32,512 +35592 -3080
Kudos
#1940 (Top 0.6070%)
| Kudos/dag | 28.32 |
| Kudos/reaguursel | 16.5 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1113 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -156 |
32,512 +35592 -3080
Kudos
#1940 (Top 0.6070%)
| Kudos/dag | 28.32 |
| Kudos/reaguursel | 16.5 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1113 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -156 |
1,971
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 1.72 |
| Topreaguursels | 7 |
| Woorden per reaguursel | 17.4 |
| Reacties per reaguursel | 0.73 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 27 |
| Aantal x weggejorist | 63 |
| Geregistreerd op | 04-05-2023 |
| Eerste reactie op | 04-05-2023 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
0 kudos 2026-06-25 10:38:22 door Andy007 op Hé, hallo, jij ook hier?
@Vogelnest | 25-06-26 | 00:11: Dit betekent gewoon: opnieuw er over.
-7 kudos 2026-06-24 22:25:44 door George3342 op Hé, hallo, jij ook hier?
@Vogelnest | 25-06-26 | 00:11: Ja, overnieuw is een contaminatie. Het is een verhaspeling van "over" en "opnieuw.
21 kudos 2026-06-24 22:11:48 door Vogelnest op Hé, hallo, jij ook hier?
Doe het over of opnieuw, kies er een.
1 kudos 2026-06-24 21:58:24 door owikzegmaarwat op Olieworstelen FTW
reeten hebben ze zeker....
1 kudos 2026-06-24 19:30:54 door Naregeit op Olieworstelen FTW
Dat geeft niets, ik distantieer mij niet van smeerpijperij.
1 kudos 2026-06-24 13:31:31 door Wasabi666 op Het wordt warm
rietje
1 kudos 2026-06-24 11:16:34 door Iglo23 op Het wordt warm
Lepel.
-1 kudos 2026-06-24 11:10:17 door Loosecanon op Het wordt warm
Ork ork ork, soep eet je met een?
9 kudos 2026-06-20 09:26:07 door Parabolicus op Oldskool pistool speelgoed
Alles, als in 'toys for the boys'.
0 kudos 2026-06-18 15:39:28 door Athene_Noctua op Meneer op kantoor
Als je ervaring hebt, dan weet je toch dat dit de teaser is.
12 kudos 2026-06-17 21:35:04 door Boombast op Meisje maakt een filmpje
Letterlijk.
4 kudos 2026-06-17 17:17:00 door Glijdende_rechter op Automobilist geeft geen fuck om peper
Dat is dat je zijn nummerplaat niet ziet
17 kudos 2026-06-17 12:33:44 door bornintheusa op De basis van heroïne
Normaal keur ik dit niet goed, voor nu: Doe Maar.
0 kudos 2026-06-17 12:24:38 door TjerkBoerakker op Sander Schimmelpipi vraagt zich af:
@GraafPoly | 17-06-26 | 14:18: Ga eens ergens anders les geven. Ik irriteer me aan je
-4 kudos 2026-06-17 12:18:40 door GraafPoly op Sander Schimmelpipi vraagt zich af:
*erger me aan
Iets irriteert je. Al het goed is irriteer je niet jezelf. Dat zou stom zijn.
1 kudos 2026-06-17 09:38:53 door ijstijger2 op Golfje denkt ff te kunnen inhalen
@Alwetend Orakel | 17-06-26 | 10:41: Precies. Bovendien rekenen ze erop dat andere weggebruikers wel voorzichtig/sociaal rijden en wel zullen remmen.
2 kudos 2026-06-17 08:41:50 door Alwetend Orakel op Golfje denkt ff te kunnen inhalen
Ze snappen het best, het maakt ze alleen geen flikker uit want lekker onverschillig zijn is stoer.
7 kudos 2026-06-16 18:37:34 door BebaardeZak op LAPD reageert op een melding van geluidsoverlast
Ik vind 'in paniek schieten' een leuke woordkeuze.
4 kudos 2026-06-16 15:39:38 door Donkeyleetzor op Aandachtmevrouw wil liedje spelen in de bus in Tokyo
En natuurlijk als iets niet gepast is in een bepaalde cultuur is het natuurlijk zeer gepast om dat volledig te negeren en je eigen zin door te drijven, voor die inderdaad zogenaamde likes! :)
17 kudos 2026-06-16 15:21:40 door Henk de Vries2074 op Aandachtmevrouw wil liedje spelen in de bus in Tokyo
nee, het is een aanstelhoerrrr, camera plaatsen, enkel voor wat likes. En zulke types horen - veel te krijgen.
1 kudos 2026-06-13 20:25:10 door Clowns op Fiets gestolen door kurwa's
Inderdaad, ik fiets rond op een oude damesfiets uit de jaren 90 met achterop een aftandse fietstas. Nooit last van diefstal of risico daarop. Ik kan het iedereen aanraden
4 kudos 2026-06-13 13:54:33 door RobSDR op Fiets gestolen door kurwa's
Er zijn ook veel mensen die uit de auto op de elektrische fiets zijn gestapt. Is dat dan ook lui?
0 kudos 2026-06-13 13:34:10 door xspalm op Helikopterlanding ging niet vlekkeloos
Degelijke motor, dat dan weer wel.
3 kudos 2026-06-13 12:53:50 door John McClane op Ben je bang?
Daarom altijd alleen geopende blikjes voeren. Let hierop mensen!
-16 kudos 2026-06-13 12:47:35 door h e i s e n b e r g op Fiets gestolen door kurwa's
Neem jij lekker een paard met wagen anders
1 kudos 2026-06-11 19:25:49 door TjerkBoerakker op Lekker ding met gouden keeltje
@HandSolo | 11-06-26 | 12:53: nee, op jou moeder.
0 kudos 2026-06-11 14:00:08 door SjekAttek op Lekker nummertje chef
@TjerkBoerakker, je verondersteld nogal wat dingen over mij.
Er staat niet dat ik ze alleen wat bijbreng via dierentuinen.
Ik doe elk jaar mee met opzomerdagen in mijn wijk, promoot bij mijn gemeente meer prullenbakken in het park en ruim daar ook vaak, met mijn kinderen op.
Heb een gasloos huis (schijnt goed te zijn voor het milieu en dus natuur), collecteerde voor het WNF.
En nu? Mag ik dan nu wel naar de dierentuin? Of heb jij meer dingen nodig om af te kunnen geven zodat je kan laten zien dat ik niet deug en jij wel?
-2 kudos 2026-06-11 12:04:31 door nieuwsgierige pelg op Ragebaitend lulletje met filmbril krijgt waar voor z'n geld
Rustah!
0 kudos 2026-06-11 10:53:50 door HandSolo op Lekker ding met gouden keeltje
Jij wordt liever naast je moeder wakker heh
-8 kudos 2026-06-11 08:35:49 door Nostradameeuw op Ragebaitend lulletje met filmbril krijgt waar voor z'n geld
zo hey
1 kudos 2026-06-11 07:33:34 door Willnot op Lekker nummertje chef
Dit is een blind geboren tijger die zijn hele leven door mensen is verzorgd. Hij is uitgezakt omdat hij heel erg oud is.
0 kudos 2026-06-11 07:09:44 door John McClane op Lekker nummertje chef
Het is een geredde, blinde tijger van 21 jaar. Niet wat jij suggereert.
-1 kudos 2026-06-11 06:23:19 door Geen jeweetwel op Opa haat blikjes
Ik heb het al eerder gezegd. Ik ben niet zo goed in Nederlandsen, maarre gemisde?
1 kudos 2026-06-11 06:17:17 door Geen jeweetwel op Lekker nummertje chef
@TjerkBoerakker | 11-06-26 | 07:46: Beetje een domme opmerking dat fokprogrammas een excuus zijn, zonder deze fokprogramma's zou jij je kinderen een aantal dieren alleen nog maar via plaatjes kunnen laten zien.
0 kudos 2026-06-11 06:15:08 door Stumpert1001 op Lekker nummertje chef
Kijk en wat we bij onszelf doen, dan snap je ook dat het niet raar is wat er bij anderen doen.
0 kudos 2026-06-11 06:01:19 door grotgraver op Lekker nummertje chef
@TjerkBoerakker | 11-06-26 | 07:46: Jij snapt wat belangrijk is in het leven en je taalfoutjes zien we daarom door de vingers.
-5 kudos 2026-06-11 05:46:43 door TjerkBoerakker op Lekker nummertje chef
@SjekAttek | 11-06-26 | 06:58: jij bent af.
Goeie normen en waarde heb je meegekregen en helaas draag je die ook weer over aan je kinderen.
Als je je kinderen wat wil leren over de natuur,neem je ze de natuur in met respect en leer je ze dat dierentuinen niet geod zijn met een excuus zijn doormiddel van fokprogrammas.
Leer ze liever door ze het vorbeeld te geven dat pappa zich inzet voor de natuur door bevoorbeeld 1 dag in de week vuil te gaan rapen op het strant, of mee te werken bij de lokale dierenopvang.
Dat werkt veel beter dan gekooide dieren in stand houden met de smoes dat je bijdraagtaan het voortbestaan van bedrijgde diersoorten.
Leer je kinderen maar eens een goed mens te worden en te geven ipv te consumeren en nemen.
4 kudos 2026-06-11 04:58:14 door SjekAttek op Lekker nummertje chef
Laten we dat doen idd. Het enige wat dierentuinen doen is kooien voor enterntainment..
Ga lekker niet naar de dierentuin. Ik ben blij dat ik door dierentuinen mijn kinderen de waarde van natuur heb kunnen bijbrengen en laten zien dat, o.a. Tijgers door menselijk gedrag onder druk staan in hun voortbestaan.
De fokprogramma's, educatie die zij geven (ook buiten de dierentuinen) en onderzoeken zorgen ervoor dat diersoorten ook kunnen overleven.
10 kudos 2026-06-11 04:19:05 door Uncle Paulie op Lekker nummertje chef
@Balzakius | 11-06-26 | 06:10: Een echte tijger is niet te temmen. Aldus Mart legebovenkamer.
25 kudos 2026-06-11 04:15:21 door NiZZle op Lekker nummertje chef
ik denk dat dit een oud beestje is..
23 kudos 2026-06-11 04:10:13 door Balzakius op Lekker nummertje chef
Hoezo? Is toch leuk zo? Je trekt zijn nagels eruit, zijn tanden eruit, je geeft hem alleen maar pap, en je kan in de kooi muziek spelen voor een tijger. Gewoon heel normaal hoor.
-12 kudos 2026-06-11 03:18:59 door Locoopapi op Lekker nummertje chef
Moraalridder
6 kudos 2026-06-10 22:14:21 door Naamzonderspaties op Mag ik even piano spelen?
Die domme tekstjes zijn sowieso belachelijk en irritant. Speel dat nummer gewoon als je het zo goed kunt en val de kijker niet lastig met dat gelul.
0 kudos 2026-06-10 13:40:57 door A.tractie op Eet smakelijk, even zitten
Hij profileert en discrimineert zichzelf met zijn domme, respectloze huftergedrag. Verloren zaak.
2 kudos 2026-06-10 12:21:59 door Ericje op Eet smakelijk, even zitten
In de auto? Politiebus bedoel je. Zal wel profileren of discrimineren zijn, dat zijn de 2 dure woorden doe ze goed kennen.
0 kudos 2026-06-09 16:03:58 door Mbryo op Kijk mij eens..
Een pak van 100% mensenleer.
4 kudos 2026-06-09 11:51:10 door frank1fr op Open sollicitatie reaguurdersrelatie
of *eten, klinkt waarschijnlijker in haar geval.
-4 kudos 2026-06-08 20:32:52 door DumpertNerd1980 op Lekker zwemmen met dit weer!
Net zo boeiend als vrouwenvoetbal.
0 kudos 2026-06-08 18:58:14 door Ouwe_meuk op Jonge Amsterdammers...
Water opgieten is standaard. Maar er met een handdoek boven helicopteren???
0 kudos 2026-06-08 16:36:55 door Loosecanon op Jonge Amsterdammers...
Is vollop een Zweeds woord?