840 +3651 -2811
Kudos
#38125 (Top 13.8698%)
Kudos/dag | 0.17 |
Kudos/reaguursel | 1.25 |
Meeste kudos op 1 reaguursel | 278 |
Minste kudos op 1 reaguursel | -147 |
840 +3651 -2811
Kudos
#38125 (Top 13.8698%)
Kudos/dag | 0.17 |
Kudos/reaguursel | 1.25 |
Meeste kudos op 1 reaguursel | 278 |
Minste kudos op 1 reaguursel | -147 |
671
Reaguursels
Reaguursels/dag | 0.13 |
Topreaguursels | 0 |
Woorden per reaguursel | 108.2 |
Reacties per reaguursel | 0.24 |
Meeste reaguursels op 1 dag | 18 |
Aantal x weggejorist | 0 |
Gestart op | 10-02-2011 |
Kudoverloop over tijd
-147 kudos 2013-06-05 21:23:23 op Voor de Game Of Thrones fans
Leuk hoor maar wanneer begind The Walking Dead weer?
-146 kudos 2017-05-26 08:26:03 op Macron is hem de baas
Macron is misschien niet veel en gaat in plaats van een oplossing bieden de boel nog verder verpesten (wat overigens vervolgens wel weer zal bijdragen aan het kapot gaan van de EU en zo zal hij toch eigenlijk nog een bijdrage doen aan een oplossing), maar laten we niet vergeten waar Frakrijk vandaan kwam. Ze hadden een communist als president. Hollande was een beetje als tot je hier Emile of Jesse als MP zou hebben. Dus ze hebben wel stappen gemaakt. Daarbij was Le Pen 2e met 1/3e van de stemmen. Ze maken dus wel echt concrete stappen voorwaarts. Ik vraag me af hoe veel stemmen Le Pen zou hebben gehad als er niet de geschiedenis met haar vader was. Maar laten we ook niet rouwig zijn dat ze niet heeft gewonnen. Frankrijk is een netto ontvangen van de EU. Als er daar nu een referendum was over uittreding denk ik dat dat wel eens op een séjour had uit kunnen uitkomen. Dan was het een groter probleem geweest. Laat Macron Frankrijk nog maar wat meer EU door de strotten te duwen, en voor je het weer is daar ook een duidelijk meerderheid echt klaar met de EU.
-93 kudos 2017-05-26 11:02:48 op Franse president dist Trump
Aan de plusjes te zien heeft links zijn achterban weer aan het werk gezet. Reacties anti-Trump en pro Macron gaan allemaal flink in de plus en een realistische reactie die nogal kritisch is op immigratie zoals die van JackOfAllTrades gaat flink in de min. Viel me al eerder op bij andere filmpjes.\r
\r
-\r
\r
Aan die mensen. Ik vindt het helemaal mooi dat jullie ook online actief willen zijn. Probeer je echter buiten het plussen en minnen je ook eens in de discussie te mengen (moeilijk, moeilijk is snap het). En besef dat als je dat zo massaal doet, het nogal op gaat vallen.\r
\r
-\r
\r
Krijgen jullie er eigenlijk er ook voor betaald (Ik weet dat de EU wilde investeren in dit soort acties), of is dit op verzoek van een partij waar jullie lid van zijn? Gewoon nieuwsgierig hoe dat in zijn werk gaat.
-89 kudos 2017-06-24 20:29:37 op Knul geeft geen voorrang aan sirene
Uiteraard krijgt de persoon die kritisch durft te zijn op de politie (Eroverheen) weer minnen en krijgt de jongen weer alle schuld. Zoals bij veel filmpjes is de situatie ook slecht in te schatten. En is het bij voorbaat afzeiken van de brommer jongen en bejubelen van de politie voorbarig.\r
\r
-\r
\r
Hoewel ik zelf al aan geef dat het moeilijk is om commentaar te leveren op basis van dit filmpje ga ik toch een poging doen.\r
\r
-\r
\r
De jongen kon de auto inderdaad pas laat zien door het busje, hij had de politie moeten horen al zou het kunnen dat door weerkaatsing van het geluid het leek alsof de politie van een andere kant kwam, dus het idee dat als hij op lette hij moest weten waar de politie vandaan kwam hoeft niet waar te zijn.\r
Uiteraard moet je als je sirenes hoort en de auto niet ziet wel gewoon extra opletten, kijken waar de politie (of hulpdiensten) vandaan komen, en niet volle vaart een weg over gaan steken. De jonge was daar dus fout.\r
\r
-\r
\r
Tegelijkertijd moet de politie ook goed opletten. De politie moet bewust zijn van het busje en daar dus niet langs vliegen. Ze moeten begrijpen dat iemand ze door dat busje niet kan opmerken en begrijpen dat ze ook zelf niet het volledige overzicht hebben. Voorrang hebben is niet het zelfde als voorrang krijgen, en zeker als je met hoge snelheid daar rijd moet je extra opletten.\r
\r
-\r
\r
Wat mij betreft zijn op basis van wat ik in die filmpje zie dus beide partijen fout. Wettelijk is een ander verhaal.
-81 kudos 2012-10-08 15:09:51 op Snotneus wil dienstnummer van politieagent in IJmuiden
Snotneus of niet, dienders zijn verplicht hun dienstnummer of identiteitsbewijs te geven / laten zien als ze daar naar wordt gevraagd. Zo kan er namelijk ook een klacht worden ingediend bij slecht functioneren (wat eerder regen als zeldzaamheid is). In de praktijk geven ze het echter simpelweg niet. Dan is de politie dus gewoon verkeert bezig / aan het handelen in strijd met de regels. Wat een vorm van corruptie is (Machtsmisbruik ten bate van persoonlijke belangen).
http://www.rijksoverheid.nl/on...
-79 kudos 2013-09-21 18:58:21 op Conan O'Brien doet GTA 5
Gamers, the day has come? Hij is alleen uit op de console hoor. Gamers gebruiken een PC. Maar wel leuk gedaan.
-76 kudos 2017-11-23 12:37:48 op Chick haat haar werk
Iedereen valt deze dame aan, en ik ga haar verdedigen. Volgens mij betreft het hier de totaal absurde maatschappelijke stages.\r
Nou zijn die absurde stages ondertussen niet meer bij de wet verplicht, maar sommige scholen passen ze wel nog toe.\r
Dan krijg je dus ook dat mensen die dat werk totaal niet ligt, wel zo’n taken moeten gaan doen. Dan krijg je mokkende mensen. Daar worden beide partijen niet gelukkig van. De mevrouw in de stoel niet, en die achter de stoel net zo min.\r
Het argument is dat iedereen er mee te maken krijgt en dat die maatschappelijke stages daarom goed zijn. Dat is natuurlijk een bullshit argument. Iedereen krijg ook met elektronica te maken, zullen we dan ook maar daar iedereen stages voor laten doen. Zelfde voor IT, bouw, meubels, huisartsen, politiek, tuinbouw enz enz. Er zijn heel veel zaken waar je direct of indirect mee in aanraking komt in je leven, maar dat is nog geen reden om met al die dingen (beroepsmatig) daadwerkelijk bezig te zijn (geweest).\r
De school is hier het probleem.\r
Dat gezegd hebbende, de persoon die de stoel duwt moet natuurlijk niet haar onvrede daar op die manier ten toon stellen, maar dat heel duidelijk bij de school kenbaar maken. Al zijn heel wat reaguurders het daar ook weer niet mee eens. Die vinden dat leerlingen vooral hun mond moeten houden, en als de leraar zegt, spring, dat ze hooguit vragen hoe hoog… want respect of zoiets. Nou onderwijsinstellingen die dit soort onzin verplicht stellen krijgen van mij geen respect.
-72 kudos 2014-02-21 11:04:48 op Terugslag is een teef
@dezeookalbezet | 21-02-14 @ 09:07 en voor alle andere zeikberen hier.
Dus jij haalt uit dit filmpje dat iedereen dom zou zijn? Dat zegt toch meer over jou dan over de mensen hier. Duw de gemiddelde hoogbegaafde Nederlander een vuurwapen in zijn handen en het resultaat zou waarschijnlijk nog dramatischer zijn omdat men in die kleinzielige landje alleen maar angstig naar vuurwapens kijkt.
Dat is men hier namelijk met de paplepel ingegoten. De overheid moet het alleenrecht op geweld en wapens hebben. Hoe dom moet je zijn om dat daadwerkelijk een goed idee te vinden. Het aantel doden dat overheden veeroorzaken is vele male groter dan war burgers zich onderling aan doen. Zelf vertrouw ik mijn buurman meer dan de overheid en dat zouden meer mensen moeten doen.
Het 2e amendement is een heel belangrijk iets, een recht dat wij ook zouden moeten hebben maar ons is ontnomen omdat onze overheden niet willen dat wij een overheid omver kunnen werpen.
Nee het willen mogen hebben van vuurwapens toont niet van domheid maar het roepen dat het willen mogen hebben van vuurwapens dom is toont domheid.
-71 kudos 2017-05-07 23:22:40 op ME bus doet been breken
Natuurlijk, hier zit iedereen het weer goed te praten. Lekker de politiestaat aanmoedigen. En dat noemt zich rechts? Rot toch op. Er was geen enkele reden voor het busje om hem aan te rijden. Agent dus oppakken, vervolgen en zijn functie ontnemen. Maar dat zal wel weer niet gebeuren. En iedereen die hier dit nu zit aan te moedigen graag niet gaan zijken onder filmpjes of artikels waar links omroep voor grotere en machitge overheid en dus minder vrijheid, want je wilt een corrupte overheid waar dit normaal is of je wilt het niet. Maak een keuze. Vindt je dit leuk, ga dan met de AFA mee rennen. Die willen graag een grote machtige overheid waarbij dit in de praktijk de normaalste zaak van de wereld is.\r
\r
-\r
\r
Ik wil een rechts / liberaal land. Kleine overheid, veel vrijheid en de overheid (en dus de agenten) die in dienst staan van de burgers. Niet agenten die burgers wel mogen aanrijden omdat ze daar zin in hebben. Want dat is wat hier gebeurd, het is niet alsof de crimineel in dat busje (doorrijden naar een ongelukt is gewoon strafbaar) niet iets meer naar links kon gaan.\r
\r
-\r
\r
Dat het volk dat daar rond loopt waarschijnlijk ook tuig is doet daar niets aan af.
-69 kudos 2012-08-05 12:54:58 op Eikel in Ferrari vs. Pliesieagent
Grote kans dat zodra je zo'n wagen ergens 'verkeert hebt staan' de politie er direct is. Pure jaloezie, zie ook hoe de agent volop tegen de auto aan slaat in plaats van direct de deur open te doen. En als zo'n Ferrari rijder de zoveelste keer weer als eerste eruit wordt gepakt is de frustratie ook te begrijpen.
Zie ook de reacties hier, het is per definitie een \u0093Asociale kloodtzak\u0094. Pure jaloezie, niets meer niets minder. Maar dat een een trend die we hier net zo goed zijn, hier door het opgehitst van de socialistische partijen. Bekijk eens hier ze hier de 'rijkere' behandelen en hoe ze erover praten. Doe dat over een andere groep en er werd direct verwezen naar WWII praktijken. (Waar het overigens op precies de zelfde manier gebeurde.)
Het is niet netjes wat die kerel doet, hij had beter de boete kunnen aannemen en wat kunnen betalen (kost hem toch niets) of wat advocaten erop kunnen zetten als hij er een princiepen kwestie van wilde maken. De juiste advocaat kan zo'n boete toch doen verdwijnen. Maar de frustratie kan ik begrijpen.
Klein detail, hij wordt (in het begin) niet aangehouden en mag dus gewoon weg rijden. De politie staat op de weg (waar hij niet hoort). Gaan we het dus strikt bij de wet spelen dan is de agent in kwestie hier degene die de fout maakt. Maar dat lijkt niet uit te maken als eentje van de twee rijk is. Dan is de rijke altijd de schuldige.
-67 kudos 2013-08-20 20:12:32 op Leeuw is het ZAT!!
Ik heb niets tegen leeuwen, tijgers enz als huisdier (bespaar me de kortzichtige 'die beesten horen in het wild' reacties) mits ze in een goede situatie worden gehouden. Ik heb echter wel het idee dat hier fouten werken gemaakt (zonder zelf een expert te zijn op dat gebied). Op het moment dat ze het onder controle hadden, hadden ze de tijgers weg moeten halen maar nee die kerel gaat nog eens met de stok slaan. De watersproeier raakt vervolgens ook nog een andere leeuw die vervolgens ook geïrriteerd raakt en zo loopt het nog verder uit de hand. Ook hebben ze naar mijn mening veel te veel leeuwen in dat hok tegelijkertijd. Dat vergroot de kans op escaleren nog meer lijkt me. Ik zou niet meer als 3 leeuwen erin hebben gelaten (zowel qua grote van het hok als qua controle lijkt me dat beter) met ook 3 of meer mensen.
-67 kudos 2018-06-02 13:04:16 op Gestoorde vent vuurt gun af op Hawaii
Een totaal doorgedraaide overheid die spuugt op de vrijheden van de burgers. Dat krijg je als je de burgers ontwapend.
-64 kudos 2013-05-06 13:39:37 op Man schiet AK-47 leeg op agenten
Een AK-47 is een Machinegeweer terwijl dit een semi automatisch geweer is. Het is dus geen AK-47. Verder is er niets mis met de Amerikaanse wapenwet... nou ja misschien ook wel, hij is op sommige punten wat te streng al kun je dat ook weer niet zeggen want het is per staat anders.
Al je wilt gaan klagen over de wapenwet moet je klagen over het feit dat Nederland de burgers dat menselijk recht ontneemt. Waarschijnlijk probeerde deze man overigens niet eens de agenten dood te schieten (al heeft hij wel de vrouwelijke agente geraakt) want dan had hij wel gewacht totdat ze uit de auto waren gestapt. Het was gewoon een gevalletje zelfmoord.
-61 kudos 2012-10-29 16:34:38 op Surprise
Het is toch een beetje de populaire B-titel van de shooters. Dan heb ik toch liever de Battlefield reeks of anders Crysis al viel Crysis 2 wel wat tegen.
-48 kudos 2016-05-05 20:39:25 op Vrijheid, wat is dat eigenlijk?
Vrijheid dat is een gratis plastic tasje mogen krijgen in de winkel. Vrijheid is zelf mogen bepalen waar je jou verdiende geld aan uit geeft. Om twee voorbeelden te noemen.
-45 kudos 2012-01-24 12:22:49 op De laatste werkdag van deze dierenverzorger.
Leeuw als huisdier??
Geschikt (X)
Ik heb helaas geen adresje maar zou je dan toch maar voor een tijger gaan: http://www.buytigers.com/
... Heb een hekel aan de figuren die vinden dat je maar vooral niets als huisdier mag hebben.. behalve het 'gangbare' dan.
-45 kudos 2014-09-27 15:32:24 op Mevrouw komt belastingdienst tegen
Gezien de reacties hier gelooft iedereen de belastingdienst.
Maar wat nou als mevrouw gelijk heeft. Als je goed op let klopt het eerste verhaal van meneer namelijk al niet... Die vrouw zegt dat iets niet klopt en dan gaat die man iets navragen. Dan komt hij terug.. Ja dat klopt indd er is faillissement aangevraagd maar daarna zijn nieuwe schulden gemaakt.
Dus waar in het begin over wordt gepraat 'door de belastingdienst' klopt iig al niet. Misschien klopt dan wel veel meer niet en heeft die vrouw hier gelijk.
-38 kudos 2014-02-03 17:23:11 op Wacht tot het rode licht gedoofd is
Taxi's reiden daar dus net zo slecht als hier?
-37 kudos 2014-08-31 12:28:38 op Jim Jefferies nieuwe special is uit!
Het argument is over 'zelfverdediging' klopt helemaal niet (en daarmee zijn hele / argumenten dus ook niet). De constitutie zegt \u0093A well regulated militia being necessary to the security of a free state, the right of the people to keep and bear arms shall not be infringed.\u0094. Het gaat er dus om dat burgers op kunnen komen tegen de overheid zelf. Als de overheid zich tegen de burgers keert (hun vrijheid af pakt) dan moeten de burgers daar tegen op kunnen (wat hij op het einde zegt). Dan moeten ze als een militie (een leger) kunnen optreden. Juist daarom moeten ze dus ook militaire vuurwapens mogen hebben (waar hij het in het begin over heeft). Het drones verhaal op het einde klopt tot op zekere hoogte maar een overheid kan mensen niet onderdrukken met vanuit JSF's, drones en tanken. Om ze echt te onderdrukken zullen ze toch echt dingen moeten organiseren en daarvoor moeten ze zich toch echt op de grond settelen. Het is niets voor niets dat bij gevechten zoals nu in Iraq wij wapens geven aan de groep die wij willen verdedigen.
Dat criminele niet aan de wapens zouden kunnen komen klopt natuurlijk ook niet. Dat hebben we in de vele shootings in 'gun controlled' landen (waaronder Nederland) wel gezien.
Daarbij is het punt \u0093we like guns\u0094 ook helemaal prima. De wet kan stellen dat je iemand niets mag aan doen maar je doet niemand iets puur door een vuurwapen te bezitten en alleen daarom al zou het dus niet illegaal mogen zijn. Het is een onnodige inperking van de vrijheid.
Ik vond het wel leuk wat hij zei over de 10% die furieus was. Ik heb dat wel eens bij Nederlandse cabaretiers die onzin uit lopen te kramen alleen is het dan niet vanwege de redenen die hij zei. (Dat hij gelijk had en buitenlander was) eerder omdat ze denken gelijk te hebben (terwijl ze dat niet hebben) je ook gemakkelijk meerdere argumenten ertegen in kan brengen alleen ze kunnen hun verhaaltje doen, ze verdrinken in hun eigen gelijk en krijgen totaal geen tegenspraak omdat het 1 richting verkeer is. Daarbij gebruiken veel van die cabaretiers vaak niet (zoals in dit filmpje wel het geval is) gewoon voor de humor maar vooral op een politiek statement neer te zetten en vaak proberen ze ook nog de 'tegenpartij' als dom neer te zetten. Erg gemakkelijk als het maar eenrichtingsverkeer is. Dat zijn veelal die zelfde gasten die het Internet niets vinden omdat daar ineens toch tweerichtingsverkeer plaats vindt. Het is ook vergelijkbaar met de columnisten zoals die bij buitenhof. Meestal kramen ze de grootste onzin uit, argumenten die gemakkelijk zijn te weerleggen maar het is geheel eenrichtingsverkeer en ze verdrinken vooral in hun eigen gelijk. Vreselijk. Maar het feit dat ze eenrichtingsverkeer nodig hebben om hun gelijk te halen (en tweerichtingsverkeer maar eng vinden) zegt dan wel weer genoeg.
-37 kudos 2017-03-02 21:35:13 op Beste reactie ooit
Wat een gezeik de hele tijd over dan ene A4tje. Ja ik snap de keuze ook niet, had beter groter kunnen zijn. Van de andere kant is het werkelijke programma (niet het uitgeschreven programma) niet veel anders dan dat van vorig jaar. Iedereen weet ongeveer wat ze willen dus dat kun je ook terug vinden in dat oude programma.\r
\r
\r
.\r
\r
\r
Komt nog bij dat ook bij het vorige programma van heel veel A4tjes ze toch alsnog het verwijt kregen een one-issue partij te zijn. Dus feitelijk maakt het niet uit, ze doen het per definitie niet goed.\r
\r
\r
.\r
\r
\r
Daarbij komt nog, ben je kritisch op het immigratiebeleid en kritisch op de EU dan heb je nu in feite toch altijd nog alleen maar de keuze tussen de PVV of eventueel een van de nieuwe partijen. Maar dus zelfs met dat ene a4tje onderscheiden ze zich al enorm van de andere gevestigde partijen.
-36 kudos 2013-09-05 21:25:43 op Meisjes met tasjes
Hoogste tijd dat we die dingen hier ook eens gaan legaliseren. En zonder registratie onzin. Vrijheid hatende landje hier. Behoord gewoon bij de eerste mensenrechten.
-35 kudos 2018-03-11 19:38:52 op Beter Ga Je Beginnen Te Gaan Begrijpen De Grondwet (2)
Dat verdragen boven de grondwet staan is natuurlijk ook absurd. Daar moeten we ook vanaf. Dan ook nog even over Artikel 7. De beperkingen die ze hier opnoemen staan niet in de grondwet maar in andere wetten. Zoals het Wetboek van Strafrecht Artikel 261.\r
\r
Tevens laat dit wel zien waarom de uitspraken van Wilders dus nooit veroordeeld hadden mogen worden.
-33 kudos 2013-01-29 00:04:29 op 84-jarige opa voor het eerst aan het gamen
Gamen doe je natuurlijk op een PC, niet op een console. Maar verder wel een leuk filmpje. De dubstep opa was ook leuk: http://www.dumpert.nl/mediabas...
-31 kudos 2014-11-20 13:57:29 op Enge beelden vanuit de universiteit Florida
\u0093Three students were wounded in a library on the campus of Florida State University early Thursday by a gunman who was killed by campus police.\u0094
Dus die 'gekke' pro vuurwapen mensen hadden gelijk. Zorg dat de scholen zelf ook bewapent zijn voor dit soort dingen. Daar wordt hier altijd denigrerend gedaan.
-30 kudos 2016-12-24 11:47:56 op Politie doet even mee
Ik weet dat de meeste reaguurders hier vooral staan te juichen als de politie weer eens hun boekje te buiten gaan en zich zwaar misdragen. Daar maak ik me dan weer boos om (vrijheid vs politiestaat enz), maar ik kan dit dan wel weer waarderen.\r
\r
\r
\r
\r
Respect dwing je niet af, respect verdien je. De politieman hierboven krijgt op deze manier heel wat meer respect dan de asociale agent waar veel reaguurders om staan te juichen.
-29 kudos 2017-03-01 19:47:32 op Roos versus Jinek
@ohjajoh-jaman | 01-03-17 | 19:22 \r
Jij toont dus aan totaal niets van een vrij land te begrijpen.\r
\r
\r
.\r
\r
\r
“Jouw theorie is niks anders dan het goedpraten van het geen respect op kunnen brengen voor een ander / het pesten door belediging.” Ten eerste praat ik niets goed, ik zeg dat er een verschil is tussen het gedrag waar Jan Roos het hier over heeft, en de grapjes die hij zelf maakt. Een verschil dat ze aan de tafel niet willen zien maar er natuurlijk wel degelijk is.\r
\r
\r
.\r
\r
\r
“Het is irrelevant of het een grap is. Je weet van te voren dat de andere partij dit niet zal waarderen, grap of niet.” En hier ga je dus de fout in. Het is niet heel erg relevant of een andere groep iets waardeert, die andere partij moet in een vrij land daar tegen kunnen. Dit idee zoals jij het vertelt zorg voor heel enge gekleurde praktijken. Want in feite zou je dan namelijk helemaal niets meer mogen zeggen. Tenslotte kan elke uitspraak niet worden gewaardeerd door een andere partij. In de praktijk betekend het dus dat je dingen krijgt die algemeen geaccepteerd zijn, en dingen die dat niet zijn. Maar met 'de waarheid' of 'smaak' hoeven ze niets te maken te hebben. Dat zien we nu natuurlijk ook in de praktijk. Zeg iets negatiefs over geloof x en het kan absoluut niet, maar zeg iets negatiefs over geloof y en het is prima. Het een is algemeen geaccepteerd en het andere niet. In feite is dat dus het einde van de vrijheid van meningsuiting. Linkse politici braken aan een stuk door dingen uit die ik totaal niet waardeer. Maar vanwege mijn liberale ideeën mogen ze die zooi blijven braken. Ik zal echter ook het recht van de andere partij verdedigen om hun verhaal te doen, hoe graag veel van die 'politiek correcte' figuren dat ook naar het land van taboe zouden willen verwijzen. Vrijheid van meningsuiting is pas echt, wanneer ook jou niet welgevallen ideeën (en grappen) mogen worden geuit.\r
\r
\r
.\r
\r
\r
“Alle mensen in een liberale maatschappij zoals die van Nederland hebben een bepaalde verantwoordelijkheid om zich op een respectvolle manier zich op te stellen.” Nee (niet in woord) ze hebben allen de verantwoordelijkheid om tegen een stootje te kunnen en ook uitspraken die ze niet echt bevallen te accepteren. Zonder dat is er namelijk geen liberale maatschappij meer! De verantwoordelijkheid om vooral bepaalde meningen voor je te houden horen nou juist totaal niet bij een liberale maatschappij.\r
\r
\r
.\r
\r
\r
“Jammer genoeg zijn er velen die zich scharen achter de theorie die jij hier beschrijft en daardoor een soort "vrijbrief" denken te hebben om zich maar respectloos te kunnen gedragen. Belachelijk echt.” Nou, jij durft. Je zegt dat mensen mijn idee als vrijbrief zien om zich respectloos te gedragen en kwalificeert het ook nog als belachelijk. Ik denk dat de partij die hier anders over denkt, deze uitspraak van jou niet kan waarderen. Volgens jou eigen betoog zou je dat dus vooral niet mogen zeggen. Nou gelukkig mag je van mij (wel een liberaal) die mening gewoon uiten. Maar mooi dat je met dit einde aan toont hoe onzinnig het begin van je betoog is. Sorry, ik noemde het onzinnig, ik hoop niet dat dat je kwetst.
-27 kudos 2017-02-02 19:29:54 op Amerikaanse pubers kijken naar Lubach's filmpje
Leuk filmpje, wel jammer dat ze een nogal eenzijdige mensen hebben. Wat hier ook weer op valt is dat de media toch nog altijd mensen in hun grip heeft als het gaat over buitenlandse politiek. Hier zie je ook weer dat men daar denkt dat andere landen (zoals wij) Trump niet leuk vinden of nu bang worden voor de VS terwijl de werkelijkheid natuurlijk is dat vooral het linkse volk zo denkt, maar zeker niet een land als totaal.\r
\r
\r
\r
\r
Dat zie je natuurlijk op meer vlakken, in het buitenland denkt men dat Wilders een soort Hitler is, hier weten we wel beter (op wat links volk na) en op die zelfde manier geloven in Nederland nog altijd veel mensen in de leugens van onze media over buitenlandse zaken. Zo geloofde men hier massaal dat Trump geen enkele kans maakte, om een recent voorbeeld te pakken.
-26 kudos 2018-03-11 19:17:11 op Beter Ga Je Beginnen Te Gaan Begrijpen De Grondwet (2)
Even het artikel erbij pakken:\r
Artikel 6\r
Lid 1 Ieder heeft het recht zijn godsdienst of levensovertuiging, individueel of in gemeenschap met anderen, vrij te belijden, behoudens ieders verantwoordelijkheid volgens de wet.\r
\r
Lid 2 De wet kan ter zake van de uitoefening van dit recht buiten gebouwen en besloten plaatsen regels stellen ter bescherming van de gezondheid, in het belang van het verkeer en ter bestrijding of voorkoming van wanordelijkheden.\r
\r
\r
De wet zegt helemaal niets over het uiten ervan en het 'recht' voor bijvoorbeeld moskeeën te bouwen (volgens dit filmpje) is dus ook helemaal geen grondwettelijk recht.\r
\r
Overigens zijn er heel wat interessante grondwetsartikelen. Maar dit artikel in niet erg spannend, en artikel 1 is het meest onzinnige artikel dat er is.\r
\r
De keuze om tot nu toe juist deze artikelen te gebruiken suggereert toch wel enige politieke motivatie.
-26 kudos 2018-06-02 13:50:44 op Gelijke monniken, gelijke klappen
Tja die agent zit vast ook wel eens op Dumpert, waar hij ziet dat dom volk politiegeld aan een stuk door goed praat en zelfs aanmoedigt. Dus voelt hij zich vast gesteund in het zich gedragen als erger volk dan het volk waar hij mee moet dealen. Uiteraard hoort deze agent per direct ontslagen te worden.\r
\r
Was die vrouw verkeerd bezig? Ja, gebruikte de vrouw geweld? Ja, zou ze moeten worden opgepakt en zou dat ook enigszins ruw (dus met gepast geweld) mogen? Ja. Komt een box vol in het gezicht ook maar enigszins in de richting van gepast geweld? Nee, niet eens een beetje.\r
\r
Zoals de titel zegt, “Gelijke monniken, gelijke klappen”. Daar was hier dus geen spraken van, en iedereen die denkt dat dit normaal is wens een enkeltje Noord Korea.\r
\r
Mij reactie zal wel weer gemind worden, maar dat doet er niet toe, ik verzet me al jaren hier op Dumpert tegen politiegeweld, wat onderdeel is van een verzet tegen een totalitaire overheid. En ja ik geef ze ook gelijk wanneer er gebruik is gemaakt van gepast geweld.! Laat ik dat ook direct in dit filmpje doen.. Met de initiële ‘duw’ van de vrouwelijke agent was niets mis. Geheel gepast, en dat die meid viel wat zwaar overdreven, of en gevolg van dronkenschap.\r
\r
En voordat men weer komt met respect afdwingen. Werkt niet! naar het zien van dit filmpje is mijn respect voor de politie juist gedaald. Respect kun je niet afdwingen, alleen verdienen.
-25 kudos 2016-02-10 18:24:55 op Opnemen voor haattweets
DerUnterMensch | 10-02-16 @ 18:06 |
\u0093waren stelen\u0094 = stelden.
\u0093Twitter plaats \u0094 = Twitter iets plaats
\u0093wat\u0094 = van
\u0093allemaal het het\u0094 = allemaal van het
Logisch toch. Toch maar weer terug gaan lezen voor het plaatsen. Zitten vast ook nog wel dat d/t fouten in. Maar die boeien me dan weer niet.
-24 kudos 2012-02-03 12:25:09 op Saaie kudtreclames?
Had je de VS Dr Pepper reclame eens moeten zien. Dr Pepper 10, It's not for woman.
http://www.youtube.com/watch?v...
-22 kudos 2017-02-02 23:53:26 op Amerikaanse pubers kijken naar Lubach's filmpje
Circlont6A \r
\r
.\r
.\r
\r
“Leuke reactie, wel jammer dat je denkt dat andere mensen net zo simpel zijn als jij en de media nodig hebben om hun eigen mening te vormen.”\r
Jammer, maar wel een feit, zeker als het om buitenlandse zaken gaat.\r
\r
.\r
.\r
\r
“Lubach vindt Trump verschrikkelijk, dus dat ze dit filmpje opvatten als kritiek op Trump is volledig terecht.”\r
Daar zeg ik niets over, ik heb het erover dat ze er van maken dat 'andere landen bang (freaking out) voor ze zijn.' zie 7:43 en 8:20. Dat gaat niet meer specifiek over dit filmpje maar over het algemeen. Dus daar bewijst het meisje het al niet te snappen. Ze denkt dat andere landen (waaronder wij) 'freaking out'. Nee, er is wat links volk hier dat dat doet, maar lang niet iedereen. Het idee dat ons land dat dus zou doen is feitelijk onjuist. En ja, ik ga er van uit dat ze die onzin uit de media haalt wat terug komt op het eerste punt.\r
\r
.\r
.\r
\r
“En als je denkt dat het toeval is dat een random groep jongeren uit de VS vooral anti-trump blijkt te zijn: ga eens kijken naar de reacties onder een gemiddelde Trump tweet.” Links laat al jaren meer van zich horen als je ze het ergens niet over eens zijn. Het hilarische is dat ze daardoor zelf weer denken (en jij kennelijk ook) dat hun opvatting de algemeen geaccepteerde opvatting is. Dat zie je ook bij Wilders, men gaat massaal aangifte doen voor een opmerking en ziet dat vervolgens weer als bewijs dat de PVV feitelijk slecht is want daar is massaal kritiek op. Nee stelletje idioten, ik (en met mij, heel veel rechts volk) walgt net zo goed van de dingen die linkse partijen en personen uitbraken. Alleen zijn wij vanuit liberale principes ook ervoor dat ze die onzin uit mogen braken. Ik ga dus geen aangiftes doen als ze weer eens wat lopen te braken, of protest lopen te voeren. Een beetje net als hoe links het ook niet doet als hun eigen leiders vergelijkbare dingen roepen als Wilders... Je weet wel, net zoals men ook niet massaal aangifte ging doen toen Samson het had over een etnisch monopolie op overlast. Feitelijk een zwaardere uitspraak dan de vraag van Wilders. Maar het feit dat daar geen massale hysterie over was maakt dat niet een mindere uitspraak. Dat heeft puur te maken met zijn achterban (die heel fel reageren op hun tegenstanders), en de tegenstanders van Wilders en Trump. Links volk schreeuwt gewoon wat harder omdat ze niet zo goed tegen vrijheden kunnen.\r
\r
.\r
.\r
\r
“Succes met een het zoeken van een post die hem niet met de grond gelijk maakt.” Nogmaals toon je aan dat je dat dat links geschreeuw ook voor jou 'bewijst' dat 'men' hem niet moet. Een beetje triest, hoe moeilijk is het om te begrijpen dat als ´men´ hem niet moest, hij geen president geworden was? Of gaat jou dat te ver.. tenslotte zie je in de media men massaal tegen hem zijn. En jij riep iets over denken dat mensen de media nodig hebben om een mening te vormen. (overigens, als ik gewoon even Trump zijn laatste tweet op dit moment bekijk (5 uur geleden) heeft die zo'n 14.500 retweets en 56.000 likes. Hij doet wat dat betreft ook niet echt onder aan Obama. (pak 1 feb van Trump vs laatste paar (20 – 22 jan) van Obama))\r
\r
.\r
.\r
\r
“Of is dat ook allemaal weer de schuld die vage linkse media van je?” Dat ze vooral die dingen laten zien? Ja, dat jij dat als bewijs ziet terwijl even logisch nadenken toont dat het nergens op slaat is vooral een probleem bij mensen als jou.\r
\r
.\r
.\r
\r
“Waarom juist deze mensen zich laten horen via (social) media: de gemiddelde redneck heeft de inhoud van een garnaal en kan amper het knopje van z'n vrouw vinden, laat staan van z'n computer.” Whoehaha, ja die weer. Mensen die op Trump stemmen zijn gewoon allemaal rednecks en zijn dom. Je hebt werkelijk geen idee hoe dom je zelf bewijst te zijn met deze opmerking. Maar als dat jou 'bewijs' is, zegt dat eigenlijk ook wel weer genoeg.\r
\r
.\r
.\r
\r
“En verder: sodemieter toch eens op met dat beperkte links-rechts denken.“\r
Ja want waarom woorden gebruiken om iets duidelijk te maken. Door het over links en rechts te hebben binnen deze context weten de meeste mensen wel wie ik bedoel. Maar dat mag natuurlijk niet, want dan denk ik in groepen.\r
\r
.\r
.\r
\r
“En verder: sodemieter toch eens op met dat beperkte links-rechts denken. Ik snap dat het jouw leven een stuk begrijpelijker maakt, zo kun je alles in de links categorie gooien als het je niet aanstaat.”\r
Dat zegt de man die de supports van Trump weg zet als 'de gemiddelde redneck heeft de inhoud van een garnaal en kan amper het knopje van z'n vrouw vinden, laat staan van z'n computer.'. Het is steeds leuker aan het worden met je. En in feite verdeel ik de politiek natuurlijk in meer groepen als links en rechts. (wel in groepen ja, want die zijn er nou eenmaal.) maar voor dit stukje voldeden de woorden links en rechts prima om de groep samen te vatten.\r
\r
.\r
.\r
\r
“Maar probeer te snappen dat je zo 70% mist en je jouw beeld van de wereld wel heel erg loopt te beperken.”\r
Probeer te snappen dat als ik alle groepen los zou geen definiëren, mijn commentaar nog een A4tje langer zou worden.\r
\r
.\r
.\r
\r
“Is dat ook niet precies waar je die geloofgekkies van beschuldigd? ”\r
Tot op zekere hoogte beschuldig ik ze inderdaad in een beperkt wereld-beeld. Maar ik beschuldig ze niet van het gebruik van woorden die iets omschrijven, in plaats van alles tot in de detail te definiëren. Nee, dat niet.
-22 kudos 2013-08-15 19:31:38 op GRAND THEFT AUTO ONLINE GAMEPLAY TRAILER
Een game die niet (of nog niet) op de pc word uitgebracht kan ik helaas niet serieus nemen. Dan word het al snel zo'n casual troep. Hopelijk word de PC versie dan ook echt wel goed aangepast, niet zoals bij de vorige versie, een goedkope port.
-21 kudos 2013-08-20 17:12:52 op Vriendin mag even schieten met AK-47
Leuk speelgoed en wanneer word dat nu eindelijk eens legaal in dit vrijheidshatend landje? Daarbij ook een vereiste om een vrije samenleving te behouden.
-21 kudos 2013-08-20 20:24:44 op Leeuw is het ZAT!!
@El Rico Grande | 20-08-13 @ 17:52
Op je bank zien ze er net zo geweldig uit. Al denk ik dat ik dan toch meer de voorkeur aan een tijger geef.
@Jan Koller | 20-08-13 @ 18:09
In de natuur horen. Jij hoort ook in de natuur. Feit blijft dat veel beesten in gevangenschap veel ouder worden dus daar kan ik prima uit concluderen dat ze het veel beter hebben in gevangenschap. Dat kortzichtig gedoe altijd. Maar ondertussen hebben ze wel een hond of een kat of een kanarie of een goudvis enz. Als excuus bij hond en kat is het dan meestal dat ze gedomesticeerd zijn. Maar wat is domesticatie eigenlijk? Domesticatie is het nemen van een wilt beest en als huisdier gaan gebruiken, generatie na generatie (waarbij je de jonge selecteert op voor jou handige eigenschappen). Als je dus tegen leeuwen als huisdier bent (ook als ze goed worden verzorgt) moet je geen enkel dier als huisdier nemen omdat ze allemaal met terugwerkende kracht uit het wild gehaalde wilde beesten zijn.
Wat betreft dat afmaken. Die kans zit erin en als er fouten zijn gemaakt door mensen (waar het hier op lijkt) ben ik ook tegen, beter zetten ze hem dan ergens anders in plaats van in het circus in plaats van afmaken maar het feit dat de meeste huiskatten en honden niet bijten is omdat het bijtende broertje van hun voor voor voor voor voor ouders ook is afgemaakt. Waardoor de niet bijtende overbleven. Dat was onderdeel van de domesticatie.
-21 kudos 2014-01-13 14:19:22 op Vrouw met Elmo-muts krijgt OV-rage-aanval
Ik kan het haar niet eens kwalijk nemen het het OV van tegenwoordig. Geen idee wat er is gebeurd maar het OV gebruiken zonder je te ergeren is bijna onmogelijk. Uiteindelijk is er een moment dat de emmer over loopt. Hier zien we waarschijnlijk zo'n moment op camera vastgelegd.
Afgelopen paar weken 3 keer met de trein weg geweest en 3 keer vertraging gehad. Op een moment lag ook nog het hele systeem van conexion eruit waardoor we ons manueel moeten gaan laten uitchecken (pech dat bij het inchecken het systeem het wel nog deed). Sta je daar in een rij met 50 man, mis je je trein en doe je het niet dan kost het je 5 euro die ik ze simpelweg niet gun.
Of toen ik nog regelmatiger met de trein ging en elke maand een abonnement kost. Even weer 360 euro aftikken en om de maand weer een verhoging. Vervolgens tik je net het bedrag (+ laatste verhoging) af om vervolgens de omroep te horen dat de trein waar jij in moet helaas niet komt. Iets wat daar nogal vaak gebeurde omdat de NS dat station vaak bewust 'vergat' om enige vertraging die ze hadden opgelopen zo terug te krijgen. Waarmee ze dus gewoon hun inspanningsverplichting. Dat is dus vergelijkbaar met een winkel die je een TV verkoopt maar niet levert. Ook wel bekent als een criminele organisatie. Maar de NS en het hele OV kan met zulke praktijken zonder problemen weg komen.
Nee als ik die zit dan denk ik niet 'wat een vreemd mens'. Dan denk ik.. oow oow oow, weer een slachtoffer van het geweldige OV in Nederland. Nou ja een beetje gek vanwege die muts dan.
-20 kudos 2014-02-21 11:14:29 op Terugslag is een teef
@Plantenbak | 21-02-14 @ 11:08
Tis meer een Re: rant.
Dat eeuwige gezeur over de Amerikanen die WEL het recht hebben vuurwapens te bezitten zoals het zou MOETEN ben ik ondertussen wel meer als moe ik in bekrompen landje. Net als die zeikberen onder de filmpjes waar iemand een 'wild' beest als huisdier heeft.
Daarbij moet je 'wild' dan lezen als \u0093beest dat niet in het algemeen geaccepteerde huisje beestje boompje\u0094 beeld past.
Wat moet het toch vreselijk zijn om zo'n bekrompen wereldbeeld te hebben, en wat voelen ze zich altijd geweldig. Ook te zien aan de reacties hier.. Die andere zijn dom.. oftewel, wij zijn slim. Vreselijk.
-20 kudos 2012-08-21 12:37:13 op Gevonden!
En daarom, USA altijd + ∞, of in ieder geval deze staat want dat mag niet in alle staten.
Jammer dat sinds 2001 veel rechten wel worden ingeperkt onder het mom van veiligheid.
-19 kudos 2015-11-28 00:42:18 op Russell Howard over wapens
It's so depressing! Every single time there is a tragedy it gets hijacked by fear mongering gun-hating idiots.
Zijn gescheld toont wel zijn ongelijk aan. Dan kan je nog beter Jim Jefferie hebben die tenminste een poging doet zijn verhaal te onderbouwen. De feiten die hij verteld zijn dan misschien wel een beetje een verdraaiing van de waarheid (Na de ban in Australië is het vuurwapengeweld afgenomen, maar het aantal moorden niet (niet meer als de dalende lijn waar het al in zat)). Maar hij doet tenminste een poging.
En wanneer gaat Nederland eens het recht op vuurwapenbezit erkennen?
-18 kudos 2017-02-12 20:49:17 op Jim Jefferies in de show
Jim Jeffries, dat is die kerel die zijn cabaret gebruikt om met nep feiten politieke ideeën te verspreiden. Wat hij op zich best succesvol doet.\r
\r
\r
.\r
\r
\r
Pak dit bijvoorbeeld: http://www.dailymotion.com/vid... (staat volgens mij ook op Dumpert, maar kon ik niet meer vinden).\r
\r
\r
.\r
\r
\r
Daar heeft hij het over het verbod op vuur-wapens in Australië, en hoe de cijfers bewijzen dat het werkt. Iedereen jeugd. Grappig, ik gebruik Australië juist als voorbeeld om aan te tonen dat het niet of amper werkt. En de statistieken waar Jim Jeffries naar refereert die kloppen ook, alleen bewijzen ze niet dat een verbod op vuur-wapens werkt. Sterker nog, nemen we alle statistieken erbij dan blijkt het vrijwel geen verschil uit te maken. Hier zijn die statistieken: http://www.dailymotion.com/vid... \r
\r
.\r
\r
\r
Jim Jeffries verteld daar dat het aantal schiet-incidenten en doden door schiet-incidenten drastisch is afgenomen na het verbod. Dat klopt, alleen het aantal moorden is niet drastisch afgenomen en daar is statisch gezien geen afnamen (door het verbod) aan te tonen.\r
\r
\r
.\r
\r
\r
Dus mits je punt is dat je beter door een mes dan door een vuur-wapen vermoordt kun worden (wat niet zijn punt is) heb je geen punt.\r
\r
\r
\r
\r
Hij verteld het dus heel mooi allemaal, veel mensen herhalen wat hij zegt, maar feitelijk klopt er geen zak van.\r
\r
\r
.\r
\r
\r
Jim Jeffries is een goede cabaretier, maar politiek is duidelijk niet zijn ding, ook al denkt hij zelf van wel. Een beetje het zelfde zoals we dat in Nederland met Peter R hebben, goede misdaadverslaggever maar politiek is niet zijn ding.\r
\r
\r
.\r
\r
\r
Wat betreft Piers Morgan, ik ben het niet vaak met hem eens. Hij wilt ook het liefst de USA in een of ander links bolwerk omtoveren (wat dat betreft doet Trump het tegenovergestelde, hij maakt van America, weer America). Geen idee dan waarom hij hier Trump verdedigd, misschien zou ik daarvoor de hele aflevering moeten bekijken. Maar hij heeft hier wel een punt. Trump als een halve Hilter neerzetten is natuurlijk grote onzin, en steeds meer mensen krijgen door dat dat grote onzin is. De bekendheden die dat toch blijven roepen verliezen daardoor steeds meer geloofwaardigheid. Wat wel weer een goede zaak is, want waarom ga je voor politiek advies naar iemand die goed grappen kan maken, goed iemand anders na kan doen (acteren) of goed liedjes kan zingen? Het is volgens mij de groep waar je als laatste naar toe zou moeten voor politiek advies.
-17 kudos 2013-09-18 16:46:43 op Bruid wil met pinguïn op de foto
Wat een gezeur weer over hoort in de natuur. Wel een leuk beest en dit kun je verwachten met beesten.
-17 kudos 2014-08-31 12:42:43 op Jim Jefferies nieuwe special is uit!
@Ratatosk | 30-08-14 @ 20:00
-65 voor gelijk te hebben en een punt te scoren. Dat zegt toch wel wat over de mensen die je die -punten geven. Vallen onder de groep, het is zo omdat het zo is.
@MK94 | 30-08-14 @ 20:04
Dus als ze geen vuurwapens hebben dan grijpen ze naar andere manieren om hun killing spree voor elkaar te krijgen en dat is dan minder erg ofzo omdat..? Als ik ga kijken naar het aantal 15, 10, 5 en 11. Gaan we dan eens kijken naar voor die aanval van Martin dan behoort dat toch tot een van de hogere aantallen.
En laten we Noorwegen er even bij gooien en waar wel (ook) vuurwapens zijn gebruikt. Een land dat 'gun-control' heeft. Daar waren 77 doden. Bijna het dubbelen aantal van Martin. Dus nee je kunt niet stellen dat gun-control echt zulke dingen stopt. Het zal ze hooguit iets verminderen. Het enige wat het waarschijnlijk drastisch verminderd zijn ongelukken en impulsieve moorden. Dan is de vraag of dat genoeg reden is om die vrijheid in te nemen. Ik zeg van niet en vind dat overheden die aan gun-control doen dan ook de vrijheden van hun burgers niet respecteren.
-16 kudos 2015-06-09 22:15:56 op Ondertussen in de trein naar Leeuwarden
Wat een gezeur hier. Er zijn honden die zijn niet veel kleiner als deze pony en dan mag het ook gewoon. Buiten de poep en het feit dat ze hem zonder toestemming heeft meegenomen zie ik het probleem niet. Het gaat duidelijk prima. Het is niet alledaags en dus valt half Nederland erover. Het moet wel heel prettig zijn om zo kortzichtig te zijn, lekker in die eigen wereld leven en alles wat 'anders' is, is dus ook slecht.
Van het zelfde kaliber als die mensen die zodra ze een huisdier zien dat niet in hun straatje past schreeuwen dat dat wilde beesten zijn en in het wild thuis horen.. bah bah.
-15 kudos 2014-01-09 18:33:46 op Xbox One spelers trollen
Idee komt waarschijnlijk van de persconferentie / show die XBOX heeft gegeven. Die hebben veel XBOX fans via de XBOX gekeken, en daar liet de medewerker ook deze functie zien. Probleem was dat doordat hij zoiets zei van XBOX shut down (of zoiets) registreerde de XBOX van de mensen thuis dat en sloot die dus af. Nieuwe manier van hacken. Wel veel jonge kinderen daar. Ik doe niet aan consoles dus wist niet dat je dat daar zo had. Op de PC is dat veel minder.
-15 kudos 2017-05-26 11:11:57 op Franse president dist Trump
@crezix | 26-05-17 | 11:05\r
Omdat ik in mijn reacties wel onderbouw?\r
\r
@fapflap69 | 26-05-17 | 11:06 |\r
Leg uit.\r
\r
@Principe Kwestie | 26-05-17 | 11:09 |\r
Wie zeg dat ik me er druk over maak. Vindt het wel leuk om te zien.
-15 kudos 2017-05-26 10:18:18 op Franse president dist Trump
Als het een bewuste actie was om Trump te ‘dissen’ is het vooral kinderachtig en president-onwaardig. En dan moeten we bang zijn voor minister presidenten als Wilders en Le Pen en hoe we ons dan voor gek zouden zetten? Als ik dat groepje daar zo zie dan sta je pas voor gek. Maar ik kan niet met zekerheid zeggen dat het een bewuste actie was.
-15 kudos 2015-11-22 14:40:21 op Agent gaat het gesprek aan
Wat aan held! Die mountainbiker die met zijn nee geknik ervoor zorgde dat hij en de agent op de juiste plaats waren om dit te zien gebeuren en dus in te kunnen grijpen!
+veel voor die mountainbiker.
Maar even op een meer serieuze noot. Wat betreft het feit dat de agent daar op de motor komt. In vervolg als ze signalen krijgen dat er in het park misstanden plaats vinden en er dus agenten ter plaatsen moeten zijn, dan daar met de mountainbike heen gaan.
Tja luister, ik vind het helemaal mooi hoor, dat meneer de agent het kind uit het water heeft gered, daar gaat het mij niet om. Maar dat neemt op geen enkele manier weg dat agenten zich ook (of juist) aan de regels moeten houden en dat massaal niet doen. Een zo'n mooi verhaal veranderd daar helemaal niets aan.
De conclusie is dat de mountainbiker gelijk had met zijn nee geknik en de agent hier goed heeft gehandeld. En zelfs minnetjes veranderen niets daar aan.
-15 kudos 2017-03-10 00:07:22 op Geert Wilders kondigt journaal aan
@rambo^2 \r
Precies wat 'tsjajaja' zegt.. Zoals? Er zijn genoeg mensen die niet PVV stemmen omdat ze het 100% met de partij zijn maar omdat ze de andere partijen nog slechter vinden en daarmee dus ook de mensen nog slechter vinden.\r
\r
\r
.\r
\r
\r
Het zijn allemaal flapdrollen, en geen een ervan is geschikt het land te besturen. Dat sommige die schijn wel op proberen te houden, tja daar prik ik zo doorheen. Hun acties en ideeën tonen de waarheid.
-15 kudos 2016-05-05 00:50:08 op Agent in burger mept erop los
Aan de hand van deze beelden kun je echt niet beoordelen of het wel of niet terecht is wat er gebeurd.
Wel weer een walgelijke reacties hier.. \u0093gewoon luisteren naar de politie, klaar. \u0094 ook hij met zijn 4234 plussers kunnen echt niet aan deze beelden zien of het terecht is of niet.
Maar erger nog \u0093ie gasten die lopen te roepen, verdienen ook een portie smeer. \u0094 mijn zijn 1817 plussers. Omdat de burgers hun mening uiten? Omdat de burgers de politie controleren? Omdat de burgers aangeven het ergens niet mee eens te zijn? Het is de taak van burgers om de politie te controleren. En als je vind dat de politie er bij elk commentaar maar op los mag slaan dan rot alsjeblief op naar Noord Korea of zo. Eigenlijk voldoet elke politiestaat dan prima voor jullie. Maar in een vrij land hoor je dan echt niet thuis. Bah bah, stelletje domme onderdanige volgzame slaven.
Dit wilt overigens nog niet zeggen dat ik het met de \u0093gasten die lopen te roepen\u0094 eens ben.. want zoals ik in het begin al aan gaf. Aan de hand van deze beelden kan ik niet beoordelen of wat hier gebeurd terecht of niet terecht is. Maar zelfs al zou ik het er niet mee eens zijn, dan nog mogen ze openlijk commentaar hebben. Dat is een vrij land.
@Zwarte Ray | 04-05-16 @ 18:32 Hoe weet je dat?
@Dopey101 | 04-05-16 @ 18:32 | Vast niet 'zo maar' nee. Misschien heeft hij er goede en terechte reden toe, maar misschien is het een egotripper of een mislukte macho die bij de politie gaat omdat het 'stoer' is. Ik weet het niet, jij overigens ook niet.
@snijbloem | 04-05-16 @ 18:33 Dus? Jij zit het te bekijken.
@Pereschuimer | 04-05-16 @ 18:33 | Dat zal wel. Maar een machtsorgaan als de politie moet je in deze gevallen eigenlijk altijd het nadeel van de twijfel geven. Dat wilt zeggen.. niet wat jij doet \u0093het zal wel goed zijn\u0094 maar \u0093even afwachten wat er nou echt aan de hand is.\u0094
@stiekemlinks | 04-05-16 @ 18:34 | Tja ik weet nou niet wat erger is. Een domme tokkie of een domme slaafse volger die alles wel prima vind en zonder de situatie werkelijk te kennen dat machtsorgaan altijd maar de voordeel van de twijfel geeft. Of gewoon altijd gelijk geeft.
@Carlossie | 04-05-16 @ 18:34 | Hij kan vanaf 0:13 echt nergens meer heen. De vraag is vooral wat er gebeurd in de auto. Dat is op deze beelden niet te zien. En dat bedoel ik vooral vanaf 1:03. Daar lijkt hij half uit de auto te komen via het raampje (deur kan niet open door grijze politieauto), en krijgt hij vervolgens flinke tikken. Of dat terecht is of niet... ik kan het echt niet beoordelen. Ik vind het dan ook heel knap dat alle andere reaguurders hier zo prima kunnen zien dat het terecht is.
Tja ik sta nogal op mijn vrijheid.. Dus dan kijk ik altijd heel scherm naar overheid en daarbij horende diensten zoals (en vooral) de politie. Erg belangrijk als je vrijheid hoog in het vaandel hebt staan.
-14 kudos 2012-09-17 20:02:38 op Cameraman weggetazerd en opgerot
Wat een reacties hier, dus als iemand vervelend is taseren? Nou ik denk het niet hoor, ook in de USA niet. Ik hoop dat ook die die beveiliger man zijn baan kwijt is en een flinke aangifte / straf tegemoet zal komen.
Zo'n figuren moeten rotzooi voorkomen maar, maar al te vaak (ligt erg aan de persoon) zijn ze zelf de veroorzakers, zo ook hier. Autoritair gedoe.
En voor het feit dat het zo'n bijdehante vervelend figuur is die overal over klaagt, dit filmpje bewees dan wel maar weer dat het terecht was ook. Hopelijk krijgt hij ook zijn gelijk in de rechtszaak tegen die beveiliger.