DumpStats voor Uitgewoonde-arie

2,189 +2229 -40

Kudos

#23858 (Top 8.6609%)

Kudos/dag 2.3
Kudos/reaguursel 24.88
Meeste kudos op 1 reaguursel 1113
Minste kudos op 1 reaguursel -12

88

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.09
Topreaguursels 1
Woorden per reaguursel 10.3
Reacties per reaguursel 0.27
Meeste reaguursels op 1 dag 11
Aantal x weggejorist 1
Gestart op 13-05-2022

Kudoverloop over tijd

14 kudos 2022-06-22 06:56:08 door Eije op 1e boeren onderweg vanuit Brabant
Nee, de waarheid ligt niet in het midden. Er wordt gewoon belachelijk veel voedsel geproduceerd hier wat economisch weinig oplevert voor het land en een gigantische vervuiling in een klein gebied concentreert. Dat zijn gewoon cijfers.

28 kudos 2022-06-22 06:54:06 door Goozertje op 1e boeren onderweg vanuit Brabant
Beide partijen hebben gelijk op een ander punt. De politiek heeft gelijk dat de stikstof omlaag moet, alleen hebben ze hier zelf heel lang niks tegen gedaan en hebben ze zelfs boeren extra leningen laten aangaan om op te schalen. De boeren hebben gelijk dat de overheid niet te vertrouwen is, aangezien ze zo maar 180 graden kunnen draaien. Ben alleen wel moe van de agrarische lobby om de wetenschap in twijfel te brengen en het argument dat ze mijn voedsel produceren, want dat doen ze niet.

3 kudos 2022-06-10 10:03:14 door Accnt001 op Postnl is de draad kwijt
De NS is nog wel het ergste. Paar jaar terug hebben zij het voordeelurenabonnement aangepast, uiteraard ten nadele van de klant. Wat doet de NS een week vooraf hun contactformulier offline halen. NS zat blijkbaar niet te wachten op 800k klanten die over de zeik zijn.
En dat formulier is nog steeds weg, bij de chat moet je altijd zeer lang wachten en geholpen word je niet. Puur klanten frustreren in de hoop dat ze opgeven.

8 kudos 2022-06-10 08:52:21 door Super Grover op Postnl is de draad kwijt
Alles moet via een site, portal, formulier, chat of sociale media, maar een telefoonnummer om even te bellen ho maar. Als ze er toch 1 hebben is het een 0900 nummer. Schijt irritant.

7 kudos 2022-06-10 08:44:11 door Celabu op Postnl is de draad kwijt
Alleen het bedrijf dat jouw pakket verstuurt is klant. Als ontvanger ben je geen klant van PostNL. En het enige wat lijkt te tellen voor de grote klanten van PostNL is de prijs.

3 kudos 2022-06-10 08:40:55 door Weef op Postnl is de draad kwijt
@anussparkles | 10-06-2022 | 10:30: Dan is het toch helemaal prima. Bijkbaar vinden mensen de prijs dan uiteindelijk toch belangrijker dan de service. Dat is toch kapitalisme in zijn puurste vorm?

12 kudos 2022-06-10 08:38:52 door John McClane op Postnl is de draad kwijt
Fijn he. Het meest kutte vind ik nog dat de meeste bedrijven niet meer aan mail doen. Ik wil gewoon mijn vraag droppen en verder gaan waar ik mee bezig was. In plaats daarvan willen ze je perse gijzelen aan zo'n niet werkende chatbot, een echte chatpersoon of telefoon.

92 kudos 2022-06-10 08:30:16 door anussparkles op Postnl is de draad kwijt
Flibbage privatiseren zou tot het omgekeerde moeten leiden. Als mensen de klantenservice slecht vinden zou er een concurrent moeten opstaan die dat beter doet, waar jij vervolgens met je geld naar toe gaat. Probleem is dat iedereen enkel voor het goedkoopste kiest, waardoor de klantenservice wegbezuinigd moet worden.

7 kudos 2022-05-21 09:57:56 door stumpert2020 op Hek du joer
Inderdaad, dat is altijd een half uur klooien voor iets waar je zelden iets aan hebt.