DumpStats voor naanab

4,241 +4277 -36

Kudos

#15288 (Top 5.5919%)

Kudos/dag 1.44
Kudos/reaguursel 192.77
Meeste kudos op 1 reaguursel 2534
Minste kudos op 1 reaguursel -31

22

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.01
Topreaguursels 2
Woorden per reaguursel 7.8
Reacties per reaguursel 2.27
Meeste reaguursels op 1 dag 5
Aantal x weggejorist 2
Gestart op 31-08-2016

Kudoverloop over tijd

0 kudos 2016-12-10 14:24:04 door Oeleflaffel op Greet is veroordeeld
@Zjwikhoofd | 10-12-16 | 13:21 |\r
Volgens mij was het de weledelgestrenge rechtsgeleerde Piet Hein Donner die zei dat wanneer de meerderheid van het volk het wil democratisch de sharia ingevoerd kon worden. http://www.volkskrant.nl/binne... Daarvoor moet niet alleen de grondwet worden aangepast/afgeschaft maar moet Nederland ook nog eens de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens opzeggen en daarvoor moet het ook nog eens uit de EU stappen.\r
Dus zeggen dat wat Wilders wil niet kan omdat het tegen de (huidige) grondwet is wordt door oud minister van Justitie Piet Hein Donner, afgestudeerd in de Rechten aan VU, tegengesproken.\r
Bovendien is de grondwet in 1983 voor het laatst grootschalig aangepast door nota bene de vader van Piet Hein Donner, waarbij Artikel 1, op basis waarvan Wilders nu gedeeltelijk veroordeeld wordt, aanzienlijk is aangescherpt op voorspraak van communist Marcus Bakker. En we weten allemaal hoezeer communisten begaan zijn met mensenrechten.\r
\r
M.b.t. het minder investeren in innovatie ben ik het met je eens, maar als we de kosten van deze multiculturele dystopia daadwerkelijk in innovatie hadden gestopt had NL nu bij wijze van spreken een maanbasis kunnen hebben.\r
De NPO mag van mij achter de decoder, dan mag de doelgroep die door die toko bediend wordt er zelf voor betalen.

-10 kudos 2016-12-10 12:24:15 door maar_waarom_dan op Greet is veroordeeld
Altijd dat gelul over het weglopen bij het Catshuisoverleg. Maar mensen die dat in de discussie aandragen zullen nooit eens even zeggen wat er besproken werd. Namelijk het ESM(waardoor wij nu lekker mogen dokken voor landen die kaput zijn) en dat het CDA nieuwe eisen stelden aan de PVV over het gedoodgkabinet. Maar nee, volgens deze mensen is het Wilders die verkeerd was omdat hij dat niet wou en zetten ze hem weg als een onbetrouwbare wegloper.

20 kudos 2016-12-10 12:21:58 door Zjwikhoofd op Greet is veroordeeld
Oeleflaffel | 10-12-16 | 12:00 | + -7 -\r
Nee, Wilders heeft geen oplossingen, want vrijwel al zijn ideeën zijn onhaalbaar, in strijd met de grondwet, tegenstrijdig of loze, demagogische hartenkreten. Ik deel veel van zijn zorgen. Ook ik zie dat er problemen zijn met een deel van de Marokkaanse gemeenschap, met een deel van de asielzoekers, met de kloof tussen politiek en veel kiezers, enz. Ook ik maak me daar zorgen over. Echter vraag ik me af hoe hij bijvoorbeeld criminele Marokkanen wil terugsturen als Marokko weigert en of dat de integratieproblemen wel verhelpt. Ik vraag me af hoe hij denkt Nederland beter te maken door geen geld meer in innovatie en publieke omroepen te stoppen. Hoe gaat dat Nederland vooruit helpen? Het lijkt er eerder op dat hij alles roept dat lomp is. Hoe platter, hoe beter. Precies waar Jan Terlouw ook laatst op doelde. Het gaat niet om de inhoud, maar om schoppen en je afzetten tegen denkbeeldige vijandbeelden ('de elite', Marokkanen, 'D66-rechters', enz.). Daarmee doet hij echt niet veel anders dan die Turken die Erdogan nog steeds als hun president zien, alleen behoort Geert tot een andere maatschappelijke groep. Er is echt niet veel verschil tussen bijvoorbeeld DENK en de PVV. Daar waar DENK zich continu verongelijkt voelt vanwege 'white supremacy', voelt de PVV zich verongelijkt vanwege de 'heersende elite'. Zo kan ik nog wel even doorgaan.

-17 kudos 2016-12-10 11:00:29 door Oeleflaffel op Greet is veroordeeld
@Zjwikhoofd | 09-12-16 | 23:09 |\r
Weer het standaard riedeltje. "Hij heeft geen oplossingen". Hij heeft wel oplossingen maar die staan jou niet aan. Buitenlandse criminelen, al dan niet met een een dubbel paspoort, het Nederlanderschap dat ze niet verdienen ontnemen en terugsturen naar land van herkomst, is een uitstekende oplossing om criminaliteit te verminderen. Grenscontroles invoeren om mobiele Oost-Europese bendes te bestrijden is ook een prima oplossing. En kom ook niet aan met allerhande verdragen want de Dublinakkoorden en de no-bail-out clausule die de bakermat van de Europese Unie vormden zijn ook zonder enige wettelijke toetsing van tafel geveegd, waardoor NL nu miljarden richting door-en-door corrupte PIIGS-landen mag storten en overspoelt worden met criminele "vluchtelingen" die uiteraard allemaal naar de Noord-Europese verzorgingsstaten willen "vluchten".\r
Als de landen van herkomst (die bewust hun criminelen naar Europa sturen want de Arabisch-Marokkaanse heersende elite wil zelf ook minder Rifberbers) weigeren hun landgenoten terug te nemen dan kan je die landen op allerlei wijzen straffen, economisch of door gewoon geen immigranten uit die landen meer toe te laten. Net zolang tot dat ze wel voor hun eigen uitschot gaan zorgen.\r
En als belangrijkste punt. Hij wil de problemen waarvoor hij geen oplossingen zou hebben iig niet nog groter maken wat we op dit moment juist wel zien gebeuren.

4 kudos 2016-12-10 10:31:06 door elHammer op Greet is veroordeeld
Geert Wilders...luid schreeuwen zonder inhoud, waar hebben we dit eerder meegemaakt, jipje?

-22 kudos 2016-12-10 09:17:37 door SpiNAZIeisgezond op Greet is veroordeeld
Waarom zo tolerant? Waarom mogen moslims moskeeën bouwen in ons land en hun geloof uitoefenen? Waarom mogen er zoveel ons land in? Vergeten we even dat als een bevolkings groep groter word dat ze meer te zeggen krijgen in dit land, dat ze het hier naar hun cultuur kunnen aanpassen. Het is gewoon landje veroveren op een moderne manier. Denken jullie dat als erdogan roept naar al die turken die hier zwaaien met een turkse vlag dat ze een eigen staat moeten uitroepen dat ze dan niet luisteren omdat ze zogenaamd ook nederlands zijn? Valt het niet op dat als er op school 1 buitenlander in de klas zit hij netjes is aangepast. Maar op het moment dat er 10 in je klas zitten, dat ze elkaar opzoeken en niet meer zo 'aangepast' zijn. Landen bestaan niets voor niets. Die bestaan omdat verschillende volken met elkaar kunnen leven en andere volken te verschillend zijn om met elkaar te leven.

55 kudos 2016-12-10 06:59:41 door Adrie 80 op Greet is veroordeeld
@Apocalyps Nu | 10-12-16 | 01:25 |\r
De PVV is onderdeel van de democratie, maar de PVV is zèlf is ondemocratisch georganiseerd.

-39 kudos 2016-12-10 02:07:22 door Drenthehoortmeteenh op Greet is veroordeeld
En nu kan die niet meer naar Amerika, stukje vrijheid ontnomen door onze geweldige wetsysteem, terwijl er dagelijks kopschoppers gewoon vrijuit lopen, kan iemand die alleen zijn stem als wapen gebruikt ineens iets niet meer.

-41 kudos 2016-12-10 00:25:07 door Apocalyps Nu op Greet is veroordeeld
Zjwikhoofd | 10-12-16 | 01:11 | + 0 -\r
Andere partijen hebben inderdaad inbreng van de achterban op een andere wijze. Daar heb je gelijk in. Mij maak je echter niet wijs dat Wilders geheel in zijn eentje alle speerpunten van de PVV heeft bedacht. Je gaat me toch niet vertellen dat je denkt dat Wilders zich niet laat adviseren?\r
.\r
Maar zelfs al zal dit zo zijn. Zelfs al zou Wilders zich niks aantrekken van de adviezen en meningen van de mensen die hem steunen. Zelfs dan blijft de PVV een partij in een democratie waarop gestemd kan worden. Ze krijgen macht door democratie en vertegenwoordigen daarmee het volk. Als Wilders in pure waanzin dingen zou zeggen waar niemand het mee eens was, of deze op waarheid gebaseerd zijn laat ik even open, dan zou hij geen zetels krijgen.\r
.\r
Of de PVV geschikt zou zijn om het land te regeren en of hun partijprogramma deugt is overigens een hele andere kwestie. Hier heb ik mij tot zover nog niet over uitgelaten en is ook absoluut geen aanduiding voor of een partij wel of niet democratisch is.

66 kudos 2016-12-10 00:23:42 door Jimmy5214 op Greet is veroordeeld
Zjwikhoofd | 10-12-16 | 01:11 | + 3 \r
Sterker nog, zijn partijpunten zijn helaas niet te onderbouwen. Dit komt doordat die in strijd zijn met de grondwet (zoals ze op dit moment staan geformuleerd). Dezelfde grondwet en wetgeving waartegen hij op dit moment is veroordeeld. Laten we de situatie nu feitelijk beoordelen. Wilders, die zich altijd negatief uitliet over criminele minderheden, is zelf nu ook een crimineel. Persoonlijk vind ik zijn veroordeling erger dan een vechtpartij of diefstal. Dat zet je wel aan het denken.

128 kudos 2016-12-10 00:11:28 door Zjwikhoofd op Greet is veroordeeld
Apocalyps Nu | 10-12-16 | 00:44 | + -5 -\r
De PVV is een partij zonder leden waarbinnen Wilders wel degelijk de touwtjes stevig in handen heeft. Andere partijen hebben regelmatig partijcongressen en stemmingen waarbij de achterban de partij controleert. Bij de PVV is dat concept niet aanwezig. Wilders kent geen enkele rem binnen de PVV en is door de jaren heen ook steeds radicaler gaan denken. Rond de eeuwwisseling verketterde hij (de overigens genuanceerde) Fortuyn, omdat hij alle moslims over één kam zou scheren. Nu is Wilders zelf veel extremer.\r
En als ik het partijprogramma van de PVV lees (het staat als PDF op hun site, dus ik raad het je aan om even te kijken!), dan zie ik een flutdocumentje van één kantje A4 zonder enige onderbouwing. Bij een aantal punten een schatting van wat het oplevert of kost, steeds een heel getal. De gevolgen van een Nexit zijn niet berekend. Die van andere partijen (bijv. CDA, VVD, SP staan ook online!) omvatten tientallen tot ruim honderd pagina's over allerlei onderwerpen. Zo'n beschamend A4'tje is dan echt niet iets waarmee een land als Nederland geleid kan worden, laat staan dat de PVV capabel is om over jouw of mijn beurs te regeren.

106 kudos 2016-12-10 00:09:28 door mailo-nl op Greet is veroordeeld
Ik heb sterk het idee dat Mark Rutte onder een schuilnaam stiekem zit te reaguren.

155 kudos 2016-12-10 00:09:22 door Jimmy5214 op Greet is veroordeeld
Apocalyps Nu | 10-12-16 | 00:44 | + -4 -\r
De PVV is zeer ondemocratisch, alleen realiseren mensen zich dat niet. Geert Wilders is namelijk als enige lid van de PVV. Naast Geert Wilders zijn er dus geen andere leden in de Stichting. De rest zijn allemaal werknemers van de Stichting PVV. Normaal gesproken hebben leden van een partij (zoals de VVD, CDA, PVDA) zeggenschap middels stemmen of vergaderingen. Maar daar is geen sprake van bij de PVV. Geert Wilders is een "alleenheerser" in zijn partij. En verder worden er ernstig vragen gesteld over de financiering van zijn partij. Zo democratisch en transparant als hij zich voordoet, is hij helemaal niet. Hij geeft te kennen dat hij geen inzage wilt geven in zijn financiers. Met andere woorden, hij wilt niet vertellen van wie of welk land hij geld krijgt. En dat vind ik persoonlijk een ernstige zaak. Ik heb daar helaas geen vertrouwen in.

65 kudos 2016-12-09 23:55:41 door Vicaussie94 op Greet is veroordeeld
Zjwikhoofd | 09-12-16 | 23:09 | + 87 -\r
\r
Ik ben het met je eens. Wilders brengt op zich goeie ideeën teweeg, maar hij heeft constant moeite om op de inhoud in te gaan én van daaruit op realistische oplossingen te komen. Hij zei bijvoorbeeld dat alle illegale immigranten die uit Noord-Afrika kwamen daar moesten blijven en wij ze niet moesten helpen ze over te laten brengen naar Europa om ze daar maar rond te laten dwalen. Dus op zich was het een goed idee. Het zou een passende oplossing zijn gezien de hele vluchtelingencrisis waar we vorig jaar zomer toen in verkeerde én dat Duitsland op dit moment met 2.5 miljoen illegale vluchtelingen zit opgescheept etc. Hij wist hier alleen niet een realistische oplossing voor te bedenken en het voor elkaar te krijgen. Zoals gewoonlijk kon hierdoor de Europese Politiek verder politiek-correct zijn en blijven standhouden in het 'laat ze maar komen' uitspraak. \r
Dit is mij dus wel vaker opgevallen én jou dus ook. \r
Het is jammer maar wel de observerende waarheid. Het is waarschijnlijk de grootste reden waarom ik niet, zelfs niet na de uitspraak van de rechter, volgend jaar op hem zal gaan stemmen. Iedereen heeft recht op zijn eigen opinie.

-228 kudos 2016-12-09 23:44:16 door Apocalyps Nu op Greet is veroordeeld
Zjwikhoofd | 09-12-16 | 23:09 | + 99 -\r
De PVV is ondemocratisch?\r
Het is een partij waarop je kan stemmen binnen de democratie. Al zou het zo zijn dat al hun standpunten van één persoon komen (wat overigens niet zo is) dan zou het alsnog een democratische partij zijn. Kamerleden noemt men namelijk niet voor niets 'volksvertegenwoordigers'.

-247 kudos 2016-12-09 22:13:33 door Maciver op Greet is veroordeeld
Zjwikhoofd | 09-12-16 | 22:40 | + 7 -\r
Ik ben geen fan van Geert maar hij offert zijn vrijheid op voor zijn overtuiging en is leider van de meest populaire politieke partij. Dus hoezo is hij een slapjanus die niets bereikt heeft?

1199 kudos 2016-12-09 22:09:36 door Zjwikhoofd op Greet is veroordeeld
TuchtArtikel22 | 09-12-16 | 22:47 | + 1 -\r
Oké, de onderbouwing dan: ondanks dat Wilders het op een aantal punten bij het rechte eind heeft, komen er van zijn kant geen oplossingen. Zijn verhaal is altijd negatief, met eigenlijk nooit een genuanceerde, realistische en onderbouwde manier van hoe het dan wél moet. Één van de weinige dingen die de PVV bereikt heeft, was meteen een gebroken verkiezingsbelofte: het verhogen van de pensioenleeftijd naar 67. Bij het Catshuisoverleg liep hij plotseling weg, zonder zijn eigen plan voor te leggen. Van de speerpunten is eigenlijk nog geen ruk uitgevoerd. Er wordt wel leuk voor de bühne gedaan met een Polenmeldpunt e.d., maar daar wordt vervolgens ook geen zak mee gedaan. In een impuls is het initiatief genomen voor een dierenambulance, die eigenlijk al vrij snel verdween. Tegen radicalisering van moslimjongeren (iets dat me toch vrij actueel lijkt) heeft de PVV niet echt een plan. De PVV is ondemocratisch, want het is Wilders die de lakens uitdeelt (wat ook blijkt uit verhalen van ex-PVV'ers). Tegenstand wordt niet geduld, eigen initiatief of overleg ook niet. Als hij tegengas krijgt, dan is dat standaard van de grachtengordelelite, van linkse schoothondjes of van D66-rechters. Een discussie op de inhoud voeren kan Wilders niet, want hij weet dat hij op inhoud geen stand weet te houden (en dan niet o.b.v. standpunt, maar o.b.v. zijn plan). Wil ik iemand horen die een ongezouten mening verkondigt, dan ga ik wel vanavond ik het café zitten. Daar hoef ik geen politicus in de Tweede Kamer te zien die geen drol bereikt en zakken voor geld kost. Toch?

430 kudos 2016-12-09 21:40:27 door Zjwikhoofd op Greet is veroordeeld
@ jipje: Nou, ga er dan eens op in? Ik wil hier best de discussie met je aangaan op een normale en beschaafde manier. En idioot ben ik zeker niet, kan ik je verzekeren. Ik vind Geert (ondanks dat ik ook kritisch ben over migratie, de islam en veel andere zaken) gewoon een slapjanus die 0,0 heeft bereikt in zijn leven en vooral in de slachtofferrol kruipt. Door zo iemand zou ik niet vertegenwoordigd willen worden. Jij wel?

-424 kudos 2016-12-09 21:36:09 door jipje op Greet is veroordeeld
Zjwikhoofd : Je bent totaal van het pad af. Nutteloos om verder op je in te gaan, met idioten valt geen goed gesprek te voeren.

-118 kudos 2016-12-09 20:24:01 door Zjwikhoofd op Greet is veroordeeld
Geert is gewoon een slechte verliezer. Een Calimero, want iedereen moet arme Geert hebben. Geert kan niet eens op een respectvolle manier met rechters omgaan, dus hoe moet die partijdespoot kritische journalisten en burgers respecteren? Geert is een slapjanus, een slechte verliezer en een symptoom van de mentaliteit van een deel van de samenleving: klagen en zeiken, maar nooit wat presteren. Geert mag naar democratisch recht best in hoger beroep gaan, maar de manier waarop hij reageert is eventueel toekomstig premier en politicus onwaardig.

846 kudos 2016-12-09 19:07:27 door Anal-torture op Greet is veroordeeld
nattegeit, een strafblad is al een straf op zich die zwaarder is dan een boete. Hij kan nu bijvoorbeeld geen rechter meer worden.

-6 kudos 2016-11-06 22:34:11 door MiniNuke op Apple Engineer over de MacBook Pro
@ geomario Had je maar eens moeten zien wat Samsung reaguurders van Nu.nl (die nu massaal hier zitten) altijd azijn zaten te zeiken over Apple. De post van mij was sarcastish btw. (Maar dat snappen de meesten hier niet meer).

1 kudos 2016-11-06 19:41:43 door LeFox op Apple Engineer over de MacBook Pro
Ik heb een iPhone, en raak er inmiddels aan gewend, maar wat heb ik mijn Windows Phone gemist, zeg... \r
Alleen jammer dat echt niemand daar apps voor maakt... anders had ik dat nog steeds nr.1 gevonden...\r
spacees1 | 06-11-16 | 19:10 | + 16 -\r
Mijn eerste smartphone was ook één met Windows en idd, was super nice. Daarna heb ik drie Samsung telefoons gehad waarbij ik alleen maar problemen had (vastlopers vooral waarbij de batterij er weer eens uit moest). Ik heb toch maar eens een iPhone gekocht en wil nou toch echt niet meer zonder. Zeker overpriced dat ga ik niet ontkennen, maar werkt als een tiet! Maar als mensen weer vastlopende Android telefoons willen moeten ze dat vooral doen. Ik snap sowieso de hele "merk oorlog" niet...

61 kudos 2016-11-06 18:10:51 door spacees1 op Apple Engineer over de MacBook Pro
Ik heb een iPhone, en raak er inmiddels aan gewend, maar wat heb ik mijn Windows Phone gemist, zeg...\r
Alleen jammer dat echt niemand daar apps voor maakt... anders had ik dat nog steeds nr.1 gevonden...

128 kudos 2016-11-06 16:31:17 door Regenw0rm op Apple Engineer over de MacBook Pro
We kunnen gewoon niet ontkennen dat de alternatieven windows en android op 9 van de 10 vlakken beter zijn dan apple. bvb dat het draait op veel meer toestellen/merken is een enorm voordeel. Apple moet zich zorgen gaan maken over haar toekomst.

-119 kudos 2016-11-06 16:00:37 door MiniNuke op Apple Engineer over de MacBook Pro
@ planeetpluto En voor de rest alleen maar gefrustreerde Sjamsjun gebrukers ? Die asbest ondergoed aan moeten hebben, die (helaas) niet optioneel bijgeleverd worden.

-90 kudos 2016-11-06 15:43:53 door fiesta123 op Apple Engineer over de MacBook Pro
Waar zie jij 3 klagende appelaars? Vindt het ook duur maar heb niets te klagen over het product waar anderen die het product niet hebben dat juist wel doen.

46 kudos 2016-08-31 20:02:48 door Eet mij op Dumpert slaapmuziekje
Die Antwoord weten gewoon wat de shit is. niks meer niks minder. @Naanab,Die jolandie als ik ooit de kans krijg ik zou der keihard doen!