DumpStats voor TjerkBoerakker 👶

32,512 +35592 -3080

Kudos

#1940 (Top 0.6070%)

Kudos/dag 28.32
Kudos/reaguursel 16.5
Meeste kudos op 1 reaguursel 1113
Minste kudos op 1 reaguursel -156

1,971

Reaguursels

Reaguursels/dag 1.72
Topreaguursels 7
Woorden per reaguursel 17.4
Reacties per reaguursel 0.73
Meeste reaguursels op 1 dag 27
Aantal x weggejorist 63
Geregistreerd op 04-05-2023
Eerste reactie op 04-05-2023

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-7 kudos 2026-06-24 22:25:44 door George3342 op Hé, hallo, jij ook hier?
@Vogelnest | 25-06-26 | 00:11: Ja, overnieuw is een contaminatie. Het is een verhaspeling van "over" en "opnieuw.

1 kudos 2026-06-17 09:38:53 door ijstijger2 op Golfje denkt ff te kunnen inhalen
@Alwetend Orakel | 17-06-26 | 10:41: Precies. Bovendien rekenen ze erop dat andere weggebruikers wel voorzichtig/sociaal rijden en wel zullen remmen.

1 kudos 2026-06-13 20:25:10 door Clowns op Fiets gestolen door kurwa's
Inderdaad, ik fiets rond op een oude damesfiets uit de jaren 90 met achterop een aftandse fietstas. Nooit last van diefstal of risico daarop. Ik kan het iedereen aanraden

4 kudos 2026-06-13 13:54:33 door RobSDR op Fiets gestolen door kurwa's
Er zijn ook veel mensen die uit de auto op de elektrische fiets zijn gestapt. Is dat dan ook lui?

3 kudos 2026-06-13 12:53:50 door John McClane op Ben je bang?
Daarom altijd alleen geopende blikjes voeren. Let hierop mensen!

0 kudos 2026-06-11 14:00:08 door SjekAttek op Lekker nummertje chef
@TjerkBoerakker, je verondersteld nogal wat dingen over mij.
Er staat niet dat ik ze alleen wat bijbreng via dierentuinen.
Ik doe elk jaar mee met opzomerdagen in mijn wijk, promoot bij mijn gemeente meer prullenbakken in het park en ruim daar ook vaak, met mijn kinderen op.
Heb een gasloos huis (schijnt goed te zijn voor het milieu en dus natuur), collecteerde voor het WNF.
En nu? Mag ik dan nu wel naar de dierentuin? Of heb jij meer dingen nodig om af te kunnen geven zodat je kan laten zien dat ik niet deug en jij wel?

1 kudos 2026-06-11 07:33:34 door Willnot op Lekker nummertje chef
Dit is een blind geboren tijger die zijn hele leven door mensen is verzorgd. Hij is uitgezakt omdat hij heel erg oud is.

1 kudos 2026-06-11 06:17:17 door Geen jeweetwel op Lekker nummertje chef
@TjerkBoerakker | 11-06-26 | 07:46: Beetje een domme opmerking dat fokprogrammas een excuus zijn, zonder deze fokprogramma's zou jij je kinderen een aantal dieren alleen nog maar via plaatjes kunnen laten zien.

0 kudos 2026-06-11 06:01:19 door grotgraver op Lekker nummertje chef
@TjerkBoerakker | 11-06-26 | 07:46: Jij snapt wat belangrijk is in het leven en je taalfoutjes zien we daarom door de vingers.

-5 kudos 2026-06-11 05:46:43 door TjerkBoerakker op Lekker nummertje chef
@SjekAttek | 11-06-26 | 06:58: jij bent af.
Goeie normen en waarde heb je meegekregen en helaas draag je die ook weer over aan je kinderen.
Als je je kinderen wat wil leren over de natuur,neem je ze de natuur in met respect en leer je ze dat dierentuinen niet geod zijn met een excuus zijn doormiddel van fokprogrammas.
Leer ze liever door ze het vorbeeld te geven dat pappa zich inzet voor de natuur door bevoorbeeld 1 dag in de week vuil te gaan rapen op het strant, of mee te werken bij de lokale dierenopvang.
Dat werkt veel beter dan gekooide dieren in stand houden met de smoes dat je bijdraagtaan het voortbestaan van bedrijgde diersoorten.
Leer je kinderen maar eens een goed mens te worden en te geven ipv te consumeren en nemen.

4 kudos 2026-06-11 04:58:14 door SjekAttek op Lekker nummertje chef
Laten we dat doen idd. Het enige wat dierentuinen doen is kooien voor enterntainment..
Ga lekker niet naar de dierentuin. Ik ben blij dat ik door dierentuinen mijn kinderen de waarde van natuur heb kunnen bijbrengen en laten zien dat, o.a. Tijgers door menselijk gedrag onder druk staan in hun voortbestaan.
De fokprogramma's, educatie die zij geven (ook buiten de dierentuinen) en onderzoeken zorgen ervoor dat diersoorten ook kunnen overleven.

23 kudos 2026-06-11 04:10:13 door Balzakius op Lekker nummertje chef
Hoezo? Is toch leuk zo? Je trekt zijn nagels eruit, zijn tanden eruit, je geeft hem alleen maar pap, en je kan in de kooi muziek spelen voor een tijger. Gewoon heel normaal hoor.

6 kudos 2026-06-10 22:14:21 door Naamzonderspaties op Mag ik even piano spelen?
Die domme tekstjes zijn sowieso belachelijk en irritant. Speel dat nummer gewoon als je het zo goed kunt en val de kijker niet lastig met dat gelul.

2 kudos 2026-06-10 12:21:59 door Ericje op Eet smakelijk, even zitten
In de auto? Politiebus bedoel je. Zal wel profileren of discrimineren zijn, dat zijn de 2 dure woorden doe ze goed kennen.