1,283 +1642 -359
Kudos
#32207 (Top 10.0779%)
| Kudos/dag | 2.81 |
| Kudos/reaguursel | 10.02 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 79 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -190 |
1,283 +1642 -359
Kudos
#32207 (Top 10.0779%)
| Kudos/dag | 2.81 |
| Kudos/reaguursel | 10.02 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 79 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -190 |
128
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.28 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 14.5 |
| Reacties per reaguursel | 0.32 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 7 |
| Aantal x weggejorist | 3 |
| Geregistreerd op | 03-12-2021 |
| Eerste reactie op | 26-03-2025 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
0 kudos 2026-06-24 14:57:16 door Houten_been op Debieltje in Polo
@Yvvs | 24-06-26 | 10:13: Aanvullend, we kunnen ook niet zien wat er VOOR de filmert rijdt wanneer de video begint. Misschien zat er een vrachtauto of een auto in de middelste baan en was filmert van plan die in te halen (nogmaals: voordat de camera naar voren draait)
0 kudos 2026-06-24 12:08:56 door Tirion2k21 op Debieltje in Polo
@chewhakbar | 24-06-26 | 09:03: Met de snelheid en het gedrag van die Polo lijkt het mij zeer onwaarschijnlijk dat hij daar al minutenlang netjes achter zat te wachten...
-3 kudos 2026-06-24 10:11:38 door LaidBack op Debieltje in Polo
@chewhakbar | 24-06-26 | 09:03: Of een zeer jong persoon die net het rijbewijs heeft.
Ik heb de indruk dat ze dit tegenwoordig leren met rijles.
Hetzelfde geld voor met 1km/u inhalen.
2 kudos 2026-06-24 07:13:08 door Yvvs op Debieltje in Polo
Naja links plakkerd.... Hij reed 140km per uur dus dat is best hard. Hij had idd best een baan naar rechts gekund wat die ook gelijk doet maar ik hou er ook niet vaak rekening mee dat iemand met 180 km/u aan komt rijden.
12 kudos 2026-06-24 07:03:57 door chewhakbar op Debieltje in Polo
Waarschijnlijk rij je dan nooit op de snelweg. Genoeg debieltjes die niet naar rechts gaan ook al is er ruimte genoeg. Als zo'n figuur dat minuten blijft doen, blijf ik er echt niet achter en kan je prima rechts inhalen. Vaak zit er dan een boomer of bejaarde die niet doorheeft dat er iemand achter reed of vindt dat de weg van hem/haar is.
0 kudos 2026-06-24 06:27:59 door jemigwatverveelikme op Debieltje in Polo
Nee, niet prima. "Hij doet iets fout, dus ik mag ook iets fout doen" is een kinderredenatie.
5 kudos 2026-06-22 15:47:06 door Holladijee op Consumentenprogramma Kassa stopt
De belastingbetaler heeft hierover geoordeeld, door op BBB, PVV EN VVD te stemmen. Dit is precies wat de achterban wil.
4 kudos 2026-06-22 12:44:34 door HerrPez op Consumentenprogramma Kassa stopt
Eeh jullie greetje is de grootste voorstander hiervan en heeft die veroorzaakt met het vorige kabinet. Misschien moeten jullie stoppen met al die gekke populisten ondersteunen die de publieke informatie willen saboteren.
4 kudos 2026-06-22 12:35:25 door Clowns op Consumentenprogramma Kassa stopt
Maar aan wie dan? Wie is nu die belastingbetaler? Nou ja, dat ben ik, en u, en u en u en die gek daar. En al die belastingbetalers zijn het helemaal niet met elkaar eens. Dus wat nu?
6 kudos 2026-06-19 09:10:51 door Farthdater op Vader helpt zijn kleine meisjes
Nee, die vrouw is de manager en duwt hem uiteindelijk weg. Die moet ook de kalmte bewaken. Ze biedt zelfs nog haar excuses aan
4 kudos 2026-06-19 07:58:40 door Werner84 op Vader helpt zijn kleine meisjes
Die vrouw wat erbij staat is volgens mij een medewerkster toch? En zo te zien is zij ook wel klaar met de kale zeikmeneer.
4 kudos 2026-06-10 10:10:14 door Ronp911 op Eet smakelijk, even zitten
Zulke eilanden hebben we al....
-11 kudos 2026-06-05 07:47:39 door SpaceVogel op Esther Ouwehand stopt als leider Partij voor de Dieren
Euhm,... ik vermoed dat haar carrière iets zegt over haar iq, welke baan heb jij? We do love Esther. Alleen rechtse pubers niet.
9 kudos 2026-05-11 12:45:27 door Dietslander op Jong scootertuig rijdt politie tegen het lijf
@Sjekswek: Dat er meer criminaliteit is in Frankrijk heeft niets te maken met de zwaardere straffen. Kijkend naar de zwaardere criminaliteit in Frankrijk is dit veelal in de banlieu's van de steden als Parijs en Marseille. En daar woont veel import.
niets te maken met hoge/lage straffen.
6 kudos 2026-05-11 12:12:50 door Sjekswek op Jong scootertuig rijdt politie tegen het lijf
Werkt veel beter? in Frankrijk is toch echt aanzienlijk meer criminaliteit dan in Nederland. Het voelt beter en rechtvaardiger, maar als het doel 'minder criminaliteit' is, werkt het niet beter.
2 kudos 2026-05-11 09:03:34 door Batavus_Droogstoppel op Volkert in jonge jaren
Eens, maar dan had links wel een ander ingehuurd hoor. Volkert is niet alleen.
1 kudos 2026-05-01 11:07:47 door PrinsenVlag op Sla maar!
Dat is het mooie. De demonstranten in kwestie hadden allemaal een bivak mits op. En mochten zonder boete naar huis. Wij beschermen ons dorp tegen terrorisme en dan wordt je gestraft. Jammer weer....
15 kudos 2026-04-22 09:40:30 door HermanBrood op Verenigd Koninkrijk verbiedt tabak
Daar wordt door Snickums met één zin even de resultaten van decennialang onderzoek op miljoenen mensen weerlegd.
1 kudos 2026-04-20 11:33:25 door ballenvanstijl op Politieblogger gaat achter stoere slopertjes op fatbike aan
@JeZusxxx | 20-04-26 | 12:16:
Klopt wat je zegt. Maar opvoedkunde is niet populair hier.
-11 kudos 2026-04-20 10:16:27 door JeZusxxx op Politieblogger gaat achter stoere slopertjes op fatbike aan
Met die "opvoedtikjes" leer je kinderen angst aan van mensen waar ze zich veilig en vertrouwd moeten voelen. Die kinderen zijn ermee gebaat, als ze begrijpen wat ze verkeerd hebben gedaan, waarom en waarom dat voor derden (eigenaars en omstanders) onprettig is als andermans eigendommen worden vernield. Als je dat als ouder hebt bereikt, mag je trots zijn op jezelf en ook op je kind.
Met "opvoedkundige tikjes" leer je ze angstig reageren op jou; jij als vader zult dan een achterstand hebben, als het er strakjes echt op aankomt, dat jouw zoontje jou moet kunnen vertrouwen met zijn onzekerheid, zijn vragen, zijn ontwikkeling.
Maar goed, als je dat zo graag wil verneuken, omdat jij hetzelfde hebt ondergaan, ....... doe je best.
4 kudos 2026-03-11 06:56:15 door SiNNeD37 op Boete gekregen :(
@Piet.Beuk | 11-03-26 | 07:44: Nee, gewoon helemaal vooraan.
5 kudos 2026-03-11 06:44:31 door Piet.Beuk op Boete gekregen :(
Wil jij zo'n rat achter je rug hebben als je eenheid onder vuur ligt?
0 kudos 2026-02-25 11:42:49 door nlnoob op Golden globe momentjes van Ricky Gervais
Haha ben je echt zo naïef? Hoe hoop/verwacht jij dan dat ze reageren, door verontwaardigde geluiden te maken? Door boos weg te lopen? Deze mensen reageren precies zoals iedereen die één beetje gesocialiseerd is zou reageren.
4 kudos 2026-02-25 11:05:55 door Zwitsalpoep op Rob Jetten belt met Zelensky
Ja, is dat het plaatje waar jij je stiekem op afrukt onder je superman-deken?
38 kudos 2026-02-25 10:56:29 door Fogell op Ballonnen weghalen bij kraamversiering
Gadverdamme, jij bent onderdeel van het probleem.
18 kudos 2026-02-25 08:44:04 door ZusAntigoon op Golden globe momentjes van Ricky Gervais
Dat hebben ze echt wel door, ze zitten in een keurslijf, ze zijn niet debiel.
0 kudos 2026-02-25 08:26:54 door Snickums op Ballonnen weghalen bij kraamversiering
-weggejorist-
108 kudos 2026-02-25 07:30:32 door Machiavelliaan op Ballonnen weghalen bij kraamversiering
Nee, gewoon nee. Wat is de les die dochterlief krijgt? Als je iets wil, pak je het gewoon? Maakt niet uit of het van iemand anders is?
36 kudos 2026-02-12 10:04:31 door Wilhelm_Wicki op Lubach over de boycot van FvD
Onzin, hij is een van de schrijvers
-2 kudos 2026-02-05 09:44:56 door Het Vragevuur op Carina Molema (JA21) benoemt een feit
Wat een ongelooflijk domme observatie!
De eeuwenlange politieke discussie tussen links en rechts is inherent en fundamenteel noodzakelijk voor een samenleving, omdat we telkens weer moeten bespreken hoe individuen zich verhouden tot de groep.
Het echte probleem zit bij extreem / radicaal links én rechts. Zoals jij er daar één van bent.
2 kudos 2026-02-05 08:38:06 door ja, of niet op Overvallers denken hun slag te slaan
Nou ner dus. Je hebt het filmpje toch gezien? Hij loopt weg.
5 kudos 2026-02-05 08:01:15 door Kreationist op Overvallers denken hun slag te slaan
Ik kan je uit eigen ervaring vertellen dat je niet zomaar opstaat met een gebroken heup.
0 kudos 2026-01-27 19:53:45 door Turk in Jurk op Je moet hier dus naar beneden om bij het...
Inderdaad, ha Jack! Mooie vent!
0 kudos 2026-01-26 23:52:02 door Lekker Bezig op Politieachtervolging in Zeeuws-Vlaanderen
Wat moet de rechter doen? Zijn reeds ingevorderde rijbewijs nog eens invorderen. Er staan op dit soort overtredingen als recidivist te lage straffen. Alleen moet je niet bijeen rechter maar de overheid zijn.
0 kudos 2026-01-15 16:46:39 door Scrotum.Billy op Marokko penaltyshootouten zich naar finale Afrika Cup
Dan betalen wij het nog steeds. Je weet wel: UWV, bijstand gaat via ons belastingstelsel
0 kudos 2025-11-26 06:58:24 door pleuriskuiken op De koppen rollen in Hilversum
-weggejorist-
-6 kudos 2025-10-30 10:49:18 door Snickums op Een ex van de zoon van Marco B wilde ook nog even iets kwijt
@KelderKebabKwab | 30-10-25 | 09:01: Waar lees jij in mijn reactie dat andere mij moeten geloven? Ik vind het van haar kant een slap verhaal! Als zij zo begaan was met haar ex-schoonvader, had ze hem beter kunnen behoeden voor het maken van zulke kansloze beslissingen bij een hulpbehoevend gezin. Ze kan zich nog even melden als getuige, misschien helpt dat.
23 kudos 2025-10-30 08:01:48 door dissie op Een ex van de zoon van Marco B wilde ook nog even iets kwijt
Naah of gewoon voor je ex-schoonpa opkomen omdat je daar altijd super chill bent behandeld.
29 kudos 2025-10-30 08:01:39 door KelderKebabKwab op Een ex van de zoon van Marco B wilde ook nog even iets kwijt
Volgens mij wil ze laten weten dat het meisje + moeder knettergek zijn en dat de betrouwbaarheid van hun verklaringen twijfelachtig is. Om te voorkomen dat mensen denken, maar wie ben jij dan dat we jou moeten geloven geeft ze context zodat we haar verhaal op waarde kunnen inschatten. Ik vind het dus wel fijn dat ze uitlegt dat ze daar vier jaar over de vloer is geweest en waarom. Dat maakt haar verhaal voor mij betrouwbaarder. Geniet van je glaasje azijn!
36 kudos 2025-09-25 09:08:07 door Soepkip073 op Gerald Roethof bij Pauw & Wit
100% zeker weten
3 kudos 2025-07-31 14:14:31 door Anyways op Wat een gave bak!
Dat is een Hyperion XP-1.