62 +1360 -1298
Kudos
#90094 (Top 32.7058%)
Kudos/dag | 0.01 |
Kudos/reaguursel | 0.48 |
Meeste kudos op 1 reaguursel | 186 |
Minste kudos op 1 reaguursel | -143 |
62 +1360 -1298
Kudos
#90094 (Top 32.7058%)
Kudos/dag | 0.01 |
Kudos/reaguursel | 0.48 |
Meeste kudos op 1 reaguursel | 186 |
Minste kudos op 1 reaguursel | -143 |
129
Reaguursels
Reaguursels/dag | 0.02 |
Topreaguursels | 0 |
Woorden per reaguursel | 47 |
Reacties per reaguursel | 0.9 |
Meeste reaguursels op 1 dag | 9 |
Aantal x weggejorist | 0 |
Gestart op | 09-06-2009 |
Kudoverloop over tijd
-143 kudos 2017-05-08 16:59:25 op Vrouw wil in discussie met ME'er...
ME'ers zijn echt een stel agressieve gekken. Dit ook. Waarom steeds iedereen een tik uitdelen?! Aan het eind van dit filmpje loopt een jongen langs met zijn handen omhoog. Niets aan de hand; hij wil gewoon weg daar. En wat doet zo'n ME'er: nog even een tik geven. Eikel. De ME escaleert vaak meer dan dat ze oplossen.\r
\r
Hiermee praat ik niets goed wat de echte relschoppers doen uiteraard! Dat zijn helemaal debielen. Maar dat staat los van wat ik hier zeg over de ME.
-133 kudos 2018-11-17 18:55:21 op Feyenoorder geeft Anti-piet schop
Ongelooflijk hoeveel bizarre reacties hier toch voorbij komen... Geef toch gewoon toe dat Zwarte Piet een racistisch fenomeen is. Als je een beetje beschaafd bent, wil je het alleen om die reden al afschaffen.
-106 kudos 2017-06-18 20:38:38 op Nachtkanonnen 43
Goed lichaam, minder gezichtje. En ze doet het allemaal een beetje ongemakkelijk. Nee; niet geweldig.
-89 kudos 2017-11-18 15:35:14 op Amerigo is helemaal klaar met piet
Schokkend hoeveel racisten er toch op Dumpert zitten en in Nederland rondlopen. En dat is dan dat "tolerante land"... In tegendeel! Schaam je kapot jongens... Geen enkele empathie en ongelooflijk primitief allemaal. Ooit gehoord van ontwikkeling? Eigenlijk is blackfacing nooit normaal geweest maar 50 jaar terug was het misschien nog enigszins te verantwoorden. Nu toch gewoon niet meer jongens... Kom op. Het argument "traditie" is compleet achterlijk. Vroeger was het verbranden van 'heksen' normaal. Uiteindelijk besloten we dat dat niet past in de maatschappij. In bepaalde landen mag een vrouw niet autorijden; dat is ook een soort traditie. Moet dat daarom altijd zo blijven? Lijkt me niet toch? Samenlevingen veranderen en bepaalde zaken moeten meeveranderen. Verder doet de verandering he-le-maal niets af aan het Sinterklaasfeest. Kinderen vinden een blauwe piet net zo mooi. Dus waarom zo bizar halsstarrig vasthouden aan een racistisch fenomeen? Een fenomeen dat overigens in alle buitenlanden wordt gezien als volkomen bizar en achterlijk.
-85 kudos 2016-04-12 16:52:13 op Johan over Marokkanen
Hoe komt het toch dat er op deze site zo ontzettend veel racisten en Wilders-aanhangers zitten?
Mensen hier simplificeren de woorden van Derksen tot een soort primitief verhaal. Waarschijnlijk komt dat omdat men alleen dat simplistische gelul begrijpt en gewend is. Maar Derksen is vrij genuanceerd, hij is absoluut geen racist en hij is groot tegenstander van Wilders (zoals iedereen met enig verstand en fatsoen dat is).
Wel kaart hij hier iets aan wat volgens mij wel redelijk klopt. Hij doet het alleen niet op de haatzaaiende manier waarop dat op deze site, en in de maatschappij, veel te vaak gebeurd.
Domme haatzaaiende aanhangers van Wilders zijn in mijn ogen een groter gevaar voor de maatschappij dan bijvoorbeeld vluchtingen of Marokkaanse voetballers.
-79 kudos 2017-03-15 17:35:06 op Pownedmeisje wil wat vragen aan Kuzu
Tsja.. enge man. Maar de PVV is minstens zo eng.
-75 kudos 2017-11-21 20:04:27 op Is Zwarte Piet racistisch?
Wow... wat een partij walgelijke mensen bij elkaar hier. Gestoord. Evenals de maker van dit filmpje. Hoe ironisch om deze extreem racistische bagger te laten zeggen door een van de grootste racisten ooit. En ergens 'past' het ook nog... Dat zegt voldoende.\r
\r
Ik heb werkelijk nog nooit één argument gehoord van voorstanders van de Zwarte piet. Nooit! En dat is een uitdaging voor degene die het aandurft. Ik ben erg benieuwd!\r
\r
Opmerkingen als "als het je niet bevalt, rot je maar op" en "is traditie" gaan uiteraard niet op. Dat zijn geen argumenten maar braaksels van roeptoeterende Tokkies met een IQ van rond de 50.\r
\r
Feit is dat Zwarte Piet een racistisch fenomeen is; en daarmee zou ieder weldenkend mens er op tegen moeten zijn. En dat is onafhankelijk van de vraag of er ook maar iemand is die er last van heeft. Ik heb Zwarte Piet zelf nooit als racistisch ervaren of er last van gehad. Maar toch ben ik er fel op tegen omdat ik tegen racisme ben. Zo simpel is het. En daarbij doet het totaal geen afbreuk aan het Sinterklaasfeest. He-le-maal niets. Kinderen vinden een blauwe piet net zo mooi. Tot slot: kijk eens naar reacties uit het buitenland op Blackfacing. Dat is niet voor niets hoor. Zouden ze allemaal gek zijn? Nee... extreme voorstanders van de Zwarte Piet: jullie begrijpen er niets van.\r
-70 kudos 2018-07-31 21:46:09 op Klaar met jullie
Hij klinkt als die gast van LuckyTV. Op zich grappig dit hoor... Maar het is natuurlijk redelijk onprofessioneel.
-67 kudos 2018-03-28 00:26:22 op Genderneutraal uitgelegd
Wat een dom kind is dit zeg... Geen idee waar ie het over heeft.
-58 kudos 2017-07-01 17:25:14 op Schilder is er klaar mee
Jammer dat dat extreemrechtse Dumpert Tokkies weer de overhand hebben hier.
-49 kudos 2016-12-13 18:01:03 op Gozer is zeikwijf helemaal zat
Nogal buitenproportioneel van deze dude. Belachelijke actie.
-42 kudos 2017-07-18 21:51:05 op Sharapova flirt met Aussie journalist
Handig dat zachte geluid. En trouwens een zwaar overschatte 'mooie vrouw'. Below average wat mij betreft.
-26 kudos 2016-12-12 17:36:27 op En daar gaat je baan
Godsamme... dat je zo denkt is al volslagen debiel wat mij betreft. Dat je het post is nog debieler. Dat je het niet anoniem post maar openbaar met werkgever etc. erbij is nóg debielerderder.\r
\r
Zo'n gast is nu z'n baan kwijt en zal een of andere uitkering krijgen. Moet dat? Kunnen we hem niet ruilen voor een stuk of 1000 vluchtelingen? Hebben we allemaal meer aan.
-25 kudos 2017-04-29 18:24:59 op Aad snapt het niet helemaal
*verkoper
-21 kudos 2016-04-13 10:34:01 op Spartafan heeft een favoriete speler
@ikzalhandhaven: denk je nu echt dat hij helemaal 100 is..? Come on...
-20 kudos 2017-05-08 17:02:05 op Vrouw wil in discussie met ME'er...
@stiekemlinks: omdat er duidelijk ook veel mensen verzeild raken in 'relgebied' die helemaal niet gewelddadig zijn.\r
Kijk maar goed naar deze ME'ers. Ze slaan, niet alleen in dit filpje maar veel te vaak, voor de lol om zich heen. Check bijvoorbeeld het eind van dit filmpje: een jongen loopt heel rustig langs en heeft zelfs zijn handen in de licht. En ook hij moet nog even een tik krijgen. Schandalig!
-20 kudos 2018-09-19 17:23:18 op Wilders pwnt Pechtold
Nou nou, wat sterk van Wilders. Maar, toegegeven, hij is nog nooit "inhoudelijker" geweest.
-18 kudos 2017-04-29 18:24:42 op Aad snapt het niet helemaal
Aad is een debiel maar die verkopen ook. Prima match.
-18 kudos 2017-06-29 14:09:54 op Baudet breekt partijkartel
Ik vind dit een kwal van een kerel en ben het zeer oneens met zijn rechtse praatjes. "Meerderheid wil uit de EU", ehm, nee; dat verzin je ter plekke. En van dat asociale vluchtelingenbeleid moet ik ook niets hebben.\r
\r
Maar ik vind wel dat hij een punt heeft wat betreft de manier waarop onze politiek werkt. Dat kan inderdaad een stuk slimmer georganiseerd worden. En 150 man laten stemmen over zaken en daarna veldexperts de uitwerking laten doen, vind ik niet verkeer!
-15 kudos 2018-07-27 17:48:22 op Rotterdammer schreeuwt naar random voorbijgangers met een kleurtje
Ik vind haar argumentatie eigenlijk redelijk zwak maar begrijp dat je geschokt hebt na zoiets. Ik ken het gevoel. Deze Kees is walgelijk. Ik ruil hem met alle liefde in voor 1000 asielzoekers.
-11 kudos 2017-11-21 20:23:18 op Is Zwarte Piet racistisch?
@WastedHenky: \r
Snap ik: je valt overduidelijk in de groep waarover ik het heb. Te dom om te denken; laat staan argumenteren. Volkomen kansloos.
-11 kudos 2015-10-29 15:47:39 op Asscher wil Zwarte Piet slopen
Zitten er hier ook mensen die wél een beetje nadenken voordat ze komen met de drogreden "traditie"?
Vroeger was het traditie om 'heksen' te verbranden. Doen we ook niet meer. We weten wel beter... Het fenomeen Zwarte Piet is nu eenmaal racistisch; het heeft niets te maken met schoorstenen etc. Daarbij wordt het door velen als racistisch ervaren. En is het niet heel raar om tegen iemand te zeggen: "dat mag jij niet zo voelen?".
Ik ben zelf wit. Ik heb altijd met veel plezier het Sinterklaasfeest gevierd én vind het nog een leuk feest. Maar wat is er op tegen om het te vieren met een blauwe en een oranje piet? Serieus: is het niet zielig dat volwassen mensen zich daar druk om gaan maken. Als het een probleem oplost en daarmee medemensen in de waarde laat; prima toch?
En kom niet aan met "hoe leg ik dat mijn kinderen uit!" want als dat je al niet lukt... dan had je beter geen kinderen kunnen nemen.
Ik ben benieuwd naar het aantal ongefundeerde reacties...
-10 kudos 2017-07-01 17:20:24 op Schilder is er klaar mee
@Dumpbahn\r
Nee, je bent naief. Net zoals veel witte mensen. Tegen witte kinderen had hij gezegd: "zal ik jullie schilderen". Dan was het leuk geweest. Dit is niet leuk.
-10 kudos 2018-11-17 20:26:47 op Feyenoorder geeft Anti-piet schop
@Euro5000: Zwarte Piet is een Black face clowneske dommige slaaf van een witte man. Het is een feit dat het een racistisch fenomeen is. \r
\r
Als je onwetend/naïef bent/was, kan ik je niet kwalijk nemen; bij mij is het kwartje ook pas een paar jaar geleden gevallen. Maar mensen die weten dat het racistisch is (half Nederland) maar tóch lomp willen vasthouden aan de zwartheid.. tsja.. Dat vind ik zeer onbeschaafd. Tolerantie in Nederland? Nee, in tegendeel.\r
\r
Ik ben erg tegen racisme en dus vind ik, zelfs als niemand er last van zou hebben, dat het niet hoort in onze samenleving.\r
\r
Gelukkig ontwikkelt een samenleving zich. Vroeger vonden we het normaal om 'heksen' te verbranden, later om slaven te houden en zo kun je nog duizenden voorbeelden bedenken die nu eenmaal veranderen door verandering van inzicht. Ook toen waren er mensen die aangaven nu eenmaal vrouwen te verbranden of slaven te houden; het was 'normaal' en het waren geen voorlopers in verandering/ontwikkeling. Dat zie je nu ook. Een paar mensen is voorloper. Uiteindelijk, over een aantal tientallen jaren, zullen we ook hierop terugkijken en denken: "Wtf waren we aan het doen en waarom duurde die ontwikkeling zo lang?" Helaas zul je dat altijd zien.
-9 kudos 2017-11-21 08:42:07 op Is Zwarte Piet racistisch?
Je bent zwaar gestoord.
-9 kudos 2017-11-21 21:54:18 op Is Zwarte Piet racistisch?
@FreakyGuy: Goed om eens van iemand te horen die meer dan vijf woorden achter elkaar kan zeggen. Maar nee: ik ben absoluut geen trol.\r
Je uitleg over de geschiedenis is leuk en grotendeels, volgens mij, correct (heb er geen groots onderzoek naar gedaan). Er zit wel een dikke 'maar' aan.\r
De knecht heeft zich ontwikkeld tot een redelijk domme slaaf van een witte man. Vroeger zag men dat niet in en/of werd dat normaal gevonden. Nu vinden gezonde mensen dat niet meer normaal. Daarbij zal meespelen dat er destijds nog amper donkere mensen waren in de het westen en dat zij, later, nog niet de 'status' hadden om zich uit te spreken. Daardoor hebben wij nooit ingezien waar we mee bezig zijn. Onschuldige naïviteit. \r
Maar nu we het wel weten is het niet aan ons (het witte ras dat nergens last van heeft) om te bepalen hoe anderen zich moeten voelen. Het is veel te makkelijk om alles maar 'gejank' te noemen. Zo zag ik het eerst ook. En ik schaam me er een beetje voor dat ik het pas laat inzag.\r
Feit is dat de maatschappij zich dusdanig heeft ontwikkeld dat Zwarte Piet in binnen- en buitenland door velen wordt gezien als het racistische fenomeen wat het nu is. Zo is het misschien nooit bedoelt. En jij bedoelt ook niets racistisch. Prima; gelukkig! Maar dat neem niet weg dat het racistisch is. En dat mensen er last van hebben.\r
Daarbij blijft mijn vraag gewoon staan: waarom geen groene, blauwe en gele Pieten? Ik blijf erbij dat het helemaal niets afdoet aan het feest.
-8 kudos 2017-11-18 21:54:47 op Amerigo is helemaal klaar met piet
Hoe kun je in godsnaam zeggen dat Zwarte Piet geen racistisch fenomeen is... Ongelooflijk. Ik zeg niet dat voorstanders ervan per definitie racisten zijn, maar feit is dat Zwarte Pieten domme slaven zijn van een witte Sint. En feit is dat donkere kinderen er last van hebben; naast uiteraard donkere mensen met een donkere huid. In het buitenland worden we met de nek aangekeken en kan men echt niet geloven dat wij "blackfacen". Ik heb eens geprobeerd het uit de leggen... Achteraf schaam je je kapot. En natuurlijk zijn er ook witte mensen, zoals ik, die tegen Zwarte Piet zijn. Simpelweg omdat ik racisme niet wil. En ook omdat een blauwe piet net zo goed is; niemand heeft er last van. Er zijn 0 argumenten om het niet aan te passen. Ik heb werkelijk nog nooit één legitiem argument gehoord. Schokkend toch?
-7 kudos 2018-01-09 21:10:56 op H&M gebruikt donker jochie als model
Ik blijf me verbazen over het aantal domme Tokkies en racisten in dit land. Ik zeg helemaal niet dat H&M racistisch is. Heel dom zijn ze wel. Dat moet ieder weldenkend mens toch begrijpen? Ze moeten gewoon even aangeven dat er uiteraard geen bedoeling achter zit. Volgens mij kan iedereen er dan best om lachen.
-4 kudos 2016-10-12 16:01:56 op Domino's pizza doet epische dis
Ik vind het geen sterke diss eigenlijk.
-4 kudos 2018-09-04 21:13:54 op Mannen zijn luide muziek zat
Nee, dat is inderdaad niet zo erg. Een beetje overlast rechtvaardigt deze reactie natuurlijk totaal niet. Werkelijk schandalig wat deze gasten doen.
-4 kudos 2018-07-27 17:46:24 op Rotterdammer schreeuwt naar random voorbijgangers met een kleurtje
Tsja... Kees overdrijft nogal met zijn 15 miljoen. Maar goed; het IQ van Kees zal niet boven de 90 uitkomen. \r
\r
Maar helaas zijn er op deze site wel extreem veel mensen met dit soort gestoord racistische denkbeelden. Met andere woorden: enge, bange en zielige mensen.
-4 kudos 2017-04-01 01:59:40 op Hoezo rode kaart?
Dit is heel naar inderdaad. Ook erg oud... maar okay
-4 kudos 2018-11-17 21:27:09 op Feyenoorder geeft Anti-piet schop
@JackTale: zucht... het is een vergelijking... ik weet dat er enig IQ nodig is om dat te begrijpen. Misschien dat je er ooit in slaagt.
-3 kudos 2018-11-20 20:19:07 op 'Het briefje van Koeman'
Zo! Die is grappig!
-3 kudos 2018-11-17 20:24:18 op Feyenoorder geeft Anti-piet schop
Weer een aantal extreme en niveauloze reacties. Ongelooflijk...
-3 kudos 2017-11-18 21:45:46 op Amerigo is helemaal klaar met piet
@JackofallTrades: wat een partij engheid en domheid. Ziekelijk dat je geen fuck geeft om de zogenaamde minderheid. Niet opkomen voor de minderheid... Okay. Klasse. Daarbij gaat het helemaal niet om meerderheid of minderheid; het gaat erom wat juist is. Ik heb persoonlijk ook totaal geen last van Zwarte Piet. Nooit had. En zelfs al had helemaal niemand er last van: feit is dat het een racistisch fenomeen is. En voor de ontwikkelde mens is er dan maar één conclusie: weg ermee. Er is ook helemaal niemand die er baat bij heeft namelijk. Jij ook niet. Verder uiteraard weer 0,0 argument van jou kant maar alleen "ik heb mijn redenen". Zoiets gaat natuurlijk niet op... Kansloos.
-3 kudos 2018-11-18 16:16:07 op Feyenoorder geeft Anti-piet schop
@Djeco: helaas werkt de wereld niet zo dat racistische zaken automatisch verboden worden. Anders was de hele PVV ook wel verboden.
-3 kudos 2018-09-04 21:11:52 op Mannen zijn luide muziek zat
Die dikke vent is inderdaad niet opgevoed. Wat een randdebiel.
-3 kudos 2016-10-01 18:10:59 op Zo werkt dit niet jongens
Vrij schokkend niveau hier hoor... Iemand ontvangt doodsbedreigingen en jullie denken alleen maar "Piet moet blijven, want traditie". Veel dommer gaat het niet worden!\r
\r
Voor iedereen met een beetje fatsoen en verstand is het onbegrijpelijk dat volwassen mensen (waaronder 95% op deze site) zich zó druk maken over de kleur van een Piet. De agressie erbij. Bizar.\r
\r
De mensen die tegen Zwarte Piet zijn, zijn niet tegen het Sinterklaasfeest. Absoluut niet. Ze kijken alleen maar naar de moderne, beschaafde, huidige maatschappij en zien in dat Zwarte Piet gewoon écht niet van deze tijd is. De reacties uit het buitenland zeggen genoeg. "You Dutch do what?! - That's just... wow... that's sick". Zijn ze dan allemaal gestoord in het buitenland...? Lijkt mij niet.\r
\r
Zwarte Pieten zijn, even kort door de bocht, domme slaven van een witte man. Allerlei mensen komen met allemaal andere verhalen: allemaal verzinsels en drogredenen. "Het komt door de schoonsteen." Right... want als je door een schoorsteen gaat krijg je ook meteen rode lippen en gouden kettingen.\r
\r
Persoonlijk heb ik (een blanke man) nooit problemen gehad met Zwarte Piet. Ik had nooit in de gaten dat het ook maar enigszins racistisch was. Vrij naïef. Maar veel donkere mensen ervaren het als racistisch en wie ben ik dan om te zeggen: "dat voel jij verkeerd!". Vrij raar, toch?\r
Daarbij is het niet alleen een gevoel maar ook daadwerkelijk kwetsend in de praktijk; donkere kinderen met kroeshaar worden nageroepen en uitgemaakt voor 'Pietje'. Om maar een klein voorbeeld te noemen.\r
\r
Tradities zijn er om gebroken te worden. Blijven hangen in tradities is simpelweg dom. Vroeger was het normaal om slaven op de Koninklijke gouden koets te zetten. Alsof we er trots op moeten zijn... Vroeger was het traditie om 'heksen' op de brandstapel te gooien. Dat doen we nu ook niet meer omdat we vinden dat dit niet door de beugel kan. Zo zijn er nog talloze voorbeelden van zaken die veranderd zijn met de jaren. Gelukkig maar, toch?\r
\r
Pietjes blauw, geel en groen maken is werkelijk nergens een probleem. Kinderen zien het verschil echt niet! Wat is het probleem dan? Het zijn de volwassen gekkies die erdoor ondersteboven raken. En dat vind ik lachwekkend. We kunnen gewoon zorgen dat het weer leuk wordt voor iedereen! Dus waarom doen we dat niet gewoon? Een keer over je hart strijken en met de tijd meegaan. Het zou niet verkeerd zijn hoor!
-3 kudos 2018-06-29 21:41:37 op Hoera gescoord!
Hij viert dat Januzaj de kans op een titel voor België enorm heeft verkleind.
-2 kudos 2017-03-10 17:36:46 op Geert Wilders kondigt journaal aan
Haha, ik moet hier toch wel om lachen. Maar het is en blijft een hele enge man met enorme dictatoriale 'trekjes'. \r
En dan zijn er toch nog mensen die zich afvragen "hoe het toch in godsnaam mogelijk is dat er een aantal jaar geleden een dictator door Europa raasde"... Right...
-2 kudos 2017-11-18 19:22:55 op Amerigo is helemaal klaar met piet
Een hele lading reacties op mijn post maar niet één bevat één argument en alle reacties staan bol van de domheid en bullshit. Een hele prestatie! Best zielig ook natuurlijk. \r
Het is wederom duidelijk: voor Wilders aanhang (en -achtigen) geldt maar één ding: roeptoereren zonder enige inhoud. Ik begrijp het ook heel goed hoor; wat ik schrijf valt niet te weerleggen. Misschien door iemand met verstand. En dat is dus een uitdaging voor jullie. Challenge accepted? Of blijven we dom schreeuwen? Kom eens met wat inhoud i.p.v. dit holbewonersgedrag...
-2 kudos 2018-09-04 21:08:30 op Mannen zijn luide muziek zat
Ongelooflijk dat zo extreem veel mensen dit goedkeuren. En zie die Topreaguursel dan... Gestoord. Zien jullie dan niet in dat dit buiten iedere proportie is? En vreselijk dat niemand hem helpt.\r
\r
En knuppel in het hoenderhok: zouden deze beschaafde heren dit ook gedaan hebben bij een witte jongen? Ik betwijfel het. Misschien wel hoor! Kan best. Maar ik weet het oprecht niet. Hoe dan ook: dit is gestoord.
-2 kudos 2017-07-01 17:22:11 op Schilder is er klaar mee
@DutchSmokert: \r
Ik word zo moe van het taboe op het benoemen en bespreekbaar maken van racisme!\r
Die kinderen hebben nog niet door wat hij zegt. Maar dat maakt zijn opmerking niet minder naar en minder racistisch.
-2 kudos 2018-11-18 21:32:36 op He? Wat roepen jullie nou?
Precies; dat is het probleem in Nederland.
-2 kudos 2017-06-29 18:48:28 op Baudet breekt partijkartel
@Bubbelkaas: Sterk man. 0,0 inhoudelijk bijdragen maar wel iemand afvallen die (blijkbaar) een andere mening heeft. Ben je al uitgeluld voordat je überhaupt bent begonnen met discussiëren? Of waren dat de enige 5 woorden die je kent?\r
\r
Jij bent waarschijnlijk van "eigen volk eerst en laat de rest maar sterven want ik kan mezelf niet onderhouden en ben daarom heel zielig. En heel erg bang want Geert zegt da ik bang moet zijn" en "Ik begrijp helemaal niet wat de EU allemaal betekent voor Nederland en Europa, maar het oude tientje had zo'n mooie kleur dus moeten we uit de EU". \r
Beetje dat niveau?
-2 kudos 2018-09-07 12:14:00 op De billen van Victoria
Stax... Tsja... hoe kun je erop vallen.
-2 kudos 2018-04-03 18:01:31 op Dit mag je nooit meer zeggen!
Ze bedoelt dat niet te zeggen, ze zegt het. "Veroordelend" lijkt me niet het juiste woord, maar okay: we snappen je.\r
Daarbij is het natuurlijk niet zo erg om één studie belachelijk te maken. Ze gebruikt het als vergelijking. Dat is niet hypocriet.
-2 kudos 2018-11-17 21:28:28 op Feyenoorder geeft Anti-piet schop
@Analoogkaas: Je hebt gelijk. De filmpjes en plaatjes op Dumperts zijn wel leuk. Maar 95% van de Reaguurders is zwaar extreem rechts (richting het écht gevaarlijk enge aan toe).
-1 kudos 2017-08-01 17:41:46 op Knul wordt nieuwe Micheal Jordan
Nee, die post van jouw is lekker...