71 +85 -14
Kudos
#89675 (Top 28.0601%)
| Kudos/dag | 2.84 |
| Kudos/reaguursel | 5.46 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 70 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -14 |
71 +85 -14
Kudos
#89675 (Top 28.0601%)
| Kudos/dag | 2.84 |
| Kudos/reaguursel | 5.46 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 70 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -14 |
13
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.52 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 8.8 |
| Reacties per reaguursel | 0.77 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 5 |
| Aantal x weggejorist | 8 |
| Geregistreerd op | 30-05-2026 |
| Eerste reactie op | 30-05-2026 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
-1 kudos 2026-06-04 22:37:55 door Kaalkloot op Mark in Kyiv
@altijd-guus | 04-06-26 | 23:49: geert kreeg de de kans om per direct ,door iedere partij, buiten/uitgesloten.
Volk had de grootste aangewezen,helaas word je dan alsnog de samenwerking vooraf ontnomen in dit democratisch nederland.
Dus lul nie man
4 kudos 2026-06-04 21:49:04 door altijd-guus op Mark in Kyiv
@grotgraver | 04-06-26 | 22:14: Ja Geert kreeg een kans, maar stond bij de eerste tegenstand aan de zijlijn te janken dat ie tegen gewerkt werd....en dat voor iemand die zelf al 22 jaar werkelijk alles doet om iedereen en zijn moeder tegen te werken, is dat wel een beetje een zwaktebod...me dunkt.
4 kudos 2026-06-04 20:14:53 door grotgraver op Mark in Kyiv
@WierdKud | 04-06-26 | 21:35: Geert kreeg nogal een kans.
-5 kudos 2026-06-04 19:42:35 door Geendubbelpaspoortme op Mark in Kyiv
@WierdKud | 04-06-26 | 21:35: Hoe denk je dat Rutte daar terecht is gekomen? Glibberen en glijden met de eu.
10 kudos 2026-06-04 19:35:35 door WierdKud op Mark in Kyiv
Vereeuwigde Rutte-haat, anti-AZC.. We hebben weer een feesboektokkie gevonden. Maar oh wat deed Geert het goed als leider van Nederland he? De tering.
0 kudos 2026-06-04 19:31:45 door Stummy op Mark in Kyiv
@Attelenooje | 04-06-26 | 21:18: *Stockholmsyndroom
-3 kudos 2026-06-04 19:18:03 door Attelenooje op Mark in Kyiv
@stummy laat je een keer behandelen voor je Stockholm syndroom.
6 kudos 2026-06-04 18:58:27 door Stummy op Mark in Kyiv
Ach, er is weer een wappie gesignaleerd met een telefoon op de gesloten afdeling.
24 kudos 2026-05-30 13:35:33 door CasSs op Alexia doet dansje
Jij mag van je begeleider toch niet in de buurt komen van jonge meiden?
-12 kudos 2026-05-30 12:35:05 door Kloekkloek op Winkels in het centrum van Parijs timmeren hun ramen dicht
Dan moet je geen ondernemer worden. Risico van het vak. Los van dit is het natuurlijk wel belachelijk dat dit überhaupt nodig is. Wat een wereld toch.