DumpStats voor jantjesterrenstof

21,213 +22240 -1027

Kudos

#3292 (Top 1.0301%)

Kudos/dag 4.71
Kudos/reaguursel 223.29
Meeste kudos op 1 reaguursel 4142
Minste kudos op 1 reaguursel -468

95

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.02
Topreaguursels 13
Woorden per reaguursel 10.7
Reacties per reaguursel 0.08
Meeste reaguursels op 1 dag 3
Aantal x weggejorist 2
Geregistreerd op 12-07-2013
Eerste reactie op 26-02-2014

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

4142 kudos 2016-04-24 16:42:54 op Kut
Eerst Prince, dan dit... Wat een kutweek

1146 kudos 2015-10-30 16:25:34 op Will is een baas
Ondanks dat hij bedoelde: oh vandaar dat jullie hier zijn, blijft het mooi.

582 kudos 2015-10-30 16:27:11 op Ik ruik wat
Zelfspot is wat anders dan humor

421 kudos 2014-08-10 16:55:00 op Obesitas is geen ziekte
Ik heb geen hekel aan dikke mensen maar als ze iets verkeerd doen en dan óók nog dik zijn....

266 kudos 2016-02-02 10:34:41 op Serieuze scootertuning
vermeld dan ook even dat hij gebouwd is door Jos Dijkman

241 kudos 2014-07-13 20:36:34 op WTF motorongeluk
gebeurde me in GTA ook altijd

208 kudos 2016-02-12 15:55:44 op Lekker tanken
hoop dat hij 30 seconden later een peukje opstak

204 kudos 2014-08-21 14:30:31 op Man met haast
alle Russische dashcamfilmpjes vallen hierbij in het niets...

182 kudos 2016-05-16 17:36:26 op Mijn auto mijn punten
Dit was tijdens de persconferentie vóór de wedstrijd waar werd gevraagd over de rijderswissel. Beetje flink uit context dus...

176 kudos 2016-04-04 15:58:41 op Ga door met mijn strijd
Jammer dat er niet een soort artikel 5 voor buiten het verkeer bestaat. Als je dit soort achterlijke dingen doet verdien je het gewoon om naar een heropvoedingskamp te gaan.

147 kudos 2014-08-27 17:14:11 op Tijd voor een retropostje
en nu met die nieuwe 8TB harde schijf. ik zie een nieuwe aflevering van Felix Baumgartner voor me.

94 kudos 2016-02-03 20:25:10 op Nextgen pistooldempers
er moest 5cc in en dan doen we er gewoon een halve liter in omdat we debiele amerikanen zijn die geen idee hebben van het metrische stelsel

83 kudos 2016-05-14 20:42:14 op Iets te hard door de bocht
John deer ...... een 365 ....mooooojjj.... echt mien merk
F.I.S.K. | 14-05-16 @ 20:33 | + 35 -
Een 3620 zul je bedoelen, ken je klassiekers

80 kudos 2015-10-26 14:07:22 op Dikke achtervolging in Soesterberg
Viper® | 26-10-15 @ 13:59 | + -1 -
Wat lul je nou stom man, jij denkt dat deze man net uit syrië komt?
Als ze zo snel de taal leren mogen er nog veel meer van mij komen.

61 kudos 2016-09-13 11:05:06 op Subwoofer test
heb hier de lol nooit van begrepen, je hoort je muziek niet eens en je kan elk boutje weer aandraaien na een nummertje

55 kudos 2016-11-03 19:21:41 op Hard door de bocht
volgens mij snap jij het niet helemaal

50 kudos 2016-02-26 13:08:58 op Mensen zijn awesome
Toch is een faalcompilatie voor mij rustgevender

38 kudos 2017-05-16 11:06:35 op Autobrand A29
welke mongool gaat met zijn drone boven de snelweg vliegen?

31 kudos 2015-11-24 16:10:32 op Ultieme precisie
ik dacht dat hij op zijn minst dat hele dunne stukje zou gaan raken...