2,471 +2834 -363
Kudos
#22558 (Top 7.0586%)
| Kudos/dag | 1.53 |
| Kudos/reaguursel | 13.65 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 296 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -71 |
2,471 +2834 -363
Kudos
#22558 (Top 7.0586%)
| Kudos/dag | 1.53 |
| Kudos/reaguursel | 13.65 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 296 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -71 |
181
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.11 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 7.2 |
| Reacties per reaguursel | 0.43 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 3 |
| Aantal x weggejorist | 6 |
| Geregistreerd op | 19-01-2022 |
| Eerste reactie op | 21-01-2022 |
Shop via onze link β jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon π
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
0 kudos 2026-06-16 15:51:53 door Draakje.Floris op Kind en hond
Met elk dier niet slim om te doen en niet alleen vanwege bijten. Bij een woongroep had ik een cliΓ«nt met niet-aangeboren hersenletsel. wat het resultaat is van een kat die op zijn hoofd was gaan liggen toen hij een paar maanden oud was en hij daardoor niet meer goed kon ademen.
7 kudos 2026-06-16 12:05:10 door Klerkberk op Kind en hond
Je hebt helemaal gelijk. Ik vind zelf dat ik de allerliefste hond van de wereld heb. Toch zou ik haar nooit allen laten met een kind.
Aan de andere kant. Hier een aardig weetje.
In Nederland worden jaarlijks zo'n 75.000 kinderen door een hond gebeten.
Er worden jaarlijks zo'n 124.000 kinderen door iemand uit de familiekring, mishandeld of misbruikt.
Misschien is je kind toch veiliger met de hond alleen?
1 kudos 2026-06-16 08:29:54 door SiSidriver op Kind en hond
Met een mens ook.
10 kudos 2026-06-16 07:20:26 door LiberoHeinzKessler op Kind en hond
Bertus heeft gelijk. Zelfs een teckel liet ik niet alleen met mijn kinderen toen ze deze leeftijd hadden. Je weet het gewoon niet, hoe lief en trouw ze ook zijn. Een hond kan schrikken of boos worden als ze per ongeluk aan de oren worden getrokken.
10 kudos 2026-06-16 07:18:06 door markstar1963 op Kind en hond
@Joazettie | 16-06-26 | 09:09: Zeker niet. Altijd alert blijven met honden in combinatie met kinderen, al denk je dat er niets zou kunnen gebeuren.
-11 kudos 2026-06-16 07:09:36 door Joazettie op Kind en hond
Beetje tegenstrijdig, niet?
0 kudos 2026-06-03 11:17:11 door Uhoortnogvanons op Kleine voorbeschouwing WK
Dieptriest.
1 kudos 2026-06-03 10:11:52 door Dirk-teur op Kleine voorbeschouwing WK
Bijna, stukje noorderlijker!
5 kudos 2026-05-03 15:20:49 door Muscles4Brussels op Gozer op wielen is goed op nog meer wielen
Glaaf
1 kudos 2026-04-17 18:01:08 door BatsendeBertus op Meisje letterlijk oprecht teleurgesteld in Dumpert
Weggej0rist????
3 kudos 2026-02-08 11:41:21 door een of andere hassan op Andrea Bocelli op de openingsceremonie
Van de site di Andrea Bocelli eyewear verkoopt (niet linkbaar helaas):
Bocelli's eyewear reflects his innate sense of elegance and grace, often seen in minimalist designs that are both functional and impeccably chic. As someone who has been visually impaired for most of his life, his glasses are as much a signature of his identity as his music.
-3 kudos 2026-02-08 11:02:49 door met vreselijke groet op Andrea Bocelli op de openingsceremonie
Jazeker.
-4 kudos 2026-02-08 11:00:00 door NLDarkCloud op Andrea Bocelli op de openingsceremonie
Precies wat ik dacht xD
19 kudos 2025-11-04 18:39:07 door Stummy op Paardje rijden
Dat Gokman mag sterven in de vergetelheid.
-20 kudos 2025-11-01 09:16:12 door Aandebroodroosters op MIshandelde hond opvangen
Als ze weten wat ze te eten krijgen.
1 kudos 2025-09-24 07:38:28 door Kunker77 op Bestuurder spot alweer een alcomobilist op de snelweg!
@Dwergwerper | 23-09-25 | 23:28: De vraag is niet wat Mike is. De vraag is, wie.
10 kudos 2025-09-23 21:28:31 door Dwergwerper op Bestuurder spot alweer een alcomobilist op de snelweg!
Mike is de M in het nato alfabet
1 kudos 2025-09-23 20:33:28 door Scherpstemes op Bestuurder spot alweer een alcomobilist op de snelweg!
Ja.
2 kudos 2025-08-03 16:21:48 door ShakespeareanTragedy op Handhaafmobiel ziet een kwartje op de weg
Bertus heeft het niet zo hoog op met de rechtsstaat.
25 kudos 2025-08-03 15:31:58 door grotgraver op Handhaafmobiel ziet een kwartje op de weg
Fietsen met je telefoon in je hand is altijd -1 bedoel je.
-4 kudos 2025-07-04 08:46:28 door Headshot_happiness op Meisjes kunnen truukje
Zonder tiet heb je ook geen bh nodig he
8 kudos 2025-06-07 10:29:23 door HarryBeaver op Bloemenhufter
Dus wilt u dat hij een andere auto koopt voor de dagen dat hij met een caravan rijdt, of dat hij zijn caravan en trekhaak weg doet?
4 kudos 2025-06-07 10:25:40 door tuinplant op Bloemenhufter
Want?
32 kudos 2025-04-21 08:27:50 door MeneerKwastVoorJou op Reaguurder maakt muziek voor Hollywoodrtrailers vanaf zolderkamer
Er zit regelmaat in, dus niet onjuist.
6 kudos 2024-11-13 09:32:44 door rop1982 op De liefdesbaby van God en Nigella Lawson
Je hebt alles wat er te halen valt al gezien...
0 kudos 2024-11-04 19:59:52 door Erwaseenseen op Schijt aan alle regels
Is collectief herseninfarct.
2 kudos 2024-08-29 14:00:36 door De Vlaamse Hollander op Dick Schoof al hommies met Trump
wie zegt dat 't zijn eerste poging is?
11 kudos 2024-08-27 15:01:37 door techniksnut op Sabrina salerno boys topless
Gewoon helemaal geen mand!
3 kudos 2024-08-25 06:16:00 door Pilslikker op De kinder retriever
Een lease dog
29 kudos 2024-01-14 22:38:43 door KontWorm op Politie schiet gericht op verdachte gewapende overval
Toch denk ik dat het goed is dat er een drempel is om te schieten. Amerikaanse trigger happy agenten zijn ook niet de oplossing
7 kudos 2024-01-07 09:59:04 door Wakemeister op Daar komt de water
Drie tenen, keurig. Dat zijn een hoop tenen daar.
5 kudos 2024-01-02 21:49:30 door ShakespeareanTragedy op Trein schoonmaken in India
Jaja. Dat gejammer kennen we nu wel. Maar zij doen het ook niet goed! Zoals Miss Universe ooit zei, een betere wereld begint bij jezelf.
3 kudos 2024-01-02 21:32:13 door MrKlootvioolvoorjou op Trein schoonmaken in India
Gelukkig dat (grote) bedrijven dan ook moeten scheiden en voelt dat ook helemaal niet tegenstrijdig met de relatief kleine hoeveelheden afval per huishouden.
24 kudos 2024-01-02 21:09:28 door ShakespeareanTragedy op Trein schoonmaken in India
Nou ja. Samen met de andere landen die ook hun afval scheiden maken we het in ieder geval niet erger. Zolang we dit soort landen niet betalen om ons afval te 'verwerken'. Daar moeten we ook nog vanaf wil het maximaal effect sorteren, dat afval scheiden.
32 kudos 2023-12-30 23:25:33 door Haunting_Zehel op Papa heeft wat moois in Duitsland gekocht jongens
@Bloemetjesjoint | 30-12-2023 | 22:36: Aantal vrienden van ons zijn bewust pleegouders. Die hebben heel wat te stellen met de oudere kinderen die ze krijgen maar de jongere kinderen zijn nog wat bij te sturen. Die komen er beter vanaf dan met zo'n tokkievader met een deuk in zijn hoofd.
57 kudos 2023-12-30 22:02:27 door Plankveurdekop op Papa heeft wat moois in Duitsland gekocht jongens
@Bloemetjesjoint | 30-12-23 | 22:36: Wanneer je in een neerwaartse spiraal wil blijven moet je zeker kinderen bij hun Tokkieouders laten wonen.... Kinderen worden niet voor niks bij ouders weggehaald. Er zullen inderdaad een paar rotte appels tussen pleegouders zitten maar doe nu niet alsof het een en al rottigheid is!
-87 kudos 2023-12-30 21:36:25 door Bloemetjesjoint op Papa heeft wat moois in Duitsland gekocht jongens
Ja en dan komen de kindjes in handen van onze geweldige jeugdzorg. Ze zullen dan liefdeloos en voor altijd getraumatiseerd zijn na een leven van pleeggezin naar pleeggezin. Met een beetje pech het slachtoffer van een of andere sadist of pedo. En zeg niet dat dit niet gebeurd want er zijn legio voorbeelden. Dan beter opgroeien in je eigen tokkie gezin bij pa en ma die wel van je houden maar niet genoeg geestelijke bagage hebben om het te doen zoals nodig is. Daar faalt ook het sociale vangnet. Beter voorkomen dan genezen.
1 kudos 2023-12-30 16:34:31 door urbANUSlikker op Dumpert ornithologie
Een zwarte vogel met een gestolen rode staart.
10 kudos 2023-12-29 20:13:35 door main op Dumpert ornithologie
Of een rode zwartlichaam.
17 kudos 2023-12-29 20:13:29 door insane op Dumpert ornithologie
Avis fallus giganticus.
19 kudos 2023-12-29 19:05:27 door Fireherb op Dumpert ornithologie
Phoenicurus ochruros
0 kudos 2023-12-24 16:08:53 door noatje op Koreameisje is OP
Kerstborrel gehad?
2 kudos 2023-12-09 14:33:51 door kiloknaller op Franse boeren zijn weer boos
meer bedorven Camembert.
8 kudos 2023-11-20 18:09:19 door Doemaarwatjoh op Hilversumse tokkiezeug walst over supermarktmeisje heen
Praat Nederlands met mij.......Hoogvliet.
0 kudos 2023-09-21 18:22:43 door BatsendeBertus op Ik ben een poes
Parkiet
3 kudos 2023-09-20 17:34:28 door van_Sukkelenburg op Nachtelijke achtervolging in A'dam
Aangezien hij 2 jaar gevangenisstraf kreeg, kan dat best wel eens het geval zijn geweest.
7 kudos 2023-05-03 21:48:42 door Uhoortnogvanons op Spoedbegeleiding vanaf Gouda naar het HMC Westeinde
In de laatste seconde zie je hem. Tevreden zo?
4 kudos 2023-05-03 21:20:54 door Uhoortnogvanons op Spoedbegeleiding vanaf Gouda naar het HMC Westeinde
Die is vast vooruit gereden.
-2 kudos 2023-05-03 20:14:50 door Significant op Spoedbegeleiding vanaf Gouda naar het HMC Westeinde
megool
26 kudos 2023-05-03 19:56:32 door EppoEppo op Spoedbegeleiding vanaf Gouda naar het HMC Westeinde
Die rijdt er pal achter voor het geval dat het fout gaat met die spoedrit.