DumpStats voor monkeyy

660 +918 -258

Kudos

#42947 (Top 13.4385%)

Kudos/dag 0.11
Kudos/reaguursel 4.68
Meeste kudos op 1 reaguursel 103
Minste kudos op 1 reaguursel -84

141

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.02
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 17.4
Reacties per reaguursel 0.31
Meeste reaguursels op 1 dag 3
Aantal x weggejorist 3
Geregistreerd op 29-07-2007
Eerste reactie op 07-08-2010

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-1 kudos 2026-06-07 09:53:06 op Man doet lijm in sleutelgat
Of uploadert verteld niet het hele verhaal, of lulmeneer vergist zich in het huis

10 kudos 2026-05-22 23:20:43 op Horecauitbater is boos op buiteneters
@mrv | 22-05-26 | 23:02: als er geen bordje staat met privéterrein, een slagboom of andere omheining d.w.z. hek waarmee men logischerwijs een eigen terrein afschermd, is het gewoon aannemelijk dat het openbaar terrein is en mogen Beppe en Hans daar hun broodje eten.

9 kudos 2026-05-08 22:48:38 op Hoe diagnosticeer je kanker?
Over het algemeen veel en meer cellen bij elkaar die ook onregelmatig zijn van vorm en kleur

26 kudos 2026-05-08 22:47:11 op Hoe diagnosticeer je kanker?
@Stonemountains | 08-05-26 | 22:39: sterkte man. Ik heb net iets meer dan een jaar een operatie gehad. Niet zo heftig als dat jij hebt gehad (middag gebleven) maar snap wel wat er allemaal door je hoofd gaat

-3 kudos 2026-04-16 16:37:27 op Breek de week
Geen linkje naar redgifs anyone??

24 kudos 2026-04-07 20:47:15 op Ik MOET vooraan rijden
Je bent jezelf niet als je trek hebt. Ook: Audi-rijder is een pauper

19 kudos 2026-04-02 22:34:36 op Naaktloper in Eindhoven
Waarom is het nou weer gelijk een pedo? Misschien is het alleen een exibitionist

-1 kudos 2026-03-24 10:42:59 op Meer beeld van vliegtuigbotsing
ik dacht ff "dit is helemaal geen 'meer beeld' maar gewoon MSF25", maar in de laatste 30s begint dan een opname van een opname

0 kudos 2026-02-24 12:42:28 op Het peloton bijhouden
Zoveel koppel daar op het voorwiel dat ie spontaan onder je reedt vandaan schuift

-2 kudos 2026-02-08 23:01:08 op Ja jullie kunnen er wel door hoor
Snap niet waarom je minnetjes krijgt, maar alle lagers moeten waarschijnlijk nagekeken c.q. vervangen worden. Frame zal wel carbon zijn though, dus roest is niet perse een probleem.

4 kudos 2026-01-24 10:53:18 op Avondje Kowet
Die twee op links die lekker staan te kijken met een drankie in de hand :')

-3 kudos 2026-01-17 22:52:37 op Weerballon komt vliegtuig tegen
Ja want het is inderdaad de wind die je hoort, niet de uitlaatgassen van de straalmotor...

3 kudos 2026-01-15 18:07:28 op Opzij opzij opzij
Ja idd, dashcam laat zien dat het 15 min na elkaar is :p

5 kudos 2026-01-07 18:12:27 op Sneeuw trotseren op de motor
Soms moet je accepteren dat het niet meer gaat en gewoon die peperdure taxi boeken

30 kudos 2025-12-07 12:28:23 op Spopo krijgt rochel in gezicht
Dus ze mogen maar een aantal zaken per dag voor de rechtbank brengen, kunnen ze dan niet deze zaak morgen voor de rechtbank brengen? Waarom moet het perse die dag?

-5 kudos 2025-12-07 11:51:02 op De notenkraker
Ja inderdaad want je trapas zit inderdaad los van je zadel en de as waar het achterwiel in zit.. oh wacht

-84 kudos 2025-12-02 20:31:00 op Dit is Ed. Ed moet werken tot 'ie omvalt
Jullie horen toch wel dat dit geen Amerikaans is? En jullie weten toch ook dat er met Dollars betaald worden in Australië? Australiaanse Dollars?

25 kudos 2025-12-02 20:26:46 op De decembermaand is weer aangebroken
Is idd echt ruk! Heb een tijdje gelopen met verkeerde leverwaardes, was wel ff naadje. Gelukkig lijkt het nu bijgetrokken, nadat ik alcohol volledig gemeden heb.

9 kudos 2025-11-18 22:14:16 op Meisje heeft een toxic treet
Als je dorst hebt en je mankeert niks, dan kan ie toch godverdomme zelf ff opstaan? Of niet dan

8 kudos 2025-11-17 18:26:10 op Potentiële aso van de week
Je zou bijna voor eigen rechter gaan spelen hier door ook ff naar rechts uitwijken als hij probeert in te halen... maar da mag nie

0 kudos 2025-11-15 10:04:23 op Clam slam
Kutjebots

-33 kudos 2025-11-08 23:16:35 op Golf pauper is ongeduldig
Verbaast me ook niets, tis ook zo kut, want je gaat ook niet opeens flink in de ankers om die steenslag proberen te ontwijken.