2026-01-17 16:27:53 op Kloodtzakje wil de trein niet uit
Het gaat hun allemaal om hun status en het schijnrijkdom. Ze rijden op dure fatbikes of voertuigen, lopen rond in dure kledij, maar ondertussen wonen ze in een sociale huurflat.
20 kudos 2026-01-17 16:23:42 op Kloodtzakje wil de trein niet uit
Dit soort gasten lopen dus in dit soort kloffies rond tijdens spitsuur. Het maakt het alleen maar makkelijker voor de conducteurs om de zwartrijders er tussen uit te pikken. Hoe kom je überhaupt rond als volwassen kerel zonder studie of baan?
0 kudos 2026-01-13 22:46:43 op Plisievloggert Jan-Willem draait in avondje Groningen mee
Die harde G moet extra worden geforceerd
93 kudos 2026-01-13 22:44:33 op Plisievloggert Jan-Willem draait in avondje Groningen mee
Hoe verdient dit volk ook hun geld? Tijdens spitsuur zijn ze vaak gekleed in trainingspak of van die lelijke jeans met witte scheuren erin. Niemand gaat je op die manier aannemen.
26 kudos 2026-01-11 11:55:46 op Korting in het nieuwe jaar
Jammer dan weer van die sound effect.
4 kudos 2026-01-08 13:34:45 op Boosmeneer in de Appie
Filmerd is een oncoloog zo te horen
14 kudos 2026-01-05 10:49:42 op Wilt ze het eindelijk in de mond
Wat is zo'n volle bos met krullen toch prachtig
5 kudos 2026-01-01 20:56:38 op Nog een beetje vuurwerk over...
Altijd weer op de halalfiets wegrijden
3 kudos 2025-12-27 14:07:43 op Meisje met een vraag
Ik vind die ondertiteling donders vervelend
4 kudos 2025-12-23 00:26:36 op Viel je kerstpakket tegen dit jaar?
De hoofdkantoor
-6 kudos 2025-12-20 10:31:45 op Conducteur, hou de deur!
Ik vind hem vaak ook saaie humor hebben
6 kudos 2025-12-17 00:06:41 op Weet je wat ik lijp vind?
Zij laat mij echt denken aan Raisa Blommestijn op de een of andere manier.
1 kudos 2025-12-16 07:52:01 op Meisje had een hele coole dag in haar appartement in New York
Is dit niet de vriendin van Vince van Meer?
1 kudos 2025-12-13 11:36:15 op Het begin is er!
Dan heb ik graag ook een verbod op gezichtsbedekking. Waarom de fock moeten die gastjes zich bedekken bij temperaturen boven de 10 graden?