21,213 +22240 -1027
Kudos
#3292 (Top 1.0301%)
| Kudos/dag | 4.71 |
| Kudos/reaguursel | 223.29 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 4142 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -468 |
21,213 +22240 -1027
Kudos
#3292 (Top 1.0301%)
| Kudos/dag | 4.71 |
| Kudos/reaguursel | 223.29 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 4142 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -468 |
95
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.02 |
| Topreaguursels | 13 |
| Woorden per reaguursel | 10.7 |
| Reacties per reaguursel | 0.08 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 3 |
| Aantal x weggejorist | 2 |
| Geregistreerd op | 12-07-2013 |
| Eerste reactie op | 26-02-2014 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
-468 kudos 2016-11-24 21:59:49 op Politie pesten
je betaalt zelf voor hun tijd
-101 kudos 2014-04-09 22:00:50 op Ondertussen in Nou Camp
Wel raar dat de provider in Barcelona O2 UK is.
jantjesterrenstof | 09-04-14 @ 21:44
Degene die de snapshot maakte kan toch gewoon in Engeland zijn? Heeft niets met de persoon te maken die dit op Facebook heeft geplaatst.
Click | 09-04-14 @ 21:50 | + 1 -
Dus degene die de screenshot aan het maken was, zat de hele tijd te verversen? hij is 'just now' geupload.
-81 kudos 2014-10-23 19:30:07 op Tussen twee varens in
dacht dat zijn kauwgom op was, toch spuugt hij op het laatst weer kauwgom.
-68 kudos 2014-06-02 15:23:50 op Remmen, REMMEN!
jep, lachen in plaats van kijken of iedereen oké is, is de juiste reactie!
-60 kudos 2014-04-09 21:44:28 op Ondertussen in Nou Camp
Wel raar dat de provider in Barcelona O2 UK is.
-48 kudos 2014-08-18 17:20:41 op Hans Teeuwen over Herman van Veen
Waarom ineens zo'n oud fragment?
-47 kudos 2014-05-28 13:39:07 op Hee Aegon!
beter dan zeggen dat het niks is vanwege huidskleur
http://www.ad.nl/ad/nl/5595/Di...
-33 kudos 2014-10-07 16:21:28 op Als een vis op het droge
Worden naast de filmpjes ook al de titels overgenomen van voetbalzone?
-32 kudos 2014-05-26 15:47:21 op Pannenkoekprinter
nu een wat kleinere spuitmond en je ziet er daadwerkelijk iets in
-24 kudos 2015-10-29 11:55:51 op Prachtige goal Veltman
Het zegt heel wat over je club als je met zijn allen Tele Romeo van K3 gaat zingen bij een goal...
-19 kudos 2015-01-07 16:09:29 op Zo rolt Quinsy Gario #2
-weggejorist-
-13 kudos 2015-10-30 16:28:58 op Mooie geheime bieropslag
Om het koud te houden in de zomer moet hij alleen wel wat dieper zijn, toch krijgt hij 3 reeten.
-12 kudos 2014-12-18 20:45:25 op Dumpert How It's Made
No i can't smell it
-8 kudos 2014-06-02 16:02:37 op Remmen, REMMEN!
Het was niet sarcastisch....
-5 kudos 2015-10-26 22:33:08 op Nieuwe drone testen!
Moet je maar niet je drone bouwen met die chinese rommel
-5 kudos 2014-05-04 15:02:09 op Stoepje springen met je brommer
Ik heb net zo'n scooter gekocht, met een beetje schade...
-2 kudos 2014-12-04 11:50:53 op THIS IS TARGET!!!!
mooi
-1 kudos 2017-03-14 13:25:30 op Weten PVV'erts wel waar ze op stemmen?
meer dan. mooi dat je jezelf als voorbeeld geeft
0 kudos 2014-04-10 21:27:15 op Duikert tussen twee tektonische platen
Is de fantastische zoekfunctie nou weg?!
0 kudos 2014-04-07 13:45:34 op 6 GoPro-camera's aan elkaar gemonteerd
is dit niet de videoclip van gers pardoes?
0 kudos 2014-12-04 11:52:26 op Pop mashup 2014
jammer dat er ook muziek uit 2013 bij zit
3 kudos 2016-08-07 22:57:49 op Meest nutteloze baan EVARR
http://nos.nl/rio2016/artikel/... En hier een achtergrond artikel
4 kudos 2014-05-22 21:29:13 op #GeenPeil. Stijlloze Stemmentelling LIVE!
PVV verlies=winst
4 kudos 2016-08-07 22:57:16 op Meest nutteloze baan EVARR
http://nos.nl/rio2016/artikel/...
4 kudos 2014-06-20 14:50:30 op 10 Levenshakjes
@ NextRoman | 20-06-14 @ 12:25 | + -1 -
Gast let nou even op, de wraptastic grap is al gemaakt.
MMunchie | 20-06-14 @ 14:14 | + 1 -
De wraptastic grap grap was zelfs al gemaakt
4 kudos 2014-08-28 14:02:52 op Gamer wordt ''geSWAT''
niks dan graag
5 kudos 2015-05-11 20:52:09 op Hong Kong vanuit de lucht
En dan te bedenken dat je voor 1399 het zelf kunt proberen:
http://2brothersrc.com/?option...
5 kudos 2014-06-02 15:05:41 op RC-auto gaat miljard km/h
http://www.youtube.com/watch?v...
6 kudos 2016-08-08 20:08:34 op Oliver over de paparazzi
Oliver over de gedrukte pers... kijk anders het filmpje voordat je het upload
6 kudos 2014-09-24 21:39:52 op Brabonische Mocro's snappen 'noodweer' niet
het is nu ook noodweer
6 kudos 2016-04-27 15:27:09 op Driftkiddo met skills
https://www.youtube.com/watch?... Zelfde ventje?
6 kudos 2014-10-17 13:08:04 op Vette driftkart voor op je werk
Hij lijkt best hard te gaan, maar hoe kunnen ze dan zo dichtbij filmen?
@Jaennou?
Met een drone
Nikstc | 17-10-14 @ 12:25 | + 0 -
Op 0:33 zie je dat ze filmen vanaf een skateboard met waarschijnlijk een steadycam. Drone heeft geen zin zo laag
12 kudos 2015-08-10 20:44:16 op Brandstof speelt weer de hoofdrol in NASCAR Sprint Cup
Nascar? volgens mij zag ik een bocht naar rechts
12 kudos 2015-11-30 20:36:40 op Zij er iemand hoelahoepen
3:07 tieteuhhh
Sh0cky | 30-11-15 @ 20:33 | + -1 -
Waar dan?
12 kudos 2026-06-22 15:11:45 op Haast?
Waar lees jij dat de agent op dat moment achter hem reed? Die stond lekker langs de weg te laseren en is er achteraan gegaan.
13 kudos 2014-02-26 22:59:20 op Timmermansoog
Zo maak je van een kever een 911
15 kudos 2014-03-31 17:42:31 op De nieuwe Formule 1 Powertrain in 2014
en toch is er geen reed aan om te kijken dit seizoen
15 kudos 2015-11-23 11:10:15 op The Slow Mo Guys doen vuurtornado
OMG 4K op dumpert!!
16 kudos 2014-07-08 15:29:25 op Als een baas
stelletje randdebielen.
Je ziet toch dat er wielen onder zitten?!
17 kudos 2016-02-28 15:48:30 op Twee vliegen
je kan zeggen wat je wilt, maar dit is wel gewoon knap. ocean's eleven is er niks bij
17 kudos 2015-10-05 17:28:41 op Van je oude Alfa een BBQ maken
Het is gewoon Alfa hoor, maar dat is natuurlijk ook bier.
19 kudos 2014-09-30 23:23:49 op De bedreiger van John de Mol
Zeer goed gemaakt in korte tijd
19 kudos 2015-10-08 15:09:14 op First world problems
Doe het dan lekker zelf
21 kudos 2014-03-24 18:36:27 op Japanse kauwgom
Gewoon lsd in kauwvorm dus
24 kudos 2014-03-31 16:31:48 op Creatief met graffiti
@aardappelsapslabber | 31-03-14 @ 15:42 | + -2 -
waarom zou een zebrapad veranderen in een slak?
26 kudos 2016-04-20 14:34:41 op Van je auto een sneeuwscooter maken
Lekker hoe ze de gaten in je dorpels slaan
29 kudos 2014-03-23 17:00:07 op Zo moet je whisky drinken
heerlijk zo'n soppend tapijt
31 kudos 2015-11-24 16:10:32 op Ultieme precisie
ik dacht dat hij op zijn minst dat hele dunne stukje zou gaan raken...
31 kudos 2014-09-19 11:31:17 op De Kippenpolitie grijpt in
ze waren er als de kippen bij
32 kudos 2016-02-29 14:40:37 op Sixtijnse Kapel heeft update
sistine???? sixtijnse misschien