8,694 +12259 -3565
Kudos
#8377 (Top 3.0481%)
Kudos/dag | 2.48 |
Kudos/reaguursel | 10.76 |
Meeste kudos op 1 reaguursel | 562 |
Minste kudos op 1 reaguursel | -361 |
8,694 +12259 -3565
Kudos
#8377 (Top 3.0481%)
Kudos/dag | 2.48 |
Kudos/reaguursel | 10.76 |
Meeste kudos op 1 reaguursel | 562 |
Minste kudos op 1 reaguursel | -361 |
808
Reaguursels
Reaguursels/dag | 0.23 |
Topreaguursels | 2 |
Woorden per reaguursel | 24.1 |
Reacties per reaguursel | 0.3 |
Meeste reaguursels op 1 dag | 12 |
Aantal x weggejorist | 19 |
Gestart op | 14-04-2015 |
Kudoverloop over tijd
2 kudos 2021-04-25 23:02:24 door relaasbaas op Meisje oppikken op de skatebaan
Ik vond hem eigenlijk wel wat hebben van Kees van der Spek
1 kudos 2021-04-25 18:18:50 door UltraFaggot op Zondagsvermaak
@PeterMills | 25-04-2021 | 20:17: Doei!
3 kudos 2021-04-25 18:17:15 door PeterMills op Zondagsvermaak
Tot ziens!
2 kudos 2021-04-25 17:37:21 door Callmeall op Meisje oppikken op de skatebaan
Ik moest aan Frank Zappa denken
33 kudos 2021-04-25 17:02:47 door dutch_oven op Meisje oppikken op de skatebaan
Nee. Ze hebben het allemaal over Herman Finkers.
1 kudos 2021-04-22 20:06:22 door terpletter op Verbaaskaas
Sta nergens meer raar van te kijken, als hij het aan de muur kit is het kunst.
6 kudos 2021-04-22 19:43:36 door stef_devries72 op Verbaaskaas
Ik dacht dat het dieptepunt al was bereikt met de tik-tok toestroom, maar dit slaat echt werkelijk alles.
-4 kudos 2021-04-22 17:29:53 door Danniej op Verbaaskaas
@geitenkop: Via printcheese.nl kun je misschien een foto van je kaas in kaas laten 3D printen. Kaasception!
76 kudos 2021-04-22 17:13:02 door geitenkop op Verbaaskaas
Ja, kan je zelf uitprinten om morgen op je brood te doen.
0 kudos 2021-04-21 19:08:10 door Ikheetgeenwillem op Live soapserie vanuit je raam
Oh sorry
0 kudos 2021-04-15 17:10:41 door K.kansloos op Thierry is een dino-ontkenner!
Lekker diep in de ontkenningsfase...
2 kudos 2021-04-15 14:52:29 door Grerd_Fapperhaus op Thierry is een dino-ontkenner!
Dus het is een aandachtsgeile man die zodra hij niet in het middelpunt van de belangstelling staat onzin gaat verkondigen. Nee zo iemand moet je je land laten leiden
7 kudos 2021-04-15 12:09:37 door VlassigeSnor op Thierry is een dino-ontkenner!
Ja hij doet het helemaal niet omdat hij een doorgesnoven, slechte boekjes pluggende, waanidee hebbende, idioot is inderdaad.
-15 kudos 2021-04-15 12:03:18 door UltraFaggot op Thierry is een dino-ontkenner!
@moevanjeshit | 15-04-2021 | 13:43: Ik schreef deze opmerking ook om reactie uit te lokken. Zo makkelijk gaat dat bij mensen met opgekropte frustratie.
9 kudos 2021-04-15 11:56:38 door owikzegmaarwat op Thierry is een dino-ontkenner!
@ultra jij beinvloed mij om je te minnen
77 kudos 2021-04-15 11:43:03 door moevanjeshit op Thierry is een dino-ontkenner!
Nu is het volgende wat je me gaat vertellen zeker dat alles wat trump deed maar een act was. Uitlokken of niet, je bent wel heel debiel als je als volksvertegenwoordiger dit gaat zeggen op social media, of je het nou echt geloofd of niet. Simpele mensen als jij wuiven alles wat jullie wappie koning aantoonbaar fout zegt maar af als dit soort dingen. Zo kan je natuurlijk alles verdraaien zodat het je uitkomt. Sukkel
1 kudos 2021-04-14 19:48:30 door pangpangschietgeweer op Aso-snijder op de A4 leidt aan het ik-moet-en-ik-zal-syndroom
@Hassel | 14-04-2021 | 20:45: ... en dan ook nog eens een zeer ruim bemeten afslag waar niemand rijdt. VDL-46-P is gewoon een luldebehangert.
31 kudos 2021-04-14 18:45:08 door Hassel op Aso-snijder op de A4 leidt aan het ik-moet-en-ik-zal-syndroom
Hij had gewoon achter dashcammert kunnen invoegen dunkt me, veel eerder naar rechts gaan sowieso, het is niet zo dat die afslag er sinds gisteren ligt of zo.
50 kudos 2021-04-14 18:12:22 door seb_ op Aso-snijder op de A4 leidt aan het ik-moet-en-ik-zal-syndroom
Dit gezeik heb ik vaak genoeg meegemaakt met 130km/h. Ligt aan de aso, niet de max snelheid.
17 kudos 2021-04-14 18:07:47 door Patrickje89 op Aso-snijder op de A4 leidt aan het ik-moet-en-ik-zal-syndroom
60 zone voor de zekerheid
8 kudos 2021-04-10 19:32:37 door Roestige_Piercing op Hiddema is terug
Ultrafaggot is wel echt een meester in het argumenteren.
5 kudos 2021-04-10 19:14:14 door WanKwats op Hiddema is terug
Ach ultrafaggot, kun je het niet hebben dat een zwitsal je te slim af is? Moet toch niet vreemd zijn?
-19 kudos 2021-04-10 18:34:11 door UltraFaggot op Hiddema is terug
@Karamelappel | 10-04-2021 | 20:19: Stik in je huig kut zwitsal
21 kudos 2021-04-10 18:19:56 door Karamelappel op Hiddema is terug
Je naam+je bericht doet me vermoeden dat je over een infantiele geest beschikt.
3 kudos 2021-03-28 19:46:31 door CommanderKeen op Roadtrip op de motor
BDM - Berm drop Monday. Hij was gewoon afgeleid.
12 kudos 2021-03-28 19:35:33 door 001_Mills op Roadtrip op de motor
Te vlot op het gas en het achterwiel haalt het voorwiel in.
-7 kudos 2021-03-28 18:51:06 door Mestreech043 op Roadtrip op de motor
volgens mij trektie aan de voorrem ofso
-6 kudos 2021-03-26 12:40:07 door IG-88 op 2 eieren op je kop = ¤100
Alleen faggots proberen mee te liften op het succes van een ander. Of lees de comments voor je reageert. Dombo.
-1 kudos 2021-03-19 10:13:08 door Boze-Brombeer op Iemand Thierry al gespot?
Lol lievhebbert, minder dan 3% komt überhaupt in het ziekenhuis terrecht dus hoe je bij een sterfte van 3% komt mag joost weten. Stel dat 250.000 mensen zouden overlijden. Je zit nu aan 100 miljard aan kosten. Dan kost het je 400.000 euro per persoon. Ik geloof zelf dat het aantal doden lager dan 250.000 zal liggen naar dan nog. Normaal voor 70+ers wordt dat geld niet meer uitgegeven voor een behandeling. Met een zorgpremie van 150 per maand kost het 222 jaar om dat op te brengen. Dus als we de maatregelen in perspectief plaatsen ziet alles er ineens anders uit.
0 kudos 2021-03-18 20:51:52 door terpletter op Iemand Thierry al gespot?
@Vinzie | 18-03-2021 | 13:25: gast als het Virus zo erg was geweest dan zat d66 en al die andere partijen ook niet zo dicht bij elkaar, en vergeet dei zoenen niet. laat je eigen eens niet zo voor de gek houden door de grote meute.
1 kudos 2021-03-18 17:03:36 door BruinRemspoor op Iemand Thierry al gespot?
Het standpunt van FVD mbt Corona is gewoon we zijn het niet eens met wat we nu doen. In het begin was het belachelijk dat we niet in lockdown gingen en de grenzen niet dichtgingen (vandaag een jaar geleden zelfs een petitie ingediend), want levensgevaarlijk en we gaan allemaal dood. Nu hebben we strenge maatregelen en nu zegt FVD dat het allemaal onzin is. Ze slingeren gewoon met het sentiment van hun achterban mee.
3 kudos 2021-03-18 13:23:08 door Yoramde1ste op Iemand Thierry al gespot?
@Nummer dat mag jij vinden. Ik heb daar een andere mening over. Zo zal jou politiek voorkeur mij weet niet liggen. Gelukkig zijn we niet allemaal het zelfde.
-3 kudos 2021-03-18 13:01:06 door Nummer 14 speciaal op Iemand Thierry al gespot?
@Yoramde1ste | 18-03-2021 | 13:27: Haga stabieler? Haga is een wappie eersteklas en een schande voor de beroepsgroep van ingenieurs.
1 kudos 2021-03-18 12:32:36 door lievhebbert op Iemand Thierry al gespot?
Als iedereen tegelijk, ook al is het percentage heel laag, ziek wordt dan lopen de ziekenhuizen over zoals in Italië en Groot-Brittannië. Dan krijg je niet de juiste zorg en loopt het percentage doden sterk op. Daarnaast is er een sterke toename in langdurige of levenslange longschade ook bij gewone mensen door gebrek aan juiste zorg. En dan heb je ook de normale zorg die volledig plat gaat met alle extra doden en extra zieken tot gevolg. Dusdanig opschalen van de zorg is op die korte termijn compleet onmogelijk. Zijn cijfers zijn gebaseerd op zorg die we het afgelopen jaar met lockdowns bereikt hebben. Het losgooien zou hier een half miljoen(3%) doden opleveren. En dan ook nog de doden die door het ontbreken van zorg er nog bijkomen. Volgens mij ben jij hier diegene die teveel naar de complot theorieën gekeken hebt. Baudets plan is te begrijpen. Alleen niet uitvoerbaar.
1 kudos 2021-03-18 12:28:18 door DaarZitWelWatInJa op Iemand Thierry al gespot?
@Ultrafaggot verwijzen naar wetenschappelijke bronnen om ze vervolgens verkeerd te gebruiken is niet helemaal hetzelfde. Wat Thierry probeerde aan te tonen aan de hand van de statistieken van het cbs klopten niet. Iedereen die een beetje statistisch is onderlegd weet dit. Vandaar dat ook vooral laagopgeleiden op FvD stemmen. Tsja, hij verwijst toch naar de wetenschap, dan zal het wel goed zijn. Nee, niet dus. Daarbij komt dat de huidige ondersterfte van de afgelopen 2 maanden naar alle waarschijnlijkheid komt door de vaccinaties, de lockdown en al een lange periode aan oversterfte. Ik denk dat het daarom relevant is dat wij allebei onze achtergrond kenbaar maken zodat de mensen objectief kunnen bepalen wie betrouwbaarder is. Ook al weet ik bijvoorbaat dat dit commentaar gaat opleveren, maar dit is volgens mij gewoon het probleem. Thierry is een historicus en jurist, hij heeft de ballen verstand van statistiek en kwantitatief onderzoek. Ik heb een Master graad aan één van de technische Universiteiten en ik werk als data analist, en jij?
-6 kudos 2021-03-18 12:27:34 door Yoramde1ste op Iemand Thierry al gespot?
Ik kan niet anders zeggen dat je dit behoorlijk goed heb verwoord! En indd dit zal wel kapot gemind worden. Alleen de tijd kan het ons vertellen, iedereen roept hier ook heel snel dat het racisten zijn en dat het wappies zijn. Terwijl als je FvD goed zou volgen zou je zien dat wat ze zeggen vooral op feiten gebaseerd zijn. Maar het is natuurlijk heel makkelijk iets te roepen zonder ook maar enige info in te winnen. 8 zetels is een mooi aantal. Hoop alleen dat Baudet iets minder op zijn emoties in gaat en zich wat meer voorbereid zonder dat hij zich door zijn emoties laat lijden was hij al veel verder geweest. Daarom vind ik Haga een beter partijleider en stabieler.
-4 kudos 2021-03-18 12:26:24 door UltraFaggot op Iemand Thierry al gespot?
@hapslikweg21 | 18-03-2021 | 13:19: Heb je, je wel eens bedacht dat beelden van de IC altijd verschrikkelijk zijn? Misschien heeft het moeite de video gewoon te bekijken om je horizon te verbreden maar wellicht ben je bang dat je standpunt waar je, je al een jaar lang krampachtig aan vasthoudt verandert wordt.
2 kudos 2021-03-18 12:26:17 door muziekboer op Iemand Thierry al gespot?
Bedankt voor deze eye-opener. Ik zal mijn collega die momenteel voor z'n leven aan het vechten is vertellen dat het allemaal nep is en hij zich niet zo moet aanstellen. Dan is dat ook weer opgelost.
7 kudos 2021-03-18 12:26:12 door FlauweHerder op Iemand Thierry al gespot?
Welke wetenschappelijke bronnen? Noem er 1.
-2 kudos 2021-03-18 12:25:48 door Wiehaddatgedacht op Iemand Thierry al gespot?
Mand! ......
-6 kudos 2021-03-18 12:25:15 door Vinzie op Iemand Thierry al gespot?
we horen je wel als je voor je leven ligt te hijgen op de IC mafkees. Dat jij niemand kent die in een ziekenhuis werkt en (gelukkig) geen familie of vrienden hebt die dood liggen te gaan en 1 of ander inelkaar geknipt filmpje gelooft betekent niet dat het zo is.
9 kudos 2021-03-18 12:19:00 door hapslikweg21 op Iemand Thierry al gespot?
Oh dus de mensen op de IC zijn toch betaalde acteurs?
-1 kudos 2021-03-17 15:38:53 door misterNono op Flowchart TK 2021
@Mijnmoederiseenrat | 17-03-2021 | 14:57: sweet jezus! Deze discussie is om te janken!!!
2 kudos 2021-03-17 15:34:40 door misterNono op Flowchart TK 2021
@Comunanza | 17-03-2021 | 11:43: Ik snap echt niet waarom jij gemind wordt, maar ik vermoed dan het misschien dezelfde reden is dat VVD zo hoog staat in de peilingen..
2 kudos 2021-03-17 15:32:15 door misterNono op Flowchart TK 2021
@quicky1000 | 17-03-2021 | 11:38: '...niet ten koste van sociaal isolement van de risicogroepen...' Jouw oplossing: Dan maar iedereen in het isolement? Overbelasting van de ziekenhuizen: Onze regering heeft vorig jaar rond deze tijd verkondigd dat deze lockdown zou duren tot de bezette ic bedden onder de 800 was. Inmiddels is het cijfer al sinds mei 2020 lager dan deze 800 (voor een groot deel van deze tijd zelfs onder de 500). Ik wil mijn politieke mening hier even buiten laten, maar het coronabeleid in Nederland is schandalig.
0 kudos 2021-03-17 13:57:27 door Mijnmoederiseenrat op Flowchart TK 2021
@UltraFaggot | 17-03-2021 | 14:32: Voor een wetenschapper doe je erg veel aannames. Ik ben ten eerste geen D66'ers, maar wappies zien op de een of andere manier iedereen die het niet met ze eens is als D66'er, vreemd is dat. Ook kom je weer met onzin. Er wordt gewoon aangetoond dat maatregelen helpen. Alleen het effect van zware maatregelen bovenop andere maatregelen is niet aangetoond. Wil nog steeds niet zeggen dat het er niet is. En nee, in een crisis situatie ga je niet afwachten tot je met 100% zekerheid kunt stellen dat iets werkt. Dan ben je namelijk veel te laat. Dit onderzoek is bijvoorbeeld pas in december 2020 gepubliceerd. En nee, je kan nooit alles uitsluiten, maar onderzoekers geven zelf altijd heel duidelijk aan welke haken en ogen er aan een onderzoek zitten. Ze stellen zelf dat het prima kan dat er zware maatregelen wel degelijk nut kunnen hebben, maar dat deze niet significant naar voren kwamen in hun onderzoek. Dat is dus nog steeds iets heel anders dan "Lockdowns hebben geen effect".
En ik voel me gevleid over hoe belangrijk je denkt dat ik ben, maar het lijkt me heel sterk dat we door mijn arrogantie nog een jaar lang in lockdown zullen zitten.
2 kudos 2021-03-17 13:32:22 door UltraFaggot op Flowchart TK 2021
@Mijnmoederiseenrat | 17-03-2021 | 12:06: Op zich wel grappig natuurlijk dat jij mij verwijt het onderzoek niet te begrijpen. Dat komt natuurlijk voort uit je D66 gedachtengoed waarin alleen mensen van bepaalde niveau's zoiets zouden kunnen begrijpen. Laat ik nu net tot zo'n niveau behoren en volledig begrijpen wat er wordt geconcludeerd. Er is uit het onderzoek geen significant verschil gebleken uit wel/niet maatregelen nemen. Zou je niet juist als er zulke ingrijpende maatregelen neemt, er 100% zeker van willen zijn dat dit ECHT een significant verschil oplevert? Dit soort maatregelen vallen namelijk zeker niet onder het motto "baadt het niet, dan schaadt het niet". Het schaadt namelijk enorm! Dit is ook de enige juiste manier om de conclusie onder zo'n onderzoek te formuleren. Als je echt iets van wetenschappelijk onderzoek af wist dan zou je ook wel weten dat je niet kunt neerzetten: "het heeft geen effect". Je kunt namelijk nooit alle variabelen 100% uitsluiten. Het lijkt mij er dus meer op dat JIJ niks van wetenschappelijk onderzoek begrijpt. Maar misschien kom je hier nog wel op terug als we volgend jaar rond dit tijdstip nog steeds in lockdown zitten door je arrogantie.
0 kudos 2021-03-17 12:50:03 door dumphaart op Flowchart TK 2021
Faggot voor Democratie
-2 kudos 2021-03-17 12:47:49 door dumphaart op Flowchart TK 2021
Haha, hij stemt op FvD!
1 kudos 2021-03-17 12:33:25 door Mijnmoederiseenrat op Flowchart TK 2021
@Comunanza | 17-03-2021 | 12:49: Dat ben ik wel met je eens en dat is ook een veel beter en eerlijker punt, waar je uiteraard nog steeds over kunt discussiëren.