DumpStats voor DeegRollert

6,076 +6937 -861

Kudos

#11806 (Top 3.6942%)

Kudos/dag 1.28
Kudos/reaguursel 30.69
Meeste kudos op 1 reaguursel 3058
Minste kudos op 1 reaguursel -238

198

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.04
Topreaguursels 1
Woorden per reaguursel 16.7
Reacties per reaguursel 0.29
Meeste reaguursels op 1 dag 5
Aantal x weggejorist 2
Geregistreerd op 17-06-2013
Eerste reactie op 24-06-2013

Scherpe Amazon Deals โšก

Shop via onze link โ€” jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon ๐Ÿ’š

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

1 kudos 2026-06-21 21:52:51 door Schijtebrij op Statistiekje van de dag
@DeegRollert ik heb het ook even opgezocht en kan ook bevestigen: we hebben nog een paar doelpunten nodig daarvoor

-1 kudos 2026-06-21 21:16:56 door denicker op Statistiekje van de dag
eerste land met 100 doelpunten, maar nog nooit wereldkampioen geworden. zo nu kloppen de feitjes weer

1 kudos 2026-06-21 19:49:25 door DeegRollert op Statistiekje van de dag
@pannekoekmetmosterd | 21-06-26 | 21:31: Ik heb het even opgezocht, en inderdaad, we hebben nog een paar doelpuntjes te gaan

9 kudos 2026-06-21 19:31:38 door pannekoekmetmosterd op Statistiekje van de dag
Nederland staat 8ste betreft hoeveelheid goals, wat op zich knap is, maar Duitsland en Braziliรซ staan 1ste en 2de met 239 / 238 goals.. We hebben dus nog wel wat te doen de komende jaren.

1 kudos 2026-06-21 19:28:39 door JohnDoe92 op Statistiekje van de dag
@DeegRollert | 21-06-26 | 21:19: Je zal het wel goed gelezen hebben, maar iedereen (lees: zoals jij) kan onzin verkopen op het internet.

2 kudos 2026-06-21 19:19:04 door DeegRollert op Statistiekje van de dag
@Uw_Herder | 21-06-26 | 21:12: Dan zal ik het verkeerd gelezen hebben. Excuse! Maakt nog steeds dat het te hopen is dat we die cup een keer omhoog mogen houden!

8 kudos 2025-04-26 20:47:25 door Scarfie op Lucky duck
@DeegRollert | OnlyFans. Ach, voor het fapje maakt dat ook niet uit.

16 kudos 2024-11-03 12:42:31 door Weef op Dikke pyro in de kelderklasse !
@ZuchtNogEenKeer | 03-11-24 | 13:36: Bennekom achterhoek? Sommige mensen hebben blijkbaar ook niks met topografie...

24 kudos 2024-11-03 12:40:33 door Kwaruk op Dikke pyro in de kelderklasse !
@ZuchtNogEenKeer | 03-11-2024 | 13:36: Benekom en Ede zijn even ver van de Achterhoek verwijderd als dat ze zijn van de steden Rotterdam, Den Haag en Amsterdam ..

4 kudos 2024-04-15 15:29:59 door Dizsaidup op Jij bent niet welkom
@Schuurm | 15-04-24 | 15:15: Welke "gevaar"?
Je praat poep man!
Een uitsmijter heeft niet eens het recht om te slaan. Het is gewoon een burger, net zoals een bakker of schilder.

0 kudos 2024-04-15 14:43:38 door Baconpancake op Jij bent niet welkom
Riekt naar mishandeling? Ik vind dat nog wel wat ondermaats. Dit is in mijn ogen gewoon poging tot doodslag.

-6 kudos 2024-04-15 13:15:47 door Schuurm op Jij bent niet welkom
@Dizsaidup | 15-04-24 | 14:33: Deze eerste twee waren met de een vlakke hand en het slachtoffer vangt zichtzelf nog op. Er gaan twee handen naar de grond en daarna naar zijn gezicht.
Het schoppen en de gooi daarna gaan te ver. (hoewel in een stand your ground staat er afhankelijk van de situatie doorgegaan mag worden totdat het gevaar uitgeschakeld is)

0 kudos 2024-04-15 12:59:39 door Knalluh8497 op Jij bent niet welkom
@Dizsaidup | 15-04-24 | 14:33: De eerste klap was al overbodig. Als je je handjes niet thuis kunt houden heb je in de beveiliging niet verloren.

67 kudos 2024-04-15 12:33:32 door Dizsaidup op Jij bent niet welkom
De eerste "tik"op 00:07 was al ruim voldoende want toen was het slachtoffer al van deze wereld.
De mokerslag op 00:08 was dus al te veel want het slachtoffer was nog bewusteloos naar de grond aan het gaan van de eerste mep.
De trap op 00:10 was daarom al helemaal onnodig en de slingerworp met het levenloze lichaam op 00:14 maakt het onzinnige en overbodige lijstje met overvloedig en nutteloos geweld compleet.
Ik weet niet hoeveel context je nodig denkt te hebben om dit agressieve mongolen gedrag te rechtvaardigen?