595 +652 -57
Kudos
#44739 (Top 13.9992%)
| Kudos/dag | 0.19 |
| Kudos/reaguursel | 10.44 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 79 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -12 |
595 +652 -57
Kudos
#44739 (Top 13.9992%)
| Kudos/dag | 0.19 |
| Kudos/reaguursel | 10.44 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 79 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -12 |
57
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.02 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 8.3 |
| Reacties per reaguursel | 0.25 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 5 |
| Aantal x weggejorist | 6 |
| Geregistreerd op | 28-12-2017 |
| Eerste reactie op | 28-12-2017 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
-1 kudos 2026-06-12 22:20:05 door owikzegmaarwat op Ik parkeer hier even
je banden bedoel je?
-1 kudos 2026-06-12 21:10:16 door Onbekende Meneer op Ik parkeer hier even
En breek me de bek niet open over al die teringzooi reclame die je naast de weg ziet in België. Het is al een drama daar omdat niks in een zelfde stijl is gebouwd, maar al die reclame overal is gewoon treurig.
Dat je in Nederland niet zomaar een bordje mag hangen ben ik dankbaar op de knieën.
-3 kudos 2026-06-12 21:08:33 door Onbekende Meneer op Ik parkeer hier even
Dat is uiteindelijk wel de reden dat ik graag belasting betaal.
Net als over de stoep lopen. In Nederland kijk ik om me heen. In het buitenland kijk ik naar de stoep, want voor je het weet lig je op je bek omdat alles naar de tering is.
5 kudos 2026-01-20 16:37:00 door Pielemans op Timelapse van het Noorderlicht boven Nederland
8,5 en een half zegeltje LSD
0 kudos 2018-10-09 22:51:02 door RickerdTM op Schieten op Amerikaanse agentjes?
Eerder 1 reet met 5 kogels.
2 kudos 2018-06-12 06:37:18 door Brandhoutje op Knul komt je bitch jatten
Foortneit*
1 kudos 2018-06-04 21:31:48 door bella123 op Gangster uit Hengelo maakt vlog
zou jij ook moeten doen alleen de naam al anaaloprekking....
3 kudos 2018-05-30 21:54:39 door Kutjespaal op Nieuwe wapens bij politie
Doe mij ook wat van die pillen
18 kudos 2018-05-30 20:50:53 door Ruk_windje op Nieuwe wapens bij politie
Uhm.... Ja?
0 kudos 2018-05-08 16:07:12 door InHogereSferen op Kopschoppers Tilburg.
-weggejorist-
10 kudos 2018-02-24 18:01:51 door Epik op Gong van 22duizendeuro
Nee, een gong.
4 kudos 2018-01-23 19:19:49 door Rest in privacy op Ook schreeuwkoerden op Schiphol
Opgejorist.
18 kudos 2018-01-14 12:32:09 door Zumpelvelder op Het was een gezellig feestje!
Die gast in het geel krijgt volgens mij alleen een schoen vol in zijn gezicht...
0 kudos 2018-01-02 21:20:15 door Boutendraaier op Oom agent zit vast
Ik hoop dat oude tijden snel gaan herleven.