676 +934 -258
Kudos
#42947 (Top 13.4385%)
| Kudos/dag | 0.12 |
| Kudos/reaguursel | 4.73 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 103 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -84 |
676 +934 -258
Kudos
#42947 (Top 13.4385%)
| Kudos/dag | 0.12 |
| Kudos/reaguursel | 4.73 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 103 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -84 |
143
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.02 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 17.4 |
| Reacties per reaguursel | 0.31 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 3 |
| Aantal x weggejorist | 3 |
| Geregistreerd op | 29-07-2007 |
| Eerste reactie op | 07-08-2010 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
-84 kudos 2025-12-02 20:31:00 op Dit is Ed. Ed moet werken tot 'ie omvalt
Jullie horen toch wel dat dit geen Amerikaans is? En jullie weten toch ook dat er met Dollars betaald worden in Australië? Australiaanse Dollars?
-33 kudos 2025-11-08 23:16:35 op Golf pauper is ongeduldig
Verbaast me ook niets, tis ook zo kut, want je gaat ook niet opeens flink in de ankers om die steenslag proberen te ontwijken.
-28 kudos 2022-03-03 12:22:13 op Wil je het? Wil je het?
Is geen RS6 maar eerder een Aventador ofzo, dit zijn meer dan 8 cilinders gebruikt in de RS6.
-14 kudos 2025-11-08 17:39:14 op Bortoleto crasht hard tijdends sprintrace
Bijna, je bedoeld Brazilië
-10 kudos 2022-03-17 09:11:10 op Ramkraak Samsung en Apple store Breda
Niet helemaal waar trouwens, er zijn tegenwoordig mogelijkheden om de iCloud lock te omzeilen (en dus tracering uit te zetten door e.e.a. te spoofen). Of dit voor de nieuwe M1's ook zo is durf ik niet te zeggen, Macbooks met Intel heb je ook soortgelijks om iCloud lock tr omzeilen.
-9 kudos 2026-05-10 18:44:21 op Hebben ze nou je auto helemaal gestript?
Maar de motor hangt er nog in? Dat skeelt
-7 kudos 2026-06-11 17:39:23 op Mevrouw sloopt nieuwe Porsche GT3 RS
Op zulks zit vrijwel altijd PPF. Die kras zit alleen in PPF en kan je er zo vanaf pulken dus
-7 kudos 2026-02-26 10:45:34 op Meisje in de keuken
Couldn't agree more
-6 kudos 2025-09-09 18:09:39 op Mooi Audi'tje te koop
Whut? Heeft deze auto dubbelglas? Waar dan? En nee het voorraam telt niet met glas, laagje plastic en dan weer glas.
-6 kudos 2013-01-29 16:32:29 op Schoenen met skills
zoiets denk; https://www.google.nl/url?sa=i...
-6 kudos 2025-10-18 17:25:46 op Dronken Pool achter ons
Ik hoor meerdere malen dit gaat helemaal mis of dit gaat vierkant mis (want vierkant mis is erger dan rond mis). Maar het gaat uiteindelijk niet mis
-5 kudos 2022-02-08 18:30:03 op Michael van Gerwen heeft zich een beetje laten gaan
Eigenaar van deze telefoon heeft hem iets te vaak laten stuiteren. Zodra hij softwarematig switched naar een andere lens (die stuk is) zie je de autofocus die niet meer lekker is constant proberen te focussen.
-5 kudos 2025-12-07 11:51:02 op De notenkraker
Ja inderdaad want je trapas zit inderdaad los van je zadel en de as waar het achterwiel in zit.. oh wacht
-4 kudos 2026-03-27 14:33:25 op M2 door de bocht
Haters will say it's AI.
-4 kudos 2022-10-16 11:03:13 op Hoeveel porno wil u opslaan?
@Kuch_kuch | 16-10-2022 | 00:32: hopelijk geen RAID als je data integriteit belangrijk vindt. Beter is het ZFS
-3 kudos 2026-04-16 16:37:27 op Breek de week
Geen linkje naar redgifs anyone??
-3 kudos 2012-10-19 12:16:06 op Op de foto met oma?
Regelrecht afgeplukt van Reddit. meh.
-3 kudos 2026-01-17 22:52:37 op Weerballon komt vliegtuig tegen
Ja want het is inderdaad de wind die je hoort, niet de uitlaatgassen van de straalmotor...
-3 kudos 2025-10-18 09:59:54 op Snel het weekend in, of toch niet
Haha net iets de dicht bij de vangrail geprobeerd over te steken, daar waar het heuveltje naar beneden net iets te steil was
-3 kudos 2022-04-03 20:53:06 op Oekraïner op Omegle
Filmpje staat ook op Reddit, en blijkbaar moet dit ook weer met een korrel zout genomen worden want dit kan ook propaganda zijn.
-3 kudos 2022-03-03 12:38:06 op Wil je het? Wil je het?
@dgst | 03-03-2022 | 12:25: dat zou betekenen dat de politie in een RS6 rijdt in UK? Da's nieuw voor mij. Weet alleen van de 5-series Diesel.
-2 kudos 2026-02-19 19:23:19 op Lunchen in de bouw
Lekker culinair bezig mannen!!
-2 kudos 2026-02-08 23:01:08 op Ja jullie kunnen er wel door hoor
Snap niet waarom je minnetjes krijgt, maar alle lagers moeten waarschijnlijk nagekeken c.q. vervangen worden. Frame zal wel carbon zijn though, dus roest is niet perse een probleem.
-2 kudos 2025-11-08 23:20:43 op Dat wielrennen is toch eigenlijk wel leuk
@ZwitsallusMaximus | 08-11-25 | 20:42:
Koffie of thee? lekker!
-1 kudos 2026-06-04 23:25:59 op Avondvierdaagse in de buurt
Zet gewoon je bel uit voor 2 uurtjes, lullo
-1 kudos 2026-06-07 09:53:06 op Man doet lijm in sleutelgat
Of uploadert verteld niet het hele verhaal, of lulmeneer vergist zich in het huis
-1 kudos 2010-09-02 13:56:23 op Power Laces 2
ik vind het gewoon geniaal!
-1 kudos 2026-03-24 10:42:59 op Meer beeld van vliegtuigbotsing
ik dacht ff "dit is helemaal geen 'meer beeld' maar gewoon MSF25", maar in de laatste 30s begint dan een opname van een opname
-1 kudos 2022-06-13 16:24:10 op Scooter in beslag genomen, grote bek tegen politie
In mijn tijd mocht je eerst de tuning delen eraf halen, en dan kreeg je hem alsnog in een pakketje terug. Zo inefficiënt.
-1 kudos 2022-08-17 19:00:12 op Auto's versus gat
@Bolle.baviaan | 17-08-2022 | 18:54:
Je bedoeld de tags
0 kudos 2010-08-31 02:56:38 op Facepic van PuppieGooister
-weggejorist-
0 kudos 2010-09-08 00:14:45 op De tweede kamer anno 210
Het is niet eens een rollator/looprek. Tis gewoon een boodschappenkarretje...
0 kudos 2010-09-06 14:33:38 op Japans woord van de week
het is wel een blij wijf :)
www.youtube.com...
Jasperaldo 06-09-10 @ 13:57
en ze is fan van nederland. let op de band van dr doggytas, nederlandse vlag!
0 kudos 2010-08-25 11:35:15 op Obamalol
@allemaal die roepen over het putje + schaduw;
Het is de schaduw van het bankje x)
0 kudos 2010-09-07 23:22:58 op Storm sloopt cruiseschip
zeau hee. die op 0:45 gaat volhard tegen die pilaar aan xD #FACEPLANT
0 kudos 2010-08-31 01:05:40 op BITCH THROWS PUPPIES IN THE RIVER
zelfde als bovenstaande: bewijs dat dit fake is, dit kan écht niet. Krijg er helemaal rillingen van ! :-(
0 kudos 2012-06-28 13:22:40 op Kijkje door de ogen van the Pyro
als je nu inlogt op je account, zal je een bril krijgen waardoor het exact hetzelfde is wat de pyro ziet!
0 kudos 2010-08-25 12:07:22 op Freestyle Mountain Biking
op 1:04 doet hij een 1-hander, en zegt ie oh shit! i made that!
Nou, ik vind ze andere kunstjes op de fiets wel wat indrukwekkender ;p
0 kudos 2010-08-25 11:48:22 op Krab kent z'n plek
Waarom ligt er een rice-cooker op de bodem van de zee ?:B en waarom willen ze die PER SE op halen met een onderwaterrobot?
0 kudos 2010-08-13 23:47:25 op Mauww
trolololololololo
0 kudos 2010-09-01 17:16:50 op Eclectic Method - 8 Bit Mixtape.
Dit zijn van die leuke 8-bit Remixes. Ik heb 7 gig aan 8-bit muziek maar dat is gelijk stuk minder leuk. Zelf gemixte meuk weetjewel
0 kudos 2010-09-03 14:31:54 op Lekker wijf...
Ik zie een geyl meisje met stompjes ( gesoept of niet ) en een filmset. *mompelt iets met p0rn & fetish*
0 kudos 2010-08-27 18:56:24 op Samantha
"mja, hij komt uit Alkmaar he". wat is er mis met alkmaar? ik woon in alkmaar? is het dan nu zo slecht ? #vragenvragen
0 kudos 2010-08-18 13:43:46 op Kent iemand dat muziekje?
#twitterpraktijken
0 kudos 2026-06-25 12:18:22 op Doehetzelfaircootje
@alotofbananas | 25-06-26 | 11:25: En natuurlijk een koud six-pack HJ
0 kudos 2012-03-21 17:43:46 op Meisje stript in Vondelpark #2
-weggejorist-
0 kudos 2026-02-24 12:42:28 op Het peloton bijhouden
Zoveel koppel daar op het voorwiel dat ie spontaan onder je reedt vandaan schuift
0 kudos 2010-08-31 12:03:01 op Live face mapping met Aphex Twin
idd, refreshrate van een scherm ( in dit geval beamer ) is meestal 60 tot 80 Hz. 60 voor een normaal scherm, en mijn beamer doet 80 hz.
0 kudos 2010-09-15 16:13:00 op Coole offroad skateboard #2
klinkt als een >50 cc 4-taktje. zal 1:70 lopen, uitgaande van minder dan 50 cc & klein carbje zo'n 140 Km op 1 tankje. Hmm. jammer dat het een klere herrie maakt x)
0 kudos 2010-08-26 17:27:36 op Red Bull Flugtag fail
maar waarom zitten die windows geluidjes er doorheen ?#vragenvragen