DumpStats voor Danwel

76 +339 -263

Kudos

#82826 (Top 30.7872%)

Kudos/dag 0.05
Kudos/reaguursel 2.11
Meeste kudos op 1 reaguursel 126
Minste kudos op 1 reaguursel -125

36

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.02
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 34.4
Reacties per reaguursel 1.11
Meeste reaguursels op 1 dag 3
Aantal x weggejorist 0
Gestart op 12-02-2020

Kudoverloop over tijd

1 kudos 2020-12-04 13:25:02 door Shortwood op Mij aanspreken op een mondkapje?
We zijn inderdaad agressie aan het kweken. Het OMT wordt nu bedreigd, maar vindt je het gek als leden even een flesje wijn open trekken als het virus in Nederland is? https://www.youtube.com/watch?... (mexicaanse griep) En die gaan ons voorlichten hoe wij ons moeten gedragen? Die mensen met dubbele pet moeten juist opflikkeren.

9 kudos 2020-12-04 00:34:49 door Fosite op Mij aanspreken op een mondkapje?
Mooi voorbeeld ben je wel van hoe zelfs domme mensen denken dat ze slim zijn, en denken goed te kunnen redeneren. Duidelijk dat je gebruikt maakt van vooral heel veel voor jouw, neem ik aan lastige en grootte woorden. Mix er wat Engels bij in zelfs al is daar geen enkele rede voor. En toch borrelde het allemaal neer op een woorden diarree van onzin.

Er is enkel een handje vol mensen voor wie er medische regels geld, en ja die kunnen gewoon een doktersverklaring krijgen, waar verder geen privé gegevens opstaan, Muppet!

16 kudos 2020-12-03 23:28:38 door NTLCADY op Mij aanspreken op een mondkapje?
Interesseert me geen kut wie de man is en hoe hij is. Wat ik mis in jouw levensverhaal is dat mensen een mondkapje moeten dragen om het risico te verminderen dat een virus overgedragen wordt. Het is niet zo moeilijk. Heeft niks met gutmenschen te maken. Goed gewerkt mevrouw. voet bij stuk.

25 kudos 2020-12-03 22:41:35 door chaozz op Mij aanspreken op een mondkapje?
Als je tegen het dragen van mondkapjes bent, dan sluit je wat mij betreft achter in de rij als je een IC-bed nodig hebt.

3 kudos 2020-07-27 19:06:28 door DentistCollector op Tandarts doet review terug
Zo heb ik het nog nooit bekeken. Ik poets m'n tanden 1x per dag. Soms, als ik een lui weekend heb, een dagje overslaan. Ik snoep niet echt, maar vreet wel chips etc. Af en toe een lekker sapje. Ik heb nog nooit gaatjes gehad, sta altijd binnen 2 minuten weer buiten. Een tandartsverzekering komt niet in mijn woordenboek voor.

0 kudos 2020-07-10 11:26:12 door Rooiedonder op Bold and Bankrupt leeft nog!
Heftig verhaal. Sterkte man!

Mooi om te zien dat van de geringe kracht die je hebt (200m.. whut..) toch wel lekker zon verhaal op dumpert kant posten ;)!

0 kudos 2020-07-10 09:31:57 door Reaguurdstert op Bold and Bankrupt leeft nog!
@Danwel het is geen ziekte die alleen betaalde mensen krijgen met bepaald DNA, maar het klopt wel dat je bloedgroep effect kan hebben op hoe vatbaar je voor het virus bent. Ieder lichaam is anders, maar hoe sterk of gezond je longen ook zijn heeft dan dus blijkbaar niks te maken met óf je het virus krijgt en hoe het zich uit in de symptomen. Het is gewoon echt een link virus en van de verschillende verhalen die ik ken weet ik in ieder geval zeker dat ik het absoluut niet wil krijgen. Sterkte met revalideren verder, bizar hoe het RIVM heeft gereageerd.

-14 kudos 2020-07-10 06:26:46 door rambo^2 op Bold and Bankrupt leeft nog!
En dat allemaal zonder opgenomen te zijn en of op de ic te hebben gelegen? Dat klopt niet mijn vriend, misschien meer gevalletje psychose?

32 kudos 2020-07-09 22:00:18 door altijd-guus op Bold and Bankrupt leeft nog!
Heftig verhaal! Zeker doordat je afwijkende symptomen schijnbaar aanleiding gaven om je eerst met een kluitje het riet in te sturen. Hopelijk ga je er weer helemaal boven op komen. Maar voordat we weten of het bijvoorbeeld een dna-gerelateerde aandoening is, zou het dan niet toch verstandig zijn om tot we wel weten wat de oorzaak is dat sommigen wel en andere niet of nauwelijks getroffen worden door het virus, een zekere voorzichtigheid te hanteren? Ik ben benieuwd hoe jij erin staat nu. Zijn de maatregels nu overtrokken? Of hebben ze nut?

0 kudos 2020-02-13 13:41:35 door chickenlover op Zoon reageert op de sneu-advertentie van vader
@hapslikweg21 | 13-02-2020 | 14:05:

De diagnostiek van een persoonlijkheidsstoornis is dat de persoon of de omgeving last moet ervaren van het gedrag. Daarbij is MMPI test een manier van onderzoek. Vanuit DSM zijn er wat criteria van narcisme opgesteld waar iemand aan kan voldoen. Daarbij is het geen wet van meten en persen. Met narcisme gaan borderline en anti-sociaal ook hand in hand. Daarnaast is het ook de vraag of iemand zich dan sociaal wenselijk gedraagt of zijn werkelijke gedrag laat zien in een bepaalde situatie. In een eigen omgeving laat iemand na verloop van tijd wel zijn gedrag in meer of mindere mate zien. Het effect op de omgeving is vaak groter dan zo op het eerste oog te zien. Dat gaat echt verder dan het alleen maar opsommen van een aantal criteria.

0 kudos 2020-02-13 13:05:56 door hapslikweg21 op Zoon reageert op de sneu-advertentie van vader
@chickenlover. Maar het wilt niet zeggen dat iemand met een Cluster B narcistische persoonlijkheidsstoornis automatisch voor iedereen een ramp is om mee om te gaan. Je moet aan 5 van de 9 criteria voldoen. Ook al vind je jezelf geweldig (1), heb je geen empathie (2), ben je arrogant (3), heb je behoefte aan bewondering (4) en heb je fantasieën over grenzeloos succes (5). Dan zou je aan narcisme kunnen voldoen. Heet je echter Zlatan en weet je je een beetje in te houden bij je naasten, dan hoeft er helemaal geen sociaal probleem te zijn.

-1 kudos 2020-02-13 13:04:30 door LuieHarry44 op Zoon reageert op de sneu-advertentie van vader
Nee hoor het is niet de wetenschap die zegt dat daarmee je vrienden je verlaten. Je vreselijke manier en omgang met die vrienden zorgen daarvoor. Het gedrag is het teken dat iemand narcistisch is, niet de stempel. Ik ben wel blij voor je na het lezen van jou post, jij hebt kennelijk geen narcist in je nabije omgeving. Voel je gezegend

0 kudos 2020-02-13 12:52:30 door chickenlover op Zoon reageert op de sneu-advertentie van vader
Narcisme is een cluster B persoonlijkheidsstoornis. En wel degelijk een stoornis. En de directe omgeving is hier wel degelijk mee belast. Soms in een vorm dat het voor iemand een hel is om met zo een persoon te moeten samen leven.
Wel is het zo dat iedereen wat narcisme in zich heeft. Dat is ook nodig. Als zelfbescherming en zelfbehoud. Maar er is een wezenlijk verschil tussen een narcist die scoort op 2 of op 10. Voor de persoon zelf en zijn omgeving.

Zie ook de bijgevoegde link. Erg veel leeswerk, maar het geeft wel een duidelijk beeld van narcisme.
http://www.antipsychopaat.simp...

1 kudos 2020-02-13 12:12:29 door hapslikweg21 op Zoon reageert op de sneu-advertentie van vader
Dan snappen anderen het niet. Klachten A kunnen resulteren in stoornis B, maar stoornis B betekent niet automatisch klachten A. Als je oprecht jezelf beter vindt, kan je narcistisch zijn, maar je kan ook zo sociaal intelligent zijn dat je nog steeds prettig in het contact bent. En het mooie van een label is, anderen zijn je voor gegaan, dus kan je kijken wat bij hen gewerkt heeft en kijken of het bij jou ook werkt. (Bij borstkanker gaat de arts ook kijken wat bij anderen geholpen heeft). Ik zie geen problemen in mensen laagdrempelig een diagnose geven als ze een probleem hebben. Het gaat erom wat ze kunnen doen om het probleem op te lossen, of zich kunnen berusten dat ze dit probleem maar moeten accepteren.

-2 kudos 2020-02-13 05:33:46 door Sjaakisaltijdgek op Zoon reageert op de sneu-advertentie van vader
Sooo, das puik uitgelegd! Ben het helemaal met je eens. Soms op kantoor wil je ook even vluchten, de hoek in om te huilen..... Maar nee je houdt je groot omdat je zo niet gezien wil worden, je bent onderdeel van een professionele machine. We zijn vaak ook niet eerlijk meer naar elkaar, verstoppen, ondrukken dingen. Om maar niet op te vallen, te doen alsof alles goed gaat, groot willen zijn.... Wel besef heel goed dat het leven wat je gekregen hebt eenmalig is, uno, 1,einmal,just once...

46 kudos 2020-02-13 01:42:28 door m4x1m op Zoon reageert op de sneu-advertentie van vader
Jij hebt zelf zeker nooit geen stempel gekregen? Want ik heb persoonlijk het stempel ADHDer en depressie gekregen. En die stempels hebben mij enorm geholpen. Ik heb training voor ADHD gekregen waardoor ik beter kan doorwerken met waar ik gepassioneerd mee ben en ik heb therapie gehad voor mijn depressie waardoor ik het leven weer beter inzie.
Hoewel ik het niet per se oneens met je ben, vind ik het wel heel makkelijk om te zeggen dat "niet gemiddeld zijn" meteen leidt tot een stempel en en dat zo'n stempel altijd negatief is. Want persoonlijk was ik zonder zo'n stempel een hoopje ellende geweest en ik vermoed dat ik niet de enige ben.