DumpStats voor Beddez100

767 +836 -69

Kudos

#40399 (Top 12.6412%)

Kudos/dag 0.3
Kudos/reaguursel 12.37
Meeste kudos op 1 reaguursel 114
Minste kudos op 1 reaguursel -20

62

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.02
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 10.7
Reacties per reaguursel 0.34
Meeste reaguursels op 1 dag 3
Aantal x weggejorist 1
Geregistreerd op 20-07-2019
Eerste reactie op 20-07-2019

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

0 kudos 2026-06-15 19:41:58 door brie-de-penis op Bijna de 70 aantikken met je E-step
Je kan ze hier in Frankrijk gewoon kopen, een kennis heeft er een die 90Km per uur haalt. Maar misschien dat daarom de bevolkingsdichtheid hier niet zo groot is. Je bent hier op zo'n ding niet beschermd door de wet. Brokken is dokken.

-3 kudos 2026-06-15 09:24:15 door Sabor op Bijna de 70 aantikken met je E-step
@G.Kalf | 15-06-26 | 10:51: Heb je die dan? Dashcams die van opzij filmen en aangeven hoe snel een object nadert? Serieuze vraag?

8 kudos 2026-06-15 09:03:27 door Peerke16 op Bijna de 70 aantikken met je E-step
@qreaguurder | 15-06-26 | 10:53: hoeveel wielrenners zie jij 50+ kmh rijden op een fietspad? Overdrijven is ook een kunst. Een enkeling die dat haalt misschien, een ook die enkeling is een debiel als die dat ook daadwerkelijk doet.

41 kudos 2026-06-15 08:51:36 door G.Kalf op Bijna de 70 aantikken met je E-step
Yep, als hij was aangereden, had filmert in principe mogen lappen voor de schade. 50+ op een fietspad met een illegaal voertuig is ver, ver voorbij waar je redelijkerwijs op moet anticiperen.
Da's roekeloos, en roekeloos gedrag heft de normale aansprakelijkheidsregels op.

Daarom is een dashcam zo belangrijk: Als zoiets je overkomt wil je niet dat filmert roept "Wollah broer ik ging maar 18 km" en dat je zonder bewijs zit.

5 kudos 2022-10-06 07:02:39 door RechtseMark op Domme toerist vs wilde zeeleeuw
Nee hoor. Dat is vrij simpel te beoordelen op lichaamstaal. En of de hond los of aan de riem loopt is over het algemeen ook wel een indicator. En of er een tokkie naast loopt

6 kudos 2022-07-05 10:57:20 door Bigaroque op Blokkeerboeren geblokkeerd
Eeeuhmmmm.... het Binnenhof is al een jaartje niet meer in gebruik wegens een restauratie. Dus daar zitten de mensen die je moet hebben in ieder geval niet.

20 kudos 2021-01-25 15:55:05 door SeefhoekVooruit! op Aftermath waterkanon
Je bent niet de enige. Echt alles klopt... die paashaas op de voorgrond, die waterstraal die precies raak is, dat petje dat door de lucht vliegt en dan die smak tegen het muurtje. Ik heb het echt wel 100x terug gekeken en het blijft genieten!