DumpStats voor komnetkijken

569 +782 -213

Kudos

#44642 (Top 16.2466%)

Kudos/dag 0.18
Kudos/reaguursel 9.81
Meeste kudos op 1 reaguursel 300
Minste kudos op 1 reaguursel -66

58

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.02
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 20.5
Reacties per reaguursel 0.28
Meeste reaguursels op 1 dag 5
Aantal x weggejorist 2
Gestart op 28-03-2016

Kudoverloop over tijd

1 kudos 2017-06-12 14:37:52 door komnetkijken op Max niet de enige die uitviel
Haha wauw, wat een reactie. Ik bedoelde inderdaad de race vergeleken met de kwalificatie. Thx voor diegene die het wel begrijpen en lees even je eigen reactie terug allah snackbar, d*biel. Ik hoop niet dat je met zo'n instelling door het leven gaat, wat een k*'t leven heb je dan. Mush scotia, thx een stuk duidelijker nu.

5 kudos 2017-06-12 13:45:16 door Mush Scotia op Max niet de enige die uitviel
Het grootste verschil is dat in de kwalificatie het vermogen van de motor wordt opgeschroefd. Daarom zijn de rondetijden in Q3 en Q2 minder dan die van Q1. Dit is beperkt mogelijk tijdens de race aangezien je anders de motor en de andere systemen overbelast. Soms hoor je 'You've got to push Vettel" over de team radio. Dan zet hij in dat geval een aantal knoppen om in de auto waardoor deze een aantal ronden snellere ronde tijden kan neerzetten. Uiteraard hebben brandstof, aantal rondes per band en traffic hier ook mee te maken. :)

-3 kudos 2017-06-12 13:31:43 door Kneiterbeer_2.0 op Max niet de enige die uitviel
Dit heeft inderdaad met banden, brandstof en afstelling te maken. Door dat je met kwalificatie maar een klein aantal ronden hoeft te rijden pakken ze een zachtere band om sneller te zijn helaas slijten deze banden ook sneller stel je win de kwalificatie met deze banden moet je de race ook starten met dat type band. Met de race moet je 50-70 rondes ong dus moet je zo lang mogelijk kunnen rijden dus kiezen ze vaak een hardere band die langer meegaat dus hoef je minder de pits in waardoor je kostbare tijd bespaar de rijders zijn alleen vaak slomer met de hardere band omdat ze minder aan de weg kleven.

6 kudos 2017-06-12 13:27:45 door Gezwelligheid op Max niet de enige die uitviel
Ik neem aan dat je tijdens de kwalificatie bedoelt. Ze hebben dan minder vaak te maken met andere rijders, dus worden ze minder opgehouden en hebben ze minder te maken met 'dirty air'. Ook rijden ze met veel minder brandstof voor een bepaald aantal rondjes. Dat betekent dus ook minder massa, wat weer gelijk staat aan sneller kunnen rijden.

13 kudos 2017-06-12 13:12:21 door Jan de Hoop op Max niet de enige die uitviel
Probeer je vraag nogeens opnieuw. Rondentijden tijdens de race langzamer dan tijdens de race zelf? Bedoel je het verschil in tijden tussen de race en de kwalificatie?

-13 kudos 2017-05-28 19:38:21 door Kameroudste op DUMOULIN WINT DE GIRO
@Stdumpert | 28-05-17 | 18:24\r
Jij begrijpt niet zoveel van de fysieke eisen die aan een F1-coureur worden gesteld, geloof ik.

16 kudos 2017-05-28 16:24:21 door Stdumpert op DUMOULIN WINT DE GIRO
@bala\r
Ik persoonlijk echt niks, maar ik vind het persoonlijk knapper dat je je lichaam zo ver kan pushen in wielrennen, dan dat je goed bent in racen. Maargoed, smaken verschillen.