767 +836 -69
Kudos
#40399 (Top 12.6412%)
| Kudos/dag | 0.3 |
| Kudos/reaguursel | 12.37 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 114 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -20 |
767 +836 -69
Kudos
#40399 (Top 12.6412%)
| Kudos/dag | 0.3 |
| Kudos/reaguursel | 12.37 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 114 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -20 |
62
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.02 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 10.7 |
| Reacties per reaguursel | 0.34 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 3 |
| Aantal x weggejorist | 1 |
| Geregistreerd op | 20-07-2019 |
| Eerste reactie op | 20-07-2019 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
0 kudos 2026-06-15 19:41:58 door brie-de-penis op Bijna de 70 aantikken met je E-step
Je kan ze hier in Frankrijk gewoon kopen, een kennis heeft er een die 90Km per uur haalt. Maar misschien dat daarom de bevolkingsdichtheid hier niet zo groot is. Je bent hier op zo'n ding niet beschermd door de wet. Brokken is dokken.
1 kudos 2026-06-15 15:09:03 door GwoonAmber op Bijna de 70 aantikken met je E-step
Klopt ook bij kinderbrommers die boven de 15 kunnen. *dat is mijn mening.
-3 kudos 2026-06-15 09:24:15 door Sabor op Bijna de 70 aantikken met je E-step
@G.Kalf | 15-06-26 | 10:51: Heb je die dan? Dashcams die van opzij filmen en aangeven hoe snel een object nadert? Serieuze vraag?
1 kudos 2026-06-15 09:22:27 door Sabor op Bijna de 70 aantikken met je E-step
@Peerke16 | 15-06-26 | 11:03: Je hebt een punt, die nemen het fietspad niet die rijden gewoon op de N-weg
6 kudos 2026-06-15 09:18:51 door SimonMc op Bijna de 70 aantikken met je E-step
*Afscheurt
8 kudos 2026-06-15 09:03:27 door Peerke16 op Bijna de 70 aantikken met je E-step
@qreaguurder | 15-06-26 | 10:53: hoeveel wielrenners zie jij 50+ kmh rijden op een fietspad? Overdrijven is ook een kunst. Een enkeling die dat haalt misschien, een ook die enkeling is een debiel als die dat ook daadwerkelijk doet.
-7 kudos 2026-06-15 08:53:52 door qreaguurder op Bijna de 70 aantikken met je E-step
@G.Kalf | 15-06-26 | 10:51: tsja en wielrenners doen hetzelfde...
41 kudos 2026-06-15 08:51:36 door G.Kalf op Bijna de 70 aantikken met je E-step
Yep, als hij was aangereden, had filmert in principe mogen lappen voor de schade. 50+ op een fietspad met een illegaal voertuig is ver, ver voorbij waar je redelijkerwijs op moet anticiperen.
Da's roekeloos, en roekeloos gedrag heft de normale aansprakelijkheidsregels op.
Daarom is een dashcam zo belangrijk: Als zoiets je overkomt wil je niet dat filmert roept "Wollah broer ik ging maar 18 km" en dat je zonder bewijs zit.
1 kudos 2025-11-02 07:18:12 door threeheadedmonkey op Niet fukken met mij!!!
Yeah, let's go.
2 kudos 2023-01-10 19:53:17 door lazy leprechaun op Hotwheelrace
Een echte F1 fan, dat zie je zo!
5 kudos 2022-10-06 07:02:39 door RechtseMark op Domme toerist vs wilde zeeleeuw
Nee hoor. Dat is vrij simpel te beoordelen op lichaamstaal. En of de hond los of aan de riem loopt is over het algemeen ook wel een indicator. En of er een tokkie naast loopt
-6 kudos 2022-10-06 05:12:21 door BassieklaagtAdriaan op Domme toerist vs wilde zeeleeuw
Je bent onbekend met honden begrijp ik.Altijd makkelijk om je mening te geven over zaken waar je niks van af weet.
-3 kudos 2022-10-06 04:18:19 door Zeg_maar_U op Domme toerist vs wilde zeeleeuw
*leeuw
6 kudos 2022-07-05 10:57:20 door Bigaroque op Blokkeerboeren geblokkeerd
Eeeuhmmmm.... het Binnenhof is al een jaartje niet meer in gebruik wegens een restauratie. Dus daar zitten de mensen die je moet hebben in ieder geval niet.
1 kudos 2022-01-23 12:47:31 door chewhakbar op Darmspieren trainen
Zo ben ik ook iemand met privileges tov mensen van kleur ipv Nederlander.
17 kudos 2021-09-10 11:42:13 door Nomennescio op Gebedsgenezer bezweken aan corona
Ken de feiten gast. Urk en Staphorst zijn refo, niet evangelisch.
20 kudos 2021-01-25 15:55:05 door SeefhoekVooruit! op Aftermath waterkanon
Je bent niet de enige. Echt alles klopt... die paashaas op de voorgrond, die waterstraal die precies raak is, dat petje dat door de lucht vliegt en dan die smak tegen het muurtje. Ik heb het echt wel 100x terug gekeken en het blijft genieten!
2 kudos 2020-10-29 16:16:53 door Sonja27 op Kuzu over onthoofding Samuel Paty Frankrijk
In quarantine, samen met heel veel nertsen.
7 kudos 2020-10-14 18:31:11 door puikepuist op Krankzinnig roadrage in Nederland
Rijdt
18 kudos 2020-10-14 17:39:35 door Tella909 op Krankzinnig roadrage in Nederland
Zei
1 kudos 2020-06-14 10:43:31 door Lt-Kol Kilgore op Check dat verschil!
Ja ik zag het ook, maar ik denk dat je geld krijgt ipv te moeten betalen.