1,249 +1674 -425
Kudos
#31836 (Top 11.6042%)
Kudos/dag | 0.42 |
Kudos/reaguursel | 21.91 |
Meeste kudos op 1 reaguursel | 552 |
Minste kudos op 1 reaguursel | -100 |
1,249 +1674 -425
Kudos
#31836 (Top 11.6042%)
Kudos/dag | 0.42 |
Kudos/reaguursel | 21.91 |
Meeste kudos op 1 reaguursel | 552 |
Minste kudos op 1 reaguursel | -100 |
57
Reaguursels
Reaguursels/dag | 0.02 |
Topreaguursels | 1 |
Woorden per reaguursel | 30.1 |
Reacties per reaguursel | 1.07 |
Meeste reaguursels op 1 dag | 9 |
Aantal x weggejorist | 2 |
Gestart op | 13-10-2016 |
Kudoverloop over tijd
-1 kudos 2019-03-23 09:37:35 door pascalnacht op Freek de Jonge wil Baudet dissen
@Zwatte Niet | 23-03-19 | 10:30: Wat doe ik dan wat niet overeenkomt met mijn eigen advies? Dat ik 'linkse' en 'rechtse' mensen benoem? Want dan heb je niet goed begrepen wat ik heb geschreven.
4 kudos 2019-03-23 09:30:59 door Zwatte Niet op Freek de Jonge wil Baudet dissen
Je zou je eigen advies eens ter harte moeten nemen. Je doet hier exact waar je anderen van beschuldigt. #doeslief
-54 kudos 2019-03-23 08:02:30 door pascalnacht op Freek de Jonge wil Baudet dissen
Ga maar lekker minnen jongens. Ik weet toch wel dat dit een FvD-broedplaats is.
1 kudos 2019-01-10 19:05:15 door Lapjespoes op Omamepper gezocht
Jij denkt zeker dat een paar uur taakstraf genoeg is om recidieven te voorkomen en om afschrikkend te werken tegenover andere finnen?
2 kudos 2019-01-10 10:31:04 door ozewiesewoze op Omamepper gezocht
@pascal, ik besef me net dat types zoals jij een groter deel van het probleem zijn dan types als de dader in dit filmpje..
3 kudos 2019-01-10 09:26:40 door SorryMaarZoisHet op Omamepper gezocht
Deugmensch...
9 kudos 2019-01-10 09:16:48 door VetteEd op Omamepper gezocht
Wat een Harry ben jij dan? Als ze zo debiel bent dat je bejaarden gaat toetakelen verdien je gewoon een enkele reis eeuwige jachtvelden.
29 kudos 2019-01-10 07:56:48 door Eastwood1979 op Omamepper gezocht
Wat lul je nou man, pascalnacht. Ben je niet goed bij je hoofd of zo. Beetje zo'n weerloos oude dame toetakelen....flikker op man gek. Doodslaan die dader. Die heeft helemaal.niets te zoeken op deze aardbol.
30 kudos 2019-01-10 07:36:22 door Milfmike op Omamepper gezocht
Tot het jouw moeder overkomt. 1jaartjes cel is niet genoeg.
0 kudos 2018-10-14 11:20:43 door Waldpyk941 op Blokkeerfriezen worden als helden onthaald
het zijn wel helden die opkomen voor hun eigen friesland, die kanker hollanders zouden dit nooit durven en accepteren alles maar.
0 kudos 2018-10-14 07:53:15 door Professor Kluns op Blokkeerfriezen worden als helden onthaald
Dat pascalnacht | 13-10-18 | 09:54 | verdomd moe wordt interesseert zeer velen geen ene flikker en heeft totaal geen toegevoegde waarde. Demonstratierecht OK, maar niet daar waar het kwetsbare kinderen in gevaar brengt in plaats van een gezellig feest. Demonstreren tegen zwarte Piet tijdens en tussen Sinterklaas optocht is het zelfde als een Pegida demonstratie op vrijdag in een drukke moskee tijdens een dienst. Dan heeft Pegida ook dat recht niet of wordt het door streepjes Nederlanders met geweld ontnomen en daar kan ik U verklappen komen geen rechtszaken uit voort.
0 kudos 2018-10-13 23:45:27 door Beunes op Blokkeerfriezen worden als helden onthaald
zoals Anker in de uitzending al zei: het recht om te demonstreren is inderdaad een grondrecht, maar dit recht kan ingeperkt worden mits daar geldige redenen voor zijn. De openbare orde is daar een van. Toen inderdaad de lawaaidemonstratie op de Dam was aangekondigd, is deze ook verboden. Die vrouw in de uitzending heeft gewoon gelijk: dit zijn beroepsdemonstranten die hun geld verdienen met de slachtofferrol en die bij iedere demonstratie gewoon de regels aan hun laars lappen en ook geweld gebruiken. Die wil je toch niet bij kinderen in de buurt hebben?! Naast het feit dat je die discussie helemaal niet in de buurt van kinderen moet voeren, die moet je daarvoor behoeden. Dan juíst zou je als burgemeester moeten zeggen dat je de demonstratie verbiedt, want de openbare orde is wel degelijk in het geding. Zeker mbt de kinderen. Als je dat als burgemeester niet ziet, ben je simpelweg bevooroordeeld. Men mag altijd overal demonstreren BEHALVE bij kinderen in de buurt. Juridisch kan dit alleen daarom al verboden worden. Als de burgemeester de mening van de verre meerderheid gewoon aan de kant schuift in de democratie, dan heb je groot gelijk als je dan als burger zelf in gaat grijpen. De burgemeester is verantwoordelijk voor de openbare orde, neemt deze niet, dan doet men het zelf. En zo hoort het. Zouden we vaker moeten doen!
0 kudos 2018-10-13 16:33:25 door R0lf op Blokkeerfriezen worden als helden onthaald
@pascalnacht (je main-bericht): Ik denk dat het belangrijk is om te kijken wat je daadwerkelijk met de formele wetgeving wilt bereiken in onze samenleving '/ democratische rechtstaat'. Ik kan ook best begrijpen dat je deze mensen een held noemt en dat deze mensen gebruik maken van hun ideale recht om te protesteren. Vooral als het overgrote deel van de samenleving achter je staat (link met democratie), zou je nog steeds een held kunnen zijn in een samenleving als deze, ook al belemmer je anderen.
2 kudos 2018-10-13 14:18:24 door pascalnacht op Blokkeerfriezen worden als helden onthaald
@Salad tosser Mijn oprechte excuses, maar af en toe floept er eens zo'n fout uit als het helemaal zat bent. Als rechtenstudent schaam ik mij er eerlijk gezegd wel voor... Maar als je toch bezig bent, gebruik dan zelf ook eens wat vaker een komma.
-1 kudos 2018-10-13 13:14:35 door Salad tosser op Blokkeerfriezen worden als helden onthaald
Wat een hoop reaguursels pascalnacht. Ik kan niet voor de andere reaguurders spreken maar als iemand begint met "ik wordt" dan neem ik die sowieso niet serieus.
2 kudos 2018-10-13 12:21:48 door Oeleflaffel op Blokkeerfriezen worden als helden onthaald
De gerechtelijke willekeur, waarbij de Anti-Zwarte piet demonstranten niet worden vervolgd voor het blokkeren van de Erasmusbrug, of Antifa waar ook nooit gerechtelijk tegen wordt opgetreden, doet nogal afbreuk aan het democratisch rechtsstatelijk gehalte van dit Nederland.
0 kudos 2018-10-13 12:15:43 door MrGarak op Blokkeerfriezen worden als helden onthaald
@FapBunkerBewoner spreek voor jezelf, pascalnacht heeft helemaal gelijk.\r
Overigens zie ik alleen maar verliezers, voor en tegenstanders van het afschaffen van Zwarte Piet.\r
Kijk nog een keer naar het stuk van Lubach, de meeste heldere kijk op deze discussie die ik tot nu heb gezien.
-2 kudos 2018-10-13 12:12:35 door pascalnacht op Blokkeerfriezen worden als helden onthaald
@FapBunkerBewoner Volgens mij begrijp jij mij juist niet, 'vriend'. Zoals ik zei vind ik het onverstandig om hen te laten demonstreren bij de kinderen, maar het is niet aan deze 'helden' om ze hun demonstratierecht in te perken. En kom nou niet meteen met 'de rest van Nederland/heel Nederland vindt ...', want dat is gewoon een bullshit argument, tenzij je het met cijfers kan onderbouwen. En nee, hier zijn geen concrete cijfers over. Je hoort alleen de mensen die het hardst schreeuwen op social media, en dat zijn altijd de mensen die het felst voor/tegen zijn. En beticht me al helemaal niet dat ik dit allemaal normaal vind, want dat is niet zo, 'vriend'.
0 kudos 2018-10-13 11:03:49 door FapBunkerBewoner op Blokkeerfriezen worden als helden onthaald
@Pascalnacht, jij snapt volgens mij niet helemaal wat hier aan de hand is grote vriend. Demonstreren is iedereen zijn recht. Maar als daarbij kinderen betrokken worden zou het verboden moeten zijn. Die kinderen hebben hier helemaal niks mee te maken, dus welk recht hebben die gore klootzakken om al die kleine kindertjes bang en aan het huilen te maken omdat ze het ergens niet eens mee zijn. Blijkbaar vind jij dat dat gewoon moet kunnen. De rest van Nederland is het niet met je eens.
4 kudos 2018-10-13 10:34:02 door pascalnacht op Blokkeerfriezen worden als helden onthaald
@ImploderendeGiraffe Maakt het uit wat het doel was dan? Feit is dat zij het demonstratierecht van anderen hebben beperkt, ongeacht het doel dat zij voor ogen hadden. En even voor alle duidelijkheid: ik ben pro zwarte piet, maar niet op de manier waarop deze 'helden' het duidelijk maken.
0 kudos 2018-10-13 10:06:07 door ImploderendeGiraffe op Blokkeerfriezen worden als helden onthaald
De reden dat ze helden genoemd worden is niet vanwege hetgeen jij hier noemt. Het doel was niet om het demonstratierecht te verhinderen. Dat weet je zelf ook wel.
0 kudos 2018-10-13 09:56:47 door Bogie Buzz op Blokkeerfriezen worden als helden onthaald
Je mag demonstreren ja, maar dat doe je niet door als volwassene naast de kinderen zelf te staan krijsen dat je tegen zwarte piet bent. Verstoken van elk normbesef noemen we dat. Dank Friezen voor dat lesje fatsoen die jullie hebben uitgedeeld!
1 kudos 2018-10-13 08:54:44 door pascalnacht op Blokkeerfriezen worden als helden onthaald
@kwaaie_eend Ik ben het met je eens dat het niet erg verstandig is dat zij zo dicht bij de intocht van het sinterklaas zouden mogen demonstreren. Maar het feit blijft, het recht om te demonstreren is een grondrecht en het is niet aan de burgers om dit grondrecht (of alle andere grondrechten) in te perken. Zou het uit de hand gelopen zijn bij de demonstratie, dan zou er altijd voldoende politie aanwezig zijn om de openbare orde te bewaken.
-1 kudos 2018-10-13 08:42:00 door kwaaie_eend op Blokkeerfriezen worden als helden onthaald
Demonstreren doe je niet bij een kinderfeest. Foute beslissing van de Burgermeester en terecht tegen gehouden. De Friezen zeggen zelf "met opruimen maken we Friesland weer een stukje mooier, kom maar op met je straf". Voor of tegen zwarte piet maakt niet uit, onze cultuur wordt gesloopt en dat moeten we niet pikken.
3 kudos 2018-10-13 08:32:39 door pascalnacht op Blokkeerfriezen worden als helden onthaald
@NLPaladinx Nee dat doe ik niet. Want weet je, vrijheid van meningsuiting is ook een grondrecht. Wat is Nederland toch een fijn land hè?
-6 kudos 2018-10-13 07:56:11 door NLPaladinx op Blokkeerfriezen worden als helden onthaald
Bek houden jij.
-2 kudos 2018-06-21 16:43:40 door Whitest-monkey op Thierry Baudet gaat voor de 1 miljoen
Ik doe het zelf maar vast: je*\r
excuses aan de grammar nazis
-1 kudos 2018-06-21 16:40:50 door Whitest-monkey op Thierry Baudet gaat voor de 1 miljoen
Op het moment dat je een gewaagde uitspraak doet, en iemand vat voor jou samen hoe hij/zij dat interpreteert is het erg belangrijk om eerst goed na te gaan wat die persoon zegt (helemaal in de politiek waar het zeer waarschijnlijk een opzet naar een val is), om vervolgens jouw formulering dusdanig op te bouwen dat er geen twist aan te geven valt. Hierbij kun je maar beter even goed nadenken hoe je dit moet zeggen zonder dat ze jouw woorden in de mond kunnen leggen. En dat kost uiteraard tijd, en het is zeker niet het sterkste punt van Baudet. Vind dit eigenlijk best verstandig.
2 kudos 2018-06-21 16:31:06 door pomtiedom op Thierry Baudet gaat voor de 1 miljoen
@3747 | 21-06-18 | 12:09 | + 23 -\r
Nou, als je in de kamer een betoog houd en een Kamerlid vervolgens vraagt of haar interpretatie van dat betoog juist is moet je daar niet over nadenken. Dit is meer een geval "losse flodder"
6 kudos 2018-06-21 11:04:59 door tomdeaardappel op Thierry Baudet gaat voor de 1 miljoen
Het staat momenteel toch op nummer 2 van de dag toppers. Dus blijkbaar vinden de reaguurders het alsnog grappig.
44 kudos 2018-06-21 10:09:47 door 3747 op Thierry Baudet gaat voor de 1 miljoen
Ik ben het er zeker mee eens dat dit gewoon een grappig filmpje is. Ik was alleen verrast dat dit filmpje door de VVD gemaakt is. In feite probeert de VVD de heer Baudet te kakken te zetten omdat hij over een vraag moet nadenken, wat natuurlijk nergens op slaat. Echter, als je een natuurtalent in vragen ontwijken bent, zoals de heer Rutte, dan kan het nadenken over vragen wel erg grappig overkomen blijkbaar.
-8 kudos 2018-06-21 09:23:46 door Het Vragevuur op Thierry Baudet gaat voor de 1 miljoen
@pj_vr\r
Haha, ik geef tenminste een soort van redenering. Jij droeftoetert maar wat.
9 kudos 2018-06-21 08:54:24 door pj_vr op Thierry Baudet gaat voor de 1 miljoen
Samengevat: het eerste is moedig, het tweede is angstig.\r
Het Vragevuur | 21-06-18 | 10:19 | + 1 -\r
en dat is vooringenomen. Werkelijkwaar een kul-redenering.
-14 kudos 2018-06-21 08:19:58 door Het Vragevuur op Thierry Baudet gaat voor de 1 miljoen
@pascal\r
Je hebt gelijk, maar toch is dat niet hypocriet: Als nieuwkomer moet je je juist onderscheiden van het establishment, en humor is daarbij een goed wapen. Als het establishment echter een nieuwkomer met gelikte middelen belachelijk maakt, is dat juist een zwaktebod.\r
Samengevat: het eerste is moedig, het tweede is angstig.
25 kudos 2018-06-21 07:48:06 door zwitsaldestroyer69 op Thierry Baudet gaat voor de 1 miljoen
Maar was het nieuws los gegaan dat FvD dat deed.
-1 kudos 2018-06-03 21:51:38 door happen_maar op Overstroming in Belgie
Een rijtje stoeptegels naar de overkant met een bord dat waarschuwt voor hobbels doet wonderen.
1 kudos 2018-06-03 18:55:52 door Klikklak op et gemak op Overstroming in Belgie
Want zandzakken bestaan natuurlijk niet meer na de watersnoodramp zijn die allemaal weg gegooid!
1 kudos 2018-05-17 14:17:21 door Ectoplasma op Videofucken level Azie
Onderhoudende serie, 4 reeten.
-2 kudos 2018-02-25 09:48:47 door pascalnacht op Juf Ank imiteert Ilse de Lange
Zekers, maar zolang het vermakelijk is, maakt het (voor mij) niet uit dat het uitgemolken is
9 kudos 2018-02-25 09:31:44 door StokbroodVanDeAppie op Juf Ank imiteert Ilse de Lange
Maar vooral erg uitgemolken.
1 kudos 2017-10-01 15:13:26 door DatZeiJeMoederOok op Bengaaltje gooien in Belgie
Fakkel gegooid en op 00:15 ook iets van drank van bovenaf. Beiden missen de trommelaar helaas.
-1 kudos 2017-06-29 22:02:31 door ik_heet_niet_klaas7 op Baudet breekt partijkartel
eigenlijk zou een arubaan MP moeten worden
-10 kudos 2017-06-29 16:27:41 door Kapitein_Uitkering op Baudet breekt partijkartel
De reaguurders leken een beetje klaar te zijn met de PVV, maar dan komt er iemand met dezelfde boodschap in een ander jasje en ja hoor, daar gaan we weer.
-2 kudos 2017-06-29 16:19:29 door Good_Lord op Baudet breekt partijkartel
De man zegt wel waar het op slaat, ik zou hem alleen niet als Minister-President willen maar op dit moment zit er niemand in de 2e Kamer die Minister-President zou moeten zijn. Misschien moet ik het wel worden??? Of jij?
-11 kudos 2017-06-29 16:18:21 door pascalnacht op Baudet breekt partijkartel
Ahw Thierry Baudet krijgt alleen maar plusjes met zijn nietszeggende toespraak.\r
-11 kudos 2017-06-29 16:13:03 door Timide_Aso op Baudet breekt partijkartel
"Hoger" ingeschat? Wat had je dan verwacht? En het is onder de vaste reaguurders algemeen bekend dat de PVV ook behoorlijk populair is hier op Dumpert. PVV > FVD?
14 kudos 2017-06-29 16:12:58 door sjemalle op Baudet breekt partijkartel
Ahw het zielenpootje krijgt alleen maar minnetjes met zijn niks zeggende reaguursel.
-42 kudos 2017-06-29 16:08:53 door pascalnacht op Baudet breekt partijkartel
Kom maar op met de minnetjes, hoor. Voorspelbaar.
8 kudos 2017-02-07 18:11:55 door Het Vragevuur op DumpertTV bakt pannenkoeken met Daan
5 reeten voor dit idee!\r
En dan geen aangepaste versie, maar gewoon normaal, keihard erin, minderheden discrimineren, etc. \r
Waarom? \r
Omdat Daan een normale Reeter is.
65 kudos 2016-10-21 07:42:33 door Itsmetypinganame op Zusje pesten
*taalautisten