DumpStats voor BatsendeBertus

2,471 +2834 -363

Kudos

#22558 (Top 7.0586%)

Kudos/dag 1.53
Kudos/reaguursel 13.65
Meeste kudos op 1 reaguursel 296
Minste kudos op 1 reaguursel -71

181

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.11
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 7.2
Reacties per reaguursel 0.43
Meeste reaguursels op 1 dag 3
Aantal x weggejorist 6
Geregistreerd op 19-01-2022
Eerste reactie op 21-01-2022

Scherpe Amazon Deals ⚑

Shop via onze link β€” jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon πŸ’š

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

0 kudos 2026-06-16 15:51:53 door Draakje.Floris op Kind en hond
Met elk dier niet slim om te doen en niet alleen vanwege bijten. Bij een woongroep had ik een cliΓ«nt met niet-aangeboren hersenletsel. wat het resultaat is van een kat die op zijn hoofd was gaan liggen toen hij een paar maanden oud was en hij daardoor niet meer goed kon ademen.

7 kudos 2026-06-16 12:05:10 door Klerkberk op Kind en hond
Je hebt helemaal gelijk. Ik vind zelf dat ik de allerliefste hond van de wereld heb. Toch zou ik haar nooit allen laten met een kind.

Aan de andere kant. Hier een aardig weetje.
In Nederland worden jaarlijks zo'n 75.000 kinderen door een hond gebeten.
Er worden jaarlijks zo'n 124.000 kinderen door iemand uit de familiekring, mishandeld of misbruikt.
Misschien is je kind toch veiliger met de hond alleen?

10 kudos 2026-06-16 07:20:26 door LiberoHeinzKessler op Kind en hond
Bertus heeft gelijk. Zelfs een teckel liet ik niet alleen met mijn kinderen toen ze deze leeftijd hadden. Je weet het gewoon niet, hoe lief en trouw ze ook zijn. Een hond kan schrikken of boos worden als ze per ongeluk aan de oren worden getrokken.

10 kudos 2026-06-16 07:18:06 door markstar1963 op Kind en hond
@Joazettie | 16-06-26 | 09:09: Zeker niet. Altijd alert blijven met honden in combinatie met kinderen, al denk je dat er niets zou kunnen gebeuren.

3 kudos 2026-02-08 11:41:21 door een of andere hassan op Andrea Bocelli op de openingsceremonie
Van de site di Andrea Bocelli eyewear verkoopt (niet linkbaar helaas):

Bocelli's eyewear reflects his innate sense of elegance and grace, often seen in minimalist designs that are both functional and impeccably chic. As someone who has been visually impaired for most of his life, his glasses are as much a signature of his identity as his music.

19 kudos 2025-11-04 18:39:07 door Stummy op Paardje rijden
Dat Gokman mag sterven in de vergetelheid.

8 kudos 2025-06-07 10:29:23 door HarryBeaver op Bloemenhufter
Dus wilt u dat hij een andere auto koopt voor de dagen dat hij met een caravan rijdt, of dat hij zijn caravan en trekhaak weg doet?

3 kudos 2024-01-02 21:32:13 door MrKlootvioolvoorjou op Trein schoonmaken in India
Gelukkig dat (grote) bedrijven dan ook moeten scheiden en voelt dat ook helemaal niet tegenstrijdig met de relatief kleine hoeveelheden afval per huishouden.

24 kudos 2024-01-02 21:09:28 door ShakespeareanTragedy op Trein schoonmaken in India
Nou ja. Samen met de andere landen die ook hun afval scheiden maken we het in ieder geval niet erger. Zolang we dit soort landen niet betalen om ons afval te 'verwerken'. Daar moeten we ook nog vanaf wil het maximaal effect sorteren, dat afval scheiden.

32 kudos 2023-12-30 23:25:33 door Haunting_Zehel op Papa heeft wat moois in Duitsland gekocht jongens
@Bloemetjesjoint | 30-12-2023 | 22:36: Aantal vrienden van ons zijn bewust pleegouders. Die hebben heel wat te stellen met de oudere kinderen die ze krijgen maar de jongere kinderen zijn nog wat bij te sturen. Die komen er beter vanaf dan met zo'n tokkievader met een deuk in zijn hoofd.

57 kudos 2023-12-30 22:02:27 door Plankveurdekop op Papa heeft wat moois in Duitsland gekocht jongens
@Bloemetjesjoint | 30-12-23 | 22:36: Wanneer je in een neerwaartse spiraal wil blijven moet je zeker kinderen bij hun Tokkieouders laten wonen.... Kinderen worden niet voor niks bij ouders weggehaald. Er zullen inderdaad een paar rotte appels tussen pleegouders zitten maar doe nu niet alsof het een en al rottigheid is!

-87 kudos 2023-12-30 21:36:25 door Bloemetjesjoint op Papa heeft wat moois in Duitsland gekocht jongens
Ja en dan komen de kindjes in handen van onze geweldige jeugdzorg. Ze zullen dan liefdeloos en voor altijd getraumatiseerd zijn na een leven van pleeggezin naar pleeggezin. Met een beetje pech het slachtoffer van een of andere sadist of pedo. En zeg niet dat dit niet gebeurd want er zijn legio voorbeelden. Dan beter opgroeien in je eigen tokkie gezin bij pa en ma die wel van je houden maar niet genoeg geestelijke bagage hebben om het te doen zoals nodig is. Daar faalt ook het sociale vangnet. Beter voorkomen dan genezen.