-183 +140 -323
Kudos
#289573 (Top 90.6099%)
| Kudos/dag | -1.69 |
| Kudos/reaguursel | -3.66 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 46 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -71 |
-183 +140 -323
Kudos
#289573 (Top 90.6099%)
| Kudos/dag | -1.69 |
| Kudos/reaguursel | -3.66 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 46 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -71 |
50
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.46 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 25.8 |
| Reacties per reaguursel | 0.32 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 5 |
| Aantal x weggejorist | 4 |
| Geregistreerd op | 05-03-2026 |
| Eerste reactie op | 08-03-2026 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
3 kudos 2026-06-10 21:11:01 door AlexP1981 op Voetbal is kut, maar deze is geweldig
Bijna goed.
Zanzibar (huidige Tanzania).
-10 kudos 2026-06-08 21:02:37 door tnalpremak op In de islamosfeer...
@pascal tot hoelaat mag je op je telefoon van je begeleiding? Tot de nachtdienst er is?
@tonijn de islam is niet zwart wit. Vertel mij dan eens hoe het zit dat de man meerdere vrouwen mag hebben. Zit er een maximum aan of andere voorwaarden? Men wordt dood gegooid met propaganda over de islam terwijl nogmaals niemand daarvan de koran ooit gelezen heeft. Als de islam echt de wereld zou willen overnemen zoals men dat zegt dan was het toch allang gebeurd? Hoeveel praktiserende moslims zijn er en hoeveel procent misdraagt zich? Indonesie grootste moslimland, ja daar horen we inderdaad dagelijks nieuws hoe moslims zich misdragen en haat verspreiden
32 kudos 2026-06-08 19:51:06 door Tonijnenhamkuzu op In de islamosfeer...
Stenigen. Eerwraak. Man mag meerdere vrouwen maar vrouw mag niet meerdere mannen. Man krijgt 72 maagden maar vrouw krijgt niks. De doodstraf op afvaligheid en homoseksualiteit. In vrijwel alle landen waar ze dat boek aanbidden hebben vrouwen geen reet te zeggen maar dit is uiteraard en helaas het gevolg van een volledig verkeerde interpretatie van het boek. Geheel toevallig interpreteren voornamelijk aanbidders van die religie hun boek verkeerd. Dusdanig verkeerd dat het hen er zo nu en dan toe zet verkrachting van ongelovigen te vergoeilijken of zichzelf op te blazen temidden een meute ongelovigen. Die mensen hebben helaas hun boekje allemaal even verkeerd begrepen. Misschien hadden ze hun boodschap van liefde en vrede toch wat duidelijker op moeten schrijven denk je ook niet?
0 kudos 2026-06-08 19:50:24 door pascal_04 op In de islamosfeer...
-weggejorist-
12 kudos 2026-06-07 10:34:30 door hu_46 op Iets te moeilijke golf om te surfen
Dan ga je toch lekker naar Saoedi-Arabië?
4 kudos 2026-03-27 21:20:53 door Forza_Ruud_Krol op Magie
Er zijn ook reaguurders met hersenverettering maar daar hoor ik je niet over. Komt te dichtbij zeker.
1 kudos 2026-03-23 19:42:11 door Niettus op Brandstichting bij vrijwilige ambulanceservice in Londen
Ja, dat....
-4 kudos 2026-03-23 13:06:04 door tnalpremak op Brandstichting bij vrijwilige ambulanceservice in Londen
Hebt u mij iets zien goed praten? Ik benoem enkel een ander feit. Ik keur beide acties af. Wellicht is een afspraak bij de psych voor u een oplossing voor uw opgekropte haat?
8 kudos 2026-03-23 11:11:06 door Jokodoko op Brandstichting bij vrijwilige ambulanceservice in Londen
En daarmee praat u deze actie een paar duizend kilometer verderop goed? Even langs de psych…
-6 kudos 2026-03-19 23:34:08 door tnalpremak op Journalist van RT in Libanon is zo terug hoor..
Of zou het liggen aan de censuur die mij opgelegd wordt. Ook als ik het niet over dit onderwerp heb. Kritiek wordt hier niet toegestaan. Lijkt israel wel. Men is hier net zo erg als hamas. Vreugde hebben om andermans leed en dood. Dat is ziekelijk. Ik ben tegen elk vorm van dood en leed ongeacht aan welke kant.
1 kudos 2026-03-19 22:41:42 door Dr. Klatergoud op Journalist van RT in Libanon is zo terug hoor..
@Basta1717 | 19-03-26 | 23:39: Nee ik bedoel niet die neppers van Hamas. Ik heb niet gezegd over Hamas, snap je de frustratie?
4 kudos 2026-03-19 22:39:44 door Basta1717 op Journalist van RT in Libanon is zo terug hoor..
oh je bedoelt die neppers van Hamas? Dat zijn geen journalisten man. Dat is het Hamas promo team.
10 kudos 2026-03-19 22:39:36 door Dr. Klatergoud op Journalist van RT in Libanon is zo terug hoor..
10 dagen geleden een account gemaakt en alleen maar over 1 onderwerp commenten. Maakt me niet inhoudelijk uit maar kom op. Hoe weet je nog dat dit geen gesponsord account is.
6 kudos 2026-03-12 21:55:18 door Naidas op Denk heeft de bewijzen niet gezien
Toch even een vraagje: vroeg je je dat ook af toen Hamas het aantal doden dagelijks doorgaf en dat door de media klakkeloos werd overgenomen? Vroeg je toen ook om de bron of was dat toen minder relevant?
-6 kudos 2026-03-12 20:43:56 door tnalpremak op Denk heeft de bewijzen niet gezien
Heel origineel van je. Maar nog steeds geen antwoord op de vraag
9 kudos 2026-03-12 20:15:15 door Richzzzz1 op Denk heeft de bewijzen niet gezien
Goede tik van de molen gehad vroeger?