DumpStats voor Sandertje98

3,565 +4132 -567

Kudos

#17692 (Top 5.5360%)

Kudos/dag 1.05
Kudos/reaguursel 13.11
Meeste kudos op 1 reaguursel 344
Minste kudos op 1 reaguursel -64

272

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.08
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 13.5
Reacties per reaguursel 0.36
Meeste reaguursels op 1 dag 11
Aantal x weggejorist 14
Geregistreerd op 05-03-2017
Eerste reactie op 05-03-2017

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

14 kudos 2026-06-20 08:38:15 op Opeens weet je het …
Ze zijn de 'N' vergeten te bedrukken tussen de letters

-3 kudos 2026-06-20 08:36:44 op Hoe heb je geslapen?
Gemiste kans om tussen de zinnen door lucht te inhaleren. Dat doen die nieuwslezers ook altijd.

7 kudos 2026-06-20 08:27:43 op Tiek, doe eens niet
Ook nog eens een ontgrendel de OV-fiets dus die rekening kan hoog oplopen

25 kudos 2026-06-15 22:13:47 op Fietsen mee naar America
Heerlijk fietsen zonder trapondersteuning. Deze jongens snappen het.

1 kudos 2026-05-30 23:30:09 op Warm in Belgie
In Blankenberge had hij Blankoneger geheten

4 kudos 2026-05-19 21:46:00 op Ik krijg geen KKlucht
Straks gaan ze uit solidariteit in Amerika demonstreren omdat wij dat toen ook deden voor een zekere junkie

41 kudos 2026-05-07 23:03:05 op Even iemand herinneren dat een zebrapad is
Hetzelfde gebeurt er geregeld op 's-Hertogenbosch centraal. Ik stopte een keer netjes voor het zebrapad terwijl er een broccolikapsel achter mij fietste met uiteraard zijn telefoon in z'n handen. Omdat hij zo hard moest afremmen, vloog zijn telefoon uit zijn handen en viel die met een klap op de grond. Gepaste karma.

23 kudos 2026-05-07 22:59:05 op Broer broer broer he....
Mochten die pinguïns nu eenmaal maar werken van hun oeroude geloof. Die theedoeken zitten heel de dag op hun luie reet en hoeven heel af en toe waggelend de deur uit met hun vette lichaam om even een paar boodschapjes te doen bij de halalslager.

0 kudos 2026-05-07 22:55:59 op Broer broer broer he....
Ik klik toevallig op het juiste tijdstip. Rond 5 minuten bespreken ze dit

16 kudos 2026-03-31 23:26:33 op Vraagje van de ambassadeur van stichting homo
Of dat ze de handjes vasthouden tijdens het fietsen omdat er een van de twee een elektrische fiets heeft, maar ondertussen is het gay wanneer er twee hand in hand op straat lopen.

22 kudos 2026-02-23 06:35:00 op Alweer die fiets gestolen
Moet je tegenwoordig al voor zulke korte fragmenten een teaser van het hoogtepunt aan het begin plaatsen omdat mensen anders de video niet kijken?

24 kudos 2026-01-21 19:51:35 op Rutte just got viral!
Even off-topic, klinkt die stem ook niet als die van Ernst van Ernst en Bobbie?

6 kudos 2026-01-17 16:29:53 op Kloodtzakje wil de trein niet uit
Iedere zin ook beginnen met: "bro", "ik zeg je eerlijk", "ik ga niet voor je liegen" of "je weet toch".. vreselijk

9 kudos 2026-01-17 16:27:53 op Kloodtzakje wil de trein niet uit
Het gaat hun allemaal om hun status en het schijnrijkdom. Ze rijden op dure fatbikes of voertuigen, lopen rond in dure kledij, maar ondertussen wonen ze in een sociale huurflat.

20 kudos 2026-01-17 16:23:42 op Kloodtzakje wil de trein niet uit
Dit soort gasten lopen dus in dit soort kloffies rond tijdens spitsuur. Het maakt het alleen maar makkelijker voor de conducteurs om de zwartrijders er tussen uit te pikken. Hoe kom je überhaupt rond als volwassen kerel zonder studie of baan?

6 kudos 2025-12-17 00:06:41 op Weet je wat ik lijp vind?
Zij laat mij echt denken aan Raisa Blommestijn op de een of andere manier.

1 kudos 2025-12-13 11:36:15 op Het begin is er!
Dan heb ik graag ook een verbod op gezichtsbedekking. Waarom de fock moeten die gastjes zich bedekken bij temperaturen boven de 10 graden?