10,483 +15135 -4652
Kudos
#6959 (Top 2.5328%)
Kudos/dag | 1.77 |
Kudos/reaguursel | 5.61 |
Meeste kudos op 1 reaguursel | 2340 |
Minste kudos op 1 reaguursel | -240 |
10,483 +15135 -4652
Kudos
#6959 (Top 2.5328%)
Kudos/dag | 1.77 |
Kudos/reaguursel | 5.61 |
Meeste kudos op 1 reaguursel | 2340 |
Minste kudos op 1 reaguursel | -240 |
1,868
Reaguursels
Reaguursels/dag | 0.31 |
Topreaguursels | 3 |
Woorden per reaguursel | 12 |
Reacties per reaguursel | 0.25 |
Meeste reaguursels op 1 dag | 45 |
Aantal x weggejorist | 22 |
Gestart op | 25-08-2008 |
Kudoverloop over tijd
1 kudos 2020-06-01 12:10:04 door Drumpus op Antifa vandaaltje met AR-15 wordt op z'n plek gezet
Wauw, is dit sarcasme by any chance?
-10 kudos 2020-06-01 10:03:58 door HAATaanHATERS op Antifa vandaaltje met AR-15 wordt op z'n plek gezet
Dit was onder obama nooit gebeurt! Slechte president die trump ! Land gaat naar de tering sinds trump aan de macht is. Vies oud manneke
-4 kudos 2020-06-01 06:46:31 door Eennepewrt op Antifa vandaaltje met AR-15 wordt op z'n plek gezet
Genoeg filmpjes opgedoken dat ze inderdaad mensen betalen en bepaalde kant op sturen! Schok daar ook van.
-8 kudos 2020-05-21 16:09:52 door hubabuba op Ik ga stuk
@stevebravo | 21-05-2020 | 16:21: hahah Fatshamen.. hahahah leuk man..
-3 kudos 2020-05-21 15:48:18 door DeGroetenVanJasper op Orkest doet bekend deuntje
Ja precies. Het deuntje is leuk, maar enige redelijke goeie aan TOS zijn de films.
10 kudos 2020-05-21 15:14:51 door SimonMc op Orkest doet bekend deuntje
Bijna, dit is de intro van TOS.
3 kudos 2020-05-21 14:21:21 door stevebravo op Ik ga stuk
*kracht
0 kudos 2020-05-13 11:02:00 door dasjadelta op Vuurwerkramp 20 jaar geleden
Linksboven is/was toch de oude grolsch fabriek?
-1 kudos 2020-05-08 08:36:06 door Ernsthoppa op Jensen legt begrip metafoor uit
Als je niet kunt nadenken maar toch een mening wil hebben
-2 kudos 2020-05-08 06:58:01 door Jan Huigen op Oud eitje openen
Nee, niet uit een versteende afdruk. Wel uit bijvoorbeeld een eeuwenoud graf van een pestslachtoffer, het virus kan daarin overleven.
75 kudos 2020-05-07 22:38:54 door Amendus op Oud eitje openen
Ja, zo is 5G ontstaan.
20 kudos 2020-05-07 19:59:39 door LuieHarry44 op Jensen legt begrip metafoor uit
Zo da's een openbaring, grenzend aan sceptici en je krijgt plusjes. De meeste reaguurders die maar een beetje neigen aan een complottheorie worden pedirect aan een schandpaal genageld. Goed zo ga zo door. Deze situatie veranderd niets aan onze vrijheid van meningsuiting. Maar mede door de media is iedereen die het ook maar een beetje sceptisch neergezet als gekkie. De reacties zijn om voor te schamen, ze moeten maar corona krijgen en geen ic bed. Of gewoon neerschieten, walgelijk. Het zit vol inderdaad toevalligheden maar zoveel toevalligheden lijkt mij sterk. Ik twijfel inderdaad of we niet een beetje u de zeik worden genomen. Tot dat duidelijk is houd ik me aan de voorschriften, maar blijf ik sceptisch. Uiteraard ben ik dan een alu hoedje of een complot gekkie. Maar laten we na 75 jaar vrijheid niet een ander denkend mens en schietschijf opspelden maar in zijn of haar waarde laten. Of was 75 jaar wel genoeg en moeten we inderdaad een tel nummer in het leven roepen om voor een judasloon je buurman aan te geven. Laten we geen situatie creëren dat over 10 geroepen word, ich habe das nicht gewust
3 kudos 2020-05-07 19:18:34 door HetZijnGwnKutwijven op Lekker muziekje
@spurm | 07-05-2020 | 20:23: haha
-11 kudos 2020-05-07 19:16:33 door Kleine_Jacob op Jensen legt begrip metafoor uit
Mand!
-2 kudos 2020-05-07 18:38:21 door kaplaarzenverkoper op Even omkleden
Niets noemenswaardig gemist heur.
7 kudos 2020-05-07 18:36:19 door Lahaya100 op Lekker muziekje
999x misschien maar zeker geen 1000x
7 kudos 2020-05-07 18:23:43 door spurm op Lekker muziekje
Lul niet...
1 kudos 2020-05-03 08:56:07 door saykoshey op Zendmast loopt weg
@Stroker | 03-05-2020 | 09:33: Nee, 5G kent meerdere facetten. Wat alle providers hebben gedaan is backend (dus de hardware naar de masten toe) geupgrade zodat dat alvast is gebeurd. Vergelijk het met een gelasvezel lijntje hangen aan een WiFi-B router. Glasvezel is snel genoeg, maar die WiFi-B router kan maar 54mbps dus jah dan heb je er nog niks aan.
Wat vodafone doet is iets wat spectrum sharing heet, is ontwikkeld door Erricson. Daarmee kunnen ze zowel 4G als 5G technieken toepassen op hetzelfde spectrum (frequentie). Daarmee pas je dus alleen de modulatie techniek toe en is het redelijk onmogelijk om de rest van de technieken toe te passen. Om echt gebruik te kunnen maken van 5G heeft het zijn eigen spectrum nodig en die veilingen zouden over een maandje plaatsen vinden, maar zijn naar omstandigheden opgeschort.
5G zoals het echt is, is nog nergens in gebruik in Nederland. Vodafone heeft een soort semi-5G achtig iets waarmee ze iets hogere snelheden kunnen halen maar voor de rest geen voordelen kunnen bieden t.o.v. echte 5G.
0 kudos 2020-05-03 08:50:04 door saykoshey op Zendmast loopt weg
@redthehaghue | 03-05-2020 | 09:04: Traditionele analoge TV zat op 700MHz. Die band is vrijgemaakt voor 4G en 5G. Dus ik begrijp eigenlijk niet zo goed wat je probeert te zeggen.
-2 kudos 2020-05-03 07:33:58 door Stroker op Zendmast loopt weg
@saykoshey, maar 5G draait toch al? Tenminste, volgens mij kan je er bij Vodafone al gebruik van maken.
-3 kudos 2020-05-03 07:04:05 door redthehaghue op Zendmast loopt weg
@saykoshey | 03-05-2020 | 08:14:
Iets met frequentie...
-7 kudos 2020-05-03 06:32:14 door Dizsaidup op Zendmast loopt weg
@saykoshey | Mand
28 kudos 2020-05-03 06:14:12 door saykoshey op Zendmast loopt weg
Grappig dat velen die associëren met 5G, blijkbaar zijn er een hoop mensen die niet eens weten hoe een 5G mast eruit ziet. Is ook begrijpelijk want in Nederland staan ze zijn ze er nog niet en buiten dat zien ze er niet veel anders uit als een 3G of een 4G mast.
Dit zijn dus twee oude radiomasten welke TV en radio verzorgde voor het dorpje wat ervoor ligt. Het dorpje ligt in een vallei en dan was dit de enige optie. Door modern internet en 4G masten is dit overbodig geworden dus mogen ze weg.
Wat nog grappiger is dat die oude radio masten makkelijk enkele honderden watt's aan vermogen uit konden zenden. Dat was nodig vanwege de oude techniek en om een groot gebied dekkend te krijgen. De nieuwe masten zenden enkele milliwatt's uit, veel veel lager dan dat het vroeger was. Je hoort niemand klagen over die oude radio masten, maar een 5G mast is ineens wel een probleem? Ik snap het niet.
-7 kudos 2020-05-03 00:15:19 door Aluminimum op Zendmast loopt weg
Wat?
0 kudos 2020-04-28 16:02:46 door Petskast op Lockdowngekkies demonstreren in Den Haag
@C0de187 | 28-04-2020 | 17:30: Wat leuk dat jij er ook was vanmiddag.
-2 kudos 2020-04-28 15:52:49 door Balaeniceps rex op Lockdowngekkies demonstreren in Den Haag
Bij punt 1 zit je al fout. Als we het virus gewoon z'n gang laat gaan zal zeker minder dan 99.9% het overleven.
4 kudos 2020-04-28 15:30:20 door C0de187 op Lockdowngekkies demonstreren in Den Haag
Wij worden door onze regeringen en de media kapot gemaakt op basis van angst. Voorbeeld; laatst bracht ErasmusMC het resultaat van een studie op fretten uit, dit werd door de media gebracht onder de kop: 'BEWEZEN, CORONA VIA LUCHT OVERDRAAGBAAR!!'
Pas als je zelf in de materie duikt en het onderzoek leest kom je dit stukje tegen: "Our experimental system does not allow to assess whether SARS-CoV-2 was transmitted via the air through respiratory droplets, aerosols or both, as donor and indirect recipient ferret cages are placed only 10 cm apart from each other."
En: "In two other studies, the presence of SARS-CoV-2 in air samples collected in hospital settings was investigated. However, no SARS-CoV-2 RNA was detected in the air sampled in three isolation rooms, or 10 cm from a symptomatic patient who was breathing, coughing or speaking. Nevertheless, RNA was detected on the air exhaust outlet of one of the isolation rooms in the first study, suggesting that virus-laden droplets may be displaced by airflows."
Ook niet peer-reviewed maar dat is alleen belangrijk als men tegen de officiële stroming in zwemt en/of weet dat het in een lab gemaakt is. Anders lult men er niet over. Ik sluit af met een advies en een quote; Zet uw TV uit, stop met consumeren van valse informatie. In 2018 zei men precies hetzelfde tijdens een griepgolf in het zuiden: 'Zo erg hebben we het nog nooit gezien!'
'It's easier to fool someone than to convince someone he is being fooled.'
-1 kudos 2020-04-28 15:28:15 door mister jol op Lockdowngekkies demonstreren in Den Haag
Ze lopen geen belasting mis hoor
3 kudos 2020-04-28 15:12:43 door gaatje.niksaan op Lockdowngekkies demonstreren in Den Haag
Je hebt helemaal gelijk, een alle miljarden euro's die ze uitgeven aan noodfondsen en uitkeringen nemen ze voor lief net als alle miljarden die ze mislopen door be belasting.
2 kudos 2020-04-28 14:51:44 door zeikPijper op Lockdowngekkies demonstreren in Den Haag
@Amstel, bedankt. Zal waarschijnlijk moeilijk gaan, of de tv moet plotseling door een Avatar van het tv meubel op mij, liggend op de bank vanwege de lockdown, geblazen worden.. Je doet je naam eer aan, 020 kapsonesleier.
-2 kudos 2020-04-28 14:46:40 door Amstel op Lockdowngekkies demonstreren in Den Haag
@zeikPijper | 28-04-2020 | 16:33: Ik hoop dat je een zwaar ongeluk krijgt en 2 weken op de IC mag verblijven. Lul.
4 kudos 2020-04-28 14:36:01 door Fuifje op Lockdowngekkies demonstreren in Den Haag
En hoe denk je dat dat komt? We zitten nu 1.5 maand thuis, als we "normaal" hadden geleefd waren die cijfers nu heel anders.
RIVM: 515 overledenen <70 jaar. En 31 overledenen <50.'
https://www.rivm.nl/coronaviru...
Dus voordat je statistieken neerkalkt, zorg er voor dat ze overeenkomen met je bron.
De "oversterfte" van de laatste griepepidemie wordt geschat op zo'n 9.444 slachtoffers, in een periode van 18 weken. Zonder enige maatregelen, wat betreft social distancing o.i.d. want er is vaccinatie tegen de griep.
Sinds de eerste Nederlandse C-19 besmetting zijn er 4.566 sterfgevallen in Nederland, in de periode van zo'n 8 weken waarbij er wel maatregelen zijn genomen.
Het merendeel is inderdaad ouder en veelal kwetsbaar, maar ook gezonde mensen zijn overleden aan het virus.
https://www.rivm.nl/coronaviru... https://www.rivm.nl/coronaviru... Geraadpleegd op 28-4-20
1 kudos 2020-04-28 14:34:10 door stevebravo op Lockdowngekkies demonstreren in Den Haag
@Bariant | 28-04-20 | 16:30: \r
Ik wil niemand beledigen en de dood niet bagatelliseren, maar mensen gaan nu eenmaal dood.\r
En als de zorg het niet aan kan, dan kan de zorg het niet aan. Zo simpel is het wat mij betreft.\r
Maar nogmaals, maatregelen prima. We hebben een verantwoordelijkheid naar elkaar toe, maar laten we aub ook een beetje realistisch zijn, zullen we?
-4 kudos 2020-04-28 14:33:06 door zeikPijper op Lockdowngekkies demonstreren in Den Haag
@The_Reaguurder_27. Dus jij denkt dat op dit moment de zwaksten in de samenleving per abuis corona krijgen en er dood aan gaan, en de jongeren dit niet oplopen?! Als er vanaf dag 1 voldoende getest werd was jij waarschijnlijk stijl achterover geslagen van het aantal Nederlanders dat corona allang achter de kiezen heeft. Ik snap je wel hoor, het gaat om IC bedden, maar geloof mij nou maar dat deze bedden bij voorbaat niet zijn voor de mensen van 30 jaar maar de mensen die over een paar jaar de wereld sowieso al gaan verlaten. Precies wat je zegt, het is onethisch geworden om mensen dood te laten gaan, dus komen mensen van 90 nog op de IC om ze toch nog in leven te houden.
2 kudos 2020-04-28 14:30:44 door Bariant op Lockdowngekkies demonstreren in Den Haag
Ik snap je punt. Het probleem is alleen dat je op veel punten geen gelijk hebt. Het sterftecijfer ligt op ongeveer 2-3%. Dat is 1,9% meer als door het griepvirus. Er vallen minder doden, omdat we met z'n allen binnen zitten. Mensen van 70 jaar hebben met de huidige medische wetenschap nog zeker 10 tot 20 jaar voor zich. Met astma en dergelijke is goed te leven, tenzij je corona krijgt. Waarom mogen deze mensen dood gaan? Het enige waar je een beetje een punt hebt is het gedeelte over ondernemers, maar ook je bedrijf verliezen is niet het einde van de wereld. Dat is dood gaan wel.
0 kudos 2020-04-28 14:28:31 door Kamerplantknuffelaar op Lockdowngekkies demonstreren in Den Haag
Hier is wat hoop voor je: het gaat ooit wel weer over! Maar nu nog ff niet. Lekker in lockdown blijven totdat er niemand meer in het ziekenhuis opgenomen wordt, of zelfs 0 nieuwe besmettingen bij komen.
-2 kudos 2020-04-28 14:26:25 door Roderick-Willem op Lockdowngekkies demonstreren in Den Haag
Je vergeet alleen wat in je tokkie/Facebook argumentatie. De coronadoden komen bovenop de doden die er normaal zijn bij een griep. Het is niet in plaats van. Daarnaast komt er door de griep geen druk op de IC zoals nu het geval is. En voor nog 60 tegenargumenten moet je jezelf maar even inlezen, maar ik betwijfel of je wel kan lezen.
12 kudos 2020-04-28 14:25:21 door The_Reaguurder_27 op Lockdowngekkies demonstreren in Den Haag
Je kan gewoon niet zo dom zijn.
"99,9% van Nederland overleeft Corona." Ja, als zo min mogelijk mensen besmet raken gelukkig wel, anders overleeft 98% het minimaal, met een kans waarbij maar 90-80% het overleeft, i.v.m. ziekenhuisbedden tekort.
De reden dat jongeren overleven, is omdat er plek vrij is in het ziekenhuis.
Geen enkel financieel verlies botst op tegen het verliezen van een dierbare.
Wat denk je wat er met de economie gebeurt als wèl het hele land besmet raakt?
Jouw laatste punt, het nieuwe normaal mag nooit normaal worden bevonden, daar ben ik het zeker mee eens. Maar zullen we eerst even afwachten totdat dit virus voorbij is? Er moet namelijk een reden zijn om het niet normaal te vinden, namelijk: het virus is geen risico meer.
8 kudos 2020-04-28 14:25:05 door nonkeljaak op Lockdowngekkies demonstreren in Den Haag
Lul niet zo, zonder maatregelen komt er meer druk op intensive care. Waardoor de zorg op eender wie ziek is minder goed van kwaliteit wordt. Dan krijg je dus Italië toestanden, waar je moet beslissen wie je wel en niet moet laten leven. Een uitbraak van die omvang heeft veel meer impact op je economie, depressies, ..
-4 kudos 2020-04-28 14:24:26 door zeikPijper op Lockdowngekkies demonstreren in Den Haag
Sssst. Dit is dumpert. Hier mag je alleen maar met de stroom meepraten! OT: Vieze linkse tokkies altijd maar te protesteren, als ze corona krijgen zijn ze een IC bed niet waardig!!! *doet fakkel weer doven in de vijver in de tuin*
13 kudos 2020-04-28 14:24:18 door Het Vragevuur op Lockdowngekkies demonstreren in Den Haag
*epidEmie\r
*dosSier\r
Ik ben maar gestopt met lezen.
4 kudos 2020-04-23 18:24:29 door korstinjeneus op Jeugdsentiment in je bakkes!
bakje? Leeg Bona bakje!
11 kudos 2020-04-23 13:34:21 door CopyCat op Jeugdsentiment in je bakkes!
Chips uit een bakje? Wij kregen wat mee in een koffiefilter.
5 kudos 2020-04-23 12:14:54 door stevebravo op Jeugdsentiment in je bakkes!
@Marnalg1665 | 23-04-20 | 13:42: \r
De alom bekende stelling "vroeger was alles beter".\r
Nee, vroeger was niet alles beter, maar vroeger was het in veel gevallen bij lange na niet slechter, zo niet beter.\r
We leven nu in een individualistische samenleving. Die was er in de jaren 90 niet of nauwelijks. Mensen hadden nog respect voor elkaar, durfde mensen op straat nog te corrigeren zonder in elkaar geslagen te worden of bedreigd te worden met de dood.\r
De multiculturele samenleving heeft de samenleving gespleten in een onverdraagzame samenleving, zonder dat wij wij ooit onverdraagzaam zijn geweest.\r
En het volk heeft zich meer dan eens uitgesproken, maar ze lijken ons keer op keer weer te belazeren en voor te liegen. \r
Momenteel zitten wij aan de vooravond van het verliezen van onze soevereiniteit. Het is je plicht om daar nooit lichtzinnig in te staan. Wij zijn Nederland, wij zijn Nederlanders, wij zijn blank en daar mogen we verdomme trots op zijn!
82 kudos 2020-04-23 11:47:52 door Jaazeetie op Jeugdsentiment in je bakkes!
En fappen op de lingerie pagina's van de Wehkampgids. Man man, niet alles was beter vroeger.
18 kudos 2020-04-23 11:42:43 door Marnalg1665 op Jeugdsentiment in je bakkes!
Elke tijd is achteraf een prima tijd. Kinderen uit deze tijd kijken over dertig jaar ook terug op een prima kindertijd, ze weten ook niet beter. Maar ja, ik kom zelf uit de jaren 70 en mijn kindertijd uit de jaren 80 was heerlijk. Wat ik nog het leukste vond was het vrouwen lichaam voor het eerst ontdekken. Vrouwen hadden toendertijd enorme bossen haar tussen hun benen. Daar kijk ik dan weer met minder plezier aan terug, mens wat moest je soms zoeken... maar goed.
33 kudos 2020-04-23 11:41:50 door Bierbuik69 op Jeugdsentiment in je bakkes!
De wereld gaat naar de klote
32 kudos 2020-04-23 11:36:15 door Anaalveter op Jeugdsentiment in je bakkes!
Waarvan akte
0 kudos 2020-04-22 20:14:15 door wimpil op Hey vrouwmens geef aandacht
Dat is toch haar bovenbeen joh..
0 kudos 2020-04-22 16:20:57 door Kritischeblik op Dumpert Wetenschap
Ik vond 'm goed . .