1,458 +1459 -1
Kudos
#29612 (Top 10.7767%)
Kudos/dag | 0.41 |
Kudos/reaguursel | 121.5 |
Meeste kudos op 1 reaguursel | 900 |
Minste kudos op 1 reaguursel | -1 |
1,458 +1459 -1
Kudos
#29612 (Top 10.7767%)
Kudos/dag | 0.41 |
Kudos/reaguursel | 121.5 |
Meeste kudos op 1 reaguursel | 900 |
Minste kudos op 1 reaguursel | -1 |
12
Reaguursels
Reaguursels/dag | 0 |
Topreaguursels | 1 |
Woorden per reaguursel | 16.2 |
Reacties per reaguursel | 1.08 |
Meeste reaguursels op 1 dag | 1 |
Aantal x weggejorist | 0 |
Gestart op | 06-03-2015 |
Kudoverloop over tijd
5 kudos 2021-05-15 21:22:26 door sybje op POVtje in de cockpit
Op 10 km hoogte regent het vaak niet zo hard.
8 kudos 2021-05-15 20:55:02 door plusjesman op POVtje in de cockpit
@IIVQ | 15-05-2021 | 20:46: https://www.youtube.com/watch?...
13 kudos 2021-05-15 20:11:18 door HA, BIER!1! op POVtje in de cockpit
@KoosVoos | 15-05-2021 | 20:19:
Doe mij er dan maar eentje.
-40 kudos 2021-05-15 19:19:28 door KoosVoos op POVtje in de cockpit
Paar ton, mag dat ook?
7 kudos 2021-05-15 19:03:46 door SmartEddie op POVtje in de cockpit
Of: betere zijn niet nodig
198 kudos 2021-05-15 18:50:14 door Knalkip op POVtje in de cockpit
@IIVQ | 15-05-2021 | 20:46: ik denk dat ze ze voor de sier erop gezet hebben.
137 kudos 2021-05-15 18:48:45 door V-V-S-Hater op POVtje in de cockpit
Meeste tijd vliegt men boven de wolken.
156 kudos 2021-05-15 18:46:05 door IIVQ op POVtje in de cockpit
Zijn ruitenwissers nodig op een vliegtuig (op vliegsnelheid)? Ik zou verwachten dat door de vliegsnelheid het van de ruiten afgeblazen wordt.
1 kudos 2020-12-17 21:26:38 door hoort u mij op Karin bij de Hema
En mogen stemmen, voorplanten, etc.
0 kudos 2019-08-22 14:53:37 door hader op In de cockpit van een F-18
Zij zitten gewoon voor die turbulence. Het effect zit dus ruim achter hun.
7 kudos 2019-08-21 17:59:38 door spuit-12 op In de cockpit van een F-18
ze hebben hun turboflaps aanstaan
5 kudos 2019-08-21 17:37:58 door Vliegebier op In de cockpit van een F-18
Omdat de wake turbulence in dit geval nog veel dichter bij de vleugel te vinden is. De turbulentie komt van de trailing edge en zakt dan langzaam, maar niet snel genoeg om de fast jets te beinvloeden, want ze vliegen behoorlijk lager als de tanker en daarmee dus onder de wake.
4 kudos 2019-08-21 17:36:39 door Bartjuhhh020 op In de cockpit van een F-18
Ze hangen eronder niet erachter