DumpStats voor Coruix

547 +726 -179

Kudos

#46264 (Top 14.4764%)

Kudos/dag 0.17
Kudos/reaguursel 6.29
Meeste kudos op 1 reaguursel 69
Minste kudos op 1 reaguursel -61

87

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.03
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 31.2
Reacties per reaguursel 0.28
Meeste reaguursels op 1 dag 5
Aantal x weggejorist 0
Geregistreerd op 03-06-2017
Eerste reactie op 03-06-2017

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-3 kudos 2026-06-13 17:04:04 door verdumme op Stormtroopers gaan naar huis bij AZC demonstratie
@biersoort | 13-06-26 | 16:36: Dat staat naast mijn punt.
Het hekelt mij behoorlijk dat de kinderen niet meer mee kunnen doen aan een avondvierdaagse omdat de sfeer door de rellen grimmig is geworden
https://nos.nl/artikel/2614856... @curryworstspecial dit is ook niet waar we het nu over hebben.
Ik ben een centrist, beide kanten doen shit fout, maar de anti-azc rellen zijn belachelijk omdat ze de buurt minder veilig maken dan de immigranten in de opvang ooit zouden doen.

-2 kudos 2026-06-13 13:53:30 door verdumme op Stormtroopers gaan naar huis bij AZC demonstratie
@Goorpijp | 13-06-26 | 15:48: Ik vind het zwaar ironisch hoe mensen protesteren tegen immigranten omdat zij de straat onveilig te maken, door de straat onveilig te maken. Dan sla je de plank volledig mis.

7 kudos 2025-10-27 13:40:15 door G.Kalf op Duurzaamheidsadviseur adviseert zichzelf blut.
Hij rekent met 4400 KWH teruglevering a regulier tarief van een cent of 45 per KWH. Hij heeft 22 zonnepanelen met hoog piekvermogen, gekocht van geleend geld.

Wat er staat klopt dus pas in 2027 als we stroom uit zonnepanelen gratis moeten weggeven van de overheid.

18 kudos 2025-10-27 12:10:50 door Dikke Fappert op Duurzaamheidsadviseur adviseert zichzelf blut.
Zijn stroom/gas rekening zal vast lager zijn dan voorheen. In het artikel heeft hij het er over dat de afschrijving en rente mee tellen, met een lening van 60k en 4% rente is dat 2400 euro per jaar aan rente, een afschrijving van 20 jaar is nog eens 3000 euro extra. tjah, dat wist je natuurlijk vooraf, beetje dom

-2 kudos 2025-06-21 19:05:42 door Attelenooje op Geen schaduw op de A10
We zijn het hier wel gewend, dit was 30 jaar geleden een warme zomerdag. Toen nam de klimaatkerk het over en is alles extreem en moeten dingen afgelast worden bij 30 graden.

-5 kudos 2025-06-21 17:37:44 door timmey op Geen schaduw op de A10
ander noemen we het gewoon de paraplol, een paraplu die goed is tegen regen en zon..

0 kudos 2018-12-10 21:16:00 door arabes_eut_domus op Geel hesje verliest zijn hand
Een 'normale' traangas granaat geeft alleen een vernevelde irritante vloeistof af.
Deze granaten exploderen om te vernevelen, maar zijn zo ontwikkeld dat er een zo'n groot mogelijke klap bij komt om orientatie verder te verminderen.
Handen, voeten en trommelvliezen kunnen daar erg slecht tegen.