DumpStats voor Snickums

1,283 +1642 -359

Kudos

#32207 (Top 10.0779%)

Kudos/dag 2.81
Kudos/reaguursel 10.02
Meeste kudos op 1 reaguursel 79
Minste kudos op 1 reaguursel -190

128

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.28
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 14.5
Reacties per reaguursel 0.32
Meeste reaguursels op 1 dag 7
Aantal x weggejorist 3
Geregistreerd op 03-12-2021
Eerste reactie op 26-03-2025

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

0 kudos 2026-06-24 14:57:16 door Houten_been op Debieltje in Polo
@Yvvs | 24-06-26 | 10:13: Aanvullend, we kunnen ook niet zien wat er VOOR de filmert rijdt wanneer de video begint. Misschien zat er een vrachtauto of een auto in de middelste baan en was filmert van plan die in te halen (nogmaals: voordat de camera naar voren draait)

0 kudos 2026-06-24 12:08:56 door Tirion2k21 op Debieltje in Polo
@chewhakbar | 24-06-26 | 09:03: Met de snelheid en het gedrag van die Polo lijkt het mij zeer onwaarschijnlijk dat hij daar al minutenlang netjes achter zat te wachten...

-3 kudos 2026-06-24 10:11:38 door LaidBack op Debieltje in Polo
@chewhakbar | 24-06-26 | 09:03: Of een zeer jong persoon die net het rijbewijs heeft.
Ik heb de indruk dat ze dit tegenwoordig leren met rijles.
Hetzelfde geld voor met 1km/u inhalen.

2 kudos 2026-06-24 07:13:08 door Yvvs op Debieltje in Polo
Naja links plakkerd.... Hij reed 140km per uur dus dat is best hard. Hij had idd best een baan naar rechts gekund wat die ook gelijk doet maar ik hou er ook niet vaak rekening mee dat iemand met 180 km/u aan komt rijden.

12 kudos 2026-06-24 07:03:57 door chewhakbar op Debieltje in Polo
Waarschijnlijk rij je dan nooit op de snelweg. Genoeg debieltjes die niet naar rechts gaan ook al is er ruimte genoeg. Als zo'n figuur dat minuten blijft doen, blijf ik er echt niet achter en kan je prima rechts inhalen. Vaak zit er dan een boomer of bejaarde die niet doorheeft dat er iemand achter reed of vindt dat de weg van hem/haar is.

4 kudos 2026-06-22 12:44:34 door HerrPez op Consumentenprogramma Kassa stopt
Eeh jullie greetje is de grootste voorstander hiervan en heeft die veroorzaakt met het vorige kabinet. Misschien moeten jullie stoppen met al die gekke populisten ondersteunen die de publieke informatie willen saboteren.

4 kudos 2026-06-22 12:35:25 door Clowns op Consumentenprogramma Kassa stopt
Maar aan wie dan? Wie is nu die belastingbetaler? Nou ja, dat ben ik, en u, en u en u en die gek daar. En al die belastingbetalers zijn het helemaal niet met elkaar eens. Dus wat nu?

6 kudos 2026-06-19 09:10:51 door Farthdater op Vader helpt zijn kleine meisjes
Nee, die vrouw is de manager en duwt hem uiteindelijk weg. Die moet ook de kalmte bewaken. Ze biedt zelfs nog haar excuses aan

4 kudos 2026-06-19 07:58:40 door Werner84 op Vader helpt zijn kleine meisjes
Die vrouw wat erbij staat is volgens mij een medewerkster toch? En zo te zien is zij ook wel klaar met de kale zeikmeneer.

9 kudos 2026-05-11 12:45:27 door Dietslander op Jong scootertuig rijdt politie tegen het lijf
@Sjekswek: Dat er meer criminaliteit is in Frankrijk heeft niets te maken met de zwaardere straffen. Kijkend naar de zwaardere criminaliteit in Frankrijk is dit veelal in de banlieu's van de steden als Parijs en Marseille. En daar woont veel import.
niets te maken met hoge/lage straffen.

6 kudos 2026-05-11 12:12:50 door Sjekswek op Jong scootertuig rijdt politie tegen het lijf
Werkt veel beter? in Frankrijk is toch echt aanzienlijk meer criminaliteit dan in Nederland. Het voelt beter en rechtvaardiger, maar als het doel 'minder criminaliteit' is, werkt het niet beter.

1 kudos 2026-05-01 11:07:47 door PrinsenVlag op Sla maar!
Dat is het mooie. De demonstranten in kwestie hadden allemaal een bivak mits op. En mochten zonder boete naar huis. Wij beschermen ons dorp tegen terrorisme en dan wordt je gestraft. Jammer weer....

-11 kudos 2026-04-20 10:16:27 door JeZusxxx op Politieblogger gaat achter stoere slopertjes op fatbike aan
Met die "opvoedtikjes" leer je kinderen angst aan van mensen waar ze zich veilig en vertrouwd moeten voelen. Die kinderen zijn ermee gebaat, als ze begrijpen wat ze verkeerd hebben gedaan, waarom en waarom dat voor derden (eigenaars en omstanders) onprettig is als andermans eigendommen worden vernield. Als je dat als ouder hebt bereikt, mag je trots zijn op jezelf en ook op je kind.
Met "opvoedkundige tikjes" leer je ze angstig reageren op jou; jij als vader zult dan een achterstand hebben, als het er strakjes echt op aankomt, dat jouw zoontje jou moet kunnen vertrouwen met zijn onzekerheid, zijn vragen, zijn ontwikkeling.
Maar goed, als je dat zo graag wil verneuken, omdat jij hetzelfde hebt ondergaan, ....... doe je best.

4 kudos 2026-03-11 06:56:15 door SiNNeD37 op Boete gekregen :(
@Piet.Beuk | 11-03-26 | 07:44: Nee, gewoon helemaal vooraan.

5 kudos 2026-03-11 06:44:31 door Piet.Beuk op Boete gekregen :(
Wil jij zo'n rat achter je rug hebben als je eenheid onder vuur ligt?

0 kudos 2026-02-25 11:42:49 door nlnoob op Golden globe momentjes van Ricky Gervais
Haha ben je echt zo naïef? Hoe hoop/verwacht jij dan dat ze reageren, door verontwaardigde geluiden te maken? Door boos weg te lopen? Deze mensen reageren precies zoals iedereen die één beetje gesocialiseerd is zou reageren.

-2 kudos 2026-02-05 09:44:56 door Het Vragevuur op Carina Molema (JA21) benoemt een feit
Wat een ongelooflijk domme observatie!
De eeuwenlange politieke discussie tussen links en rechts is inherent en fundamenteel noodzakelijk voor een samenleving, omdat we telkens weer moeten bespreken hoe individuen zich verhouden tot de groep.
Het echte probleem zit bij extreem / radicaal links én rechts. Zoals jij er daar één van bent.

0 kudos 2026-01-26 23:52:02 door Lekker Bezig op Politieachtervolging in Zeeuws-Vlaanderen
Wat moet de rechter doen? Zijn reeds ingevorderde rijbewijs nog eens invorderen. Er staan op dit soort overtredingen als recidivist te lage straffen. Alleen moet je niet bijeen rechter maar de overheid zijn.

-6 kudos 2025-10-30 10:49:18 door Snickums op Een ex van de zoon van Marco B wilde ook nog even iets kwijt
@KelderKebabKwab | 30-10-25 | 09:01: Waar lees jij in mijn reactie dat andere mij moeten geloven? Ik vind het van haar kant een slap verhaal! Als zij zo begaan was met haar ex-schoonvader, had ze hem beter kunnen behoeden voor het maken van zulke kansloze beslissingen bij een hulpbehoevend gezin. Ze kan zich nog even melden als getuige, misschien helpt dat.

29 kudos 2025-10-30 08:01:39 door KelderKebabKwab op Een ex van de zoon van Marco B wilde ook nog even iets kwijt
Volgens mij wil ze laten weten dat het meisje + moeder knettergek zijn en dat de betrouwbaarheid van hun verklaringen twijfelachtig is. Om te voorkomen dat mensen denken, maar wie ben jij dan dat we jou moeten geloven geeft ze context zodat we haar verhaal op waarde kunnen inschatten. Ik vind het dus wel fijn dat ze uitlegt dat ze daar vier jaar over de vloer is geweest en waarom. Dat maakt haar verhaal voor mij betrouwbaarder. Geniet van je glaasje azijn!